kanuni atv 150 max. hız

Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
184
ewet arkadaşlar aranızda kanuni atv 150 motor kulanan warmı benim merak ettigim bu motor max hızı ne kadar
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
184
one yaw 65-70 mi ne kadar az o öle neyse saol motorcu aga ama varya bırakacam bu siteyi kimse ilgilenmiyo walla açtıgım konuyla insan bi yorum yapar dimi yazık siz adamı motordanda sogutursunuz üzüldüm şimdi :salut:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
bahsettiğiniz motor adında geçtiği gibi atv ise, son hızı düşük, torku yüksek bir makinedir. yani sadece asfalt için değil; kumda, tepede de gidebilmesi gerek. 150cc ile de ancak o kadar oluyordur.

edit: motorcu aga'nın verdiği cevap tatmin edici olduğu için üzerine fazla açıklama yapma gereği duyulmamıştır belki. bir de çoğumuz iki teker kullanıcı olduğumuz için 4 teker hakkında atıp tutmak (benim yaptığım gibi :) ) istememişlerdir, bundan dolayı az cevap vardır.

2.edit: bu arada bu 25 kere mevzusu nedir? her başlıkta 25 görmeye başladım da =)
 
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
43
hocam bende atv 110 var hava filtresi ve buji değiştirdim şuana kadar gördüğüm en yüksek hız 76km/s oda düz yolda amayokuş aşağı 80km/s görürdüm sanırım, motor bayağı açıldı hafta sonu bir daha denerim max hız olayını:cat:
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Çok sakat onu kullanmak
En ufak direksiyon hareketinde ucuyor bi tarafa.
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
184
ya arkadaşlar çok kararsızım aslında 150 mi 250 mi diye hız konusu o kadar önemli diil ama olsun asfaltta hız yapsın isterim yani genelde tarlada gezicem çünkü bide merak ettigim 250 lik kanuni atv 300 lükten daha pahalı bu neden peki ve 250 ligin kampanası suya girdigi zaman fren yine eskisi gibimi tutuyor
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
180
eskisi gibi tutması lazım birde 250 liğin 300 lükten pahalı olmasının sebebi utility olmasıdır diğeri spor atv. 250 lik olan 80-90km hıza ulaşabilir kanısındayım
 

MKH

Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
180
yaw abi atv den hızmı yapılır. death haklı biçevirmenle hemen dengeni kaybediyosun
:farao:
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
180
bin bi polaris 800 x2 EFI 'e gör bakayım dengeni kaybedebiliyormusun edemiyormusun :cat: atv ye göre değişir 150cc 150 kilo bi atv ile tabiiki hız yapılmaz ama 800cc lik 400 kg lık bir alet ile yapılıyormu yapılmıyormu binince anlarsın... bu arada yaptığım son hız 160km/s 800 lük atv de.. 140 dan sonrası tehlikeli oluyor ama 140 a kadar sorun yok..
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
32
ATV ile 160 km mi? :) O kadar ensiz bir aletle, 100 km ile bile viraja girsen uçarsın. Bu bana pek olanaklı gelmedi.
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
184
utility ne oluyor yaw 250 bence iyi ama bilmiyom bide Aeon cobra 200 rs war o nasıl acaba Aeon çin malımı oluyo

ve bu 300 lüğün yakıtı 100km/6lt 250 ligin ise 2.7lt bu nasıl oluyor hiç anlamıyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
3
Bende Atv alıcaktım , baktım ki çok ufak 150 likler ve oturma pozisyonu rahatsız onun yerine bunu yaptırdım :wiinkk:
photo0045nv7.jpg


Nasıl iyi yapmışmıyım? :D
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
184
birader süper olmuş ama 3 teker olmuş ben 4 teker istiyorum ama beyendim heeee :cat:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Benim motor bile 90 dan yukarı çıkmıyo 150 lik atv kaç yapacak 100 mü?
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
88
atv ler hız için değil hız konusunu tartışmak bana yanlış geliyor ama bi kanuni nin 150 cc atv sinin yapacağı hız 60 ı geçmemeli 250 lik wardı eskiden bnde 75 den sonrasında sanki motor fırlayacak gibi oluyor insan korkuyor üstünde şimdi polaris sportsman 700 war uçak gibi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst