Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Kanuninin sonu S ile biten modelleri?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Ulgio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2007
    Şehir
    İstanbul - Üsküdar (Anadolu Yakası)
    Motor güzelmiş güle güle kullan.Peki motor olarak ya da performans olarak bi farkı var mı asıllarından bu S modellerin?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    01 Ekim 2007
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    -
    Alıntı nitrious81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    S Klimalı enjeksıyonlu bıde ABS lı oluyo herhalde
    yok artık

  3. #23
    THE_LANCET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2006
    Şehir
    SİVAS/Merkez
    Motosikleti
    Peugeot Trekker & Asya AS200GY2 Süpermoto niyetine
    Racer S modelini merak ettim. İnşallah tipini değiştirmişlerdir....
    Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.

  4. #24

    Üyelik
    11 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    pcx 125 / 2018
    sadece model yapmışlar.aynı bi zamanlar doğanS sahinS kartalS gibi.yani
    süper anlamında.tiger süper olmuş hadi hayırlısı
    yalnız bu motosiklet motor olarak gn 250 ile aynı. kasa biraz daha hafif olsa
    fena motor değil aslında.

  5. #25

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    Gerçekten güzel olmuş ...
    Ya çin çon bi yana kanuni güzel motorlar yapıyor...
    Hakkını yememek lazım ee nede olsa MZ markasından gelme...

  6. #26
    celıl ybr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2008
    Şehir
    İstanbul Ümraniye
    Motosikleti
    Honda Ses Dylan (07)
    zaten türk malı parcaları çinden geliyorr

  7. #27

    Üyelik
    23 Ocak 2008
    Alıntı Ulgio adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor güzelmiş güle güle kullan.Peki motor olarak ya da performans olarak bi farkı var mı asıllarından bu S modellerin?
    motor ve performans olarak fark yok sadece egzos ve regini değiştirmişler.

  8. #28
    chocolateman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2004
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    XT 660X
    Güzel olmuş eksozlar, sesi de güzeldir eminim.
    Naked türü birşey bekliyordum işin aslı.
    Free Motorcycle Team

  9. #29

    Üyelik
    25 Nisan 2006
    Motosikleti
    HONDA CBR 600 RR -KANUNİ BOBCAT
    tiger s de motor değişikliği yok ama racer s ve windy s modellerinde motorda değişmiş.motorlar daha az vibrasyonlu ve daha torkluymuş.dün bir arkadaş racer s aldı gerçekten eskisine göre motorun hem vibrasyonu az hemde daha seri

  10. #30
    THE_LANCET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2006
    Şehir
    SİVAS/Merkez
    Motosikleti
    Peugeot Trekker & Asya AS200GY2 Süpermoto niyetine
    Bilgilendirme için sağol...
    Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.

  11. #31
    Erfer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR 250R
    hussar S ....................
    MT ANTALYA

  12. #32
    titanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    K.MARAŞ
    Motosikleti
    Kuba STR 250cross + mondial xtreme supermoto
    arkadaşlar kanuniye bu S olayı için mail attım gelen cevapta bazı modellerde degişiklik yaptıklarını söylediler resimlerde en kısa zamanda konacakmış.yani bu S olayı var olan modellerde degişiklige gitmişler kısacası

  13. #33

    Üyelik
    27 Kasım 2005

    pesın hukume ne kadar meraklısınız.

    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sonuna değil S Alfabeyi koysan da değişen birşey asla olmayacak firma bildik firma ürün bildik ürün
    tıger ve dıger modellerın S olma sebeplerının enonmelısı VIBRASYON dusuk olması. bu gorecelı kavram ama son yapılan yatırım ve uretımle ITU ortak calısmasıyla bu tıger,racer,windy S modellerınde ozel oalark dızayn edıldı.

    fıyat konusu

    sadece bu modellerde degıl genel bır fıyat ındırımı var.hedeflenen satıs adetlerının ve uretımın artması fıyat ayarlamasına ve ındırılmesıne sebep oldu.

    e daha ne ıstıyorsunuz ? vıbrasyon dustu,fıyat dustu. resımde atarım bır ara.

  14. #34
    ddh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 250
    bence kanuni çok akıllı işlere baş vuruyor. önce modeli çıkart sonra aynı modelin s serisini çıkart motordada değişiklip yap fiyatı indir bence satışları çok artacaktır kanuninin helal olsun diyorum
    saten hyosung firmasıylada anlaşması çok iyi bence
    Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin Sevilmek istiyorsan önce sevmeyi bileceksin Uçmayı seviyorsan düsmeyi de bileceksin Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayati seyredersin

  15. #35

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    Alıntı yakut36 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tıger ve dıger modellerın S olma sebeplerının enonmelısı VIBRASYON dusuk olması. bu gorecelı kavram ama son yapılan yatırım ve uretımle ITU ortak calısmasıyla bu tıger,racer,windy S modellerınde ozel oalark dızayn edıldı.

    fıyat konusu

    sadece bu modellerde degıl genel bır fıyat ındırımı var.hedeflenen satıs adetlerının ve uretımın artması fıyat ayarlamasına ve ındırılmesıne sebep oldu.

    e daha ne ıstıyorsunuz ? vıbrasyon dustu,fıyat dustu. resımde atarım bır ara.
    kanuni firmasından forumdaki düşüncelerin bir kısmının hayata geçtiğini çıkarıyorum.
    umarım firma olarak daha çok güven verecek yerli modelleri hayata geçirirler.
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]

  16. #36
    chocolateman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2004
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    XT 660X
    Alıntı yakut36 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tıger ve dıger modellerın S olma sebeplerının enonmelısı VIBRASYON dusuk olması. bu gorecelı kavram ama son yapılan yatırım ve uretımle ITU ortak calısmasıyla bu tıger,racer,windy S modellerınde ozel oalark dızayn edıldı.

    fıyat konusu

    sadece bu modellerde degıl genel bır fıyat ındırımı var.hedeflenen satıs adetlerının ve uretımın artması fıyat ayarlamasına ve ındırılmesıne sebep oldu.

    e daha ne ıstıyorsunuz ? vıbrasyon dustu,fıyat dustu. resımde atarım bır ara.
    Bilginiz varsa biraz daha açıklama yapabilir misiniz? Vibrasyon kadro üzerinde bağlantı hatlarının yenilenmesi ile mi düşürüldü, motor üzerinde ilave birşeyler mi yapıldı? Bu yeni teknikten ben de faydalanmak isterim. Normal modellere de bu vibrasyon düşürme işlemi yapılabiliyor mu?
    Free Motorcycle Team

  17. #37

    Üyelik
    27 Kasım 2005
    Alıntı chocolateman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilginiz varsa biraz daha açıklama yapabilir misiniz? Vibrasyon kadro üzerinde bağlantı hatlarının yenilenmesi ile mi düşürüldü, motor üzerinde ilave birşeyler mi yapıldı? Bu yeni teknikten ben de faydalanmak isterim. Normal modellere de bu vibrasyon düşürme işlemi yapılabiliyor mu?
    vibrasyon tamamen kombine yapılan işlemler ile düşürlüyor. hem baglantı,şase dizaynı ve motor değişiklilkleriyle oluyor. Tiger motor değişimi yok şase ve baglantı elemanlarında iyileştirme var ancak racer ve wındy modellerinde bu çalışma motor değişikliğiylede desteklendi. 2007 den gelen çalışmalarla tüm modellere uygulanacak haliyle test ve deneylerin bitmesi gerek. öyle titreşimi kaldırdık bitti demeklede olmayacak bu iş. ayrıca tigerde rodaj suresi sonunda ön dişli değişimide fayadalıdır. titreşimi azaltmakta surat artıp yakıt azaltmakta ama bu tabı cekıs gucunu etkıler surucu tercıhı on planda olmalı

  18. #38
    Ulgio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2007
    Şehir
    İstanbul - Üsküdar (Anadolu Yakası)
    TÜm modellere uygulanacak ha?Merak ettim caracalın nasıl olacağını

  19. #39
    chocolateman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2004
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    XT 660X
    Alıntı yakut36 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vibrasyon tamamen kombine yapılan işlemler ile düşürlüyor. hem baglantı,şase dizaynı ve motor değişiklilkleriyle oluyor. Tiger motor değişimi yok şase ve baglantı elemanlarında iyileştirme var ancak racer ve wındy modellerinde bu çalışma motor değişikliğiylede desteklendi. 2007 den gelen çalışmalarla tüm modellere uygulanacak haliyle test ve deneylerin bitmesi gerek. öyle titreşimi kaldırdık bitti demeklede olmayacak bu iş. ayrıca tigerde rodaj suresi sonunda ön dişli değişimide fayadalıdır. titreşimi azaltmakta surat artıp yakıt azaltmakta ama bu tabı cekıs gucunu etkıler surucu tercıhı on planda olmalı
    Marka ile ilgili gelişmeleri yakından takip ediyorum. Kullandığım Tiger de dişli değişimi yaptım, artçı basamaklarına halen titreşim veriyor. Tabiki tek silindir bir motordan sıfır vibrasyon beklemek yanlış olur. Daha önce kros motosikletime bağlantı aralarına conta atarak biraz daha azaltmıştım. Umarım 2005-2006 modelllerde de kullanılabilecek şekilde parçalar üretilir.
    Free Motorcycle Team

  20. #40

    Üyelik
    27 Kasım 2005
    bir kac resım ekliyecemde becerebılırsem tabıı


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)