Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

activa resim ve videoları olan?

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    norace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2007
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Suzuki Address
    arkadaşlar elinde activa resimleri (honda.com.tr den olmayan) hatta videoları olan var mı? varsa buraya koyabilirler mi? video olursa özellikle çok sevinirim.tabi Türk yapımı olursa coşarım.şimdiden sağolun.


    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD







    bu resimler benim motorun şimdi babam kullanıyo!!!

    bu da hafif yokuş aşağıya basmış bir ''activa''tabi bu video yu ben çekmedim

    http://www.youtube.com/watch?v=LDNe9dDRf3w

    activayı kimse benden iyi tanıyamaz çünkü hatımı yedi bu motor benim
    en güzel yanı ise motorun motorunu bir araba kaportası açarmış gibi açabiliyorsunuz bu hiçbir motorda olmayan özellik
    Mustafa Kemal Atatürk

  3. #3
    eradnan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2007
    Şehir
    Antalya caddeleri
    Motosikleti
    speed 150 naked
    google image den youtube dan ve www.bikepics.com dan istediğin bilgilere ulaşabilirsin kardeşim hatta sahibinden.com a girerek istemediğin kadar satılık activa fotosuna bak...
    Sürat felaket değil galibiyettir

  4. #4
    norace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2007
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Suzuki Address
    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster







    bu resimler benim motorun şimdi babam kullanıyo!!!

    bu da hafif yokuş aşağıya basmış bir ''activa''tabi bu video yu ben çekmedim

    http://www.youtube.com/watch?v=LDNe9dDRf3w

    activayı kimse benden iyi tanıyamaz çünkü hatımı yedi bu motor benim
    en güzel yanı ise motorun motorunu bir araba kaportası açarmış gibi açabiliyorsunuz bu hiçbir motorda olmayan özellik

    bu videoyu bikaç kez izledim zatenfotoğraflar için sağolasın abi.ne dersin alayım mı ben de bundan bir tane?

    Alıntı eradnan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    google image den youtube dan ve www.bikepics.com dan istediğin bilgilere ulaşabilirsin kardeşim hatta sahibinden.com a girerek istemediğin kadar satılık activa fotosuna bak...
    eyvallah yalnızyirmibeşmtforumkarakteri

  5. #5
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    şimdi activayı almak istiyorsan bi kendini sorgula
    neden mi çünkü activa gençler için kaba durur 30 yaşın
    üstü için çok ama çok süper olur.hondanın gelmiş geçmiş
    en sağlam 2.scooter ı activa dır.1.kinetix zaten kinetix
    4 zamanlı versiyonudur.eğer yaşın 30 altındaysa beat al
    çünkü her şeyiyle aynı motor sadece biri saç
    diğeri plastik diyelim.ama en sağlamı activa bu na emin ol
    kardeş
    Mustafa Kemal Atatürk

  6. #6
    norace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2007
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Suzuki Address
    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi activayı almak istiyorsan bi kendini sorgula
    neden mi çünkü activa gençler için kaba durur 30 yaşın
    üstü için çok ama çok süper olur.hondanın gelmiş geçmiş
    en sağlam 2.scooter ı activa dır.1.kinetix zaten kinetix
    4 zamanlı versiyonudur.eğer yaşın 30 altındaysa beat al
    çünkü her şeyiyle aynı motor sadece biri saç
    diğeri plastik diyelim.ama en sağlamı activa bu na emin ol
    kardeş
    abi önerin için sağol.ama şunu da bil ki benim activa'nın ilk gördüğüm özelliği tipi.o kadar hoş geliyor ki bana...beat spor belki ama acayip tipsiz.ilk gördüğümde de böyle demiştim.başında beri activa sarmıştı beni.tip konusunda böyle düşünüyorum sağlamlığı konusunda hiç lafım yok.zaten biliyorum.mesajın için çok teşekkür ederim.activa'yı çok iyi bildiğini söylemişsin.senin düşüncelerine önem veriyorum bu yüzden.(herkes yazsın tabi canım ayrımcılık yok tabii)


    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler