sele döşemeleri ile bilgi

Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
Arkadas lar merhaba!!
Daha once bu konu ıle ılgılı topıc acıldımı bılmıorum ama ;
sizlere selelerımızın dosemelerını nası degıstırcegımız hakkında bılgı edıncektım !
acaba semtlerdekı koltuk dosemecılerı bu iş ıcın yeterlımıdır..
degısık desenlı mt derılerı nerden bulabılırız..
Goruslerınızı beklıyorum saygılar !!

Ayrıca h3 ampul lu sis far ı satan yer bılgısı olan varsa fena olmaz.. gidon a takılanlardan!!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ampulu bütün aksesuarcılarda bulursun..

koltuk kılıfınıda istediğin kılıfcıya yaptırabilirsin..

ben 20 ytl verip hussarın koltuğunu beyaz kaplattım..
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
kardeşim istanbuldan arkadaşlar yardımcı olurlar döşeme işini bütün kaplamacılar yapar ben 35 ytl ye yaptırmıştım 2 sene oluyor su falan geçirmiyor çok güzel istediğin deseni bulabilirsin

ampul bütün aksesuarcılarda var
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
ampuller sanırım 15 ytl cıvarı montajı kolay kendın yaparsın ..

Semt tekı kaltuk dosemecılerıne goturcem ..bakalım ne dıcekler!!
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
benim babam bu işi yapıyo , benimde iraz anlamışlığım var.
eğer koltuk kılıfını değiştirecekseniz bunu yaz ayına getirmeye bakın.bu şekilde deriyi güneşte bırakarak yumuşması sağlar ve koltuğun seklini daha kolay vermiş olursunun deriye.fiyat bizde 15 -25 ytl arası . sanırım gültekin abi böle bi konu açmıştı, bulayım linki atarım buraya

Edit : işte link > http://www.motosiklet.net/forum/faydali-bilgiler/40914-igrenc-gorunen-seleden-nasil-kurtulunur.html
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
190
benim babam bu işi yapıyo , benimde iraz anlamışlığım var.
eğer koltuk kılıfını değiştirecekseniz bunu yaz ayına getirmeye bakın.bu şekilde deriyi güneşte bırakarak yumuşması sağlar ve koltuğun seklini daha kolay vermiş olursunun deriye.fiyat bizde 15 -25 ytl arası . sanırım gültekin abi böle bi konu açmıştı, bulayım linki atarım buraya

Edit : işte link > http://www.motosiklet.net/forum/faydali-bilgiler/40914-igrenc-gorunen-seleden-nasil-kurtulunur.html

işte link demişsin ama sayfa 3 ten sonra sağolsun metehan abi yerinde esprilerle konuya farklı boyutlar getirmeye çalışmış.ama çok eğlenceliydi okumak :cherry:
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
benim babam bu işi yapıyo , benimde iraz anlamışlığım var.
eğer koltuk kılıfını değiştirecekseniz bunu yaz ayına getirmeye bakın.bu şekilde deriyi güneşte bırakarak yumuşması sağlar ve koltuğun seklini daha kolay vermiş olursunun deriye.fiyat bizde 15 -25 ytl arası . sanırım gültekin abi böle bi konu açmıştı, bulayım linki atarım buraya

Edit : işte link > http://www.motosiklet.net/forum/faydali-bilgiler/40914-igrenc-gorunen-seleden-nasil-kurtulunur.html

iyi gusel hoş ta. adres nerde acaba!!
ben ıstanbuldayım!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst