Scooter nasıl yatırılır?

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Merhaba herkese. Beni tanıyanlar tanır. 17 yaşında genç bir üyeyim..:)
Kanuni Popcorn kullanıyorum. Sorum şu..
Bu scooter denen küçük tekerli aletler nasıl yatırılır? :silent:
Bu yatma meselesi başıma bi iş açacak.. Virajlarda yatırıyorum.. Bi bakıyorum motorun dengesi bozuluyor.. Korkup hemen düzeltiyorum.. Bu seferde virajı alamayarak ağaçlara falan çarpacak oluyorum.. Neyse bi şekilde toparlıyorum ama Allah korusun bir gün girecem bi yerlere. Bu motor nasıl yatırılır ??
Tekniği nedir??
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
her motorun viraj kabiliyeti bir olmaz ki bobcat popcor için bir ornek değildir.bence motorun sınırını bulmaya calış.daha fazlasını da yapma.ona gore cıkabileceğin ve dönebileceğin hızlarla gir viraja.daha fazla da zorlama
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
tamyak eklediğin video muhteşem :cyclopsan

[YT]9XMMtrkZhvk[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
186
popkorn yatmaz.yatamaz.dengesi yok bi kere.çok tehlikeli bi motor bence.aman diyim yataırmayı falan deneme.yatarsın kalkamazsın Allah korusun.sen normal sürmeye bak
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Bu videoda kiler Bobcat mi , güzel videoymuş en arkadaki grili iyi yatırıyor:p
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
tamyak eklediğin video muhteşem :cyclopsan

[YT]9XMMtrkZhvk[/YT]

Tubiş bu videoyu eklemekle genç arkadaşa iyilik yapmamışsın.:wiinkk:Bu muhtemelen motorun tanıtım filmi ve sürücülerde profesyonel.:cat:Motoru bir şaha kaldırmadıkları kaldı.:cherry:Altı üstü scooter.Şimdi bu arkadaşımız bu videoyu seyredipte uygulamaya kalkarsa muhtemelen hastanelik olur.:queen:Sorumlusuda sen olursun ona göre:farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Tubiş bu videoyu eklemekle genç arkadaşa iyilik yapmamışsın.:wiinkk:Bu muhtemelen motorun tanıtım filmi ve sürücülerde profesyonel.:cat:Motoru bir şaha kaldırmadıkları kaldı.:cherry:Altı üstü scooter.Şimdi bu arkadaşımız bu videoyu seyredipte uygulamaya kalkarsa muhtemelen hastanelik olur.:queen:Sorumlusuda sen olursun ona göre:farao:

Merhaba , video yu ekleyen benim haklı olabilirsiniz ama yine aynı video dan yola çıkarsak arkadaşlar full + full koruma ile yapıyorlar arkadaşımızda bence gereken mesajı almıştır korumasız o hareketleri denememesi lazım....
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
yok arkadaşlar.. onu deneyecek kadar deli degilim.
onu yapmak için süper bir motorunuzun ve tecrübenizin olması lazım..
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Türkiye yollarından genelde asvalt kalitesi düşük. Yani virajlarda lastik kalitemiz ve motorun dengesi kurtarıyor bizi. Scooterlarda da lastik ufak olduğundan asvalta yapışan yüzey çok az. Dolayısıyla virajlarda yola tutunmak da zorlanıyor. Bence scooterları virajda zorlamayın derim. Eğer viraj istiyorsanız vitesli normal lastikli motorları tercih edin. Piaggio'nun x8 gibi biraz daha büyük lastikli motorlarını bile virajda sevmedim ben.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Tubiş bu videoyu eklemekle genç arkadaşa iyilik yapmamışsın.Bu muhtemelen motorun tanıtım filmi ve sürücülerde profesyonel.Motoru bir şaha kaldırmadıkları kaldı.Altı üstü scooter.Şimdi bu arkadaşımız bu videoyu seyredipte uygulamaya kalkarsa muhtemelen hastanelik olur.Sorumlusuda sen olursun ona göre

Neyin iyi neyin kötü olduğunu kavrayabilecek yaşa ve mantığa sahibim merak etme... Ne videolar koyuluyor denemeye kalkan oluyor mu ? Olan varsa da o onun beyniyle alakalıdır, benimle değil....
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
tugba abla sana bişi soracam ama kızma..:cyclopsan
niye bu kadar çabuk sinirleniyorsun??:silent:
bişi dememiş ki CBF150.. şaka yapmış sadece.. :pale:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Serhatcığım sen tubiş ablanı aldırma her zaman ki hali nöbetten falan çıkmıştır.Ayrıca 17 yaşındasın ömrünün en güzel çağlarında motoru yan yatırmaya,motoru şaha kaldırmaya vs.işleri biraz daha sonraya bırak zamanla hepsi olur abiciğim.Gençliğinin tadını çıkar.Kazasız sürüşler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ArkadaŞlar Aldanmayin Vİdeodakİ Adamlarin Yaptiklari Çok Zor BİrŞey Deİl Sadece Kendİlerİ Motordan Sarkiorlar Merkezde Kuvvetİde Motoru Tutuo Sadece GÖz Aldanmasi Var Oda Adamlarin Motordan Sarkmasi Motoru Ancak O Kadar Yatirirlar Zaten Soruyu Soran ArkadaŞta Bu Kadar Yatirabİlİr Bencee..
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
bana kalırsa iş motorda değil bütün motorlar yatar iş sürücüde
tamam gel benim motoru yatırda göriyim o zaman..
Serhatcığım sen tubiş ablanı aldırma her zaman ki hali nöbetten falan çıkmıştır.Ayrıca 17 yaşındasın ömrünün en güzel çağlarında motoru yan yatırmaya,motoru şaha kaldırmaya vs.işleri biraz daha sonraya bırak zamanla hepsi olur abiciğim.Gençliğinin tadını çıkar.Kazasız sürüşler.
Öyle ama.. Ne yapiyim motora binince, yatmak istiyor insanın canı.. :p
ArkadaŞlar Aldanmayin Vİdeodakİ Adamlarin Yaptiklari Çok Zor BİrŞey Deİl Sadece Kendİlerİ Motordan Sarkiorlar Merkezde Kuvvetİde Motoru Tutuo Sadece GÖz Aldanmasi Var Oda Adamlarin Motordan Sarkmasi Motoru Ancak O Kadar Yatirirlar Zaten Soruyu Soran ArkadaŞta Bu Kadar Yatirabİlİr Bencee..
Yatırabilsem niye böyle bi soru soriyim.. Yatmıyor işte. Yatınca motorun kıçı oynamaya başlıyor.. Deli olacam yatmıyor. Yatmıyor.. :pr::pr::pr:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Serhat, burada kim ne yazarsa yazsın, kim ne derse desin. Benim sana tavsiyem popcorn'u yatırmaya kalkışma... :cat:
Popcorn bu tür manevralar için uygun değil. Kendini yerde bulursun...:cyclopsan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motora binince yatmak istiyorsan motora değil yatağa gitmeni tavsiye ederim :p bu biiiir, bir ikincisi scooteri 75 derece yatıramıorsan daha profesyonelleşmen lazım derim bu ikiiiii, bir üçüncüsü yaşın daha küçük ilerde yatacağın çok yer olacak buda kulağına küpe olsun :mrgreen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Serhat, burada kim ne yazarsa yazsın, kim ne derse desin. Benim sana tavsiyem popcorn'u yatırmaya kalkışma... :cat:
Popcorn bu tür manevralar için uygun değil. Kendini yerde bulursun...:cyclopsan
eski bir Popcorn kullanıcısı olarak, senin yazdıklarını dikkate alacagım.. :cat:
motora binince yatmak istiyorsan motora değil yatağa gitmeni tavsiye ederim :p bu biiiir, bir ikincisi scooteri 75 derece yatıramıorsan daha profesyonelleşmen lazım derim bu ikiiiii, bir üçüncüsü yaşın daha küçük ilerde yatacağın çok yer olacak buda kulağına küpe olsun :mrgreen:
Tövbe estağfurullah..:p
Tamam ya.. Yatırmıyorum motoru filan.. :salut::salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst