MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Hadisatinal Buse - 468x80 - Forum Orta
Reflektörlü Motorcu Yeleği
Hudson Deri
Motosiklet Aksesuarları
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

motosiklet için banka kredisi yardım lütfen :(

  1. #1
    ilhan1154 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-beylikdüzü
    Motosikleti
    cbr125 ve gt250 gitti. megane geldi
    Reklamlar  
    Mondial Motor
    Mondial Motor
    Kuba Motor

    öncelikle herkeze slm bildiğiniz gibi uzun zamandır cbr 125 peşinde koşuyorum ve alma zamanım geldi ama alamıyorum kredi kartına taksit yapan bir yer buldum ama 3850 lik bir motor için 750 ytl vade farkı istiyolar ozaman oluo 4600 zaten oda abartıya kaçıo . biraz birikmiş param var ve yaklasık 2500 ytl çekcem12aylık banka kredisi çelmek istiyorum ihtiyaç kredisimi çeksem daha iyi olur yoksa 2. el motosiklet kredisimi ve herşey içinde (faizi evrak masrafları cart curt) bana aylık ne kadara gelir. bankacı yada yardımcı olabilcek birileri varsa yazsın lütfen :(
    sıkıldımm sonunda alcam bianchi 21 vites giycem korumalıklarımı gezcem
    Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...


    AVM Forum
    Motosikletciyiz.com Outdoor & Motosiklet & Motor Aksesuarları
    Motomax
  2. #2
    crayzboyone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2006
    Bİri bu cocuga yardım etsın msn den habıre su topıcı guncelle dıo da mıllet gorsun Burayıda GEyık yapmak ıstemıom :( ama yardım edın su cocuga garıbana

  3. #3
    starblazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CBF 150 duruyo satılık , CBF 500 vardı gitti
    ihtiyac kredisi olayı zor
    daha alırken 300 YTL civari kesiliyor ( evrak falan parası adi altinda)
    bide faizi biner senin kredi kartı taksidinden pahalıya bile gelir.

    Motor icin kredi ceksen adam kasko ister alacagin motora bide guzel bir kasko cakarsın gene zarar ( faiz halen devam)

    en guzeli ya sabredip pesin alacan ya da elinde motor kalmıs bi bayi bulup kredi kartına faizsiz cektirecen oda sansa oluyor.

    Fuar geliyor orda biseyler olabilir .

    Mayis gibi bir ekonomik sıkıntı olacak sanki biraz bekleyip bayilerin ağlaması kısmı beklenebilir ( benden duymadınız , insallah olmaz oyle bisey sana yarayacak diye bizim ulke sıkıntıya dusmesin)

    bide sitede motor satan bayiler var el atın arkadasi motorlandirin derim

    ya zor iş seninki be dostum
    ben arabayı alırken 3 sene kredi kullanmışstım hemde boru gibi faizle
    %4 falandi en iyisi
    araba taksitleri ortalayınca %1 lere dustu faizler acaip kıl olmustum.

    Paran yoksa bu ekstra kazıkları yemeden mal sahibi olunmuyor.

    İyi geceler .

  4. #4
    THE_LANCET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2006
    Şehir
    SİVAS/Merkez
    Motosikleti
    Peugeot Trekker100 ve Hyosung GT-250R
    2.el alacaksın sanırım. 2.el motoru bayidenmi alacaksın yoksa sahibinden mi?
    Eğer bayiden alacaksan senet imzalayıp 2-3 en fazla 4 taksitle ala bilme imkanın belki olur. Ayrıca elindeki paranın miktarını söylersin. Kabul ederlerse onu peşin verirsin geri kalanınıda senet karşılığı 2-3 ayda ödeye bilirsin. Eğer elden alıyorsan yani sahibinden, aynı şeyleri konuşa bilirsin ama pek yanaşacağını sanmam. Kredi işi b.k işi bence, sıcak bakmıyorum.
    Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.

  5. #5
    jackaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Kasım 2007
    Şehir
    istanbul ortakoy
    Motosikleti
    kawasaki zx9
    arkadasım ben kredıyle aldım motorumu ama tavsıye etmem starblazerın dedıgı gıbı alırken daha tam 270ytl kesıyolar sen enıyısı kartla al kredıde ceksen aynı faızı verıcen zaten
    bır kursun kaleme benzer hayat tek eksıgı sılgıdır

  6. #6
    masaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2006
    merhaba bence ilk olarak fuarin avantajlarindan faydalanmaya bak kredi mevzuu ise bende hayırlısıyla pazartesi ihtiyac kredisi ile er-6f olmadi x-max aliyorum vakifbankasi ailem emekli ve maas hesabi oldugu icin kefil istemiyot kredi cesidine bagli olarak 180 lira arti bsmv kesilicek bugun hesapladim 5000 e 580 lira yanlis hatirlamiyorsam ek geri odemesi oluyordu 12 ayda 480 falanda aylik dusuyor motor kredisi cok zor oluyor kasko falan ondada yine dosya ucreti kesiliyor ilk olarak kendi bankana git bide akbank gibi bankalarin 0,99 oranina kanma ki 36 ay 8000 liraya 1000 lira gibi komisyon arti dosya ucreti istediler simdiden hayirli olsun :D

  7. #7
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    ybr125


    arkadaşların yazdıklarıyla, bu reklamın farkı yok.
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  8. #8
    demirgursel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2007
    Şehir
    adana
    ilhan alma................
    ben 7500 ytl ye 11000 civarı geri ödüyorum.şimdiki aklım olsa hayatta krediyle almam.biriktirip al
    sıkıysa yakala HAYALBUYSA

  9. #9
    spawnem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2007
    Şehir
    istanbul-Avcılar
    Motosikleti
    honda cbr125 repsol
    Gültekin
    cok güzel bi benzetme tebrik ederim daha iyi acıklanamazdı
    kardes bankadan alıcan kredide kredi kartına alınan vadeden daha fazla faiz uygalanır.bence biraz daha bekle sabır et bende senin durumundaydım 2 sene para para biriktirdim yastık altı yaptım ama bankadan kredi cekmedim sakın işin olmasın.

  10. #10

    Üyelik
    04 Şubat 2008
    Alıntı ilhan1154 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle herkeze slm bildiğiniz gibi uzun zamandır cbr 125 peşinde koşuyorum ve alma zamanım geldi ama alamıyorum kredi kartına taksit yapan bir yer buldum ama 3850 lik bir motor için 750 ytl vade farkı istiyolar ozaman oluo 4600 zaten oda abartıya kaçıo . biraz birikmiş param var ve yaklasık 2500 ytl çekcem12aylık banka kredisi çelmek istiyorum ihtiyaç kredisimi çeksem daha iyi olur yoksa 2. el motosiklet kredisimi ve herşey içinde (faizi evrak masrafları cart curt) bana aylık ne kadara gelir. bankacı yada yardımcı olabilcek birileri varsa yazsın lütfen :(
    sıkıldımm sonunda alcam bianchi 21 vites giycem korumalıklarımı gezcem
    biladerim bu aralar bende kredileri araştırıyodum sonuça ulaştım...

    ihtiyaç kredisi çekersenhangi bankadan çekersen çek kitliyolar afetmiyolar..

    bu aralar iş bankasının 4 4lük kredi diye bişeyi 0.97 faizden o iyi

    onun dışında araç kredisi çekmek çok daha makul ve kesin sonuç veriyo..

    örneğin yaşın kaç gençse vermiyolar.. sigortan yatmıyosa vermiyolar..

    ama bodoslama araç hacizli kredi çektiğind everiyolar..

    evrakalara ise sadece ruhsat fotokopisi ekleniyo..
    god is busy ! can i help you!

  11. #11
    emin_arikoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2006
    Şehir
    İstanbul / Küçükköy
    Motosikleti
    GSXR1000RR1
    ben akbank tan 2500 aldım 2700 geri ödemeli 9 ayda, 50 lirada masrafı var, akbank a bi danış, bi arkadaş bu şartlarda almış de, banada aynı oranı uygulayın yoksa bağırırım de.
    Saatte 300 km hızla gidiyorum Azrail hala peşimde
    Jesse Air ile uçuyorum, zamandan tasarruf ediyorum
    Seni unutmayacağız aYe...

  12. #12
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Deauville
    Yaw ne kredisi delimisiniz

    Biriktirin paranızı sezona daha var kalanınıda elden borç yapıp kredi faizinden masrafından hacizinden kurtulun dünya bi zarar edeceksiniz

    Yok olmadı paran kadar binmek en akıllısı

    Kredi alıp millete zevk dağıtacağına Paran kadar motor bin zevkini çıkar
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  13. #13
    msoysarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2006
    Şehir
    Ceyhan & Niğde
    Motosikleti
    YBR 125
    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok olmadı paran kadar binmek en akıllısı

    Kredi alıp millete zevk dağıtacağına Paran kadar motor bin zevkini çıkar
    kesinlikle katılıyorum.. paran kadar motora binmek en güzeli... Benim gözüm fazer yada kawasaki er-5 te ama kredi çekipte zora girmek istemiyorum...

    Ha yok ben öderim diyorsan Akbank İhtiyaç kredisi alırsan masrafın fazla olmaz. 73 ytl masrafın var.. başka bi masrafın olmaz.

    bende 3 gün önce sormuştum bankaya.. zaten 2.el motosiklet kredisi cogu bankada yok.. olsada cok yüksek faiz oranı vardır..
    Tecrübeler en iyi öğretmenlerdir. Yalnız masrafları biraz çoktur.

  14. #14
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Kredi mi ?

    2.800 lük motor için gittim kredi çektim.. 3.100 çektim 4.450 olarak ödüyorum. Eğer aklın varsa kredi çekmezsin.750 ytl vade farkı bence çok çok iyi. Hem adam da psikolojik bir sıkıntı yaratıyor kredi. 36 ay vade ile almamında bunda payı çok sanırım. 6-9 aylık bi kredi çekeceğim diyorsan bişey diyemem. Ama sakın daha fazla olmasın..
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  15. #15

    Üyelik
    19 Ocak 2008
    Alıntı spawnem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gültekin
    cok güzel bi benzetme tebrik ederim daha iyi acıklanamazdı
    kardes bankadan alıcan kredide kredi kartına alınan vadeden daha fazla faiz uygalanır.bence biraz daha bekle sabır et bende senin durumundaydım 2 sene para para biriktirdim yastık altı yaptım ama bankadan kredi cekmedim sakın işin olmasın.
    bankadalardan çekilen bireysel kredi ile kredi kartından çekilen taksitli alışveriş arasındaki faiz farkı arasında dağlar kadar fark vardır arkadaşlar.
    bi bankacı olarak sölemeden edemicem, kredide, kredi kartından daha çok faiz alınır diye bir durum söz konusu deildir. herzaman bireysel kredi ve kmh (kredili mevduat hesabı) faiz oranları çok daha düşüktür.
    motor kredilerinde ise araca rehin koyulur, kredi bitene kadarda rehin kalır.ayrıca hayat sigortası yapılır. çünkü bankalar altından hava ve su geçen şeylere para vermeyi riskli bulurlar.kredi bittikten sonrada rehin kaldırma yazısı gibi bi takım işlemler vardır. şuanda bi çok banka bordrolu çalışana masrafsız tüketici kredisi veriyor.çalışma şeklin, iş durumun nedir bilmediğim için kredibiliteni çok değerlendiremiorum. aldığın maaş çalışma süren gibi detayları özelden atarsan yardımcı olmaya çalışırım.kredi kartına yüksek tutarda taksit yerine kredi çekmeni öneririm.
    şuda var; kredi kartında bsmv, kkdf, alışveriş faizi gibi çok daha fazla vergi alınmakta, ay sonunda da anaparayı yatırmadığın için borç dahada katlanmaktadır. bizim meslekte bi laf vardır, 2 ay üstüste kredi kartının yalnızca asgarilerini ödediysen kır o kartı, bi müddet kullanma.

  16. #16
    34_AK_027 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mayıs 2007
    Şehir
    Suadiye
    Motosikleti
    " AK "
    Alıntı pisicik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...............bizim meslekte bi laf vardır, 2 ay üstüste kredi kartının yalnızca asgarilerini ödediysen kır o kartı, bi müddet kullanma...
    + 1

    bir bankacı olarak

    * we fuardan almaya bak...

    .
    ___________ " POSETCHI "__________

    Her Türlü Baskılı Poşet Yapılır...Fabrika Olunca...

  17. #17

    Üyelik
    04 Şubat 2008
    yuhbe abicim millet amma karşı çıkmış krediye borç yiğidin kamçısıdır abi.. elden borc sakat... bankaya borclanmak daha iyi hem kimseyi madur etmessin hem kendi derdini kendin çekersin ödiyeceğin 3 kuruş fazla para.. para biriktirme olayıda ylana olur.. 18 ay paramı biriktiricen yok artık.. ben 2 hafta daha motora binmemeye dayanamıyorum 2yıl kim dayanaır..
    god is busy ! can i help you!

  18. #18
    MURPIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2006
    Şehir
    İSTANBUL GÖZTEPE
    Motosikleti
    ŞU AN YOK.
    Çalıştığım bankanın kredi faiz oranlarını veriyorum.
    2. el motosikler kredisi
    faiz oranı : %1,74
    vade : 3 - 36 arası
    masraf : 420 ytl
    faturanın %70 i kadar kredilendirilebiliyoruz.

    2500 ytl için ödeme tablosu
    12 ay için 12*237,67 ytl
    24 ay için 24*133,49 ytl

  19. #19
    ilhan1154 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-beylikdüzü
    Motosikleti
    cbr125 ve gt250 gitti. megane geldi
    yorumlara bak abow galiba motosiklet almamı kıskanıosunuz bu iş para biriktirmekle olmuo :(

    Alıntı emin_arikoglu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben akbank tan 2500 aldım 2700 geri ödemeli 9 ayda, 50 lirada masrafı var, akbank a bi danış, bi arkadaş bu şartlarda almış de, banada aynı oranı uygulayın yoksa bağırırım de.
    saol emin abi krediyi ne zaman cektın ? bende yarın bi ziyaret ediyim akbankı

    diğer abilerimede yorumlarından tavsiyelerinden dolayı motosiklet kredisi için kasko gerektiğinden yine ihtiyaç kredisine dönüş yapıcam çünkü şuanlık kasko yaptırmayı düşünmüyorum bayagı masraflı oluo :(
    Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...

  20. #20

    Üyelik
    04 Şubat 2008
    Alıntı MURPIN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çalıştığım bankanın kredi faiz oranlarını veriyorum.
    2. el motosikler kredisi
    faiz oranı : %1,74
    vade : 3 - 36 arası
    masraf : 420 ytl
    faturanın %70 i kadar kredilendirilebiliyoruz.

    2500 ytl için ödeme tablosu
    12 ay için 12*237,67 ytl
    24 ay için 24*133,49 ytl

    ikinci el araç alırken fatura olayını nassı hallediyoruz ....:S

    senin dediğin oran sıfır araçlar için olmasın
    god is busy ! can i help you!
    Reklamlar  

1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)