Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

74.000 km de çinli

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    07 Şubat 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YOK
    yha benim motorda çin malı 11000 de hiç bir sorun yok motorda motorda önemli olan bakım eger öotorun zamanında yag,hava filtresi,karbiratör temizligi yapılırsa 100000 e kadar kulllanabilirsin


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #42
    yuzak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2006
    Şehir
    Bursa / Keles
    Motosikleti
    pıoneer 200 cc
    ilk servis bakımındaki yagıyla (yani 2. litre yagla) 9000 km yaptım diyenini gördüm ama
    74000 boksör motorda zor

  3. #43
    Dogan88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Crypton T115
    en az 2 kere motor yapılmıstır gibi gelio. bnmki 21 bin km de devamlı yagını falan dğsiom az az yağ yakmaya basladı ki 74 binde imkansız en az 2 kere motor yapmıstır..

  4. #44
    thunderace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    emin ellerde
    ben aradım elemanı aynen soyle dedi abi hiç sorma keske aldıgım gn parcalansaydıda daha binemeseydim bi araba parcası harcadım bu motora dedi :D
    ya tozu dumana katacaksın, yada tozu dumanı yutacaksın!

  5. #45

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    İlginç,kasa gerçekten hırpalanma yememiş,7400km olabilir.

  6. #46
    selcuk543 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2008
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    ARORA KS150-23 GREEN DRAGON
    Alıntı thunderace adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben aradım elemanı aynen soyle dedi abi hiç sorma keske aldıgım gn parcalansaydıda daha binemeseydim bi araba parcası harcadım bu motora dedi :D
    satıcı adam böyle derse hangi alıcı alır ozaman o motoru
    No Manita No DIRDIR ONLY MAKARA ONLY GIRGIR

  7. #47
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı selcuk543 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar sahibinden com da geziniyordum bu ilna dikkatimi çekti 74.000 km de salcano marka çinli bir motosiklet çok şaşırdım açıkçası nasıl yapmış o kadar yolu nasıl dayanmış bende çinli motor kullanıyorum ama bilemiyorum yani neyse darısı başımıza inşallah
    http://www.sahibinden.com/cokkkkk_uc...XQQdisplayitem

    24 ay ve her gün 150 km yol yapmış olmalı ki bu mesafeyi katetsin
    bence 7400km demek istedi arkadaş!aksi durumda kim 1000.-YTL veririki
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  8. #48
    melocann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    YaMaHa YzF R25
    ben yapacağı kanaatindeyim neden herkes çinliye bu kadar yükleniyor anlamıyorum olurmu olur çünkü nadirde olsa arada sağlam çinlide çıkıyor
    kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:

    bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana

  9. #49
    B.m.O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    bence takılmamız gereken nokta Çin malıyla 74.000km'nin nasıl yapıldığı değil,
    150cc 4 zamanlı bir Scooter ile 2 yılda 74.000km'nin nasıl yapıldığı olmalı...
    Burak Murat

  10. #50
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı B.m.O adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence takılmamız gereken nokta Çin malıyla 74.000km'nin nasıl yapıldığı değil,
    150cc 4 zamanlı bir Scooter ile 2 yılda 74.000km'nin nasıl yapıldığı olmalı...
    demek istediğimde bu ya! yoksa düşe kalka bakım / değişim vs....vs ile bizim test scooter'ıda da 40.000 km kadar yaptı! yüklü bir halde Türkiyeyi turlayarak üstelikte!.....üstelik 1 yıl gibi bir zamanda...
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler