ben cevap vereyim,bu motor hiz icin yapilmissa niye kranktan cikan disli ufak ama aktarilan disli buyuk,ve yine bir dahaki aktarmanin ayni olmasi.o zaman bu motor cok kuvvetli olur ama hiz yapmaz
ben cevap vereyim,bu motor hiz icin yapilmissa niye kranktan cikan disli ufak ama aktarilan disli buyuk,ve yine bir dahaki aktarmanin ayni olmasi.o zaman bu motor cok kuvvetli olur ama hiz yapmaz
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
Evetsubap sapları yayları ve külbütörler açıkta.Günümüzde onların da üzerinde kapak vardır ve basınçlı yağlama yapılır.
Krank dişlisinden sonra,dikkat edersen debriyaj tası var yani kuru debriyaj
Eski buharlı gemilerin makina dairelerinde yağcılar olurdu bilirsiniz.Bahçıvan güğümü gibi bir yağdanlıkla gezerler ve yağlama yaparlardı
Vallahi ne bileyim,300 küsür km/h yapmış işte
BİSANCI_42 Aynen işte
Orası motor etiketi gibi duruyor.
Mobiletçiler gibi yatarak sürüyor.
Eeee ne de olsa ikiside asitli
Debriyaj var
Evet eski motor eksantrik krankın üstünde ve külbütör itecekleriyle subaplara basıyor.
Aynen öyle
Yapar yapar zaten yapmışta
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
İhtiyar bey, Yağcılar hala var
ağır devirli buhar makineleri zamanında çok önemli ve maharet isteyen görevleri vardı bilirsiniz. Cross-head ile aynı anda hareket ederler, otur kalk şeklinde, cross-head üst ölüye çıktığında yağ kovasına daldırıp hazır ettikleri ellerini Sliper in geçtiği yere sürer yağlama yaparlardı Hadi anlat da anlasın gençler
Poturdak
bıse bılmıyorum ama mukemmel bı tpık olmus...............
MT ANTALYA
Fakat hız rekoru kırdığı motor bu değil di mi? (resimdeki hali)
Bildiğim kadarı ile modifikasyon yapa yapa motor hacmini 900 küsür cc ye çıkarmış olması lazım rekoru kırdığı anda. E resimdeki blok 250-300 cc olsa gerek...
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
Ön dişli 26.... Biz 15 takıp 130 yapmaya çalışırdık titanla....
Çok yavaş hızlanır.... Ama devrini de alırsa uçurur bu motoru....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Tamamen sallıyorum:Bu motorda turbo benzeri bi dalgamı var?Bildiğim kadarıyla kompresör sistemleri 1910'lu veya 1920'li yıllardan beri kullanılıyor ama motosiklete uygulanıp uygulanmadığın bilmiyorum.
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
filmi ben de izledim akşam, çok güzeldi yaa.
adam bacağını feda etti vallaa kırdı rekoru
bu arada saolsunlar hiç reklam girmedi filme vallaa
asıl konuya gelecek olursak da benim de sadece çatlaklar dikkatimi çekti
yaa bu rekoru kırdığı motorun tam olarak hacmi neydi acaba?
1000 cc altı ama 999 cc felan değildir sanırım???
Karşılaştığım herkes en az bir konuda benden daha yetenekli, öyle ki her insandan öğreneceğim bir şey var.
Adamın işaret ettiği yer piston yatağı ile şanzımanın birleştiği yer... Galiba birleştiği yerden çatlamış çümkü parmağının ucu araya giriyor. Burdan yola çıkarak bir tahminde bulunayım. Krank'ı büyütmüş olabilir... Böylelikle yanma odasındaki patlama ile tekere giden giden güç fazla olacak hızını geç alır ama hızlandığı zamanda bayağı bi hızlanır herhalde. Böyle bir modifikasyonda haliyle aşırı ısınmayı ve basıncı da beraberinde artıracaktır ki bunun sonucu da resimdeki gibi motor çatlayacaktır.
Yalnızca tahmin, yoksa motorun içini henüz daha açmış ve kurcalamış değilim.
Gitti TDM kaldık yine ybr ile başbaşa..
Abi burda platin mi var???Yoksa taa o zamanlar elektronik ateşleme mi vardıı????
insan kadar kendine guvenen bir aciz gormedim!
insan kadar nankorunu bahsettiginiz kedilerde bile gormedim!........ Sagopa Kajmer
Eksoz manifoltu taaa en üst kapakta...
Akşam akşam ne senaryo yazdım haaaa....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Ben buldumMotorun selesi yok
:bounce:[B]тєк вαѕıηαℓıgıη уσℓ¢υѕυ тєк σℓυя...[/B]:bounce:
bu Indian'ı da ben gormustum. bi eczanenin icinde. iceri girmedim, dısardan cektim. Steve MCQueen in motoruymus bu da
(Amanın... su depoya paralel, iki Indian yazısının arasında kalan kol, vites kolu mudur??)
McQueen'in motora ve ucaklara kendini adamışlıgı varmış. bu motoru saklayan kisi onun motoruna binmemis, kimseyi de bindirmeyecekmis.
Wanna see my Bannnnnnnkai?!?!!!
HOcam bi soru sordun karıştı site yaw
benzin deposu nerde yoksa limon ağacı gibi depoyamı işiyor bu adam..
.............
yere kaç mm yakın??
benzın deposu adamın selesının arkasında yanı bıçını depoya yaslıyo. herhalde ruzgarın arkasına alıyokı hız kesmesın
!! ÖLÜ VE YAKIŞIKLI OLACAGIMA CANLI VE ÇİRKİN OLAYIM !! ::tutkuy::
İhtiyar Bey, ben moturculuktan histifa ediyom Bulamadım yaav
Poturdak
amanınnn... yatışa bak gercekten, yakıt deposu nerde bunun yahu?? su yastık gibi olan kutucuk mu ola?
Mr Munro nun kafasına biseler carpmıs olacak ki, ruzgarlık yapmis kendine
bu da ev haliymis cok guzel ya akıllı adam
bu da gözümün yasliligi sanırım valla, ne diyelim, tesekkurler.............
Wanna see my Bannnnnnnkai?!?!!!
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)