Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Fujiyama 200cc

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    09 Mayıs 2008
    Şehir
    Ankara K.Esat
    Motosikleti
    Fujiyama 200cc
    Arkadaşlar ben bi hata yaptım sanırım fujiyama diye daha önce fotograf markası olarak duyduğum bi markanın motorunu aldım 200cc lik bi chopper resimlerini aşşağıda ilk motorum olduğu için fena gitmediğini düşünüyorum biraz vibrasyon var acemi olmama rağmen fazla sıkıştırmadan 100 km yi gördü motor henüz üzerinde oynama felan yapmadım biraz oynadıktan sonra tahminime göre çok hoş bi görüntüsü olucak bu arada 2000ytl verdim biliyorum biraz fazla ama acemilik işte lafı fazla uzatmayım yorumlerınızı bekliyorum





    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    THE_LANCET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2006
    Şehir
    SİVAS/Merkez
    Motosikleti
    Peugeot Trekker & Asya AS200GY2 Süpermoto niyetine
    Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Motorun ismi Japon'a benziyor Ucuz yollu orta kalitedir belki
    Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.

  3. #3
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    Gule gule kullan Allah kazasiz belasiz kullanmayi nasip etsinde umarim korumalari onceden almissindir onu soylemiyorum bile Bir de bu motosikletlerin neden hepsinin jantlari ayni ah bide onu bilsem.chopper tarzi jinlun olsun bu motosiklet olsun bakiyorumda hepsi ayni janti kullaniyolar acaba tek jant fabrikasimi var cin'de?elestirim senin motosikletine degil zaten elestiride yapmiyorum sadece hep merak ediyorum o yuzden.bu arada motosikletin cin mali ise cok zorlama derim yoksa motorunu eline alirsin.bendede cin mali bi scooter var oradan biliyorumrodajini hic zorlamadan yap ani kalkislardan ve yuksek devirden kacin

  4. #4

    Üyelik
    24 Şubat 2008
    Şehir
    Kırklareli
    Motosikleti
    yamaha jc100
    Kardeşim lasstiğin hep yola bassın fazla zorlama sende ilk ay sonunda motoru eline alma rodajın süresini baya uzat derim

  5. #5
    mhyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2007
    Şehir
    Ümraniye,Levent/İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Benim bildiğim o fotoğraf makinesinin markası fujiyama değil fujifilm.Ayrıca fujifilm f31fd diye de efsane bir makineleri var Ama fujiyama da japonca bir terim.Yüksekliği 3800 metre civarında olan sönmüş bir yanardağ imiş ki senin motor da Japon gözüküyor.
    Hayırlı olsun.Tekerleklerin düz bassın

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ocak 2008
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    YBR
    hayırlı olsun kazasız belasız binmen dileğiyle.....

  7. #7
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Alıntı mhyen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim bildiğim o fotoğraf makinesinin markası fujiyama değil fujifilm.Ayrıca fujifilm f31fd diye de efsane bir makineleri var Ama fujiyama da japonca bir terim.Yüksekliği 3800 metre civarında olan sönmüş bir yanardağ imiş ki senin motor da Japon gözüküyor.
    Hayırlı olsun.Tekerleklerin düz bassın


    Fujiyama soba markası

    Japon sobası dedikleri işde

    Gazla çalışlan
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  8. #8
    mhyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2007
    Şehir
    Ümraniye,Levent/İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Fujiyama soba markası

    Japon sobası dedikleri işde

    Gazla çalışlan
    Japonlar da her bulduğuna fujiyama demişler canım olmaz ki

  9. #9

    Üyelik
    09 Mayıs 2008
    Şehir
    Ankara K.Esat
    Motosikleti
    Fujiyama 200cc
    saolun arkadaşlar güzel dilekleriniz için bu yazı bununla geçirelimde seneye büyütürüz diye düşünüyorum bununla acemiliğimi atmayı planlıyorum daha öncesinden honda titan kullanmıştım 4-5 ay pek zor gelmedi hatta daha kolay gibi geldi neyse gelelim işin özüne

    bu rodaj meselesi nasıl oluyor 15 devirlik göstergesi var kırmızı sanırım 8 civarında başlıyor anladığım kadarıyla motoru devirli kullanır isem yani ortalama 5-6 devirdeyken vites değiştirmem gerekiyor sanırım yanlışmıyım bide bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

    (fotograf makinası diye espirik yapmıştım nette arattım soba çıkıyor bu japonlar neyapacakları şaşırdı iyice veya isim bulamıyorlar koyacak )

    jantlara gelirsek ya pek anlamam motor piyasasından ama bi duyuma göre genelde bu japon motorlar aynı fabrikada üretilip farklı şekillerde toplayıp markalayıp yolluyorlarmış dün yupi diye bi japon motoru daha inceledim 250 cclik şekil nerdeyse bire bir aynı tek farkı depo kısmı ve selesi idi yinede ben bilmez ben yabancıyım ))

  10. #10
    E.Gülbeyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    güzel motosiklet lyrngl hayırlı olsun...güle güle kullan...

    japonlar artık isim bulamıyolarsa motosikletlerin adını enes koyabilirler sewinirim...

  11. #11

    Üyelik
    28 Nisan 2006
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    HYOSUNG 650 GT
    hayırlı olsun kazasız belasız kullan..
    [COLOR="Black"]hayatta [/COLOR][COLOR="White"]tek [COLOR="Black"][COLOR="Red"]aşk [/COLOR][/COLOR][COLOR="Black"]beşikt[/COLOR][/COLOR][COLOR="red"]aşk[/COLOR]:bounce:.................:flower:06 B 1903 :flower: [COLOR="Red"][COLOR="Black"]ç[COLOR="Red"]A[/COLOR]rşı [/COLOR][/COLOR]heryerde

  12. #12

    Üyelik
    16 Şubat 2008
    hayırlı olsun güle güle kullan
    onu sev onu koru ona iyi bak
    2000 ytl veripte sıfır aldıysanız bence iyi bi rakam görüntüsüde hoş ama bende senin kadar anlarım bu işlerden
    sağlıcakla kal.

  13. #13
    melocann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    YaMaHa YzF R25
    hayırlı olsun görüntü olarak çok hoş duruyor
    kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:

    bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana

  14. #14

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    Alıntı lyrngl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    saolun arkadaşlar güzel dilekleriniz için bu yazı bununla geçirelimde seneye büyütürüz diye düşünüyorum bununla acemiliğimi atmayı planlıyorum daha öncesinden honda titan kullanmıştım 4-5 ay pek zor gelmedi hatta daha kolay gibi geldi neyse gelelim işin özüne

    bu rodaj meselesi nasıl oluyor 15 devirlik göstergesi var kırmızı sanırım 8 civarında başlıyor anladığım kadarıyla motoru devirli kullanır isem yani ortalama 5-6 devirdeyken vites değiştirmem gerekiyor sanırım yanlışmıyım bide bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

    (fotograf makinası diye espirik yapmıştım nette arattım soba çıkıyor bu japonlar neyapacakları şaşırdı iyice veya isim bulamıyorlar koyacak )

    jantlara gelirsek ya pek anlamam motor piyasasından ama bi duyuma göre genelde bu japon motorlar aynı fabrikada üretilip farklı şekillerde toplayıp markalayıp yolluyorlarmış dün yupi diye bi japon motoru daha inceledim 250 cclik şekil nerdeyse bire bir aynı tek farkı depo kısmı ve selesi idi yinede ben bilmez ben yabancıyım ))
    Sevgili Lyrngl, yeni motosikletin hayırlı olsun. Motosikletin ismi Japonca ama zannedersem Çin malı, Yupi markasıda bildiğim kadarıyla Çin.
    Link: http://www.anemakono.com/index_en.html

    Japon, Çin o kadar da takılma zaten, fazla zorlamazsan sorunsuz binersin bence. E acemilik atacaksın istemeden zorlayabilirsin mesala istemeden vites düşürebilirsin, fakat bozulursa da yapılır hiç merak etme, önemli olan sana birşey olmasın...

    Bir de "15 devirlik" demişsin zannedersem yanlış yazdın. 15.000 devir çevireceğini zannetmiyorum bu tarz bir motosikletin.

    Rodajda devirini 3/2'yi geçmeyecek şekilde kullan (9.000 d/d varsa 6.000 d/d'yı geçme, dediğin gibi 15.000 d/d'ysa 10.000 d/d'yı geçme), sürekli aynı viteste ve aynı devirde uzun süre gitme, vites değiştirerek kullan. Bir de hararetini kontrol et yükselirse biraz motoru dinlendir.

    Dikkat edilecek hususlar bunlar, eğer kullanma klavuzunda bu dediklerimden farklı bir şey yazıyorsa mutlaka ona uy. Rodaj bitince yağını değiştir(t)meyi ihmal etme...

    İyi günlerde kazasız belasız, kefiyli bir şekilde kullanman dileklerimle...

  15. #15
    kimi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    Hayırlı olsun

  16. #16
    zonta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT 250RR
    hayırlı olsun güle güle kullan motorun zealsun a benziyor kesin galiba sanırsam
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

  17. #17
    Birkannn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    hayırlı uğurlu olsuz ALLAH kazasız belasız sürüşler nasip etsin
    Milli mücadelelere şahsî hırs değil, milli ideal, milli onur sebep olmuştur.
    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

  18. #18
    CTRL_1975 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2007
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Modifiyeli KAISAR 200
    Hayırlı olsun . Motorun aynısını ARORA motor olarak ( İthalatçı Firma ) aldım hala kullanıyorum . ( Tıpatıp aynı ) Elektrik aksamı dışında pek sorun çıkartmadı diyeyim sevin önce. Motor o kadar ağır ve hantal ki 200 cc motoru bi hayli zorluyor. Çatı hariç adamlar neredeyse motorun her yerini plastik yapacaklarmış . 1 Sene sonunda çürüyüp ortadan ayrılan egzoz , far Allaha emanet doğru dürüst aydınlatmıyor (O kadar kötü aydınlatıyor ki bir ara motorla akşam mersinde geziyorum far bozulmuş farkında bile değilim şehir dışına çıktım yanımda ve arkamda giden arabalar gözden kaybolunca karanlıkta kaldım kötü aydınlatmasına o kadar alışmışım ki , o ana kadar farı fark etmedim bile , moblet farları bile benim motordan iyi aydınlatıyor diye düşünüp modifiyeli moblet farı taktım.) Lastikler desen sanki yarış motoru ( Yere temas eden yüzey kabak ) abi şu yolamı kayıp serilelim bu yolamı kayıp yerlerde sürünelim diye sürekli soruyor. Vibrasyona gelirsek yanılmıyorsam ön dişli 14-15 diş ti bunun bir üstünü takarak 40-50 km hızlarda oluşan o büyük sarsıntıyı 80 km hızlarda hissedilir hale getirdim. Yan kapaklar üzerine tutturulmuş diyorum sanki cikletle yapıştırılmış plastik ,ön çamurluk üzerindeki metal süs bile titreşimden dolayı hareket halinde iken kopup yerlerde gezdi . ( İzleyenler için çok komikti ). Hız konusuna gelirsek 80 km yi aşma derim motor o kadar harala da gürele gidiyor ki . 70Km . Hızda sevdiklerin gözünün önüne geliyor , 80Km. den sonra ölmüş yakınların aklına gelmeye başlıyor. Kabir ziyareti gibi . ( Şakam yok , bana öyle oluyor.) Baktım motor 5 para etmez aldım spirali kuzene tut koyunu kaçmasın dedim, ucundan tuttu başladım kesmeye ilk önce oturduğum yerden kestim arka sürücü kısmını kaldırıp attım , kuzeni bu noktada kaybettim kesmeden önce kendisi genelde o koltukta oturup gittiğim yere geliyordu. Motor tek kişilik olunca yardım işini bıraktı ve çırağı kaybettiğim için tek başıma modifiye işine devam etmek zorunda kaldım. Kesme ve kaynak işi bitince çalışmayan gösterge ve gidon takozlarını söküp attım .Daha sonra internetten spariş ettiğim hava filtresini motora taktım egzozu değiştirdim , CHOPPER koltuk yaptım , Arkaya 2 adet metal kısa ve uzun çamurluk yaptım ( Kışlık – Yazlık ) Yıllardır karikatür ve çizgi roman çizdiğim için zorlanmadan ön çamurluğa Airbrush malzemelerimle alev deseni çalışması yaptım . (Depoyu değiştirmeyi düşündüğümden depoya dokunmadım ) . Tüm işlemlerden sonra hız 100Km den rahat 120 Km çıktı , fakat titreşim 80km den sonra artarak devam ettiği için motor hiç güvenli gelmiyor ayrıca motor 120 Km nin üzerine çıkabilir fakat hızlandıkça motor zorlanarak öyle bir ses çıkarıyor ki motor her an patlayacakmış hissine kapılıyorsun. Ama her şeye rağmen bu ucuz Çin motorları olmasa CHOPPER tarzı bir motora binip sıkılınca da modifiye yapmaya kalkıp motoru gözden çıkartacağımı sanmıyordum.






  19. #19
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı CTRL_1975 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun . Motorun aynısını ARORA motor olarak ( İthalatçı Firma ) aldım hala kullanıyorum . ( Tıpatıp aynı ) Elektrik aksamı dışında pek sorun çıkartmadı diyeyim sevin önce. Motor o kadar ağır ve hantal ki 200 cc motoru bi hayli zorluyor. Çatı hariç adamlar neredeyse motorun her yerini plastik yapacaklarmış . 1 Sene sonunda çürüyüp ortadan ayrılan egzoz , far Allaha emanet doğru dürüst aydınlatmıyor (O kadar kötü aydınlatıyor ki bir ara motorla akşam mersinde geziyorum far bozulmuş farkında bile değilim şehir dışına çıktım yanımda ve arkamda giden arabalar gözden kaybolunca karanlıkta kaldım kötü aydınlatmasına o kadar alışmışım ki , o ana kadar farı fark etmedim bile , moblet farları bile benim motordan iyi aydınlatıyor diye düşünüp modifiyeli moblet farı taktım.) Lastikler desen sanki yarış motoru ( Yere temas eden yüzey kabak ) abi şu yolamı kayıp serilelim bu yolamı kayıp yerlerde sürünelim diye sürekli soruyor. Vibrasyona gelirsek yanılmıyorsam ön dişli 14-15 diş ti bunun bir üstünü takarak 40-50 km hızlarda oluşan o büyük sarsıntıyı 80 km hızlarda hissedilir hale getirdim. Yan kapaklar üzerine tutturulmuş diyorum sanki cikletle yapıştırılmış plastik ,ön çamurluk üzerindeki metal süs bile titreşimden dolayı hareket halinde iken kopup yerlerde gezdi . ( İzleyenler için çok komikti ). Hız konusuna gelirsek 80 km yi aşma derim motor o kadar harala da gürele gidiyor ki . 70Km . Hızda sevdiklerin gözünün önüne geliyor , 80Km. den sonra ölmüş yakınların aklına gelmeye başlıyor. Kabir ziyareti gibi . ( Şakam yok , bana öyle oluyor.) Baktım motor 5 para etmez aldım spirali kuzene tut koyunu kaçmasın dedim, ucundan tuttu başladım kesmeye ilk önce oturduğum yerden kestim arka sürücü kısmını kaldırıp attım , kuzeni bu noktada kaybettim kesmeden önce kendisi genelde o koltukta oturup gittiğim yere geliyordu. Motor tek kişilik olunca yardım işini bıraktı ve çırağı kaybettiğim için tek başıma modifiye işine devam etmek zorunda kaldım. Kesme ve kaynak işi bitince çalışmayan gösterge ve gidon takozlarını söküp attım .Daha sonra internetten spariş ettiğim hava filtresini motora taktım egzozu değiştirdim , CHOPPER koltuk yaptım , Arkaya 2 adet metal kısa ve uzun çamurluk yaptım ( Kışlık – Yazlık ) Yıllardır karikatür ve çizgi roman çizdiğim için zorlanmadan ön çamurluğa Airbrush malzemelerimle alev deseni çalışması yaptım . (Depoyu değiştirmeyi düşündüğümden depoya dokunmadım ) . Tüm işlemlerden sonra hız 100Km den rahat 120 Km çıktı , fakat titreşim 80km den sonra artarak devam ettiği için motor hiç güvenli gelmiyor ayrıca motor 120 Km nin üzerine çıkabilir fakat hızlandıkça motor zorlanarak öyle bir ses çıkarıyor ki motor her an patlayacakmış hissine kapılıyorsun. Ama her şeye rağmen bu ucuz Çin motorları olmasa CHOPPER tarzı bir motora binip sıkılınca da modifiye yapmaya kalkıp motoru gözden çıkartacağımı sanmıyordum.






    Güzel olmuş motorun Chooper zaten hız motorou degildir hızlı gidersen kimse seni goremezki Depoyu değiştimi tam super olur..
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  20. #20
    atlantic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2008
    Şehir
    IsταηвuL
    Motosikleti
    Benelli BN251
    Hayırlı olsun arkadaşım, problemsiz kazasız keyifli sürüşler dilerim sana.
    Artık yollarda ölmek İS-TE-Mİ-YO-RUZ!!!


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)