S&T kanuni gt 250r kesici...!
-
27 Haziran 2008, 15:14
#1
arkadaşlar arkadaşım kısa bir zaman önce s&t kanuni gt 250 r aldı.rodaj döneminde olduğu için devirleri zorlamadık.kısa sürede 1500 km oldu ve dün akşam arkadaşa kesici var mı yok mu deneme sırası geldi dedim.dedim ben denicem her vitesde redline girmesi için zorladım ve kesinlikle kesici yok.çoğu yerde kesici var mı? yok mu? muhabbetide sona ermiş oluyor.
sonuç: kesinlikle kesici yok
LasTiği YaK, RuhUnU deĞiL:cat:
Reklamlar
-
27 Haziran 2008, 15:17
#2
firması hız kesici var dememiş miydi ?? hatta bu yuzden hfc de eskisi daha hızlı gider falan denilmişti...
-
27 Haziran 2008, 15:18
#3
by_moto adlı üyeden alıntı
firması hız kesici var dememiş miydi ?? hatta bu yuzden hfc de eskisi daha hızlı gider falan denilmişti...
ewett öleydi ama akşam bizzat kendim denedim.kesinlikle yok.12000 devire kadar getirdim makineyi bizzat
LasTiği YaK, RuhUnU deĞiL:cat:
-
27 Haziran 2008, 15:32
#4
Altındaki makineyi bilen bilinçli bir şoför için çokta önemli bir durum değil.
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
-
27 Haziran 2008, 16:06
#5
Devir kesicinin olması iyi birşey aslında. Yoksa canları sağolsun
Son hız denemeleri yapıp motorun canını çıkartanlar içinse kötü birşey
Devir kesici redline'ın başlarında devreye girmiyor olabilir mi? (zira St'lerin devir tablosu da 13 bin rpm'de sonlanıyor)
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
27 Haziran 2008, 16:06
#6
-
27 Haziran 2008, 16:09
#7
Ö.Z.€.R adlı üyeden alıntı
Altındaki makineyi bilen bilinçli bir şoför için çokta önemli bir durum değil.
katılıyorum ama ya bilinçsiz sürücü için son hızını görücem diye krank kıran çok oluyor.
''Yaşamak özgürlükse, özgürüz hepimizde...''
-
27 Haziran 2008, 16:16
#8
VaScO1925 adlı üyeden alıntı
son hız nedir ?
299 ................
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
-
27 Haziran 2008, 16:21
#9
gtr 250 de malesef yok bu durumda krank kesme problemi var kronik olarak motorda
müzisyen agırsiklet şampiyon
-
27 Haziran 2008, 16:23
#10
-
27 Haziran 2008, 16:31
#11
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
27 Haziran 2008, 16:56
#12
5. vitesde redline denemedik.1-2-3 viteslerde fln denedim.oldukça zorlamama rağmen redline'da gitmeme rağmen kesiciden eser yoktu
LasTiği YaK, RuhUnU deĞiL:cat:
-
27 Haziran 2008, 17:02
#13
Artık Hyo gt250R a racing diye binip sıkmaya çalışan arkadaşlar bujinin yanında sırt çantalarında krank taşırlar yedek olarak
O motorda nıye kesici yok biliyomusunuz arkadaşlar çünkü o makine comet motorda ondan.GT250 ile GT 250 R arasında hiç fark yok.GT250 yi kuryeler kullanıyor, GT250 ye bı grenaj takıncada Racing severler Racing diye kullanıyor ama hiçde inandırıcı diil hyyosung firması bu konuda.
-
27 Haziran 2008, 17:57
#14
cihantavuz adlı üyeden alıntı
Artık Hyo gt250R a racing diye binip sıkmaya çalışan arkadaşlar bujinin yanında sırt çantalarında krank taşırlar yedek olarak
O motorda nıye kesici yok biliyomusunuz arkadaşlar çünkü o makine comet motorda ondan.GT250 ile GT 250 R arasında hiç fark yok.GT250 yi kuryeler kullanıyor, GT250 ye bı grenaj takıncada Racing severler Racing diye kullanıyor ama hiçde inandırıcı diil hyyosung firması bu konuda.
Üstü kapalı güzel bir hakaret. He he çok komik!...
Ha bu arada ,Comet motoru değil bu 1 (GV 250'nin motor bloğu ve 3 motor paylaşıyor bunu)
Comet olsa bile Comet'e devir kesici konmaz diye birşey mi var ? -2
Comet'i kuryeler kullanıyor ne demek? Onlar insan veya motorcu değil mi? -3
Comet ile R arasında farklar öyle grenajdan ibaret değil.-4 (uzar gider daha)
Derbi GPR 125 bisiklet gibi duruyor diye Derbi kullananlar da çocuk mu oluyor? (sözüm meclisten dışarı)
Lafınızın nereye gideceğini düşünerek konuşun. (hepimiz hatta)
Hyo'yu sevmiyorsanız "sevmiyorum" dersiniz geçer gider.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
27 Haziran 2008, 18:47
#15
asm adlı üyeden alıntı
Üstü kapalı güzel bir hakaret. He he çok komik!...
Ha bu arada ,Comet motoru değil bu 1 (GV 250'nin motor bloğu ve 3 motor paylaşıyor bunu)
Comet olsa bile Comet'e devir kesici konmaz diye birşey mi var ? -2
Comet'i kuryeler kullanıyor ne demek? Onlar insan veya motorcu değil mi? -3
Comet ile R arasında farklar öyle grenajdan ibaret değil.-4 (uzar gider daha)
Derbi GPR 125 bisiklet gibi duruyor diye Derbi kullananlar da çocuk mu oluyor? (sözüm meclisten dışarı)
Lafınızın nereye gideceğini düşünerek konuşun. (hepimiz hatta)
Hyo'yu sevmiyorsanız "sevmiyorum" dersiniz geçer gider.
GV 250 nin motoru kullanılıyorsa bu daha kotu bısıy cunku o zaman GT250 R resmen bır chooper-cruiser motorunu kullanıyor racıng olması durumundan soz edemeyız o zaman bu durumda.
Comet motora teknik anlamda devır kesıcı koyulabılır tabi ama kullanım mantıgı gozonune alındıgında kullanışlı bir uygulama olmaz bu.Cunku comet motorda redline kapatmaya çalışmak zaten pek mantıklı bişi diil.
Cometi kuryeler kullanıyor demekle kuryelerle ılgılı bı kucultme durumunu kastetmedım.Kuryeleri gostererek, kullanış amacının genel kullanıma uygun oldugunu, racing olmadıgını gostermeye calıstım.
GT250 ile GT250 R arasındaki motor farkı neymiş bi izah edebilirsen bilgilenmiş oluruz.
Bence sen hayatında hiç Derbi GPR 125 R ' ı yakından görmemişsin.Dizayn konusunda eleştirilebilecek bir makine diil herkesin begenısını kazanmıs bir model.Cunku aprillia RS 50 ile aynı kasaya sahiptir italyan dizaynı yani anlıycaan.
Hyoyu sevmiyorum çunku Cunku safkan bir racing diil kesinlikle.Şahin görünümlü doğan gibi.Racing görünümlü comet yani.
-
27 Haziran 2008, 19:12
#16
sen o kesiciyi biraz daha ararsan krankı bulursun ha gayret
-
27 Haziran 2008, 19:15
#17
arkadaşlar gv 250 motoru cruiser motoru değildir comet ve 250r için uygundur ve aynı motordur ancak hyosung firması gv 250 aynı motoru koymuştur yani burda tek sorun gv 250 aynı motorun kulanılması çünkü cruiserlarda tork önemlidir hp göre ancak comet ve yarış motorlarında hp önemlidir torka göre
cruiserler ilk kalkarken ağır oldukları için ataklıktan çok güç=tork istiyeceklerdir rahat kalka bilmeleri için
''Yaşamak özgürlükse, özgürüz hepimizde...''
-
27 Haziran 2008, 19:22
#18
Görmemişin bir derbisi olmuş tutmuş ... neyse,bence hayatında başka motorları uzun uzun test etmeden, konuşmsdan evvel otur bir düşün öyle yaz.İnsanlar burada gt250rla ilgili konuşmaya gelmiş açmış bu konuyu sen gelipte cahil cahil ukalalık yapasın diye değil...
Kanuniye mail atın servise götürün ,belki bir sorun vardır veya adamlar yanlış deklare etti diye iskonto isteyin bilemiyorum ama maalesef ben kanuninin böyle yamuklarını çok gördüm hyo. st& kanuni olunca baya bi soğudum umarım doğru açıklama yaparlar...
-
27 Haziran 2008, 19:35
#19
VaScO1925
180..
-
27 Haziran 2008, 19:42
#20
Cihantavuz arkadaşım; DL650 nin motoru GT650R ile aynı, ne diyelim şimdi DL650 ye bak racing motoru ile çalışıyor... MT 03 te XT660R ile aynı motora sahip, bunada, naked'a bak enduro motoruyla çalışıyor ozaman çok kötü... CBF600-2008 in motorunda ise bu yıl CBR600 F in motoru kullanıldı, hadi bakalım buna da racing motoru takmışlar, ya bu adamlar hiç işini bilmiyor...
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)