Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

S&T kanuni gt 250r kesici...!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    geçmişim 2 silindir geleceğim 4 silindir olacak:))
    arkadaşlar topic'i iş sebebiyle takip edemedim.12500 devire kadar zorladın mı demişler evett zorladım.bazı arkadaşlarda boşta denedin mi dedi onuda denedim.kesicinin devreye girmesi için her türlü yöntemi yaptım fakat hiç bir türlü girmedi kesici
    LasTiği YaK, RuhUnU deĞiL


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Alıntı ketchup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    malesef bilmiyorum. ara sıra 0-100 deniyorum ama akıldan süre tutmak zor tabi =) kibrit kutusu kadar bir kameram var.. onu kaskın içine sokup vidyo almaya niyetliyim. hep beraber görürüz. son hızı düz yolda 140'a dayanıyor. denize paralel, gerçek bir düz yoldan bahsediyorum. 125cc 4t scooterların 140 vurduğu düz(!) yollardan bahsetmiyorum. meyilde kapanırsanız daha da uzuyor tabi..
    GT250R da düzlükte 160 km/h görüyor galiba (galiba diyorum son hız meRakım olmadığı için denemedim henüz motoru son hız olarak)

    Reel olarakta 150 küsür görüyor olabilir düzlükte. (Yokuş aşağı motorun canını çıkartıp kadranda 184 km/h gören ve krank hikayelerine konu olan arkadaşların yaptığı denemeleri saymazsak )

    140'ı rahat gördüm yanlız bir keresinde (ve düzlükte )

    Kalkış olarak GPR önde kalkıyor galiba GT250R'a göre (7000 rpm'den sonra çıldırdığını okumuştum bir yerde)

    Son hızda da GT250R arayı uzun bir düzlükte kapatabilir belki.
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  3. #43

    Üyelik
    21 Haziran 2008
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125
    kesici olayını tam olarak açıklarmısınız nasıl anlasılır peki benimkindede yok ama nerden anlasılır pek bilgim yok yardımcı olursdanız sevinirim

  4. #44
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    Alıntı ExTReMa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ona buna laf atarken sende bilmediğin şeyleri katma araya
    Kalkış değil top speedtede geçer derbi Plakayıda okumaz
    Ayrıca lastikleri ince değil bildiğim kadarı ile 160 yanak çapı olması gerekir en azından gilerada öyle
    En azda 150 dir bu da bisiklet lastiği olmuyor ölçersen 1 karış çıkar
    Ya onu bunu bırakında gtr güzel motor başlangıç için ideal fiyat aralıkları belli piyasası var
    Ama 2 zamanlı racingler daha çok performans için arkadaşlar birnevi zevk için yapılmış.
    Altında başka motorun olur birde 2 zamanlı racing alırsın arada binersin zevkini alırsın çekersin kenara herzaman gezilmez bunlarla
    Ama şunu söyliyim benim Gilera GFR 125 hepsini geçer
    ben bilmediğim konu hakkında konuşmam ona buna laf etmiyorum gereken cevabı veriyorum. GPR nin arka lastiği 130 buda bence bisiklet kategorisinde senin için öyle olmayabilir

    topspeed te plaka okuyamazsın doğru son hızda gözden kaybolur sen hiç araştırma yapmıyorsun galiba bilip bilmeden konuşmayalım arkadaşlar lütfen herkes konuşurken konuştuklarını bişilere dayandırsın lütfen

    GPR topspeed internette araştırın bakalım ne çıkıcak bide GTR ı araştırın mesaj atmak için mesaj atmayın...
    yellow storm

  5. #45
    L.SAHİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    bolumt
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    hyosung markasını bende sevmiyorum fakat özellikle gt250r racing tutkunu olupta parası yetmeyip onun havasını birazda tatmak isteyenler için güzel bir secenek diye düşünüyorum

  6. #46

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    Yok, gpr dağ bisikleti bizimki hepten kırmızı pinokyo bu durumda 100mm arka lastikle, bence cbr'ı da katın bu tartışmanın içine tam olsun.

    Konu dışı olacak biliyorum ama gpr gibi güzel bir makinayı bu kadar aşağılamak niye? Bu 2t 4t olayına gelince eğer gerçekten bilmiyorsan bir bilene sorar avantajlarını dezavantajlarını öğrenirsin. Ben öyle yaptım, bilmiyordum sordum öğrendim. He 2t ile 4t arasındaki farkları en iyi kim analiz eder? İkisinide kullanan. Bu forumda bu tanıma uygun kim var? Benim bildiğim Ketchup. Adam anlatmış neyine itiraz ediyorsunuz ki? Bisiklet yakıştırmaları falan biraz Ketchup'a ve bu modeli kullanan arkadaşlara ayıp olmuyor mu? Onu tercih etmiş almış sonuçta eksisini artısını da yazmış.

    Bana sorsanız hangisi daha racing diye ben de GPR derim kesinlikle 2t'nin ataklığı var sonuçta kim şehir içinde 90 km/s'yi maksimum hızı sürekli zorluyorki. Bence pistte yani racing'in asıl mekanında GPR kesinlikle bu yarıştan üstün çıkar. Hafif, atak düzlüklerde varsın Gt geçsin nasıl olsa düzlük az viraj çok, bu durumda ivmelenme, viraj kabiliyeti, frenleme çok daha önemli...

    Hangisi daha racing biraz da böyle düşünün sadece arka lastiğin kalınlığına, kaportanın büyüklüğüne bakarak değil...

    Gt mi Gpr mi? İkiside güzel makinalar fakat kulvarları farklı, karşılaştırmak bile yanlış aslında ama birine bisiklet denilince mecbur birşeyler karalıyor insan kusura bakmayın. Kim hangisini aldıysa iyi yapmıştır, keyfini çıkarsın çünkü bu insanların anlayışları farklıdır, biri kalıbı gösterişi sever biri de ivlenmenin keyfini, sonuç olarak nihayi kararları doğrudur her ikisinden de vazgeçemeyen parası ve tecrübesi de olan zaten gider 600cc.+ seçer ya da seçmez o da ona kalmış....

  7. #47

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    Database Eror falan derken aynı msj'ı iki kere göndermişim...

  8. #48
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Alıntı trasher adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bilmediğim konu hakkında konuşmam ona buna laf etmiyorum gereken cevabı veriyorum. GPR nin arka lastiği 130 buda bence bisiklet kategorisinde senin için öyle olmayabilir

    topspeed te plaka okuyamazsın doğru son hızda gözden kaybolur sen hiç araştırma yapmıyorsun galiba bilip bilmeden konuşmayalım arkadaşlar lütfen herkes konuşurken konuştuklarını bişilere dayandırsın lütfen

    GPR topspeed internette araştırın bakalım ne çıkıcak bide GTR ı araştırın mesaj atmak için mesaj atmayın...
    Vay be bi gtr alan havayı basıyo demek
    7-8 yıl oldu motosiklet tamir işindeyim teknik verileri senden daha çok takip ediyorum arkadaşım
    İnternetteki top speedler ne kadar doğrudur acaba..
    yoksa sende altındaki makinayla 200 mü yaptın?
    Saçmalama arkadaşım birisi 2t diğeri 4t internetteki videoları bana anlatma gerçekleri konuş biraz
    Kaldı ki ben hyoyu yamaha rx le zorluyorum sen kalkmış laf atıyorsun
    Bak bende gpr yok hyoda yok marka fanatikliğide yapmıyorum senden de aynısını beklerim fanatik olma
    ayrıca gpr bulamadım ama aynı klasmanda rs125 in videosunu buldum bu senin dilinde işte
    TIKLA

    Alıntı asm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada, GPR'nin arka lastik genişliği yanlış hatırlamıyorsam 140'tı extrema

    ketchup,konuyu açan arkadaşta Hyo'cu olduğu için pekte yadırgayacağını sanmam.



    Bu arada,ben teknik veri istemiştim GPR hakkında ama arkadaş siteye girmedi galiba.

    GPR'ın 0-100 hızlanması ve son hızı nedir ketchup biliyor musun ?
    0-100 6-7 sn asm reel ölçüm bu tabiki ama dergilerde ne yazar bilemem
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  9. #49
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Konu enteresan yerlere gelmiş yine, neyse.. Ben de bu konudaki kişisel fikrimi birkaç cümleyle yorumlamak isterim.

    Yaklaşık 19000 km.lik eski bir GT250R kullanıcısıyım. İlk piyasaya girdiğinde oldukça tartışılan bu motor, neredeyse 3 senelik uzun bir periyod sonunda, artı ve eksileriyle kendini kanıtladı ve orta sınıf motosiklet için önemli bir alternatif olduğunu gösterdi. Teknik olarak ele alındığında, kullandığı "Suzuki" üretimi 250cc. 29 HP'lik V-Twin DOHC motorunun, sınıfında hiç de küçümsenecek bir güç üretmediği, doğru ve bilinçli kullanımla kolay kolay bozulmayacak, uzun ömürlü ve keyifli bir motor olduğu bir gerçek. Diğer parça kalitesi bir Japon kadar başarılı olmasa da, fiyat-performans ekseninde paranızın hakkını sonuna kadar veren kalitede bir motor.

    2 zamanlı motoru ve hafif şasisi ile Derbi' nin, sınıfında pistler için tasarlanmış çok başarılı ve keyifli, safkan bir racing motor olduğunu düşünüyorum. Ancak bence parası olan için pahalı bir zevk gibi birşey bu motoru kullanmak. 600' lükler kadar benzin yakan 2 zamanlı motoru ölene kadar; sonuna kadar keyfi çıkarılması gereken bir makine. Hani sanki, 2. motor olarak bir kenarda durması gerekiyormuş gibi geliyor bana (bu benim görüşüm tabi).

    GT250R' ın; belki motor gücüne göre biraz ağır olan heybetli 600' lük kasası, Redline'a girmeden düz yolda 160 km., eğimli yolda 175 km. süratlere çıkan performansıyla (tecrübeyle sabit) ve sürüş pozisyonu vs. gibi özellikleriyle, büyük cc. racing motosiklete geçiş aşamasında çok iyi alternatif olduğunu (hatta bu sınıfta piyasadaki tek alternatif); ayrıca büyük cc.ye geçiş düşünülmüyorsa da, uzun süreli gündelik kullanım ve performans açısından da son derece kullanışlı bir seçenek olduğunu düşünüyorum.

    125' lik ve 250' lik 2 motoru kıyaslamak çok doğru olmasa da performans açısından bakıldığında, GPR125' in ara hızlanmalarda daha seri ve kıvrak, GT250R' ın ise top speed ve motor ömrü konusunda daha başarılı olduğu birer gerçek.

    Sonuç olarak, avantajları ve dezavantajlarıyla ikisi de sınıflarında başarılı ve karalanmayı haketmeyecek güzel makineler.

    Saygılar..

  10. #50
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    konuyu saçma sapan yerlere çekenler bence önce başlığı baştan sona okusun ben GTR ı satalı 1 seneyi geçti marka fanatikliğim var ama hyosung a değil hondaya...

    Ayrıca benim söylediğim topspeed te Hyo geçer ara hızlanmalarda zaten GPR nin geçeceğini söyledim. GPR nin tekerinin bisiklet tekeri gibi demem madem hakaret algılanıyor peki hiçbir bilgisi olmadan konuşan derbici arkadaşın kurye motoru gt250 motorunu R a takmışlar sözleri nasıl algılandı kim hakaret ediyor ben mi o arkadaş mı bunu öğrenmek istiyorum sen lafa öle girersen cevabınıda alırsın ki ben GPR yi kötüleyici mesaj atmadım tekerleri bisiklet tekeri gibi dedim ki doğru halende öyle olduğunu düşünüyorum bunun yanında yzf125 kawasaki ZX250R içinde geçerli bu benzetmeler geçerli...

    Teknik verilerine bakarsan topspeed te kimin geçeceğini anlarsın bunu anlamak için alim olmaya gerek yok :D
    dreamdark mehmetin dediklerinede aynen katılıyorum altına imzamı atarım...
    yellow storm

  11. #51
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    şu yazdıklarınızdan anladım ki,

    gpr i kullan zevkine göre bas et benzin bol bol yag bolbol koy sonra at,

    hyo yu kullan topsppedını yap krankı kır gene at

    abi neyin kapışması bu allah aşkına?, 2 zamanlı 4 zamanlı. ne kadar ekmek o kadar köfte!

    konu devir kesici! kesici yok! yoksa top speed'de zorlamıcan bu kadar basit yani..

    son hız nedir ? ölümemi gitmek istiyorsunuz? gereksiz tartısmalara son verin lutfen.

    hız isteyen adam parası olan adam gıtsın 1000lık makına alsın cıksın otobana.

    zevk ısteyende otursun litrelerce benzın yaksın adam gibi zevkını cıkara cıkara binsin.
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  12. #52
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    trasher selamlar. bu "hangisi döver?" tartışmalarından gerçekten nefret ediyorum. iki motorun da kendine has güzel yanları olduğunu söylüyorum tıpkı dreamdark ve dgrmr gibi. ama gpr'a da hafiften yüklendiğini hissediyorum. bir gpr'a gidip yakından bak derim. önce lastik ebatını oku. lastiğin yanaklarında yazar.
    burgman'dan 600f'e, gt250'den 100cc scootera kadar her çeşit motoru uzun süre kullandım. hiçbir motorda gpr'da eğlendiğim kadar çok eğlenmedim. Uzun yolda GT250'yi tercih edebilirdim ama çok az uzun yol yapıyorum, gpr şehir içinde ataklığı ile beni trafikte koruyor ve tüm dört tekerlere karşı 'bir numara' yapıyor.

    HFC'den uzaklaşmamın bir sebebi de hyocuların diğer tüm motorları aşağılama merakıydı (lütfen kimse alınmasın ama gerçekten öyle) hepsi değilse de çoğu "rs125 ne biçim motor iğrenç sesi var" "cbr bisiklet gibi iğrenç" "bizim comet cbf250'yi çiğ çiğ yer!" falan.. biraz da bu tavırlar yüzünden HFC ve Hyosung'tan soğudum =(

    Neticede en iyi motor sürücüsünü memnun eden motordur.

    not: HFC'nin hakkını da tümüyle yemeyelim, motosiklet muhabbetine çok objektif yaklaşan, kalender insanlar da barındırıyordu.
    GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!

  13. #53
    desertstorm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2006
    Motosikleti
    yamaha rx king 135
    arkadaşlar 2 makine de çok hoşuma gidiyo ama alacak olsam kesinlikle hyo alırdım.. hangisi hangisini geçer konusuna gelince.. ben daha önce rx king kullandım 2t canavar gibi japon makine. ona binip de rahat 150 görmüyo diyen yalan söyler.. ki bu makine 135cc ve 18.5 hp.. durum böyleyken hem kalkışta hem de top speedde kesinlikle bir hyo taraftarı olarak gpr'nin ezici bir galibiyet alacağını biliyorum.. kim ne derse desin 2t kullanmış biri olarak bildiğim budur...

  14. #54

    Üyelik
    04 Şubat 2007
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Honda CBR1100xx - Kymco Agility 125
    Motoron dergisinin 29. sayısında GT250R ile GPR125 test edilerek kıyaslanmıştı. Karar olarak Türkiye şartlarına uygun motosiklet GT250R seçildi. GPR125 kötümü, tabiki değil ama GT250R dan daha uzun ömürlü, ekonomik ve konforlu olmadığı bir kez daha kanıtlanmış oldu.
    Şeytancım, Motosiklet'i icat ettiğin için sana minnettarım...

  15. #55
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cihantavuz

    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olunmaz 250 serisinde scoter hariç HYO hep aynı motoru kullanır .. Bunu hemen hemen bu forumun %80 i bilir . Senin %20 nmin arasında kalıpta sanki amerikayı keşfetmiş edasında olman bu yüzden bize garip geldi .

    bu arada 2000-2004 yılları arasında (tam emin değilim) bmw 650gs ve aprilla pegaso da aynı rotax motoru kullandılar.

    Güncel haberlerde başlık olacak aramadım merak eden arar .. amerika bir SS yapmayı düşünüyo motoru Hyo yapacak .. nedeni adamların işinde uzman olmaları .

    Kuralkan yetkilileri değilde sanki bir bayisölediydi hız kesici olayını diye hatırlıyorum ..

    Belki ilk parti motorlara yetiştiremediler kesin bir yargıya varmak manasız olur .
    http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_F650
    BMW F650 1993-2001 yılları arasında Avusturya yapımı 652cc'lik Rotax marka motoruyla, İtayla'da Aprilia tarafından üretilip BMW adıyla satılmış. 2001 sonrasında da motor Rotax tarafından üretilmeye devam edilmiş.

    Alıntı B.m.O adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bisiklet sürücülerinin çıkıp GT250 ve GT250R'a laf yapmaları ne kadar ironik!
    İnsanı altındaki motora göre değerlendirenlerin "ben motorcuyum" demeleri ne ironik!




    Eğer aracınızın reklamlarında-broşürlerinde vb. devir kesici olduğu iddia ediliyorsa, ancak aldığınız motorda yoksa iade edip değişim talep edebilir veya paranızı geri alabilirsiniz. Tabii sorun çıkartacaklardır, dolayısıyla Tüketici Mahkemesi'ne başvurmak da gerekebilir. Dava kısa sürecek, %90 sizin lehinize sonuçlanacak, ayrıca tüketicisine saygı duymadan kafasından devir kesici uyduranlara da uyarı olacaktır.


    Bu arada, S&T Comet motorunu açık gören var mı? Devir kesici de yokmuş, enjeksiyon yerine hala karbüratör olduğunundan şüphelenmek gerek

  16. #56

    Üyelik
    11 Şubat 2008
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İSTANBUL
    Motosikleti
    DERBI GPR125 R'ımı SATTIM:(
    Alıntı trasher adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bilmediğim konu hakkında konuşmam ona buna laf etmiyorum gereken cevabı veriyorum. GPR nin arka lastiği 130 buda bence bisiklet kategorisinde senin için öyle olmayabilir

    topspeed te plaka okuyamazsın doğru son hızda gözden kaybolur sen hiç araştırma yapmıyorsun galiba bilip bilmeden konuşmayalım arkadaşlar lütfen herkes konuşurken konuştuklarını bişilere dayandırsın lütfen

    GPR topspeed internette araştırın bakalım ne çıkıcak bide GTR ı araştırın mesaj atmak için mesaj atmayın...
    lastık capı 130 degıldir. arkadaslar yanlıs bılgı vermeyelım lutfen.

  17. #57
    ryangt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2006
    arkadaşlar yapmayın tartışmayın en iyi motor bindiğin motor uzatmayalım

  18. #58

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    Alıntı ketchup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de benzin istasyonu sahibi veya italyan sevdalısı değilim. motorum da italyan değil ispanyol. kimse de kafama sopayla 5-6 kere vurmadı. istediğin motoru kullan.. 2t kullanasın diye can atmıyorum. ama lafı "iki zamanlı kullanmak için aptal olmak gerek" kıvamına getirirsen bütün bws, runner, gpr, rs, sr, mz, vs kullanıcılarına hakaret etmiş olursun. sen gpr gibi bir makineye bisiklet dedikten sonra zaten seni kaale almam. ne ayarda birisi olduğunu anladım. dilediğin motoru kullan. tekrar ediyorum, gt250r bence fiyatına göre güzel bir makine. ekonomik ve kocaman bir kasası var. 250cc için hızlı da gidiyor. fakat super sport değil. 600RR kullanır gibi kullanırsanız krank kırıyor. ben de bir yıldan uzun zamandır HFC üyesiyim. Motordan az-çok anlarım (Derbi'nin bisiklet değil pist makinesi olduğunu ve italyan değil ispanyol olduğunu bilecek kadar) Aklımdan hep Gt250R almayı geçiriyordum fakat çok araştırdım ve GPR aldım. Bana göre en doğrusu bu. Senin gibisine laf anlatmak zor. Evet kafama sopayla 5-6 kere vurdular ondan gpr kullanıyorum, italyan(!) sevdalısıyım ve bisiklete biniyorum. Olsun inanılmaz eğleniyorum.. Sana da kaykayınla mutluluklar dilerim.
    Bisikleti ne amaçla kullandığımı sende çok iyi biliyorsun, bende..!
    GPR'e de bisiklet derim, CBR125'e de bisiklet derim; altımdaki makineyede bisiklet derim!! Derbi'nin ispanyol, Aprilia'nın italyan olduğunu ve 2T sevdalılarının genelde italyan makineleri tercih ettiğinide ben bilirim. Hani bildiklerini ve üyesi olduğun sosyal kuruluşları falan yazmışsın ya!..

    Ben gibisine laf anlatmak gibi kaygılarında olmasın zaten.. 2T makinenle mutlu mesut yaşa, eğlen. Bakalım nereye kadar...

    Bak güzel kardeşim.. Kimseyi kırmak değil amacım. Ama her konuda çıkıpta 2T makineler şöyle, böyle, çakar, asar keser edebiyatı yapılmasından sıkıldım bu forumda! Artıları vardır, eksileri vardır! Fakat her konuya dalıpta 4T makinelere AKLINCA çamur atmak kimsenin haddine değildir. Keza böyle rezil olur bu arkadaşlar (Bkz. son 20-30 cvp) Lafım sana değil, gideceği yer bellidir.

    Ne ayarda birisi olduğumu 2-3 mesajdan anlayabildiysen yeteneğine şapka çıkarıyorum bende.. Allah'a emanet ol, selamlar...
    Burak Murat

  19. #59
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu enteresan yerlere gelmiş yine, neyse.. Ben de bu konudaki kişisel fikrimi birkaç cümleyle yorumlamak isterim.

    Yaklaşık 19000 km.lik eski bir GT250R kullanıcısıyım. İlk piyasaya girdiğinde oldukça tartışılan bu motor, neredeyse 3 senelik uzun bir periyod sonunda, artı ve eksileriyle kendini kanıtladı ve orta sınıf motosiklet için önemli bir alternatif olduğunu gösterdi. Teknik olarak ele alındığında, kullandığı "Suzuki" üretimi 250cc. 29 HP'lik V-Twin DOHC motorunun, sınıfında hiç de küçümsenecek bir güç üretmediği, doğru ve bilinçli kullanımla kolay kolay bozulmayacak, uzun ömürlü ve keyifli bir motor olduğu bir gerçek. Diğer parça kalitesi bir Japon kadar başarılı olmasa da, fiyat-performans ekseninde paranızın hakkını sonuna kadar veren kalitede bir motor.

    2 zamanlı motoru ve hafif şasisi ile Derbi' nin, sınıfında pistler için tasarlanmış çok başarılı ve keyifli, safkan bir racing motor olduğunu düşünüyorum. Ancak bence parası olan için pahalı bir zevk gibi birşey bu motoru kullanmak. 600' lükler kadar benzin yakan 2 zamanlı motoru ölene kadar; sonuna kadar keyfi çıkarılması gereken bir makine. Hani sanki, 2. motor olarak bir kenarda durması gerekiyormuş gibi geliyor bana (bu benim görüşüm tabi).

    GT250R' ın; belki motor gücüne göre biraz ağır olan heybetli 600' lük kasası, Redline'a girmeden düz yolda 160 km., eğimli yolda 175 km. süratlere çıkan performansıyla (tecrübeyle sabit) ve sürüş pozisyonu vs. gibi özellikleriyle, büyük cc. racing motosiklete geçiş aşamasında çok iyi alternatif olduğunu (hatta bu sınıfta piyasadaki tek alternatif); ayrıca büyük cc.ye geçiş düşünülmüyorsa da, uzun süreli gündelik kullanım ve performans açısından da son derece kullanışlı bir seçenek olduğunu düşünüyorum.

    125' lik ve 250' lik 2 motoru kıyaslamak çok doğru olmasa da performans açısından bakıldığında, GPR125' in ara hızlanmalarda daha seri ve kıvrak, GT250R' ın ise top speed ve motor ömrü konusunda daha başarılı olduğu birer gerçek.

    Sonuç olarak, avantajları ve dezavantajlarıyla ikisi de sınıflarında başarılı ve karalanmayı haketmeyecek güzel makineler.

    Saygılar..
    +1
    Alıntı cihantavuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastık capı 130 degıldir. arkadaslar yanlıs bılgı vermeyelım lutfen.

    Hocam hiç itiraz etmeyin tartışma sizden başladı.

    Sonuçta sadece lastik çapından bahsetmişsiniz ya helal olsun.



    Velhasılkelam, bazı arkadaşlar güzel bilgiler vermişler.
    Tartışma pozitif bir enerji doğuruyorsa faydalıdır bazen.
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  20. #60
    superzzt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    BWS 135 + GT650 Comet
    sonuçta hyo. st kanuniye geçtikten sonra tanıtıcı broşür vs.. gibi yerlerde devir kesici var diye bir ibare var mı?Motoron dergisindeki yazıda devir kesici yok diyor birde enjeksyonlu olmasına rağmen 4,5-4,8 tüketim demiş bana fazla geldi.xt660 bile 5-5,5 arası yakıyor?Sadete gelelim bu aletler kanuniye geçtikten sonra gözle görülür elle tutulur neler değişti?Yoksa sadece makyaj mı yapıldı?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)