Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

S&T kanuni gt 250r kesici...!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    29 Ocak 2007
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    CBR 600 f
    hyo sağlam makinadır
    gücünün ve amacının dışına çıkmazsanız sizi üzmez
    27 bin km oldu benim motor (gt 250 comet) hiç te sorun olmadı şimdiye kadar
    her zaman
    her yere


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    22 Ocak 2007
    Şehir
    istanbul-Avcılar
    Motosikleti
    honda cbr125 repsol
    devir kesici varmı yokmu muhabeti için biraz daha zorlasaydın mesut 13000 devir var zaten 12500 yapsaydın belki ozman girerdi.kanuniye bi mail atarsanız teknikverilerle ilgili bilgiler vericeklerdir.motorları değilde bilgi verme konusunda hızlılar baya şahit oldu bizzat.sor bakalım kac binde devirkesiyor bu melet.

  3. #23
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    abi boşta gazı kökleyincede girmiyormu denedın mı
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  4. #24
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Alıntı cihantavuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GV 250 nin motoru kullanılıyorsa bu daha kotu bısıy cunku o zaman GT250 R resmen bır chooper-cruiser motorunu kullanıyor racıng olması durumundan soz edemeyız o zaman bu durumda.

    Comet motora teknik anlamda devır kesıcı koyulabılır tabi ama kullanım mantıgı gozonune alındıgında kullanışlı bir uygulama olmaz bu.Cunku comet motorda redline kapatmaya çalışmak zaten pek mantıklı bişi diil.

    Cometi kuryeler kullanıyor demekle kuryelerle ılgılı bı kucultme durumunu kastetmedım.Kuryeleri gostererek, kullanış amacının genel kullanıma uygun oldugunu, racing olmadıgını gostermeye calıstım.


    GT250 ile GT250 R arasındaki motor farkı neymiş bi izah edebilirsen bilgilenmiş oluruz.


    Bence sen hayatında hiç Derbi GPR 125 R ' ı yakından görmemişsin.Dizayn konusunda eleştirilebilecek bir makine diil herkesin begenısını kazanmıs bir model.Cunku aprillia RS 50 ile aynı kasaya sahiptir italyan dizaynı yani anlıycaan.


    Hyoyu sevmiyorum çunku Cunku safkan bir racing diil kesinlikle.Şahin görünümlü doğan gibi.Racing görünümlü comet yani.
    Biz de safız ya Comet ile arasındaki farkı anlayamadan fazladan para vererek GT250R aldık.!

    GT250R GV250'nin motorunu kullanmıyor. Aynı motor bloklarına sahipler (hani Fazer'ın R6 motorunu kullanması gibi). Farklı ayarlar ile farklı güçlerde çalışıyorlar.

    Sizle polemiğe falan girmeyeceğim. Bindiği motordan gayrısını tanımayan arkadaşlara benziyorsunuz. Ne desek nafile onun için.

    Comet ile R arasında şanzıman oranları olarak bir fark olduğunu söylüyor Hyo'cu arkadaşlar.. Aerodinamik yapısı itibari ile de R top speed'te biraz önde.
    Şanzıman oranları vs. ile Comet arasında hiçbir fark olmasa bile kullandığı motor 250 sınıfı içinde en perf. motor ve V-Twin motor ile performans ve yakıt ekonomisini bir arada sunuyor.


    Benim GT250R'ın tek eleştirdiğim yanı biraz ağır olması. Bu da onu Doğan görünümlü Şahin falan yapmaz. 2. el değeri,tutulması yönü ile GPR 125 ile kıyaslarsanız bu açıkça görülür (he he!)

    Krank mrank diye ağzına sakız yapan arkadaşlara bu motorun nasıl sağlıklı devirler çevirdiğimi gösterebilirim (3-5 tane motorun canını almak için son hız denemesi yapan arkadaşı referans almak ile markaya pislik atmak en kolayı)



    Derbi GPR125'i yakından gördüm. İtalyan dizaynı beni ilgilendirmiyor.

    İsterse üstünde 600'lük bir makinanın motoru olsun. Yapı olarak ince duruyor.

    GT250R'a göre oturuş pozisyonu da daha dik. Bu mu safkan racing oluyor peki ? (Ona bakarsanız Yamaha DT125'in motorunu kullanıyor GPR. Hani GT250R Comet'in motorunu kullanıyor ya !...)


    Neyse GPR'nin bilmem nesini tartışacak değilim. (büyük SS'lere başlangıç dedin mi aklıma gelen bir model de değil)





    Siz başka bir konuda GPR125, GT250R'a falan toz yutturur demiştiniz de bende teknik bilgi istemiştim. Cevap gelmemişti tabi.

    125 kg olan bir motor ile yaklaşık 170 kg bir motor arasında illaki perf. farkı
    olacaktır. 2 zamanlı bir motorunu kullanması ayrı bir konu. (yağ yakması,belli bir km'den sonra GPR125'in motorunun rektefiyeye ihtiyaç duyması,4 zamanlılara göre çok benzin tüketmesi de cabası)

    Siz bana GPR125'in 0-100 km/h hızlanmasını ve maksimum hızını söyler misiniz?
    Hatta esnekliğini falanda biliyorsanız belirtin.
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  5. #25
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    cihantavuz

    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olunmaz 250 serisinde scoter hariç HYO hep aynı motoru kullanır .. Bunu hemen hemen bu forumun %80 i bilir . Senin %20 nmin arasında kalıpta sanki amerikayı keşfetmiş edasında olman bu yüzden bize garip geldi .

    bu arada 2000-2004 yılları arasında (tam emin değilim) bmw 650gs ve aprilla pegaso da aynı rotax motoru kullandılar.

    Güncel haberlerde başlık olacak aramadım merak eden arar .. amerika bir SS yapmayı düşünüyo motoru Hyo yapacak .. nedeni adamların işinde uzman olmaları .


    Kuralkan yetkilileri değilde sanki bir bayisölediydi hız kesici olayını diye hatırlıyorum ..

    Belki ilk parti motorlara yetiştiremediler kesin bir yargıya varmak manasız olur .
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  6. #26
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Eyer devir kesici yoksa bu kötü olmuş, krank'a binen aşırı yük eninde sonunda ciddi bir arızaya neden olur devir kesicinin amacını hepimiz biliriz motor son devrine ulaşmadan sınırda motorun zarar görecek devire ulaşmasını engeller, bunu iptal edenlerde mutlaka ya krank yada ateşleme sistemi arızalarıyla karşılaşır....ancak motordan anlayan bi kişi için pekde önemi yok uzman bi sürücü hiçbirzaman motorun bitarafını çıkartasıya kadar vites aralarında gazı köklemez...

  7. #27
    headquarters - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbulll Avcılar
    Motosikleti
    ...................
    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyer devir kesici yoksa bu kötü olmuş, krank'a binen aşırı yük eninde sonunda ciddi bir arızaya neden olur devir kesicinin amacını hepimiz biliriz motor son devrine ulaşmadan sınırda motorun zarar görecek devire ulaşmasını engeller, bunu iptal edenlerde mutlaka ya krank yada ateşleme sistemi arızalarıyla karşılaşır....ancak motordan anlayan bi kişi için pekde önemi yok uzman bi sürücü hiçbirzaman motorun bitarafını çıkartasıya kadar vites aralarında gazı köklemez...
    Yahu güzel kardeşim herkesin dilinde bi devir kesici nedir abi bu devir
    kesici (motoru üreten firmanın motoru koruma amaçlı her marka modele göre RPM i ayarlanmış ateşlemeyi yani elektrik kesintisi yapan bi korucu bi sistem)
    Arkadaşlar ben söylüyorum hep yine söylüyorum ben elimin ayarını biliyorum ve redline da neler olabileceğini de biliyorum..
    Çünkü ona bişey olursa ben yaptırıcam sesinden elimin şeklinden bakmadan nerde olduğunu anlıyorum onun için devir kesici bana göre lazım deil...
    hee olsaymış iyiymiş en azından bu tartışmalar olmazdı, olmamış ne olmuş makinenin çiğerini sökersen görürsünn ne olucağını...

    Yahu şu derbiyi bize savunan güzel kardeşim zargana gibi bi makina,125cc,sesi kötü,çok yakıyor,motor ömrü kısa...
    He italyan ona lafım yok başımızın üstünde yeri var ama yetmez...nacizane düşüncem...
    Hasan..

  8. #28

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    Bisiklet sürücülerinin çıkıp GT250 ve GT250R'a laf yapmaları ne kadar ironik!
    ::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]

  9. #29
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    arkadaşlar burdaki tartışma "gt250 mi döver yoksa derbi mi döver" tartışması değil. Derbi'nin kulvarı farklı. Buradaki konu "devir kesici niçin yok?" devir kesici yok çünkü motor SS amaçlı üretilmiş bir motor değil. cruiser, comet gibi modellerde kullanılsın diye üretilmiş bir motor. bu nedenle devir kesiciye ihtiyaç duymamışlar. Bunu çok deşmeye gerek yok. bu motoru zorlarsanız elinize alırsınız.

    gt250R bence SS kasa motora binmek isteyip de 600'lük makinelere parası/tecrübesi yetmeyen arkadaşlar için oldukça iyi bir makine. ben de zamanında sırf bu makine için airbrush çalışması yapmıştım. almayı da ciddi ciddi düşünüyodum. kasası gerçekten tam bir SS. yine de bu SS görünüme aldanıp redline'da fazla gitmemek lazım. kanuni'lerde de devir kesici yoksa onlarla da fazla basmayın krankı elinize almayın.

    Ayrıca burada fanatiklik şeklinde Derbi'yi kötüleyen arkadaşlar da iki kere düşünsünler. Bindiğimiz motorlar MotoGP'de Aprilia'nın hemen arkasından geliyorlar. en yakın rakiplerinin puan olarak iki misli önündeler.

    CihanTavuz da bilmeden sallayan, kendi motorunu övmek için lise talebesi gibi burada kavga çıkaracak birisi değil.. Ama bizi de çok dolduruyorlar.. Kim görse 2t 4t farkını bile bilmeden "aa niye Hyo almadın? o bundan ucuz, hem 250lik." diyor. Derbi kullanıcıları, GPR gibi ülkemizde az satılan bir makineyi alırken sizce ne düşünüyordu? motordan biraz anlamasak gidip de bilirbilmez herkesin tavsiye ettiği gt250R'ı alırdık biz de. Ama daha fazla para verip bu makineyi aldık niçin sizce? "çünkü enayisiniz" dediğinizi duyar gibiyim.. varsın olsun. biz gazı kökler, exup'ımızı açar mermi gibi uzarız... size de aynısını tavsiye ederim. en iyi motor sürücüsünü mutlu eden motordur.

    gt250R bence iyi bir motosiklet. Binin ve hem SS kasasıyla gösterişinizi yapın hem de motosiklet keyfini yaşayın. fakat SS zannedip de fazla redline gitmeyin.

    Alıntı B.m.O adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bisiklet sürücülerinin çıkıp GT250 ve GT250R'a laf yapmaları ne kadar ironik!
    gerçekten de gpr bisiklet kadar hafif bir motor. alüminyum şasesi ve hafif alaşımlı malzemeleriyle tam bir pist makinesi. Siz de kullanın, 120 kiloluk hafif gövdenin nasıl tınnnn diye arı gibi fırladığına şaşıracaksınız.
    GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!

  10. #30
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Alıntı ketchup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar burdaki tartışma "gt250 mi döver yoksa derbi mi döver" tartışması değil. Derbi'nin kulvarı farklı. Buradaki konu "devir kesici niçin yok?" devir kesici yok çünkü motor SS amaçlı üretilmiş bir motor değil. cruiser, comet gibi modellerde kullanılsın diye üretilmiş bir motor. bu nedenle devir kesiciye ihtiyaç duymamışlar. Bunu çok deşmeye gerek yok. bu motoru zorlarsanız elinize alırsınız.

    gt250R bence SS kasa motora binmek isteyip de 600'lük makinelere parası/tecrübesi yetmeyen arkadaşlar için oldukça iyi bir makine. ben de zamanında sırf bu makine için airbrush çalışması yapmıştım. almayı da ciddi ciddi düşünüyodum. kasası gerçekten tam bir SS. yine de bu SS görünüme aldanıp redline'da fazla gitmemek lazım. kanuni'lerde de devir kesici yoksa onlarla da fazla basmayın krankı elinize almayın.

    Ayrıca burada fanatiklik şeklinde Derbi'yi kötüleyen arkadaşlar da iki kere düşünsünler. Bindiğimiz motorlar MotoGP'de Aprilia'nın hemen arkasından geliyorlar. en yakın rakiplerinin puan olarak iki misli önündeler.

    CihanTavuz da bilmeden sallayan, kendi motorunu övmek için lise talebesi gibi burada kavga çıkaracak birisi değil.. Ama bizi de çok dolduruyorlar.. Kim görse 2t 4t farkını bile bilmeden "aa niye Hyo almadın? o bundan ucuz, hem 250lik." diyor. Derbi kullanıcıları, GPR gibi ülkemizde az satılan bir makineyi alırken sizce ne düşünüyordu? motordan biraz anlamasak gidip de bilirbilmez herkesin tavsiye ettiği gt250R'ı alırdık biz de. Ama daha fazla para verip bu makineyi aldık niçin sizce? "çünkü enayisiniz" dediğinizi duyar gibiyim.. varsın olsun. biz gazı kökler, exup'ımızı açar mermi gibi uzarız... size de aynısını tavsiye ederim. en iyi motor sürücüsünü mutlu eden motordur.

    gt250R bence iyi bir motosiklet. Binin ve hem SS kasasıyla gösterişinizi yapın hem de motosiklet keyfini yaşayın. fakat SS zannedip de fazla redline gitmeyin.



    gerçekten de gpr bisiklet kadar hafif bir motor. alüminyum şasesi ve hafif alaşımlı malzemeleriyle tam bir pist makinesi. Siz de kullanın, 120 kiloluk hafif gövdenin nasıl tınnnn diye arı gibi fırladığına şaşıracaksınız.
    Hocam tebrik ederim. Mantıklı yaklaşıyorsun gene.

    Ama diğer arkadaş "Doğan görünümlü Şahin" tarzı yaklaşımı ile eleştirel yaklaşmıyor;kendince direkt karalıyor motoru.

    GPR125 ile GT250R'ı piste çıkarsak muhtemelen atak yapısı ile GPR125 daha iyi yol alacaktır(hele ki virajlarda)

    İkisininde kendine göre avantajları var.
    GT250R ağır olmasına rağmen GPR'den daha az yakıyor mesela.
    Motor ömrü GPR'den daha uzun. (600'lük muamelesi yapan arkadaşlar hariç)
    Bu ağırlığa rağmen performansı fena sayılmaz.

    GPR'da daha atak bir motor GT250R'a göre.



    Mantıklı şeyler ile bir motor eleştirilebilir ama bu saldırıya dönüşünce altında farklı şeyler oluşuyor. (sözüm meclisten dışarı ama bazı arkadaşlar istediğinden daha iyi bir motor aldığı zaman veya daha farklı bir motora yöneldiği zaman bir zamanlar istediği bir motoru rahatlıkla karalıyor;kendine göre o motoru almama sebepleri zihninde epey yer ediyor herhalde. )

    Hyosung benim babamın ürettiği bir motor değil sonuçta. Kendimce keyifli bulduğum motora o kadar para vermeme rağmen böyle yaklaşımları da kabullenemem!

    Önemli olan senin dediğin gibi binilen motordan keyif almak. Bazı meseleleri tartışırken de kırıcı olmamak. (bir teneke parçası için gönül kırmaya da değmez)
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  11. #31
    THE_LANCET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2006
    Şehir
    SİVAS/Merkez
    Motosikleti
    Peugeot Trekker & Asya AS200GY2 Süpermoto niyetine
    Derbi'de Hyosung'da Güzel motor.
    Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.

  12. #32
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    Alıntı cihantavuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Artık Hyo gt250R a racing diye binip sıkmaya çalışan arkadaşlar bujinin yanında sırt çantalarında krank taşırlar yedek olarak

    O motorda nıye kesici yok biliyomusunuz arkadaşlar çünkü o makine comet motorda ondan.GT250 ile GT 250 R arasında hiç fark yok.GT250 yi kuryeler kullanıyor, GT250 ye bı grenaj takıncada Racing severler Racing diye kullanıyor ama hiçde inandırıcı diil hyyosung firması bu konuda.
    sen çoook GTR plakası okursun derbiyle kalkış dışında hiçbir kulvarda yarışamazsın o makineyle bisiklet tekeri gibi bi lastikle cbr125 edasıyla cadde de dolaşırsın ancak şöyle motordan anlamayan tipler gelip konuşuyo ya hayret ediyorum ya derbicilere sözüm yok güzel alet gerek ses olsun gerke dizayn olarak ama devede de boy var işte öle dizayanla bitmiyo işler...
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]

  13. #33
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Alıntı trasher adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen çoook GTR plakası okursun derbiyle kalkış dışında hiçbir kulvarda yarışamazsın o makineyle bisiklet tekeri gibi bi lastikle cbr125 edasıyla cadde de dolaşırsın ancak şöyle motordan anlamayan tipler gelip konuşuyo ya hayret ediyorum ya derbicilere sözüm yok güzel alet gerek ses olsun gerke dizayn olarak ama devede de boy var işte öle dizayanla bitmiyo işler...
    Ona buna laf atarken sende bilmediğin şeyleri katma araya
    Kalkış değil top speedtede geçer derbi Plakayıda okumaz
    Ayrıca lastikleri ince değil bildiğim kadarı ile 160 yanak çapı olması gerekir en azından gilerada öyle
    En azda 150 dir bu da bisiklet lastiği olmuyor ölçersen 1 karış çıkar
    Ya onu bunu bırakında gtr güzel motor başlangıç için ideal fiyat aralıkları belli piyasası var
    Ama 2 zamanlı racingler daha çok performans için arkadaşlar birnevi zevk için yapılmış.
    Altında başka motorun olur birde 2 zamanlı racing alırsın arada binersin zevkini alırsın çekersin kenara herzaman gezilmez bunlarla
    Ama şunu söyliyim benim Gilera GFR 125 hepsini geçer
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  14. #34

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    Alıntı ketchup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gerçekten de gpr bisiklet kadar hafif bir motor. alüminyum şasesi ve hafif alaşımlı malzemeleriyle tam bir pist makinesi. Siz de kullanın, 120 kiloluk hafif gövdenin nasıl tınnnn diye arı gibi fırladığına şaşıracaksınız.
    bitmek tükenmek bilmeyen 2T - 4T kıyasına girmeyeceğim ama benim 2T kullanmam için birilerinin kafama sopayla 5-6 kere sert bir şekilde vurması gerek. Benzin istasyonu sahibi yada italyan sevdalısı değilim.
    ::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]

  15. #35
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    Alıntı B.m.O adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bitmek tükenmek bilmeyen 2T - 4T kıyasına girmeyeceğim ama benim 2T kullanmam için birilerinin kafama sopayla 5-6 kere sert bir şekilde vurması gerek. Benzin istasyonu sahibi yada italyan sevdalısı değilim.
    ben de benzin istasyonu sahibi veya italyan sevdalısı değilim. motorum da italyan değil ispanyol. kimse de kafama sopayla 5-6 kere vurmadı. istediğin motoru kullan.. 2t kullanasın diye can atmıyorum. ama lafı "iki zamanlı kullanmak için aptal olmak gerek" kıvamına getirirsen bütün bws, runner, gpr, rs, sr, mz, vs kullanıcılarına hakaret etmiş olursun. sen gpr gibi bir makineye bisiklet dedikten sonra zaten seni kaale almam. ne ayarda birisi olduğunu anladım. dilediğin motoru kullan. tekrar ediyorum, gt250r bence fiyatına göre güzel bir makine. ekonomik ve kocaman bir kasası var. 250cc için hızlı da gidiyor. fakat super sport değil. 600RR kullanır gibi kullanırsanız krank kırıyor. ben de bir yıldan uzun zamandır HFC üyesiyim. Motordan az-çok anlarım (Derbi'nin bisiklet değil pist makinesi olduğunu ve italyan değil ispanyol olduğunu bilecek kadar) Aklımdan hep Gt250R almayı geçiriyordum fakat çok araştırdım ve GPR aldım. Bana göre en doğrusu bu. Senin gibisine laf anlatmak zor. Evet kafama sopayla 5-6 kere vurdular ondan gpr kullanıyorum, italyan(!) sevdalısıyım ve bisiklete biniyorum. Olsun inanılmaz eğleniyorum.. Sana da kaykayınla mutluluklar dilerim.

    Başlığı açan arkadaştan da özür diliyorum konu kranktı, birden 2t-4t tartışmasına döndü.
    GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!

  16. #36
    ShowDown - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok
    Alıntı B.m.O adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bisiklet sürücülerinin çıkıp GT250 ve GT250R'a laf yapmaları ne kadar ironik!
    ayıp oluyo ben cidden bisikletciyim
    facebook.com/kaskafa

  17. #37
    superzzt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    BWS 135 + GT650 Comet
    ah be dervir kesiciden nereye geldi muhabbet ben dervir kesiciye takılmadım ama ne yalan söyliyim s&t kanuni nin kanuni kısmı beni acayip soğuttu gt250r almayı çok isterdim ama vaz geçtim galiba.

  18. #38
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Bu arada, GPR'nin arka lastik genişliği yanlış hatırlamıyorsam 140'tı extrema

    ketchup,konuyu açan arkadaşta Hyo'cu olduğu için pekte yadırgayacağını sanmam.



    Bu arada,ben teknik veri istemiştim GPR hakkında ama arkadaş siteye girmedi galiba.

    GPR'ın 0-100 hızlanması ve son hızı nedir ketchup biliyor musun ?
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  19. #39
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    malesef bilmiyorum. ara sıra 0-100 deniyorum ama akıldan süre tutmak zor tabi =) kibrit kutusu kadar bir kameram var.. onu kaskın içine sokup vidyo almaya niyetliyim. hep beraber görürüz. son hızı düz yolda 140'a dayanıyor. denize paralel, gerçek bir düz yoldan bahsediyorum. 125cc 4t scooterların 140 vurduğu düz(!) yollardan bahsetmiyorum. meyilde kapanırsanız daha da uzuyor tabi..
    GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!

  20. #40
    superzzt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    BWS 135 + GT650 Comet
    kamerayı kaska mote etmek için aparatlar var ebay hemde 10-20 dolar gibi eziyet çekmeyin bu yaz sıcağında kamerayı kaska sokacam diye ;)


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)