345....
Sen uzun süre kullananların %1 isin....Geriye kalan %99 6 ayını doldurmadan satmıştır.... Bu gerçeği değiştiremessin....
Kimsenin bilgisine eleştri yapma...Herkes birşeyler yaşamıştır....Birşeyler duymuştur.... Bu alemde tek değilsin...
345....
Sen uzun süre kullananların %1 isin....Geriye kalan %99 6 ayını doldurmadan satmıştır.... Bu gerçeği değiştiremessin....
Kimsenin bilgisine eleştri yapma...Herkes birşeyler yaşamıştır....Birşeyler duymuştur.... Bu alemde tek değilsin...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Bu tarzda çok sert tartışmalar bir sonuç getirmeyecektir...
Sorunun çözülebilmesi için arkadaşlar el atmışlar saolsunlar...
Daha hassas olalım beyler ;
[B][COLOR="Red"]"Kendinizi Cesurca Gösterin! Trafikte Farkettirin! Yaşamanız Sadece Buna Bağlıdır!!!"[/COLOR][/B]:bounce:
İlk önce bende şunu söyleyeyim bende marka fanatiği falan değilim namus meselesi yaptığımda yok globalin yada hyosungun avukatı hiç değilim.Sen kullanmışsındır memnun kalmamışsındır.Ama burada bilmeden konuşan kulaktan dolma bilgilerle markayı yada firmayı karalamaya çalışan bir sürü insan var.Kaldıki firma en çok giden ürünlerin fiyatlarını vermiş sana cdi ünitesi lazım oldu fiyatı sitede yok diye firma kötümü şimdi.İyi madem bütün firmalar bilyesine kadar ampulüne kadar yedek parça fiyatını doldursun hatta işçilik fiyatı bile koysun ampul değişimi şu kadar yağ değişimi bu kadar diye.Her firmanın izlediği bi yol vardır niye bu yolu seçtiklerinide açıp teli yetkiliye sormak gerekir derbi ayrıntılı olarak koymuş yedek parça fiyatlarını bize kutlamaktan başka bişi düşmez.Cdi problemini hangi ustaya götürdün bilmiyorum ama cdi değişmeden çok basit bi işlemle bu sorunun giderildiğini okumuştum.Kaldıki kawasakide de yedek parça sorunu z moto sorunu var niye bunlara bu kadar sert çıkılmıyo ben sana söyleyeyim çünkü o kawasaki çünkü bizim ülke kraldan çok kralcı.Sorun yaşamışsın çok kötü dediğin gibi aynı şeyler benim başıma gelse bende delirirdim şansıma lanet ederdim ama asla markayı kötülemezdim çünkü bi bakarım kaç kişi memnun değil eee 10 kişiden 8 i memnunsa yaşadığım sorunları anlatırım ama anlatmanında bi üslübu var aşağlayarak yerden yere vurarak olmaz bu iş.Benim ısrarla anlatmak isteğim bi durum var benim bulunduğum yerde servis yok en yakın servis 60 km uzakta bakım zamanı çekiyorum faksımı parçalar ertesi gün elimde ama burada bazı arkadaşlar globalin ilgisizliğinden yakınıyor global dizinin dibindeki adamı bırakıp benimlemi ilgileniyor?Bende diyorumki bu işte var bi iletişimsizlik servisinizi iyi seçin.Neyse burda sanal bi kavga çıkarmaya gerek yok bende bi sorun yok siz sorun yaşamızsınız geçmiş olsun bi motorcu olarak üzüldüm gerçekten.Sizin açınızdan düşündüğüm zaman haklısınız kimse böyle şanssızlıklarla uğraşmak istemez.
Arkadaslar 1 yaşında motorun benzin musluğu, devirdayımı bozuluyor ise.
Bu şanssızlıktan öte malzemenin kalitesizliğinden kaynaklanıyordur.
Japonlarla bu motoru kıyaslamayı bırakın.
Bu: Hyundai ile Toyota yada Mazda yı kıyaslamaya benzer.
Ya bu gerçeği nereden duydun nereden öğrendin yada nereden sallıyosun söylermisin istatistikmi tuttun araştırmamı yaptın?Kimsenin bilgisine eleştiri yapmıyorum ama bilgi olması lazım sallamasyon değil. Hyosung un satışlarının çoğunu gt250 gt250r ve gv250 oluşturuyor arkadaşım 250 cc 29 hp lik bi makine var üstünde ve alanların çoğu başlangıç motoru olarak alıyor o kullanıcıların belli bi süre sonra motoru değiştirmek istemeleri o markanın kötülüğünden değil artık yetmemesindendir.Sahibinden com a bakarsan 79 adet gt250 comet gt250r var satılık honda cbf250 ise 71 adet 79 a 71 ve gt250 ler sıfır satışında cbf yi katladığını düşünürsek aradaki 8 fark önemsiz kalır hadi bakalım hondayı niye satıyorlar dur söyleyeyim ben sana kötü motor sorunlu cc yükseltcem ayağına satıyorlar işte varmı böyle mantık ya lütfen arkadaşım lütfen...Bu alemde tek değilim ama tarafsız düşünebilen ender kişilerdenim ok mi
Ben gerçekleri söyledim.... Yıllardır motor işinin içindeyim.... Kim neye biner hangisine biner gözlemlerim oldu.... Ve tanıdıklarım.... Aklının alamayacağı kadar tanıdık....
Eyriye eyri doğruya doğru.... Oturuş pozisyonundan tut da görüntüsünün dışındaki performansı zamanla insanlara itici gelmeye başlıyor... İlk başlarda hevesle gayet hoş geliyor..... Hele ki başlangıç motoru olarak seçenlerde...
Yazımı taraflı bir yazı sanma... Ne hondacı ne kawasakici ne de hyocuyum...
Yazdıklarım gözlemlediğim gerçekler.....
Tarafsız düşünen tek değilsin... Zaten bana ne karları varki taraflı düşüneyim?...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Tamam madem aynı düşünüyoruz tartışmaya gerek yok ama yazdıklarını tekrar okursan hyo düşmanı gibi algılanıyor taraflı gibi algılanıyor neyse uzatmayalım memnun olan memnun zaten sevmeyende sevmez biz burda boşuna tartışırız yani.Yinede sorunu olan arkadaşlara yardımcı olalım daha onun sinirine sinir katmayalım bizim bizden başka kardeşimiz yok bizden başka anlayanımız yok otomobilciler minibüscüler kamyoncular yetiyor bide birbirimizi yersek burda olmaz.Herkesin bi maddi durumu beğenisi tercihi vardır alınan malı aşağlamak iyi olmuyor yada devamlı kötü yönlerini söylemek...Bide tekim demedim zaten ender kişilerdenim dedim çünkü marka fanatiği çok insan var sanki o markayı savununca cebine para giriyormuş gibi davrananlar var sende biliyorsun.Neyse topic amacını aştı arkadaşın sorunu en kısa zamanda çözülür umarım...
İşallah arkadaşın sorunu çözülür..... En kısa zamanda mutlu haberlerinide bekliyoruz.....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
çok uzun zamandır burada yorum yazmıyordum, söyledigini aynen ben şu şekilde değiştirerek söyleyecegim, haklı oldugun bir taraf var ama tam tersi, her hyosung sorunu yazıldıgında insanların hyosung ile japon markalarını kıyaslamaktan vaz geçmesi gerekiyor, bizler kullanıcı olarak zaten bu niyetle bu motorları almadık ama her seferinde aynı sonu gelmez tartışamnın içine giriyoruz, bir çok kere yazdım, fiyat performans oranı olarak %100 menunum, önemli olan beklentinizin ne oldugudur
1.5 seneden fazladır gt 250 kullanıyorum ve karşılaştıgım sorunlar ne diğerlerinden az ne de fazla, burada ne zaman bir hyosung kullanıcısı bir şekilde bir sıkıntısını yazsa anında konu bir şekilde dönüp dolaşıp buralara geliyor, valla siz tartışmaya devam edin biz gayet memnun şekilde motorlarımızla dolaşıyoruz,
bu olayın da yakında sebebi belli olur, o zaman bu yazılanların bir çoğu zaten anlamsız olacaktır her zaman oldugu gibi
Hyosung kullanıpta memnun olan varsa; alan memnun satan memnun
Hyosung kullanıpta memnun olmayanlar varsa; alan razı satan razı
değiştirin bence memnun değilseniz,ama motordan ama bayiden memnun değilseniz değiştirin motoru
bu bayilikte parça olayı vs. bir türü aksaklık her firmada var
araba olarak Skoda kullanıyoruz,araç sıfırdı 2 sene önce
melet VW destekli üretiliyor ve konfor,donanım vs. VW ile aynı
huyu kurusun açtığı arızalarda VW ile aynı!
meletin bir parçası 2 ay beklediğimi biliyorum,yok gümrükte takılıyormuş yok yanlış parça bilgisi iletilmiş vs. vs.
aha şimdi motordada yaşıyorum,motoru aldığım bayi SS satan büyük bir yer,ama dist. midir,bayidenmidir bilmiyorum ama en basit parçada bile bekliyoruz 2-3 hafta!(düşünsenize bakımda hava filtresi değişecek,ellerinde yok İstanbul'a dist.e sipariş verilecek,onlarda da yoksa bekle babam bekle de Taiwan'dan gelsin!,)
bizde ki bu Türk usülü(malesef bu saatten sonra çalışma tarzımız patentli sayılır)çalışma ahlakı olduğu sürece firmanın kralıda olsa aksamaların olması kaçınılmaz!
kötülediğimiz ecnebiler,dinlerini beğenmediğimiz ecnebilir bizim dinimizde ki ahlaka göre çalışıyor malesef
onlarda ki iş ahkakı bizde yok,savsaklama,umrusamama her türlüsü var bizde!
dediğim gibi ,istediğiniz firma olsun(istisnaları muhakkak var)mutlaka eksik bir yönü var hepsinin..
geçmiş olsun...
konuyla alakasız ama bende dt 125 kullandım uzun süre...mavi beyaz efsane gibi bişeydi gözümde...o zamanlar millet barnakla gösterirdi motorumu...o teneke sesi halen kulaklarımda...ayak marşına bi keresinde bi asılmıştım vallahide kırdım...Yamaha dedik asıldık elimizde kaldı ...sonra uydurma bişey yaptırmıştım torna frez ustasında...ama inanki orjinal gibi asla olmuyor...
aynen..Ford Fıestadan Ford Otokoçdan çektiğimi bide bana sorun...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
asm
Hay ağzına sağlık.Çok doğru söylemişsinkötülediğimiz ecnebiler,dinlerini beğenmediğimiz ecnebilir bizim dinimizde ki ahlaka göre çalışıyor malesef
onlarda ki iş ahkakı bizde yok,savsaklama,umrusamama her türlüsü var bizde!
Arkadaşlar beni yanlış anladılar herhalde,benim sizlerden beklediğim bir şey yok sadece yaşadıklarımı paylaşarak başkalarınında bilgilendirmek için yazdım.
Bu olayı şikayetvar.com , sikayetim.com ve hyosung fun club da ayrıca takip ediyorum .. Servis C&C motor hakikaten iyi niyetli önceki gün aradım bana kendisi akü temin edeceğini ve garantili değiştireceğini teklif etti..
Ama durum artık farklı boyutlara geldiği için bunu artık kişisel gurur meselesi yaptım ve Global Merkez Servis (Özcan Bey) in '' servis parça talep formunu sana faxlasın sende bana faxla bana gelmedi yalanmı söylüyoruz '' şeklindeki müşterisini iş takipcisi gibi gören ifadesi ile olay farklı boyutlara geldi ...
Serviscilik yaptığım için Tüketici kanununu çok iyi biliyorum son iki yıl içinde çalıştığım firmanın onarımında parça ve onarım sorunu yaşadığımız bir notebook ( 1,5 yıllık) için alındığı günkü fatura bedeli iadesi , bir monitörün yenisi ile değişimini , microsoft klavye mause değişimini ,eski aracımın gereksiz değiştirdikleri parçalarının bedelinin ( Fransa' ya bile şikayet ederek) iki yıl sonra iadesini ve daha hatırlayamadığım bir sürü mağdur olduğum durumlarda bilinçli olarak hakkımı aradım,keşke herkes bunu yapsa da ürün ve hizmet kaliteleri yükselse..
Bu gün 30 gün oldu (iş günü değil!) hala Global Motorda tık yok..Firma merkezini aradığımda sekreter yetkili birini bağlayamıyor her seferinde bir mazeret söylüyor ve önceden attığım maili hatırlayıp gerekli kişilere yazınızı ileteceğim diyor !..
Araştırdım Global motor Turan Group' a bağlı sahibi Mustafa Turan ,klima,soğutma ve bilgisayar şirketleri var motorsikletle uzak yakın ilgileri yok hasbelkader bu işe girmişler herhalde..
Sabrediyorum bunları Hyosung Kore'ye de şikayet edeceğim ve kanuni sürem dolduğunda motor çalıştığım firma adına tescilli şirket avukatımız tarafından ürün iadesi ile ile ilgili hukuki girişimlere başlayacağım...
Ve ayrıca bütün forumları takip ediyorum arkadaşın sitemi yersiz ,yazımı 25 -30 kişi yanıtlamış 400 kişi okumuş demekki herkes aktif olarak katılmıyor çok uzun zamandır motor sitelerini takip ederim daha bir iki site varken ..........@motocross.com benim mail adresimdi.....
Ben artık bişey demiyorum arkadaşlar ben aşırı şanslıyım madem ama nedense sayısaldan 3 bile tutmuyor Bi arkadaş demiş hava filtresi yok 02126232244 arayın arkadaşlar varmı yokmu ben söyleyeyim dünya dolu var...ve 1 günde elinizde oluyor.Ama bilmiyorum size niye böyle davranıyorlar daha geçen gün yağ filtresi siparişi verdim dün aradılar halimi hatrımı sorduktan sonra siparişimi kargoya verdiklerini söylediler.Adamlar o kadar ilgisizki ufak bi parçayı kargoya verdiklerini bile bildiriyorlar.Arkadaşlar bilmiyorum yaşadığınız sorunlara üzülüyorum çok sinir bozucudur eminim ama bence servisinizi değiştirin sorun bence servisle firma arasındaki iletişim bozukluğunda.Her firma gibi globalde de sorunlar olabilir burdan yetkililerden daha çok ilgi talep ediyoruz çünkü siz yeni bi markasınız hata yapma lüksünüz şu an için yok arkadaşların sorunlarının bir an önce çözülmesi dileği ile...
345, araba işinde de bu işler biraz şans,en iyi firmalarda bile her araç birbirini tutmuyor
VW mesela FSI diye bir motor çıkardı
bazı araçlarda acayip sıkıntı oluyor bu motor, bazı araçlarda çıktığından beri hala sorunsuz şekilde kullanıyor bu motoru
ama VW'nin namı ortada (hepte arabadan örnek verdik)
senin demek istediğini anlıyorum,bazılarının 1-2 aksaklıktan ötürü Hyosung'u kötülemesi senin ve diğer Hyosung kullanan arkadaşların motorunu da zan altında bırakıyor
şans birazda,her arıza her motorda aynı şekilde nüksedecek diye birşey yok
ama bunu her arkadaşa kabul ettirmek zor
2. motorum inş. Hyo. olacak o kadar denene rağmen
servis "sana" sen hyosunga fakslayacakmışsın, benim faks alma imkanım yok direkt faks cektiler diyorsanız, servise faks cektiniz mi , hyosunga da faks çekilmiş geldi mi diye bir hafta gecirmeden anında sormak daha etkili olabilir belki adamlar faks ı o an almadı vs. yazdıklarınızdan böyle bir anlam çıkarttım
sanırım sorun genel bir hyosung sorunu değilde , özcan beyin o anki tavrı sonucu oluşmuş durum ile ilgili, siz de sanırım akünün değişmesini değil sorunun başka mercilerce bilinmesi için çabalıyorsunuz
merhaba arkadaşım,
şu anda bir MCT250 kullanıyorum ve yakında 2'nci bir motosiklet almak için arayışa girdim.
Hyosung GV250 görünüşü ve motor teknik verileri bakımından beni sonderece cezbetti.
Yüksek hacimli motosikletlerden özellikle uzak durmak için GV 250 yi seçtim.
Avrupa,Amerika,Yeni Zelanda ve hatta Avustralya'da dahi GV 250 ile ilgili araştırmalar yaptım.
SONUÇ: Türkiye deki kullanıcılar hariç HERKES sonderece memnun.
Türkiye'de herkes servislerden yakınmakta! buna bir anlam veremedim ben dürüst olmak gerekirse 21000 km katettiğim MCT bile GV250 de yaşanan sorunları (duyduklarım ve okuduklarım) yaşamadım.Doğal olarak'ta başka markalara yöneldim ve Honda Shadow 600 de kara kıldım.
Abim 1 aydır. GT 250 arka dişlisini almak için uğraşıyordu. Olmadığından değil yedek parça vermeyiz dedikleri için. Bayağı bir sıkıntılıydı bu topiği görürse ayrıntılı olarak yazacaktır. İnsanın kendi dişlisini istediği serviste değiştirmesine kimse engel olmamalı bence. Tekelcilik zihniyetimizde yer tutmamalı.
Sadobey
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)