Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Acı bir Servis tecrübesi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    JetAime - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2004
    Şehir
    Istanbul-Avcilar
    Motosikleti
    Motorsiklet, Seyahat, Bilgisayar
    Motorsuzluk canıma tak ettiği sıralarda fiyatı uygun güzel bir motor aramaya başladım.. Aramalar aman aman uzun sürmedi ve 2007 model 8000 km'de bir Keeway SuperShadow denk geldi.. Motorun sahibi arkadaş dedi ki Bakırköyde her zaman gittiğim servis var orda buluşalım orda gör motoru. Motocan isimli bu servisi Aykut Incesaraç ve Yavuz Uygur adında iki ortak işletiyor. Diyaloglardaki .... 'lar karşı tarafın düşünme süresini gösteriyor..

    Buluşma günü (07.07.2007 cumartesi) erkenden gittim, servis sahibi ile tanıştım, makinayı tarif ettim hatırladı, güzel makina olduğundan bahsetti, konuşma neticesinde makinayı almaya karar verdim. Kaporayı verdikten sonra ilk iş günü buluşmak ve satışı yapmak üzere anlaştık.

    Sonra servis sahibi ile aramızda şöyle bir diyalog geçti.

    Ben(B): Bunların bakımı kaç kilometrede bir?
    Yavuz(Y): Her 2000 KM'de geliyorsun...
    B: Peki bunun servis süresini uzatmanın imkanı yokmu ya sürekli serviste geçirmek istemiyorum zamanı, yağın bujinin iyisini koysan 5000 'e çıkmazmı süreç?
    Y: Ya 5000 olur ama yinede sağlıklı olmaz, hem de gereksiz pahalı
    B: Yani her haluukarda 2000'de bir gelsen daha iyi diyorsun değilmi?
    Y: Evet, zaten kullandığım normal malzeme de kalitesiz değil ki, koyduğum yağ 4000 gidebilen bir yağ ama yinede 2000 de çağırıyoruz, malum memleketin durumu yol şartları vesairi.
    B: Peki o zaman nasıl uygunsa öyle yaparsın bakımı, pazartesi satışı yaparız bakımlı makinayı alır temiz temiz binerim.

    09.07.2007 Pazartesi öğleden sonra servise uğradım, orada duran ruhsatı ve temiz kağıdını alıp satıcı arkadaşın yanına gittim. Noter'de işimiz bittikten sonra Servise makinamı almaya döndüm..

    B: Satış işini hallettik ruhsatı koyduk cebimize, borcum ne abi size?
    Y: Makina bitince konuşuruz
    B: Ne yani Cumartesiden bu yana bitmedimi?
    Y: Bi subap ayarı kaldı
    B: Tamam abi yapıver de tekrar gidip gelmeyeyim
    Y: Sen git akşama biz makinayı getiririz, ha bu arada katkı koydum depoya mutlaka burdan çıkınca depoyu fulle.
    B: Peki.

    Servisten ayrıldım akşamı beklemeye başladım, sözleştiğimiz saatte makina geldi..

    B: Teşekkür ederim, borcum ne kadar?
    Aykut(A): 300 lira tuttu abi senin makina
    B: Ne diyorsun ya ne tuttu bu kadar japonlar bu kadar tutmuyor
    A: Öyle abi
    B: Ne yaptınızki makinaya?
    A: filtreler değişti yağ değişti ayarlar yapıldı vs.
    B: Peki

    diyip verdim parayı, bindim motora, çalıştırdım çıktım yola, ve işin can sıkıcı kısmıyla yüzleşmeye başladım...

    Bakımın hele büyük bakımın ne demek olduğunu nasıl yapıldığını neler yapılığını anlatmayacağım, zira herkes biliyor.

    Motora ilk binişimde manetlerin oynadığını gidona tam sabitlenmediğini gördüm. Gevşekmiş, gözden kaçmış, olabilir..
    Gaz kolu sonuna kadar açıldığında takılıyor, fark etmemiş olabilirler. Lastikler kontrol edilmemiş zira subap kapağı eksik, sağlık olsun.

    Derhal bir benzinliğe gittim depom gayette full'du benzin almadı.. Benden önceki sahibi "Şanslısın bak benzini bile harcayamadık" demişti... Yani yakıt katkısı konmak için muhtemelen depom hiç açılmadı bile...

    Bu ilk izlenimlerle gittim biraz turladım ardından geç olduğu için eve gittim aklımda bir çok soru işareti ile yattım. Ertesi gün kalktım işe geldim motoru otoparka bıraktım. Bir yandan yapılmayanlar canımı sıkıyor bir yandan benden alınan 300 YTL.

    Motomax'dan satış sonrası departmanının yöneticisi olan Uğur Bulut'u aradım. Büyük bakım ücretinin ne olacağını sordum, yaklaşık 100 YTL civarı tutar dedi. 300 YTL tuttuğunu söyleyince, inceleyeyim geri döneceğim, ama bu kadar tutması mümkün değil dedi.

    Motorumun gevşek kısımlarını elden geçirmek için aldım takımları gittim motorun yanına. Debriyaj sertti, incelerken, motorun üstünde debriyaj telinin çektiği bir kolun altında olan bir yayın kırık olduğunu fark ettim, sertlik bundan kaynaklanmıyor muhtemelen ancak gözden kaçmış olması canımı sıktı. Onu da görünce içimden bir ses "Acaba dedikleri gibi bakım yaptılar mı ki makinaya" dedi. Tuttum hava filtresinin kutusunu söktüm, hava filtresi çıkmadı makinadan.. Hiç açılıp bakılmamış, sinirlerim bir yandan gerilirken bir yandan motoru dik konuma getirip yağına bakayım dedim, pencerede yağ görünmüyor, motoru 30 dereceyle kendime doğru yatırınca nihayet çamur gibi birşey geldi. Bujiyi söktüm baktım, yeniydi. Nasıl olmuşsa onu değiştirmişler.

    Hemen Motomax'a durumu bildirip başka bir servis önermesini rica ettim.. Akşam olduğunda Motocan'a gittim, durumu anlattım, paramın iadesini talep ettim..

    B: Selam, az dışarı gelsenize birşey konuşcam (diyip dükkanda bulunan müşterinin tadını kaçırmamak için dükkan dışına davet ettim ortakları.)
    Y: Selam..
    B: Bi dünya para alıp birşey yapmamışsınız makinaya.. Nedir abi 300 liraya yaptığın iş bir anlatırmısın?
    Y: Ne diyorsun sen ya? Filtreler değişti, bujiler değişti subap ayarı yaptım karbüratör ayarı yaptım katkı koydum.
    B: Makinada hava filtresi yok yağ yok?
    Y: Bu modellerde hava filtresi yok zaten
    B: Tamam onu geç, yağ yok?
    Y: Abi nasıl olmaz ya ne diyorsun? Ellerimle işte tam bu burda değiştirdim yağı.
    B: Nerde abi o zaman ben mi boşaltıp yerine eski yağ doldurdum?
    Y: Olurmu abi değiştirdik yağını
    B: Abi makinanın her yanı gevşek, debriyajın orda yay kırık subap kapağı yok bakım diye ne yaptın sen? Valla diğer ayarları da yaptığına inanmıyorum o yüzden paramın hepsini geri istiyorum
    Y: Ağır konuşuyorsun
    B: Ağır filan konuşmuyorum, hafif bile konuşuyorum, yerime koy kendini, makina yolda duruyor, git bak..


    Makina incelenir, laflar gevelenir, ortam gerilir açık hesap istenir.

    Subap Ayarı: 100 YTL işçilik
    Karbüratör ayarı: 50 YTL işçilik
    Yakıt katkısı: 40 YTL işçilik
    Buji: Orjinal NGK 50 lira
    Yağ: 50 lira

    300YTL ödemiştim, bu hesapta 290 çıktı..

    B: Yakıt katkısı ne için karbüratör temizliğimi?
    Y: ... Yok değil
    B: Eee? Niye koydun o zaman? Ne işe yarayacak?
    Y: ......... eee şey, sen herşeyin iyisi olsun demiştin o yüzden koydum
    B: O konuşmanın nasıl olduğunu sen gayet iyi biliyorsun ben sana iyi malzeme koy demedim konuşmanın sonunda, neyse konumuz bu da değil, diyelim ki koymuşsun malzemeyi, şimdi hesabımıza dönelim.
    Y: ..............
    B: Yağ ne koydun makinaya?
    Y: Ya sen ne istiyorsun benden onu söyle?
    B: Paramı geri istiyorum
    Y: Ben o kadar işçilik yaptım o ne olacak? malzemenin iyisini kullandım...
    B: Hangi malzeme motorun üstünde malzeme yok ki?!!
    Y: ..............
    B: Ne yağ koydun makinaya?
    Y: Ya sen şimdi ne istiyorsun benden onu söylesene bana?
    B: Lafı dolandırmayıp şuna ne yağ koyduğunu söylesene!!
    Y: ........ Motul koydum.
    B: Motul koydun demek, ne kadar bu motulun fiyatı?
    Y: ............. 75 milyona alıyorum
    B: Ne kadarını? 3 litresini mi?
    Y: Evet
    B: Eee benim koyduğunuzu iddia ettiğiniz makinamda yağ yok, hadi var diyelim, 1300 gram yağ alıyor, nasıl 50 ytl tutuyor?
    Y: Tamam 30 yazıyorum ona, subap işçiliğine 70 yazıyorum, karbüratöre 25 yazıyorum Ne yaptı? 75 YTL eksik.
    B: (parayı aldım amacım o parayla başka servise gidip bakımı yaptırmak) Sen sağ ben selamet.

    diyip çıktım servisten. Hala içerde 225 YTL kalmıştı ama onu da Motomax üzerinden halletmeyi düşündüm. Gittiğim diğer yetkili servise olayı anlattım ve bana durum raporu hazırlamasını istedim, Motul yağ koymuş orjinal NGK buji koymuş subap ayarı karbüratör temizliği yapmış katkı koymuş dedim, Motul yağını Suzuki yetkili servisleri dışında kullanan yok zaten şu an Suzuki servisi harici kimseye vermiyor distribütör dedi, bujiye baktı, yan sanayi bu dedi, (zaten bilen iridyum bujilerin fiyatının bu kadar olduğunu ve 250 lik makinaya takmanın manasız olduğunu biliyor) motora bakım yapılmamış ellenmemiş dedi. Subaplar açıldı biri çok gevşek diğer çalışmıyor.. Kaşeli imzalı kağıtla durum raporunu verdiler ve makinanın bakımını yaptılar. 11.07.2007 tarihinde Motomax'e fax çektim. Satış ve satış sonrası servis yöneticisi Uğur Bulut faxımı aldıktan sonra raporu aldığım servise bizzat gidip oranın ustası ile görüşmüş akşam üzeri cepten aradı durumu bildirdi. 12.07.2007 tarihinde Motocan'a bizzat gideceğini iletti.

    11 temmuz akşamı tüm bu olumsuzluklardan sonra motoru satın aldığım arkadaşı aradım ve başımdan geçenleri anlattım.. Bende orada bakıma gidiyordum, daha 2000 km önce yani 6000 'de büyük bakım yani subap ayarı karbüratör temizliği ve genel kontrol yapıldı dedi.

    Bu kilometredeki bir makinaya subap ayarı yapılırmı yapılmaz mı bu kadar sık yapılır mı kısmına değinmeyeceğim..

    18.07.2007 Cuma günü Uğur Bulut beni aradı. Motocan'a gitmiş, bu sorunları başıma açan Yavuz Uygur'un servisle ilişiğinin kesildiği ve ortaklıktan çıkarıldığını söyledi. Akabinde telefonu Motocan'ın diğer ortağı Aykut Incesaraç alıp beni servise davet etti.. Yaptığımız görüşme neticesinde zararımı 24.07.2007 tarihinde karşılayacağını söyledi.. Belirtilen tarihte servise gittiğimde ücretin kalanını tahsil ettim...

    Sizlerden ricam, "Yavuz Uygur" ismini gördüğünüz yerden uzak durun, bakımı yaptırmayı geçtim , motorlarınızın selesi rahatmı diye oturmasına bile izin vermeyin... Bu tatsız olayı bir tek ben yaşamadım. Başar Güven'le birlikte gitmiştik motorumu teslim almaya, onun motorunun arka lastiğinde çivi olduğundan "gelmişken bende lastiği yaptırayım" dedi. Yavuz Usta(!) lastiği sökmüş yama yapılması için başka yere göndermiş. Lastik yapılmış gelmiş takmış(!) Başar motoruyla gezerken arka lastik saçmalıyor , güvenli bir şekilde durmayı başardıktan sonra bir bakıyor arkada vidalar düşmüş arkası dağılmak üzere... Resimler mevcut detaylarını Başardan öğrenebilirsiniz... Aman diyorum, başında durmuyorsanız, duramıyorsanız, motorunuzu tanımadığınız kişilere emanet etmeyin.

    Motomax'dan Uğur Bulut'a ve Motocan'ın ikinci ortağı Aykut Incesaraç'a ilgilerinden ve yardımlarından dolayı teşekkür ederim.
    Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”

    Sinan Atasoy


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    egelim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    honda kınetıc zoom zx 110
    allah bizi böyle servislerin eline düşürmesin allah muhafaza daha iyi olsun diye gidipte yolda canımızdan da olabiliriz bu tip kişilerin yaptığı işlerle ve etrafta bu tazr tamirci ve servislerde çok fazlasıyla mevcut
    ne sağcıyım ne solcu motorcuyum motorcu kalayım:cat:

  3. #3

    Üyelik
    06 Mart 2007
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    HONDA CBR 125 R
    vallah tek şey var oda slm birde görüşürüz diyecen çıkacan samimi oldun mu kötü oluyon ha birde tavrını koyacan yoksa gene yüksek miktarda fiyat istiyorlar adanada böye (bazı servisler) böyle ama oraarı bilemiyom
    [COLOR="White"][B][I][U]ADIM[/U][/I][/B][/COLOR] [COLOR="Red"][B][I][U]FURKAN[/U][/I][/B][/COLOR] [COLOR="White"][B][I][U]LAKABIM [/U][/I][/B][/COLOR][COLOR="Black"][I][U][U][B]BlaCk_DoG_rR[/B][/U][/U][/I][/COLOR] [COLOR="White"][B][I][U]GENELİKLE[/U][/I][/B][/COLOR] [COLOR="Red"][B][I][U]ALMAN [/U][/I][/B][/COLOR][COLOR="White"][B][I][U][COLOR="White"]DERLER[/COLOR][/U][/I][/B][/COLOR]

  4. #4
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    JetAime, gerçekten çok tatsız olaylar bunlar. Ne yazık ki ülkemizde bu tür çok insan var. Senin yapmış olduğun gibi bu işin peşini bırakmayıp, tüm detaylarıyla foruma yazmak ve insanları uyarmak en doğru yol. Ben bir ara forumda "Kara Liste" yapmıştım motosiklet servisleri ile. Daha sonra burada yayınlamak istenmedi. Halbuki bu tip insanların hepimize zararı var. 250cc 8000 km deki bir motorun ne bujisi değişir, ne supap ayarı yapılır, ne de katkı maddesi kullanılır. Bu tip insanlara kazıklanmamak için her konuda bilgi sahibi olmak gerekiyor. Çok geçmiş olsun...
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  5. #5
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Allah'tan uyanık, gözü açıkmışsın paranı kaptırmamışsın.. Ama ya diğerleri ? Ses çıkarmayanlar ve o adamların ekmeğine yağ sürenler... Geçmiş olsun...

    Not; Sinan sen misin MC de ki ?
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  6. #6
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    çok geçmiş olsun macera filmi gibi okudum.
    güzel bakan , güzel görür.

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    20 Haziran 2007
    Şehir
    Şanlı urfa
    Motosikleti
    YamahaRx115
    olaya kurban olanlara geçmiş olsun allah muhafaza etsin diyelim

  8. #8
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Büyük geçmiş olsun. Bu işin peşini bırakmaman bukadar ugraşman gerçekten örnek bir davranış.Sadece sen degil senden sonra oraya gidip aldatılacak motosiklet kullanıcılarınada büyük faydan oldu.
    Her haksızlığa ugrayan senin gibi ugraşsa bu motosiklet servisleri arasındaki çürük elmalar temizler.

    Örnek bri davranış paylaşım için sagol

  9. #9
    u_baydur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2007
    Şehir
    Pendik-İST.
    Motosikleti
    Honda CBR 125R
    u_baydur´isimli üyeden Alıntı

    "slm arkadaşlar.

    size birşey soracağım; ben cumartesi günü cıbırla 20-30 km falan gittim, hiç bişey yapmadı, benim hatlarım dışında. Sonra kapıya bıraktım 2 saat falan ve tekrar bindim; daha 300 metre gitmiştim ki baktım stop edecek, (gaz vermedi sanırım) kenara çektim. Kendi mi durdu, ben mi kapattım hatırlamıyorum, durunca. Sonra da bi daha çalıştıramadım. marş basıyor ama çalışmıyordu. bir kaç kez jikle ile çalıştı, devir 5000 e kadar çıkıp, tekrar indi ve yine stop etti.

    iyi ki eve yakındım, ite ite getirdim eve. pazar sabahı tekrar denedim aralıkarla, yine aynıydı. Sonra bi tamirci arkadaşı aradım neyi var sormak için, bir çok sebebi olabileceğini söyledi, tekrar denememi istedi, olmuyor, ama deneyeyim yine de dedim, denedim ve çalıştı

    Sizce neden oldu bu?

    Bence, o ışıklarda beklerken iki yanıma geçen cbf150 nin gözü kaldı cıbırım'da. "
    ---

    Geçen de cbr 125 forumundaki arkadaşlara sormuştum da....

    Acaba ben bu sorunu servise bu şekilde anlatsam başıma çok mu iş açar.
    Konşuk Motora gitmeyi düşünüyorum..

    Boy kardeş, senin şu 'kara liste' de yoktur umarım konşuk.

  10. #10

    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    Şehir
    zerdalilik :)
    Motosikleti
    aprilia leo 150
    bende motorumu 38,000 km ye kadar problemsiz sürdüm...yetkili servisi yok antalyada (var da yok) 2,500 de yağını değiştirip zamanı gelince izmirden temin ettiğim filitre ve kayış vş. gibi yedek parçalarla bakaımını çat pat yaptırdım...taki bu kilometreye kadar..sürekli motordan farklı sesler gelmeye başladı, radyatör suyu eksiliyor ve ilk marşı belki 4 - 5 dk zorladıktan sonra alıyordu...kaç tane tamirciye (farklı farklı) gittiysem bakım, yağ değiştirme buji parası diye 50 şer 70 şer milyon bayıldım...aslında ben parasında değildim...işim görülsün . motor düzgün çalışır hale gelsin istiyordum...

    Belki leonardoyu az çok tanıyanlar bilirler..sadece motoru açabilmek için dahi yarım saat kırkbeş dakika uğraşmak gerekiyor...o yüzden ustalar motoru görünce kabul etmiyor, (yada uğraşmak istemiyorlar)uğraşsalarda sökmeden hava, roölanti ayarını yapıp kapatıyorlardı... beni başka başka ustalara yönlendiriyorlardı...

    Neyseki o usta senin bu usta benim dolaşırken işim yaver gitti...bir usta "sen bırak bakalım motorunu" dedi.."yalnız 4 - 5 gün motorun bende kalacak " dedi..hay hay dedim.. nitekim 4-5 gün sonunda 300 ytl masrafla motorum bitti. ama verdiğim 300 ytl'nin her kuruşuna değdi...

    Sözüm o ki daha önceki 2 - 3 ustanın benden tırtıkladığı 50'ser ytl ustaların gözüne dizine dursun demekten başka şansım yok....

    neyseki sizin olayınızda işler tatlıya bağlanmş ve hakkınız olan parayı alacakmışsınız...

    bunlar sanırım klasik türkiye gerçeği...

    geçmiş olsun..kazasız, belasız sürüşler...

  11. #11
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Alıntı JetAime adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Subap Ayarı: 100 YTL işçilik
    Karbüratör ayarı: 50 YTL işçilik
    Yakıt katkısı: 40 YTL işçilik
    Buji: Orjinal NGK 50 lira
    Yağ: 50 lira
    Yok devenin hörgücü Bu düpedüz soygundur insanları enayi yerine koyup haksız kazanç elde etmedir
    Böyle insanları beslemeyelim
    Hoş servislerinde coğu böyle zaten.

  12. #12
    JetAime - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2004
    Şehir
    Istanbul-Avcilar
    Motosikleti
    Motorsiklet, Seyahat, Bilgisayar
    Tuba evet benim ;)

    Arkadaşlar yazımın sonunda da belirttiğim gibi, servis size servis alanında duramayacağınızı söylüyorsa görüşmemek üzere diyip motorunuzu alıp çıkın... Ne yapılıyorsa gözünüzün önünde yapılsın.. Şüphelendiğiniz durumları da forumlarda sormaktan çekinmeyin.. Araştırın, distribütöre yazın...
    Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”

    Sinan Atasoy

  13. #13
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Sinannnnnn Tuba değil Tuğbaa Aşkolsun unuttun mu
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  14. #14
    Luxor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    2007 Honda CBF150
    eline sağlık arkadaşım, senin gibi böyle düzenbazların peşini bırakmayan kullanıcılar çoğalırsa o zaman belki rahat bir soluk alırız, diğerlerinin gözü korkar da artık ya adamakıllı yaparlar işlerini yada canımızla oynamaktan vazgeçerler.
    detayları da buradan paylaşman çok iyi olmuş.para kazamna uğruna nimet sayılması gereken müşterilerinin hayatlarıyla oynayan bu gibi düzenbazların bilinmesi gerekiyor bence...
    tekrar tebrik ediyorum seni.
    bravo...
    Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...

  15. #15
    zion1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2007
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    taze bitti :)
    vay amnasını yaw bune iş nasıl viçdan yahu o makina cantaşıyor allah göstermesin bişey olsa hesabını kim verecek ...çok gecmiş olsun iyi kurtarmışsın pacayı...
    BEN DEGİL,BİZ DİYE ÇIKTIK BU YOLA

  16. #16

    Üyelik
    12 Haziran 2007
    Şehir
    ist/pendik
    Motosikleti
    yıben150scooter
    tebrikler helal olsun aynı şeyi bizim serviste yapıyo heralde çünkü bakıma götürünce motoru bana ğöstermiyorlar servis dışına alıp shovroomda bekletiyorlar bende yarın bakıma götürücem
    acaba motoru benden saklı yapma hakları varmı

  17. #17
    born2ride - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    hakkaten bilinçli tüketici budur.. ışık oldun bize.. tekrar geçmiş olsun.. hayırlı yolculuklar..

  18. #18
    By Mükemmel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2006
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    GT250R
    İşin ucunu bırakmayıp hakkını aramakla en doğrusunu yapmışsın.
    ÇELİK KANATLARIN ÖZGÜR ÇOCUKLARI

  19. #19

    Üyelik
    28 Şubat 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    superlight 150
    Alıntı egelim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    allah bizi böyle servislerin eline düşürmesin allah muhafaza daha iyi olsun diye gidipte yolda canımızdan da olabiliriz bu tip kişilerin yaptığı işlerle ve etrafta bu tazr tamirci ve servislerde çok fazlasıyla mevcut
    Çok dogru söylemişssin ciddi anlamda yaşam tehlikesine yol açabilir.

    JetAime, örnek davranışından dolayı kutlarım.
    internetin hayatımıza girmesi ile iletişim hızlandı, birbirimizi uyardıkça, bu yaklaşımdaki kişilerin tutumlarını değiştirmek zorunda kalacaklarını tahmin ediyorum.

    Saygılar.

  20. #20
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    Bayler ve Bayanlar,
    Bu hayatta MAALESEF hep böyle.. televizyonu yaptırırsınız, beyni yanmış derler, sigortayı değiştirirler 550 YTL alırlar. Uydu anteni taktırırsınız, 200 YTL ye alır adam, size 1000 YTL ye kurar. Arabanın "bunun fren pabuçları eskimiş" derler değiştirirler, çıkanlara bakarsınız daha sapasağlam. Adam tesisatçı, size tamirata geliyor, malzeme aldım diyor, hırdavatçını fişini getiriyor, fişin üzerindeki numarayı arayıp fiyatları soruyorsunuz, yarı fiyata çıkıyor adamın malzemesi. İyice konudan çıktım biliyorum ama: Trafosu yanmış bir klima vardı, "bu kartı komple değiştireceğiz, 100 YTL" dediler. Kendim onardım 12 YTL ye. :(
    Komşuya alarm kurmuşlar 1200 YTL ye. Halbuki değeri 150 YTL.

    Yegane yolu: BİLMEK VE ÖĞRENMEK. Siz yapmasanız da fiyatları öğrenin.. Bir bujinin 50YTL olamayacağını, bir far ampulunun 10YTL nin altında olduğunu, aküyü 25YTL ye alabileceğimizi maalesef bilmemiz lazım. Maalesef, durum böyle, yoksa her alanda kazıklanıyoruz.

    JETAIME Bence çok iyi yapmış, yüzleşmiş ustayla, parasını kurtarmış, ustayı da şikayet etmiş. Tebrik ederim.

    -turgut
    ---
    Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)