Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Honda Haber !!!"X"

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    09 Temmuz 2005
    Motosiklet satışı 5'e katlandı Honda 'Türkiye'de yeniden üretime başlayabiliriz' dedi

    Motosiklet satışlarındaki artış, otomotiv üssü haline gelen Türkiye'yi bu alanda da üretim yapmak için cazip hale getirdi. Honda Avrupa Başkanı, "Satışlar patladı. Türkiye'de üretimi 2002 yılında bıraktık ama tekrar başlamayı düşünebiliriz" diye konuştu

    03.10.2005

    Türkiye'de motosiklet satışlarında sadece 2 yılda 5 kata ulaşan artış, üreticileri cezbetti. Paris Motosiklet Fuarı'nda konuştuğumuz Honda Avrupa Başkam Yutaka Negishi, "Türkiye çok yüksek potansiyele sahip bir pazar. Satışlardaki artış çok dikkat çekici. Pazar bu hızla artmaya devam ederse Türkiye'de yeniden üretime geçmeyi düşünebiliriz" dedi.

    2001 krizi sonrası üretimi bıraktı
    Honda Türkiye'de motosiklet üretimine 1995 yılında başlamış ancak krizlerin de etkisiyle satışlar 22 bine düşünce, 2002 yılında üretimini durdurmuştu. Bu kararda, Türkiye'deki üretim maliyetlerinde yaşanan artış da etkili olmuştu. Ancak 2001 yılında 22 bin olan motosiklet pazarı 2005 yılında büyük bir patlama yaşadı. Bu yıl satışların 150 bini bulması bekleniyor. Yani pazardaki büyüme yüzde 700'ü buluyor. İtalya'da bin kişiye 170, Yunanistan'da 80, Türkiye'de ise sadece 18 motosiklet düşüyor. Bu da Türkiye'deki potansiyeli gözler önüne seriyor.

    Honda düşük hacimli motora yüklenecek
    Honda Avrupa Başkanı Yutaka Negishi, Türkiye'de satışlarını artırmak, çok hızlı yükselen bu pazarda daha geniş bir pay almak için düşük hacimli motora sahip motosikletlere ağırlık vereceklerini açıkladı. Negishi, ucuz modellerle dünya pazarında pay kapan Çinli üreticilerle rekabette, uygun maliyetli üretim fırsatlarını araştırdıklarını da vurguladı.

    Dünyanın ilk havayastıklı motosikleti bu Fuar'da
    Paris Motosiklet Fuarı, 1 Ekim'den itibaren meraklılarını ağırlamaya başladı. Paris Otomobil Fuarı'nın ardından en büyük ikinci fuar olan ve bu yıl 500 bin kişinin ziyaret etmesi beklenen Paris Motosiklet Fuarı, 9 Ekim'e kadar açık kalacak. Motosiklet ve bisiklet olmak üzere ikiye ayrılan fuarda göz kamaştıran yeni modeller ve güvenlik ön plandaydı. Bütün markalar bu alanda önemli gelişmeleri sergilerken, Honda Gold Wing modelinde geliştirdiği havayastığı uygulaması ile motosiklet tarihinde ilke imza attı. Önden gerçekleşen çarpma esnasında açılan yastık şöyle çalışıyor:

    Yastık nasıl çalışıyor?
    Ön çatala yerleştirilmiş dört adet çarpma sensörü, çarpışmadan kaynaklanan hız değişikliklerim ölçüp hava yastığının şişmesine gerek olup olmadığına karar veriyor. Havayastığını devreye sokarak çarpışmanın etkisiyle motosikletten fırlama ihtimali olan sürücünün hızını kesiyor. Böylece sürücünün düşmesi sırasında oluşabilecek yaralanmanın şiddetini azaltmaya yardımcı oluyor.

    KAYNAK: http://www.vatanim.com.tr


    İşte çin malı motorların piyasamıza olan olumlu etkisi, haber doğru çıkarsa iç pazarda rekabet acayip kızışır Beğenmediğiniz çin malı motorlar hondayı adam ediyor...



    ******************************************
    + Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
    + Mesajlarınızın daha çok dikkate alınıp, sonuca daha çabuk ulaşabilmeniz için, lütfen KONU satırını anlamlı olarak kullanınız. Konu başlığı "ACİL ACİL ACİL" yada "LÜTFEN YARDIM" olan mesajlar, sanılandan daha az ilgi görmektedir. Başlıkta mesaj içeriği hakkında bilgi vermeniz yararınızadır.!
    + Tüm yazılar, yazan kişinin sorumluluğundadır ! Doğabilecek herhangi bir problemden site yöneticileri ve site sahibi sorumlu tutulamaz!
    + Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
    + Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
    + Şikâyetler için... info@motosiklet.net
    ®******************************************®


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul-G.O.Paşa
    Motosikleti
    ercüment erdun,benim kIrmIzI JInlun 250cc metal kIsragIm,oglumun 200 cc lIk yaban keçIsI sky team
    chatnoir bunlarda çinde yapılıp burda montajı yapılmayacakmı
    önceden bu böyle idi, kanununi yerli marka diye vatandaşlarımız da çinden getirdikleri vede burda montajını yaptıkları makinaları hep yerli zannettiler

  3. #3

    Üyelik
    09 Temmuz 2005
    e_erdun, abi en azından buradaki insanlara iş imkanı çıkacak ve kalite motorların fiyatıda düşecek. rekabet herzaman iyidir ve tüketici yararınadır

  4. #4

    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul-G.O.Paşa
    Motosikleti
    ercüment erdun,benim kIrmIzI JInlun 250cc metal kIsragIm,oglumun 200 cc lIk yaban keçIsI sky team
    Chatnoir kardeşim evet dediğin doğru(İş İmkanları) en önemli konuyu gözümden kaçırmışım valla

  5. #5
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Kurnaz bir işadamının Türk'lere şirin gözükmek için yaptığı bir röportaj, başka birşey değil. Çinde maliyetler bu kadar düşükken kimse bu ülkede bu işin fabrikasını kurmaz.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  6. #6
    ODUNCU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2005
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    KLR 650
    Hocam zaten üretimden kastı çinde yaptırıp burada monte ettirmektir kesin.
    Pazar büyümüşte bilmemne büyüten ne çinliler şimdiye kadar akılları nerdeydi fiyatlarını makul hale getirseler pazar daha öncede patlardı. Ama çinliler gelene kadar mantık "nasılsa alternatifleri yok, az çalış çok kazandı".

  7. #7
    federal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul / Kızıltoprak
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 650 S
    dostum honda türkiye de motor üretimi yapıyor du öyle biliyorum... yanlış biliyorum demek ki...
    Tribünlerde, Hep Dillerde Bu Sevda Bitmez Gönüllerde
    Dar Ağacında Olsak Bile Son Sözümüz FENERBAHÇE !!!

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı conann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kanuni seyhan 301 idi çalındı
    YAPSIN YAPSIN fAZLA MOTOR GÖZ ÇIKARMAZ

  9. #9
    TYP-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2005
    Şehir
    Çavuşbaşı-Beykoz/İstanbul
    Motosikleti
    SES150 Dylan(2008)
    Honda motosiklet kartalda "anadolu honda motosiklet"adı altında titan üretiyordu.Bililndiği üzere kriz satışların düşmesine neden oldu,bu yüzdende üretimi durdurdular şu anda honda gebzede Honda türkiye a.ş.de sadece motosiklet sevkiyatı ve motosiklet sürüş eğitimi veriyor.

  10. #10

    Üyelik
    31 Ocak 2005
    Şehir
    balkesir
    Motosikleti
    motorsiklet
    Bu Üretim turkiyede gerceklesecek mi gerceklesecek se ne zaman???
    gerceklesirse fiyatlar ne kadar duser??????
    nezih kuzyaka

  11. #11

    Üyelik
    26 Mayıs 2005
    temennimiz

  12. #12
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    arkadaşlar bu olaya türkçede yusuflama veya d...ün 3,5 atması deniyo olay şu allah piyasa elden gidiyo markayız ayağına biz bu salaklara yıllarca kakaladıydık ama çinler geldi ne b**k yiyecez. diyemedikleri için işte yerli üretim yapacaz sanki japonyada üretiyolar motorları yapın türkiyede üretin şimdi günah çıkarma zamanı tüm kalbimle çin malını destekliyorum markalara ölüm
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  13. #13
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Türkiye de üratim yapmak daha pahalıya gelir, kim ne derse desin. Ayrıca "şu zamanda şurada fabrika kurup motor üreteceğiz" diyen bazı yeni firmalarında böyle bişey yapabileceğini sanmıyorum. Çünkü o zaman 1500 e aldığımız çinli scooter 2000 den fazlaya gelir haberiniz ola...
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  14. #14
    MeTaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2005
    Şehir
    Antalya / Merkez
    Motosikleti
    Artık Yok ama Olacak ...
    Çin mallarına ölüm , hoş onları kendi hallerinede bıraksan kelebek gibiler zaten ömürleri çok kısa bırakalım yaşasınlar şu kısa hayatlarını diyor ve Barış abimin dediklerine aynen katılıyorum (tüm kalbiyle Çin mallarını desteklediği satır haricinde). Evet Honda olsun Yamaha olsun sanki 600 cc altındaki motosikletleri Japonyada veya Japon işçiliği ile üretiyor. Bu adamlar Türkleri öyle keriz sanıyorlar ki motosikletin şasesinme yapıştırdıkları Made in Chine, Brasil, Malezia gibi şeyleri gözden kaçırdığımızı falan düşünüyorlar sanırım. Sizler ilk önce verdiğiniz sözlerin arkasına bakın sonra "Artık Türkiye pazarına açılacağız" gibi sözler sarfedin bence ...
    Eşini Seviyorsan, Onun (2 teker) Hayallerini de Seveceksin.

  15. #15
    BoneXXX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Launceston - Avusturalya
    Motosikleti
    Bir Gun Bende Esecegim...
    Honda piyasaya cok guzel bir yenilik getirdi bence. cCbr125 Rapsonlari surdu piyasaya simdi meyvalari topluyorlar. Turkiyede araba almak zor is, alsan benzin yetistirmesi dahada zor. Honda cbr125 ile 125 cc lik cok guzel dizaynli bir motorsikleti piyasaya surdu ve bircok yeni motorcu kazandirdi Turkiye'ye. Turkiye'de motorsiklet almak cok daha mantikli bir is diye dusunuyorum. Adim kadar eminim diger firmalarda basliyacaklar. Cbr 250'de gelir yakinda sanirim...
    ***BIR GUN BENDE ESECEGIM...

  16. #16
    danger0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer
    Yahu herkes markaların motorları asya ülkelerinde yaptırmalarına TAKMIŞ durumda, nedir bu iş anlamadım gitti. Arkadaşlar bir motoru siz aynı ülkede çok kaliteli de yaptırabilirsiniz çok dandikte. Yani yapıldığı ülke kalitesini belirlemiyor bunu anlamak zor değil. Sadece motorda değil tüm sektörde bu böyledir, örneğin nike ta malezyada ayakkabı üretiyo kötümü , değil. nokia yine malezyada telefon üretiyo kötümü değil.
    Biz ilhamlarimizi gokten ve gaipten degil dogrudan dogruya hayattan almis bulunuyoruz. K.Atatürk

  17. #17
    Forumdan Uzaklaştırıldı mertmertmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Avrupa Yakası
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    çin malı herkesin malı herkes onu yaşatmalı
    fikrine ne kadar katılıp katılmadığım konusunda belli bir görüşüm yok ama sorarsanız şuanki motorumdan memnunum..... allaha çok şükür hala bi sorunu yok , nazar değmesin.......

  18. #18
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    Danger0' a %100 katılıyorum.Bu ülkelerdeki işçilik giderleri çok ucuz olduğu için toplam maliyette düşük oluyor.ürünün kalitesini marka nın yönetim anlayışı belirliyor.
    Motor için gerekli parçaları daha çok bütçe ayırarak daha kaliteli yaptırırsınız adı honda olur.Ucuz malzemeler seçersiniz yingming yong olur..
    Herkes hakettiğini yaşar.

  19. #19
    Forumdan Uzaklaştırıldı mertmertmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Avrupa Yakası
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Danger0' a %100 katılıyorum.Bu ülkelerdeki işçilik giderleri çok ucuz olduğu için toplam maliyette düşük oluyor.ürünün kalitesini marka nın yönetim anlayışı belirliyor.
    Motor için gerekli parçaları daha çok bütçe ayırarak daha kaliteli yaptırırsınız adı honda olur.Ucuz malzemeler seçersiniz yingming yong olur..

    peki montaj kalitesinin düşüklüğüne ne dicez ???? işçilik ???

  20. #20
    Forumdan Uzaklaştırıldı conann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kanuni seyhan 301 idi çalındı
    Çin motorlarının dökülmesine az kaldı.Bence bu konuyu 1 yıl sonra tekrar tartışalım.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler