98-2000 Model Arası Srad 600-750
-
slm arkadaşlar ya merak ettim bizim sitede srad 600-750 yada GSXR kullanan kişiler varmı 98-2000 arası fln hemde biraz bilgi toplucaktım.gerçi baya bi araştırıyorum çevremden bilgi topluyorum ama genede hem merak hemde varsa bilgi alırdım diye şet ettim
yazanada yazmıyanada saygılar olsun...
Reklamlar
-
abi bizim okulda bir cocuk var adı tufan draglara falanda katılıyo srad 750 ve 1000rr ı var bigun okula sradla geldi aman ne guzel motormus öyle tabi bizde acemiyiz yeni biliyoruz markaları sesi falan mukemmel ama cocuk deli işi 1000rr daha dengeli demişti bende onun yalancısıyım istedigin bilgi olursa ben sorarım ona
-
hocam sanırım arlık sayısıydı 2 teker dergisinde srad 600 ün ikinci eli hakkında bilgiler verilmişti bi bakayım bulursam oradan bişeyler yazayım....
-
okancım cok sağol ama srad larda çok dengelı motorlardır o modeller hakkında bılgısı varsa sorarsın tabı beklerım
blackhawko6 sende bulursan makbule geçer kardeş
-
1. nesil (1997-2000): Karbüratörlü ilk nesil gsx-r 600 , eski nesil gsx-r 750 ve 1100 ün ardından ilk ışın şasili modeldir.en sağlam 600 lüklerdendir ve küçük sanayi sitelerinde en çok tutulan versiyondur:12100 devirde 97 bg güç...174 kg. kuru ağırlık..bütün dünyada jilet gibi yol tutuşu ve müthiş viraj kabiliyetiyle ünlenmiş olsada yurdumuzda drag pistlerinin vazgeçilmezi olmuştur...2001 yılında enjeksiyona kavuşmuştur..13000 devirde 115 bg. güç 163 kuru ağırlık...2001-2003 arasındaki 2.nesli malesef ülkemizdeki ekonomik kriz yüzünden az satılmıştır haliyle ikinci eli azdır.... 2teker dergisinde böyle bahsetmişler
-
sağol blackhaw06 güzel bir kaynak oldu tsk ler...
-
ayrıca Levent FAZLIOĞULLARINDAN ın usta görüşü adlı yazısını aktarıyorum: geneli sağlam bir motordur.yürür aksamı ve motor bloğu servis bakımları doğru ve düzenli yapıldığı sürece hiç sorun çıkarmadan 10000lerce km gider..en çok şikayet debriyajının çabuk bitmesidir.2001 e kadar üretilmiş olan modellerde karbüratörü sistem itibariyle düzenli senkron ayarı ister ..sağlam akü kullanıldığı sürece elektronikle ilgili herhangi bir arızaya rastlanmaz.sanayilerde en çok yapma piston kolları ,sıkıştırma oranını yükseltmek için taşlanmış silindir kapağı gibi tamir/modifiye çabaları görülür.motor arızası genellikle bu tür sonradan yapılma işlerde ortaya çıkar.sıklıkla görülen bir başka sorun hararet yapmasıdır.radyatör peteklerine dolan pisliği vatandaşın tazyikli suyla temizleme çabası peteklerin eğilip daha da az soğutmasına sebep olur.hararet bu makinayı çok kötü şekilde etkiler.taşlanmış kapaklı bir gsx-r 600 de rölanti tutturmak sorun olabilir.modifiye sevdasıyla ellenmemiş olsa subap ayarları kolay kolay bozulmaz.bunun dışında modifiye olarak sıklıkla emme manifoldunun ve sübapların parlatılmasınaa rastlanır.şanzımanda sorun,drag ve tek tekerle zorlanınca 2.vites arızası ortaya çıkar.2.viteste durmaz olabilir.ülkemizde vites dişlileri sökülüp taşlanarak geçici çözümler bulunabiliyor.eğer bulunabilirse orjinal egsozu alüminyumdur ve çok sağlamdır.aslında bu kadar kurcalanmasına rağmen gsx-r 600 ün inatla çalışması bence bu motosikletin sağlamlığını gösteriyor.detaylarda kayda pek değer görülmesede aynaları çok çabuk bozulur.kilometre saatleri jant göbeğindeki çarkın bozulmasıyla çalışmaz olbilir........................................... ............................................ umarım bu bilgiler işine yarar...
-
blackhawk06 adlı üyeden alıntı
ayrıca Levent FAZLIOĞULLARINDAN ın usta görüşü adlı yazısını aktarıyorum: geneli sağlam bir motordur.yürür aksamı ve motor bloğu servis bakımları doğru ve düzenli yapıldığı sürece hiç sorun çıkarmadan 10000lerce km gider..en çok şikayet debriyajının çabuk bitmesidir.2001 e kadar üretilmiş olan modellerde karbüratörü sistem itibariyle düzenli senkron ayarı ister ..sağlam akü kullanıldığı sürece elektronikle ilgili herhangi bir arızaya rastlanmaz.sanayilerde en çok yapma piston kolları ,sıkıştırma oranını yükseltmek için taşlanmış silindir kapağı gibi tamir/modifiye çabaları görülür.motor arızası genellikle bu tür sonradan yapılma işlerde ortaya çıkar.sıklıkla görülen bir başka sorun hararet yapmasıdır.radyatör peteklerine dolan pisliği vatandaşın tazyikli suyla temizleme çabası peteklerin eğilip daha da az soğutmasına sebep olur.hararet bu makinayı çok kötü şekilde etkiler.taşlanmış kapaklı bir gsx-r 600 de rölanti tutturmak sorun olabilir.modifiye sevdasıyla ellenmemiş olsa subap ayarları kolay kolay bozulmaz.bunun dışında modifiye olarak sıklıkla emme manifoldunun ve sübapların parlatılmasınaa rastlanır.şanzımanda sorun,drag ve tek tekerle zorlanınca 2.vites arızası ortaya çıkar.2.viteste durmaz olabilir.ülkemizde vites dişlileri sökülüp taşlanarak geçici çözümler bulunabiliyor.eğer bulunabilirse orjinal egsozu alüminyumdur ve çok sağlamdır.aslında bu kadar kurcalanmasına rağmen gsx-r 600 ün inatla çalışması bence bu motosikletin sağlamlığını gösteriyor.detaylarda kayda pek değer görülmesede aynaları çok çabuk bozulur.kilometre saatleri jant göbeğindeki çarkın bozulmasıyla çalışmaz olbilir........................................... ............................................ umarım bu bilgiler işine yarar...
sağol kardeşim yaramazmı yarar tabi
blackhawk06 adlı üyeden alıntı
1. nesil (1997-2000): Karbüratörlü ilk nesil gsx-r 600 , eski nesil gsx-r 750 ve 1100 ün ardından ilk ışın şasili modeldir.en sağlam 600 lüklerdendir ve küçük sanayi sitelerinde en çok tutulan versiyondur:12100 devirde 97 bg güç...174 kg. kuru ağırlık..bütün dünyada jilet gibi yol tutuşu ve müthiş viraj kabiliyetiyle ünlenmiş olsada yurdumuzda drag pistlerinin vazgeçilmezi olmuştur...2001 yılında enjeksiyona kavuşmuştur..13000 devirde 115 bg. güç 163 kuru ağırlık...2001-2003 arasındaki 2.nesli malesef ülkemizdeki ekonomik kriz yüzünden az satılmıştır haliyle ikinci eli azdır.... 2teker dergisinde böyle bahsetmişler
demek bu sitede kimsenin sradı yok hımm güseeel
-
gece..
takip ettigim kadarıyla suan 98-00 kasa arası bi 750 srad sahibisin...
bunca yazılan seylere ragmen.. (modifiye edilerek motorların yıpranması) temizini nası buldun..
nerelere gosterdn..
bu yaştaki motor ne kadar surede... ne gibi bakımlar istiyo..
-
vala kardeşim ben çok sradlara bakmıştım hiç birini gözüm tutmadı bizde anlıyoruz azçok bu işten neyse en son bu aldığım motora baktım 98 model srad 750 aldım ben enjeksıyonlu neyse buna çok kanım ısındı hatta 2 saat bındım motora almadan önce saolsun sahıbı arkama bındı tanıstık ettık ark olduk hatta daha sonra ustamıza göturduk oda tuttu motoru okeyı verdı sadece ekzantrık zıncırınden ses gelıyordu onu bılıyorduk zaten aldım ve degıstrıdım artı bırde bakım yaptırdım yag yag fıltresı bujıler degıstı hava fıltresı fln yanı normal bakıma soktum ve şuan sorunsuz bınıyorum bı sorun yok tertemız makına.içime sındı ustama gösterdım oda okey dedı ve aldım acılmamıs motor aldım ben tabı bu modellerın temızlerı zor, ılerde sorun cıkartırsa gene yaptırıp bınerım cunku cok memnunum yol tutusu gıdısı fln mukemmel ve güvenli
-
Yeşil Peri..tıtanıum
Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
-
-
bende de war
1998 srad gsx-r 750 w
43.000 de we hala 0 gibi
-
oooo bırısını bulduk hocam görüşelim bilgi alışverışi yapalım
-
elbette ben uskudardayim baglarbasi
-
bende göztepeden ...
-
bende caddebostandaymda...
ogrencilik dolayısıyla edirnedeym daha cok
fiyatlardan dolayı 600 lukler biraz daha uyuyo...
enazından kulagında kalsa yeter...
olurda temiz bi 600 falan bulursan kendine alıyomuşcasına..
olurya ustadan falan duyarsın belki...
bi haber edersen cok memnun olurm..
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)