"bmw" ler hakkında bildikleriniz
-
Reklamlar
-
hiçkimse hiçbişey bilmiyormu yani :S:S:S:S
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
-
Bilen kişi elbette vardır onları beklemek lazım
Dalından Kopan Yaprağın Akibetini Rüzgar Tayin Eder
-
inan bişi bilmiyorum bmw hakkında..belkı bana cok kızacaklar ama bmw yı sevmıyorumda..
-
cok pahalı ve servislerinden şikayetciler bildiğim kadarıyla
müzisyen agırsiklet şampiyon
-
Satan bir tanıdık var ben onu biliyorum konuşayım mı...
Bir ara satmaya çalışıyordu ama fikrini değiştiecek gibiydi...
-
Bence K serisi daha uygun çünkü K serisi su soğutmalıdır ve torkları çok iyi, K100 LT veya K1100 LT olabilir. K100LT 1000 cc bir makine ve her ikisi de dehşet güzel
-
-
valla bilmiorum hiç kullanmadım ama eski modelleri cok estetik:D
sanatı sanat için değil halk için yapıorum
-
diger marka modellerden istediginiz varsa fotolarını gönderebilirim arkadaşlar
derdimi dinledim, derdimden iğrendim onun derdini gördüm, derdime imrendim Ömür Dediğin Üç Gündür,
Dün Geldi Geçti, Yarın Meçhuldür,
-
R 850R yakışıklı alet.hiç görmemiştim.
R 850R yakışıklı alet.hiç görmemiştim.
-
bazı modeller ne yazıkki türkiyede satılmıyor.bunuda türkide de satmamıış olabilirler.takip edin 20 ye yakın daha bmw ekliyecem.
derdimi dinledim, derdimden iğrendim onun derdini gördüm, derdime imrendim Ömür Dediğin Üç Gündür,
Dün Geldi Geçti, Yarın Meçhuldür,
-
gerçekten güzel bir soru bmw ler hakkında bilğisi olan?
bence babalar yani yaşı 50 üzeri olanlar kullandı, ama tr de profesyonel BMW kullanıcılarını bulup bunu sormak lazım
ben tezgah tamircisiyim tüm üniversal alman tezgahları hayranı olmuşumdur onların hidrolik pnomatik mekaniklerinin işleyişine tahminim BMW motosiklette böyledir tahminimce çünkü 1920 model taşlama tezgahındaki teknoloji şimdiki tüm taşlama tezgahlarına öncülük yapmıştır.
BİLGİ SAHİBİ OLMADAN FİKİR SAHİBİ OLMA
-
axoyum kardeş ben enjeksiyon kalıbı imalatında çalışıyorum makinelerle içli dışlıyım
tanıdık bir dükkanda 3 tane alman malı bohrwerk var 1 tanesi 59 (yanlış hatırlamıyorsam) imalatlı ve hiç sorunu yok diğer ikiside canavar gibi ama bikaç kere içerisi açılıp dişli değişilmiş sanayide o mekaniğin içine girmeye cesaret edenler gerçektende az :D
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
-
üstadlar bunların benzin yakama durumları nasıl depoya bakarsan hayli bir yakan motormuş gibi büyük depo koymuşlar ama aklıma birde uzun yol içindir fikri geliyor
acaba hangisi dogru ilk bakışta olayı anlayan ustalar lazım :D
şimdiden tşk ederim
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
-
bu kadar resmı nerden buldunuz classic sevenler mutlaka almalı derım
-
morveotesi adlı üyeden alıntı
bu kadar resmı nerden buldunuz classic sevenler mutlaka almalı derım
istedigin bir model varsa sana resmini gönderebilirim.marka model farkekmez
derdimi dinledim, derdimden iğrendim onun derdini gördüm, derdime imrendim Ömür Dediğin Üç Gündür,
Dün Geldi Geçti, Yarın Meçhuldür,
-
Bende 2 tane BMW airhead var. Birisi 1956 model tek silindirli beşik amortisörlü 250cc 15 HP R26. Diğeride 1952 model kazık amortisörlü çift silindirli 500cc 22 HP R51/3. R69S e kadar olan tüm modeller airhead diye anılır. Bunlarda genelde 2 tip şasi kullanılmıştır. R25 R51 gibi modellerde kullanılan kazık amortisörlü açık şaftlı model ve R26 R27 R50 R69 gibi modellerde kullanılan kapalı şaftlı beşik amortisörlü model. Kazık amortisörlü modeller sert süspansiyon nedeniyle konfordan daha uzak olmasına rağmen sepetli kullanımda amortisörlerin dayanıklılığı sebebiyle avantaj sağlamaktadır. Beşik amortisörlü modeller ise daha konforlu bir sürüş sağlamakatadır.
Senin bahsettiğin modeller Oilhead diye anılan modeller. Bu modellerde günümüzde kullanılan modern şasi ve süspansiyon sistemleri kullanılmaya başlanmış olup ateşleme tertibatıda elektronikle değiştirilmiştir.
BMW işçiliği ve kalitesi hiç bir zaman bozulmadan devam eden firmalardan biridir. Temiz bir BMW uzun yıllar binilecek bir motor demektir. Artık temizini bulmak sana kalmış bişey.
-
Merhaba, bende r65 1983 bmw var. Bir arkadaşım ne kadar yakar bu aletler diye sormuş,
yeni şehirler arası yol yaptım 270 ytl/km oldu(bir fikir verir). Şehir içi tahminim 350 yi buluyordur.
1.5 yıldır bu motoru kullanıyorum, hiç bir sorunum yok. Öncelikle reklam olurmu bilmiyorum ama bir alman online satış sitesi var burada BMW ler vidasına kadar tanımlı ve istediğinizi online alabilirsiniz ve her türlü bilgiyi bulablirsiniz. Çok eski modeller dahil (teknik çizimlere kadar). (www.ulismotorradladen.de/englisch/englisch.htm)
Ayrıca sanırım bu da reklam olmaz diye düşünüyorum. Ankara Ostimde BMW ci Ünal usta var(BMW ci olup da tanımıyorsanız, yuuh). 85 yaşlarında hala klasik motor toplar ve genellikle ihrac eder. Bu anlamda klasik motor dedinizmi onun dükkanını daha doğrusu imalathanesini görmelisiniz. Geçmişten günümüze BMW neymiş görürsünüz.
-
motosikletini bilmem ama arabasında gazı yapıştırıp gidion .
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)