yamaha´yı mahkemeye veriyimmi.
-
Öncelikle Herkese selam gelelim sorunuma 1 sene önce aldığım yamaha x- max 250 motosikletimin beyini yandı buraya kadar herşey normal servise bıraktıgım gün olan 14/07/2007 de beyin ve kontak takımı değişiçegi söylendi kapora verdim 17/07/2007 de sipariş fişi fabrikaya gönderildi. Beyin ve kontak takımı için şimdi ben neredeyse 45 gündür parça bekliyorum ve daha ne zaman geliçegi belli değil şimdi yamaha´ yı mahkemeye versem yedek parçası olmayan ayıplı motosikleti niye bana satıyosun diye bir sonuç çıkarmı yoksa akıntıya kürekmi çekerim. cevaplar için şimdiden teşekkürler.
_________________
x-max 250
Reklamlar
-
bi ara pepsilerde boş yok yazıyoduuu pepsi alan bi arkadaşta kapağın altında tekrar deneyiniz yazısını görünce mahkemeye vermiş ve iyi para aldı diye bi haber okumuştummmm işe yarayabilirrr yaramayadabilir sonuçta türkiyede adelet her zaman doğru tecelli etmiyo
[I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]
-
1 ay içinde başvurunu yapsaydın keşke...
Hiç bekleme zararın olmaz öncelikle tüketici haklarına başvur derim...
[B][COLOR="Red"]"Kendinizi Cesurca Gösterin! Trafikte Farkettirin! Yaşamanız Sadece Buna Bağlıdır!!!"[/COLOR][/B]:bounce:
-
aslına bakarsanız çoğu firmada bu gibi durumlar var
yasal hakkınızı kullansanız birşeyler elde edersiniz muhakkak(mevuzatı nedir ne değildir iyi bilindikten sonra)
aslında o uğraşmıyor,bu uğraşmıyor bu işler hep böyle ağır aksak yürüyor...
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
efendy_iso adlı üyeden alıntı
bi ara pepsilerde boş yok yazıyoduuu pepsi alan bi arkadaşta kapağın altında tekrar deneyiniz yazısını görünce mahkemeye vermiş ve iyi para aldı diye bi haber okumuştummmm işe yarayabilirrr yaramayadabilir sonuçta türkiyede adelet her zaman doğru tecelli etmiyo
hahahahaheuheuheu
koptum yaa hemde 25 kere
-
Vallahi inşallah bir sonuç çıkarırsında onlara ders olur yamaha servislerinde hiç müşteriyle ilgilenilmiyor :@
Ruhunu Değil Lastikleri Yak
-
Olur böyle şeyler daha dün Honda ile ilgili aynı böyle bir başlık açılmıştı
-
Eğer uğraşacak zamanın ve enerjin varsa hiç durma, hepimiz adına aç davanı. Akıllansınlar, adam akıllı çalışsınlar.
[CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]
-
bu zaten yamahada kronık bişey ben bws 100 için 75 gun motor takozu bekledım ımkanın verse hemen ver mahkmeye akıllkansınlar iş satmakla bıtmıyor bu sorumsuzluk sureklı var onlarda sen mahkemeye verırsın teblıgat ellerıne gecer en gec ertesı gun akşam senı parcanız geldı dıye ararlar
-
Çoğu firma aynı dostum. Ellerinde bazı parçalar yok. Yurtdışından haftalar sürüyor. Tabi 45 gün çok fazla. Mondial bence daha iyi parça konusunda.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
-
benim yamaha ybr nin salıncak burçlarını tam 2 ay bekledim .beldeyamanın merkezine gittim vs. vs. tırrttt sonuç yok en sonunda oto sanayide kendim yaptırdım.
....paranoyak olman takip edilmediğin anlamına gelmez:cherry:...
-
hani yamaha türkiyede yedek parça bolluğu yüzünden binilecek tek japonudu !!!
bu tür seyler her markada bu altyapı sürdüğü müddetçe olacaktır,türkiyede motosiklet servisçiliği _tamirci_ kılıfından sıyrılmalı artık ama diyorum ki kendime otomobil servisleri ne ki motosiklet servisleri ne olsun!!! kader deyip geçelim güzelim sarkısına devam....
BEN GÜZELE GÜZEL DEMEM KAFAM GÜZEL OLMADIKÇA
-
Bence ver mahkemeye, kazanma şansın cok yuksek.
-
Bence yamaha nın bir sucu yoktur.
Servise bıraktığı yerin kalitesizliğidir.
Sizin yerinizde olsam yamahanın sitesinden servis listesindeki tüm numaraları tek tek arardım.. Elinde olan kesin vardır.. Kargo ile yollar..
-
kardeş sen yasayı bi netten araştır bakalım ne diyor eğer tamir edemezlerse sana yenisini vermek zorunda kalabilirler ama tamir süresi yasalarla sınırlı bu sınırız 1 ay ama servis bu kadar rahat davrandığına göre vardır bi püf noktası
-
death adlı üyeden alıntı
Bence yamaha nın bir sucu yoktur.
Servise bıraktığı yerin kalitesizliğidir.
Sizin yerinizde olsam yamahanın sitesinden servis listesindeki tüm numaraları tek tek arardım.. Elinde olan kesin vardır.. Kargo ile yollar..
bencede tam tersi bilakis bu yamaha nın suçudur, tabi eğer gerçekten parçayı istedilerse....
madem böyle bir avantajın var türkiyede her türlü kolaylığı yapmak mecburiyetindedir...
servisi de kontrol etmek yamahanın kontrolündedir...
o servise ismini veriyorsa kesinlikle kontrol etmelidir...
bu benim şahsi fikrim lütfen kimse üstüne alınmasın
bence elindeki belgelerle ilk tüketici haklarına başvur onlar zaten kendileri hallediyolar ve anında hemen yamaha japonya ya da bir adet mail at şöle güzelinden...
şimdiden kolay gelsin...
-
ahanda yeni polemik: yamahanın parça problemi var bundan sonra kimse yamaha almasın
-
Kardeş bence hiç servisle flan muhattap olma. Başka bir problemi ben yaşadım Yamahada direk istanbul beldeyama ya mail attım 10 dakika sonra cepten beni arayıp sorunu sordular ve hemen o gün çözdüler. (Servis 1 aydan önce zor demişti) 1 günde halloldu.
Dürüst esnaf malını %20 karla satar, Hırslı esnaf malını %50 karla satar,biz karından vazgeçtik.Bu memleketin bir karış toprağının maliyetini ödeyebilecek babayiğit varsa gelip alsın!!
-
-
2 sene kadar önce aracıma 1200 ytl para vererek adığım jvs sh 909r marka oto mp3 çalarımın otomatik kafası arıza yapmıştı ben antalyada ikamet etmekteyim teybin garanti kapsamında onarımı için türkiye yetkili servisi olan istanbulda murtaş elektroniğe gönderdim.oradaki elemanlar içerisine silikona benzer bir madde sıkarak parçayı değiştirmeden özürlü olarak bana geri gönderdiler...ben tekrar parça değişimi talep ederek cihazı onlara geri yolladım japonyadan cihaza parça beklemeye başladık aradan 1,5 ay geçmişti artık telefonda ağzıma geleni söylüyordum bide teyple beraber aracıma ekstradan 2000 küsür liraya çevre üniteleri satın alarak kurduğum müzik tesisatını ana ünitesi olmadığı için kullanamıyordum sonunda çileden çıktım bi avukat arkadaşımın aracılığıyla tüketici koruma derneğine başvurdum şikayet var.com a bir şikayet yazdım ve oradan bir yetkili beni arayarak parçanın en kısa zamanda tedarik edilerek sorunumun çözüleceğini bildirdi...yine beklemeye başladık aradan 2 hafta geçti ki ben bi dilekçe yazarak tüketici mahkemesine başvuracağımı kendilerine bildirdim 2 gün sonra bi telefon geldi ve bana sıfır cihaz göndereceklerini ancak piyasada benim cihazın sıfırının olmadığını bu nedenle yeni modelini göndereceklerini öğrendim adresimi verdim ve sıfır cihazım geldi ancak bunun garantisi olmayacağını ve arıza durumunda ücret karşılığında tamir edileceğini bildirdiler bende diğer cihazımın garantisinin bitmesine 4-5 ay kaldığı için fark etmez diyerek kabul ettim....cihaz bi geldi 2000 küsür liralık exad benim cihazın baya bi üst modeli ekranlı falan yani süper makine o gün ve geçen 1 hafta içersinde acayip mutlu olmuştum....
ben sorunu 2 aya yakın bi zamanda çözebildim ama bir daha asla jvc almayacağım diye de yemin ettim sende benim gibi cezai yetkili birimlere başvurmadan önce kendini göstererek sorunu çözemeyi deneyebilirsin çünkü dava açmak falan astarı yüzünü geçiyor...ha bide tükoder var tüketiciyi koruma derneği maddi değeri 5000 ytl ye kadar olan mallarda sana yardımcı oluyorlar diye biliyorum...
::evil:: [COLOR="DarkSlateGray"]Sürat felaket değil galibiyettir[/COLOR]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)