Motor güzelmiş güle güle kullan.Peki motor olarak ya da performans olarak bi farkı var mı asıllarından bu S modellerin?
Motor güzelmiş güle güle kullan.Peki motor olarak ya da performans olarak bi farkı var mı asıllarından bu S modellerin?
Racer S modelini merak ettim. İnşallah tipini değiştirmişlerdir....
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
sadece model yapmışlar.aynı bi zamanlar doğanS sahinS kartalS gibi.yani
süper anlamında.tiger süper olmuş hadi hayırlısı
yalnız bu motosiklet motor olarak gn 250 ile aynı. kasa biraz daha hafif olsa
fena motor değil aslında.
Gerçekten güzel olmuş ...
Ya çin çon bi yana kanuni güzel motorlar yapıyor...
Hakkını yememek lazım ee nede olsa MZ markasından gelme...
zaten türk malı parcaları çinden geliyorr
Güzel olmuş eksozlar, sesi de güzeldir eminim.
Naked türü birşey bekliyordum işin aslı.
Free Motorcycle Team
tiger s de motor değişikliği yok ama racer s ve windy s modellerinde motorda değişmiş.motorlar daha az vibrasyonlu ve daha torkluymuş.dün bir arkadaş racer s aldı gerçekten eskisine göre motorun hem vibrasyonu az hemde daha seri
Bilgilendirme için sağol...
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
arkadaşlar kanuniye bu S olayı için mail attım gelen cevapta bazı modellerde degişiklik yaptıklarını söylediler resimlerde en kısa zamanda konacakmış.yani bu S olayı var olan modellerde degişiklige gitmişler kısacası
tıger ve dıger modellerın S olma sebeplerının enonmelısı VIBRASYON dusuk olması. bu gorecelı kavram ama son yapılan yatırım ve uretımle ITU ortak calısmasıyla bu tıger,racer,windy S modellerınde ozel oalark dızayn edıldı.
fıyat konusu
sadece bu modellerde degıl genel bır fıyat ındırımı var.hedeflenen satıs adetlerının ve uretımın artması fıyat ayarlamasına ve ındırılmesıne sebep oldu.
e daha ne ıstıyorsunuz ? vıbrasyon dustu,fıyat dustu. resımde atarım bır ara.
bence kanuni çok akıllı işlere baş vuruyor. önce modeli çıkart sonra aynı modelin s serisini çıkart motordada değişiklip yap fiyatı indir bence satışları çok artacaktır kanuninin helal olsun diyorum
saten hyosung firmasıylada anlaşması çok iyi bence
Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin Sevilmek istiyorsan önce sevmeyi bileceksin Uçmayı seviyorsan düsmeyi de bileceksin Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayati seyredersin
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
Bilginiz varsa biraz daha açıklama yapabilir misiniz? Vibrasyon kadro üzerinde bağlantı hatlarının yenilenmesi ile mi düşürüldü, motor üzerinde ilave birşeyler mi yapıldı? Bu yeni teknikten ben de faydalanmak isterim. Normal modellere de bu vibrasyon düşürme işlemi yapılabiliyor mu?
Free Motorcycle Team
vibrasyon tamamen kombine yapılan işlemler ile düşürlüyor. hem baglantı,şase dizaynı ve motor değişiklilkleriyle oluyor. Tiger motor değişimi yok şase ve baglantı elemanlarında iyileştirme var ancak racer ve wındy modellerinde bu çalışma motor değişikliğiylede desteklendi. 2007 den gelen çalışmalarla tüm modellere uygulanacak haliyle test ve deneylerin bitmesi gerek. öyle titreşimi kaldırdık bitti demeklede olmayacak bu iş. ayrıca tigerde rodaj suresi sonunda ön dişli değişimide fayadalıdır. titreşimi azaltmakta surat artıp yakıt azaltmakta ama bu tabı cekıs gucunu etkıler surucu tercıhı on planda olmalı
TÜm modellere uygulanacak ha?Merak ettim caracalın nasıl olacağını
Marka ile ilgili gelişmeleri yakından takip ediyorum. Kullandığım Tiger de dişli değişimi yaptım, artçı basamaklarına halen titreşim veriyor. Tabiki tek silindir bir motordan sıfır vibrasyon beklemek yanlış olur. Daha önce kros motosikletime bağlantı aralarına conta atarak biraz daha azaltmıştım. Umarım 2005-2006 modelllerde de kullanılabilecek şekilde parçalar üretilir.
Free Motorcycle Team
bir kac resım ekliyecemde becerebılırsem tabıı
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)