Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

motosikleti yana yatırmadaki son nokta nedir

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    30 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    daelim s2 250
    arkadaşlar 9 senedir motosikletim var acemi deyilim ama hep küçük hacimli motorlar kullandım bws100 piaccio150 vs vs şuanda 250lik kullanıyorum trafik kuralları içerisinde 120 130 140 kadar gidebiliyosun ve virajlarda mecbur motoru yatırman gerekiyo işte buradaki sonnokta nedir nasıl anlaya bilirim motorun virajdaki kayma noktasını.
    sonuçta yavaş veya hızlı .yana yatmışken . lastik bikere kaydımmı allah göstermesin motor bi tarafa sen bitarafa bu olay yavaş hız lardada olabiliyo çünkü

    özellikle racıng ci ve büyük hacim motor kullanan arkadaşlar vetüm motor kullanıcılarının fikrini almak isterim
    şimdiden teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    22 Mayıs 2003
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Zealsun 200 gs 'den>zx6r' a ; aklım yok aklım! Scuba instructor
    Kontra tekniğini arama bölümünden aratırsan ;

    yana yatmanın inceliklerini ve arka lastiği kaydırmadan viraj içi davranış stilini okuyacaksınız...

    (aksi durumlar hariç)
    [B][COLOR="Red"]"Kendinizi Cesurca Gösterin! Trafikte Farkettirin! Yaşamanız Sadece Buna Bağlıdır!!!"[/COLOR][/B]:bounce:

  3. #3

    Üyelik
    30 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    daelim s2 250
    aslında yazma sebebim. izmirde bayan motosikletli virajı alamayarak otobüsün altına girmiş diye bi mesaj okudum ondan sonra herkez biraz olsun bilgi versin genel olarak hepimiz faydalanalım amacım vardı .
    yoksaben limitlerimi zorlamıyorum zaten
    genede sağol

  4. #4
    jeansatar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2005
    Şehir
    ist. / TURKEY
    Motosikleti
    kocaoglan
    limitte motosiklet yatırmalarınızda zaten lastik damakları yolu tutmada zorlanır ve ses çıkarıp size gerken sınırda olduğunuzu hissettirecektir,daha sonrası tamamıyla sizin elinizde
    “Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

  5. #5
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    HA bide yağmurda ses çıkarmıyo lastikler.Gayet uslu bir şekilde kayıyor,en son motor altından giderken sen yerde ona bakıyor buluyorsun kendini.Tecrübeyle sabittir.
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz

  6. #6
    efendy_iso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    Güneşin doğduğu yer ( Adana )
    Motosikleti
    R1_8
    ben şöyle anlıyorum motorun kaymaya başladığını yatıyorum virajda arka teker hafiften titremeye başlıyo ve motor dönmesi gerektiği açıyı sapmaya başlıyo yani geniş alıyo virajı neyse benimki titriyo her motor titremeyebilir direk kayar sen yinede yapma aman dikkat derim dostumm

  7. #7

    Üyelik
    30 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    daelim s2 250
    kontrollü biçimde virajda motoru yavaş yavaş yatırmaya başladıysanız limitlere gelirken motor tatlı tatlı çizgi dışı kalmaya başlıyor kayma oluşuyor
    en önemlisi viraja giriş hızı tabi

  8. #8

    Üyelik
    22 Mayıs 2003
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Zealsun 200 gs 'den>zx6r' a ; aklım yok aklım! Scuba instructor
    Sen yine de motorun çok kaliteli olsa bile

    kesinlikle yollarımıza güvenme olur mu dostum ?

    Çoğu kazamız yoldan kaynaklanıyor...

    (yol derken tabi karşı tarafı da dikkate almak lazım)
    [B][COLOR="Red"]"Kendinizi Cesurca Gösterin! Trafikte Farkettirin! Yaşamanız Sadece Buna Bağlıdır!!!"[/COLOR][/B]:bounce:

  9. #9
    alonso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    sym fiddle
    bence viraja elinden geldiğince yavaş gir
    sonuçta scooter çok çabuk kayar o yüzden riske gerek yok

  10. #10

    Üyelik
    30 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    daelim s2 250
    sana katılıyorum zaten amacım virajları nasıl hızlı alınır deyil
    sınırlarımızı önceden kestirebilmek daha kontrollü ve güvenli gide bilmek
    ben motosikleti hem seviyorum birazda korkuyorum doğru olanda bu
    bence herkezin biraz olsun motosikletten korkması gerek

  11. #11

    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Alıntı eczaci101 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen yine de motorun çok kaliteli olsa bile

    kesinlikle yollarımıza güvenme olur mu dostum ?

    Çoğu kazamız yoldan kaynaklanıyor...

    (yol derken tabi karşı tarafı da dikkate almak lazım)
    sonuna kadar katılıyorum

    birde kontra tekniğini ve diğer makaleleri de okumanı şiddetle tavsiye ederim.

    okuyup uyguladıktan sonra motorunu bi kat daha fazla seveceğinden eminim.

    ben okudum uyguladım her fırsatta kullanıyorum.

    çok faydalı oldu.

    motorunun ve senin sürüş alışkanlıklarına göre farklılık gösterebilir.....

  12. #12
    CERRAHI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2006
    son nokta su anada kadar gördüğüm "boy"


    onun yapış paçasına derim ben olsam
    Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?

  13. #13

    Üyelik
    30 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    daelim s2 250
    Alıntı CERRAHI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    son nokta su anada kadar gördüğüm "boy"


    onun yapış paçasına derim ben olsam
    kusura bakma bişey anlamadım

    emresezgi akıl akıldan üstündür bilgilenmek için okumamızlazım en iyisi benin dememek lazım

  14. #14
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı yusufkacmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kusura bakma bişey anlamadım
    boy nickli arkadaşımız yarışlara katılır 1000rr ı vardır.limitlerde kullanır
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  15. #15

    Üyelik
    30 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    daelim s2 250
    heeee su mesele
    aman kalsın daha gencim
    boy nikli arkadaş anlatsaya ohızlarda nasıl limitlerde kalınıyo

  16. #16
    CERRAHI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2006
    Alıntı yusufkacmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    heeee su mesele
    aman kalsın daha gencim
    boy nikli arkadaş anlatsaya ohızlarda nasıl limitlerde kalınıyo
    Anlatılmazki anlatılamazda istese. Bu denge meselesi. Mesela sen bisiklette tek teker giderken baskasına nasıl gidebilecegini anlatabiliyormusun ?
    Buda bir nevi ona benzer birşey. ha önbilgiler belki verilir ama pratik egitimi olmadan asla senin dosdogru kullanmana (limitlerde) yeterli olmaz. olamaz.
    Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?

  17. #17
    Marlboro Man - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda idi bir zamanlaRR
    omzunuz yere değdiğinde yatabileceğiniz en son yatış açısını anlarsınız.

    Bu arada siz boy a bakmayın.o öyle bi yatırıyoki adamın uykusu geliyor.Bence motosikletin yatabileceği açı sabittir.Bu sizin viraja giriş açınıza,hızınıza ve performansınıza bağlı olarak değişir.Limitlerde kullanmak sadece yarışçılar içindir.Bence siz virajın içinde kaymadan çıkabileceğiniz açıyı bulana dek yatırın.Gerisi asılma teknikleri ki bunuda Mehmet açıklasın.
    Metin ÖZKUL
    Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenmeyen birşey olduğunu anlayacak...

  18. #18

    Üyelik
    30 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    daelim s2 250
    Alıntı CERRAHI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlatılmazki anlatılamazda istese. Bu denge meselesi. Mesela sen bisiklette tek teker giderken baskasına nasıl gidebilecegini anlatabiliyormusun ?
    Buda bir nevi ona benzer birşey. ha önbilgiler belki verilir ama pratik egitimi olmadan asla senin dosdogru kullanmana (limitlerde) yeterli olmaz. olamaz.
    ya simdi 1000lik alıpta sahhilde 300basmıycamya
    maksat muhabbet millet bişi örensin bi bilginiz varsa sonuçta akıl akıldan üstündür diyoz
    sonucta hızı hiç görmedik deyilya performanslı sürüş kursunada gittim izmit körfezdede yarıştımda 200bg üstü araçlarla

    Alıntı Marlboro Man adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    omzunuz yere değdiğinde yatabileceğiniz en son yatış açısını anlarsınız.

    Bu arada siz boy a bakmayın.o öyle bi yatırıyoki adamın uykusu geliyor.Bence motosikletin yatabileceği açı sabittir.Bu sizin viraja giriş açınıza,hızınıza ve performansınıza bağlı olarak değişir.Limitlerde kullanmak sadece yarışçılar içindir.Bence siz virajın içinde kaymadan çıkabileceğiniz açıyı bulana dek yatırın.Gerisi asılma teknikleri ki bunuda Mehmet açıklasın.
    teşekkürler.................................................. ...

  19. #19
    CERRAHI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2006
    Kusuruma bakma ben seni fazla ciddiye almışım sanırım.
    Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?

  20. #20

    Üyelik
    30 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    daelim s2 250
    Alıntı CERRAHI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kusuruma bakma ben seni fazla ciddiye almışım sanırım.
    benseni başından beri hiçmi hiç ciddiye almadım.
    sen bu konuda izmirde düşen arkadaşa faydalı olabileceğini sanıyomusunda benle dalga geçiyosun
    lütfen lütfen lütfen bu soruma cevap ver
    veremiceksin biliyorum
    eğer sen bu soruya mantıklı seni haklı çıkarıcı bi cevap ver ben motora bidaha binmiycem


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)