arkadaşlar topic'i iş sebebiyle takip edemedim.12500 devire kadar zorladın mı demişler evett zorladım.bazı arkadaşlarda boşta denedin mi dedi onuda denedim.kesicinin devreye girmesi için her türlü yöntemi yaptım fakat hiç bir türlü girmedi kesici
arkadaşlar topic'i iş sebebiyle takip edemedim.12500 devire kadar zorladın mı demişler evett zorladım.bazı arkadaşlarda boşta denedin mi dedi onuda denedim.kesicinin devreye girmesi için her türlü yöntemi yaptım fakat hiç bir türlü girmedi kesici
LasTiği YaK, RuhUnU deĞiL
GT250R da düzlükte 160 km/h görüyor galiba (galiba diyorum son hız meRakım olmadığı için denemedim henüz motoru son hız olarak)
Reel olarakta 150 küsür görüyor olabilir düzlükte. (Yokuş aşağı motorun canını çıkartıp kadranda 184 km/h gören ve krank hikayelerine konu olan arkadaşların yaptığı denemeleri saymazsak )
140'ı rahat gördüm yanlız bir keresinde (ve düzlükte )
Kalkış olarak GPR önde kalkıyor galiba GT250R'a göre (7000 rpm'den sonra çıldırdığını okumuştum bir yerde)
Son hızda da GT250R arayı uzun bir düzlükte kapatabilir belki.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
kesici olayını tam olarak açıklarmısınız nasıl anlasılır peki benimkindede yok ama nerden anlasılır pek bilgim yok yardımcı olursdanız sevinirim
ben bilmediğim konu hakkında konuşmam ona buna laf etmiyorum gereken cevabı veriyorum. GPR nin arka lastiği 130 buda bence bisiklet kategorisinde senin için öyle olmayabilir
topspeed te plaka okuyamazsın doğru son hızda gözden kaybolur sen hiç araştırma yapmıyorsun galiba bilip bilmeden konuşmayalım arkadaşlar lütfen herkes konuşurken konuştuklarını bişilere dayandırsın lütfen
GPR topspeed internette araştırın bakalım ne çıkıcak bide GTR ı araştırın mesaj atmak için mesaj atmayın...
yellow storm
hyosung markasını bende sevmiyorum fakat özellikle gt250r racing tutkunu olupta parası yetmeyip onun havasını birazda tatmak isteyenler için güzel bir secenek diye düşünüyorum
Yok, gpr dağ bisikleti bizimki hepten kırmızı pinokyo bu durumda 100mm arka lastikle, bence cbr'ı da katın bu tartışmanın içine tam olsun.
Konu dışı olacak biliyorum ama gpr gibi güzel bir makinayı bu kadar aşağılamak niye? Bu 2t 4t olayına gelince eğer gerçekten bilmiyorsan bir bilene sorar avantajlarını dezavantajlarını öğrenirsin. Ben öyle yaptım, bilmiyordum sordum öğrendim. He 2t ile 4t arasındaki farkları en iyi kim analiz eder? İkisinide kullanan. Bu forumda bu tanıma uygun kim var? Benim bildiğim Ketchup. Adam anlatmış neyine itiraz ediyorsunuz ki? Bisiklet yakıştırmaları falan biraz Ketchup'a ve bu modeli kullanan arkadaşlara ayıp olmuyor mu? Onu tercih etmiş almış sonuçta eksisini artısını da yazmış.
Bana sorsanız hangisi daha racing diye ben de GPR derim kesinlikle 2t'nin ataklığı var sonuçta kim şehir içinde 90 km/s'yi maksimum hızı sürekli zorluyorki. Bence pistte yani racing'in asıl mekanında GPR kesinlikle bu yarıştan üstün çıkar. Hafif, atak düzlüklerde varsın Gt geçsin nasıl olsa düzlük az viraj çok, bu durumda ivmelenme, viraj kabiliyeti, frenleme çok daha önemli...
Hangisi daha racing biraz da böyle düşünün sadece arka lastiğin kalınlığına, kaportanın büyüklüğüne bakarak değil...
Gt mi Gpr mi? İkiside güzel makinalar fakat kulvarları farklı, karşılaştırmak bile yanlış aslında ama birine bisiklet denilince mecbur birşeyler karalıyor insan kusura bakmayın. Kim hangisini aldıysa iyi yapmıştır, keyfini çıkarsın çünkü bu insanların anlayışları farklıdır, biri kalıbı gösterişi sever biri de ivlenmenin keyfini, sonuç olarak nihayi kararları doğrudur her ikisinden de vazgeçemeyen parası ve tecrübesi de olan zaten gider 600cc.+ seçer ya da seçmez o da ona kalmış....
Database Eror falan derken aynı msj'ı iki kere göndermişim...
Vay be bi gtr alan havayı basıyo demek
7-8 yıl oldu motosiklet tamir işindeyim teknik verileri senden daha çok takip ediyorum arkadaşım
İnternetteki top speedler ne kadar doğrudur acaba..
yoksa sende altındaki makinayla 200 mü yaptın?
Saçmalama arkadaşım birisi 2t diğeri 4t internetteki videoları bana anlatma gerçekleri konuş biraz
Kaldı ki ben hyoyu yamaha rx le zorluyorum sen kalkmış laf atıyorsun
Bak bende gpr yok hyoda yok marka fanatikliğide yapmıyorum senden de aynısını beklerim fanatik olma
ayrıca gpr bulamadım ama aynı klasmanda rs125 in videosunu buldum bu senin dilinde işte
TIKLA
0-100 6-7 sn asm reel ölçüm bu tabiki ama dergilerde ne yazar bilemem
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
Konu enteresan yerlere gelmiş yine, neyse.. Ben de bu konudaki kişisel fikrimi birkaç cümleyle yorumlamak isterim.
Yaklaşık 19000 km.lik eski bir GT250R kullanıcısıyım. İlk piyasaya girdiğinde oldukça tartışılan bu motor, neredeyse 3 senelik uzun bir periyod sonunda, artı ve eksileriyle kendini kanıtladı ve orta sınıf motosiklet için önemli bir alternatif olduğunu gösterdi. Teknik olarak ele alındığında, kullandığı "Suzuki" üretimi 250cc. 29 HP'lik V-Twin DOHC motorunun, sınıfında hiç de küçümsenecek bir güç üretmediği, doğru ve bilinçli kullanımla kolay kolay bozulmayacak, uzun ömürlü ve keyifli bir motor olduğu bir gerçek. Diğer parça kalitesi bir Japon kadar başarılı olmasa da, fiyat-performans ekseninde paranızın hakkını sonuna kadar veren kalitede bir motor.
2 zamanlı motoru ve hafif şasisi ile Derbi' nin, sınıfında pistler için tasarlanmış çok başarılı ve keyifli, safkan bir racing motor olduğunu düşünüyorum. Ancak bence parası olan için pahalı bir zevk gibi birşey bu motoru kullanmak. 600' lükler kadar benzin yakan 2 zamanlı motoru ölene kadar; sonuna kadar keyfi çıkarılması gereken bir makine. Hani sanki, 2. motor olarak bir kenarda durması gerekiyormuş gibi geliyor bana (bu benim görüşüm tabi).
GT250R' ın; belki motor gücüne göre biraz ağır olan heybetli 600' lük kasası, Redline'a girmeden düz yolda 160 km., eğimli yolda 175 km. süratlere çıkan performansıyla (tecrübeyle sabit) ve sürüş pozisyonu vs. gibi özellikleriyle, büyük cc. racing motosiklete geçiş aşamasında çok iyi alternatif olduğunu (hatta bu sınıfta piyasadaki tek alternatif); ayrıca büyük cc.ye geçiş düşünülmüyorsa da, uzun süreli gündelik kullanım ve performans açısından da son derece kullanışlı bir seçenek olduğunu düşünüyorum.
125' lik ve 250' lik 2 motoru kıyaslamak çok doğru olmasa da performans açısından bakıldığında, GPR125' in ara hızlanmalarda daha seri ve kıvrak, GT250R' ın ise top speed ve motor ömrü konusunda daha başarılı olduğu birer gerçek.
Sonuç olarak, avantajları ve dezavantajlarıyla ikisi de sınıflarında başarılı ve karalanmayı haketmeyecek güzel makineler.
Saygılar..
konuyu saçma sapan yerlere çekenler bence önce başlığı baştan sona okusun ben GTR ı satalı 1 seneyi geçti marka fanatikliğim var ama hyosung a değil hondaya...
Ayrıca benim söylediğim topspeed te Hyo geçer ara hızlanmalarda zaten GPR nin geçeceğini söyledim. GPR nin tekerinin bisiklet tekeri gibi demem madem hakaret algılanıyor peki hiçbir bilgisi olmadan konuşan derbici arkadaşın kurye motoru gt250 motorunu R a takmışlar sözleri nasıl algılandı kim hakaret ediyor ben mi o arkadaş mı bunu öğrenmek istiyorum sen lafa öle girersen cevabınıda alırsın ki ben GPR yi kötüleyici mesaj atmadım tekerleri bisiklet tekeri gibi dedim ki doğru halende öyle olduğunu düşünüyorum bunun yanında yzf125 kawasaki ZX250R içinde geçerli bu benzetmeler geçerli...
Teknik verilerine bakarsan topspeed te kimin geçeceğini anlarsın bunu anlamak için alim olmaya gerek yok :D
dreamdark mehmetin dediklerinede aynen katılıyorum altına imzamı atarım...
yellow storm
şu yazdıklarınızdan anladım ki,
gpr i kullan zevkine göre bas et benzin bol bol yag bolbol koy sonra at,
hyo yu kullan topsppedını yap krankı kır gene at
abi neyin kapışması bu allah aşkına?, 2 zamanlı 4 zamanlı. ne kadar ekmek o kadar köfte!
konu devir kesici! kesici yok! yoksa top speed'de zorlamıcan bu kadar basit yani..
son hız nedir ? ölümemi gitmek istiyorsunuz? gereksiz tartısmalara son verin lutfen.
hız isteyen adam parası olan adam gıtsın 1000lık makına alsın cıksın otobana.
zevk ısteyende otursun litrelerce benzın yaksın adam gibi zevkını cıkara cıkara binsin.
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
trasher selamlar. bu "hangisi döver?" tartışmalarından gerçekten nefret ediyorum. iki motorun da kendine has güzel yanları olduğunu söylüyorum tıpkı dreamdark ve dgrmr gibi. ama gpr'a da hafiften yüklendiğini hissediyorum. bir gpr'a gidip yakından bak derim. önce lastik ebatını oku. lastiğin yanaklarında yazar.
burgman'dan 600f'e, gt250'den 100cc scootera kadar her çeşit motoru uzun süre kullandım. hiçbir motorda gpr'da eğlendiğim kadar çok eğlenmedim. Uzun yolda GT250'yi tercih edebilirdim ama çok az uzun yol yapıyorum, gpr şehir içinde ataklığı ile beni trafikte koruyor ve tüm dört tekerlere karşı 'bir numara' yapıyor.
HFC'den uzaklaşmamın bir sebebi de hyocuların diğer tüm motorları aşağılama merakıydı (lütfen kimse alınmasın ama gerçekten öyle) hepsi değilse de çoğu "rs125 ne biçim motor iğrenç sesi var" "cbr bisiklet gibi iğrenç" "bizim comet cbf250'yi çiğ çiğ yer!" falan.. biraz da bu tavırlar yüzünden HFC ve Hyosung'tan soğudum =(
Neticede en iyi motor sürücüsünü memnun eden motordur.
not: HFC'nin hakkını da tümüyle yemeyelim, motosiklet muhabbetine çok objektif yaklaşan, kalender insanlar da barındırıyordu.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
arkadaşlar 2 makine de çok hoşuma gidiyo ama alacak olsam kesinlikle hyo alırdım.. hangisi hangisini geçer konusuna gelince.. ben daha önce rx king kullandım 2t canavar gibi japon makine. ona binip de rahat 150 görmüyo diyen yalan söyler.. ki bu makine 135cc ve 18.5 hp.. durum böyleyken hem kalkışta hem de top speedde kesinlikle bir hyo taraftarı olarak gpr'nin ezici bir galibiyet alacağını biliyorum.. kim ne derse desin 2t kullanmış biri olarak bildiğim budur...
Motoron dergisinin 29. sayısında GT250R ile GPR125 test edilerek kıyaslanmıştı. Karar olarak Türkiye şartlarına uygun motosiklet GT250R seçildi. GPR125 kötümü, tabiki değil ama GT250R dan daha uzun ömürlü, ekonomik ve konforlu olmadığı bir kez daha kanıtlanmış oldu.
Şeytancım, Motosiklet'i icat ettiğin için sana minnettarım...
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_F650
BMW F650 1993-2001 yılları arasında Avusturya yapımı 652cc'lik Rotax marka motoruyla, İtayla'da Aprilia tarafından üretilip BMW adıyla satılmış. 2001 sonrasında da motor Rotax tarafından üretilmeye devam edilmiş.
İnsanı altındaki motora göre değerlendirenlerin "ben motorcuyum" demeleri ne ironik!
Eğer aracınızın reklamlarında-broşürlerinde vb. devir kesici olduğu iddia ediliyorsa, ancak aldığınız motorda yoksa iade edip değişim talep edebilir veya paranızı geri alabilirsiniz. Tabii sorun çıkartacaklardır, dolayısıyla Tüketici Mahkemesi'ne başvurmak da gerekebilir. Dava kısa sürecek, %90 sizin lehinize sonuçlanacak, ayrıca tüketicisine saygı duymadan kafasından devir kesici uyduranlara da uyarı olacaktır.
Bu arada, S&T Comet motorunu açık gören var mı? Devir kesici de yokmuş, enjeksiyon yerine hala karbüratör olduğunundan şüphelenmek gerek
Bisikleti ne amaçla kullandığımı sende çok iyi biliyorsun, bende..!
GPR'e de bisiklet derim, CBR125'e de bisiklet derim; altımdaki makineyede bisiklet derim!! Derbi'nin ispanyol, Aprilia'nın italyan olduğunu ve 2T sevdalılarının genelde italyan makineleri tercih ettiğinide ben bilirim. Hani bildiklerini ve üyesi olduğun sosyal kuruluşları falan yazmışsın ya!..
Ben gibisine laf anlatmak gibi kaygılarında olmasın zaten.. 2T makinenle mutlu mesut yaşa, eğlen. Bakalım nereye kadar...
Bak güzel kardeşim.. Kimseyi kırmak değil amacım. Ama her konuda çıkıpta 2T makineler şöyle, böyle, çakar, asar keser edebiyatı yapılmasından sıkıldım bu forumda! Artıları vardır, eksileri vardır! Fakat her konuya dalıpta 4T makinelere AKLINCA çamur atmak kimsenin haddine değildir. Keza böyle rezil olur bu arkadaşlar (Bkz. son 20-30 cvp) Lafım sana değil, gideceği yer bellidir.
Ne ayarda birisi olduğumu 2-3 mesajdan anlayabildiysen yeteneğine şapka çıkarıyorum bende.. Allah'a emanet ol, selamlar...
Burak Murat
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
sonuçta hyo. st kanuniye geçtikten sonra tanıtıcı broşür vs.. gibi yerlerde devir kesici var diye bir ibare var mı?Motoron dergisindeki yazıda devir kesici yok diyor birde enjeksyonlu olmasına rağmen 4,5-4,8 tüketim demiş bana fazla geldi.xt660 bile 5-5,5 arası yakıyor?Sadete gelelim bu aletler kanuniye geçtikten sonra gözle görülür elle tutulur neler değişti?Yoksa sadece makyaj mı yapıldı?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)