DZR 2 Köpek KOVUCU aldım.

Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
www.icten.com.tr adresinden köpek kovucu getittirdim. DAZER 2 adlı kovucunun resimleri altta gördüğünüz üzre.FİYATI 50 YTL.ama gerçekten hakkını veriyor. köpeği 5 ile 7 metre arasında fark edilir şekilde rahatsız ediyor ve köpek alıp başını gidiyor.yani gerçekten etkili. deneme yaptım Evimizin orda Saldırgan bi arkadaş vardı :).Her motorla geçtiğimde kovalıyordu.ama dün köpek nerden geldiğini şaşırdı ve dönüp gitti. :queen::queen: arkada kemere takma kancası da var.en alttaki resimde telefonumla yanyana koydum büyüklüğü normal cep tlfnu kadar yanlız kalın. kullanışlı bi alet tavsiye ederim









 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
150
bende bu devrenin şemasını bulup kendim yaptım ama pek frekansını tutturamadım bazı köpekler giderken bazıları hiç oralı değil bir tanede ben alıyım ,bendede aynı dert var.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
hay allah neler duyacazzzzzz köpek kovar hıııı muhahahahahahaaaa hemşoooo öldürürsün adamııı sıcaktan zaten hayvanların başına güneş geçmiş kafayı kaldıramıyolar sen bide tut frekansla felan rahatsız et oldumu hiç böyleee:p
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
52
Tam benim ihtiyacım olan şey. Bilgi verdiğin için teşekkürler. Bir de işe yaramadığı durumlar olursa burada yazarsan sevinirim.
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
hay allah neler duyacazzzzzz köpek kovar hıııı muhahahahahahaaaa hemşoooo öldürürsün adamııı sıcaktan zaten hayvanların başına güneş geçmiş kafayı kaldıramıyolar sen bide tut frekansla felan rahatsız et oldumu hiç böyleee:p

kardeş napalım ya.. bizim mahalledeki Şerefsiz köpek rahat durmuyor.... bigün düşücem diye korkuyordum.şimdi köpek beni gördüğü zaman 2-3 kere düşünüyo heralde SALDIRSAM MIIII SALDIRMASAM MIII diye :queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
İşe yarıyorsa çok işlevsel olur.İşe yaradığını söylemişsin,acaba ne kadar zaman tam randımanlı çalışabilir.
Birde bunu alan arkadaşlara tavsiye,nasıl olsa kovucu var diyip köpeği kızdırmaya kalkmayın :p Sonra "kovucu kovalamadı,köpek beni kovaladı ve ıssırdı" yazan bir başlık görmeyelim :)
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
52
İşe yarıyorsa çok işlevsel olur.İşe yaradığını söylemişsin,acaba ne kadar zaman tam randımanlı çalışabilir.
Birde bunu alan arkadaşlara tavsiye,nasıl olsa kovucu var diyip köpeği kızdırmaya kalkmayın :p Sonra "kovucu kovalamadı,köpek beni kovaladı ve ıssırdı" yazan bir başlık görmeyelim :)

Korkma, bu cihaza ilgi gösterenler muhtemelen benim gibi köpek tırsakları olacağı için asla ve asla bir köpeği kızdıracak aksiyon içinde olmazlar sanıyorum:)
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
İşe yarıyorsa çok işlevsel olur.İşe yaradığını söylemişsin,acaba ne kadar zaman tam randımanlı çalışabilir.
Birde bunu alan arkadaşlara tavsiye,nasıl olsa kovucu var diyip köpeği kızdırmaya kalkmayın :p Sonra "kovucu kovalamadı,köpek beni kovaladı ve ıssırdı" yazan bir başlık görmeyelim :)

:) Göreceğinden emin olabilirsin.

Uludağa her çıktığımda düşmeme ramak kalıyor sırf köpekler yüzünden. Pek tırsmam ama o dişleri görünce ayakları kaldırıp kornaya basılı tutup gaz açışımı görmelisiniz. :pr:

Çokta pis koşuyorlar ya. KApışıyoruz resmen. 600cc ye geçmek lazım artık :)
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
52
:) Göreceğinden emin olabilirsin.

Uludağa her çıktığımda düşmeme ramak kalıyor sırf köpekler yüzünden. Pek tırsmam ama o dişleri görünce ayakları kaldırıp kornaya basılı tutup gaz açışımı görmelisiniz. :pr:

Çokta pis koşuyorlar ya. KApışıyoruz resmen. 600cc ye geçmek lazım artık :)

Köpek kovucuya rağmen mi?
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
50 ytl'm olmadığı için şimdilik tekmeyle idare ediyorum:mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
kardeş napalım ya.. bizim mahalledeki Şerefsiz köpek rahat durmuyor.... bigün düşücem diye korkuyordum.şimdi köpek beni gördüğü zaman 2-3 kere düşünüyo heralde SALDIRSAM MIIII SALDIRMASAM MIII diye :queen::queen:[/QUOTbirtanede bizim orda var ama bu it kim korkuyor kim korkmuyor biliyor benim yuzume havlamıyor arkamdan havlıyor durdummu arkasını dönup gidiyor :cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
yazık bee düşünüyorum da ewe gelip kapıyı actıgımda köpeklerim üzerime atlıyamıyacak zaten korkuyolar motordan :)
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
50 ytl'm olmadığı için şimdilik tekmeyle idare ediyorum:mrgreen:

ya kardeş o tekme işi biraz tehlikeli.cünkü o gözü dönmüş şerefsiz lastiği kovalamayı bırakıp ayagınla ugraşıyo.daha da kötü oluyor.

Alet 9 wolt'luk pil ile çalışıyor.işin en güzel tarafı Çin değil,ABD üretimi.zaten dış kısmından herşey anlaşılıyor.Kalitesi flan....

Normalde alet elinizdeyken çıkarttıgı sesi duyamıyosunuz.ama kulagınıza dogru getirdiğinizde İNSANI KASACAK ŞEKİLDE Bİ DİİİİİT diye bi ses duymanız mümkün.ve anında geri çekiyosunuz kulanızdan.şuana kadar memnunum... sorun yok.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
kardeş napalım ya.. bizim mahalledeki Şerefsiz köpek rahat durmuyor.... bigün düşücem diye korkuyordum.şimdi köpek beni gördüğü zaman 2-3 kere düşünüyo heralde SALDIRSAM MIIII SALDIRMASAM MIII diye :queen::queen:

Sen bi kaç kere daha oyle geçersen o alete ihtiyacın kalmayacak kesin.Köpek koşullanmış olacak :queen:

Bu aletlerin hödük insan kovanlarınıda yapsalar daha yararlı olur bence:)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aklımda olsun :) demek artık etrafımı sarıp havlamayacaklar :)
ama arkadaşlar aklınızda olsun olurda havlayarak üzerime gelen bir köpek oldumu yavaşlıyorum boşa alıyorum. bi kaç metre kaldımı öyle bir gaz verip bağırtıyorumki motoru şapşallaşıyorlar hatta korkup kaçanı da oldu. sonra yolunuza devam edin oyalanmadan. şaşkın şaşkın arkanızdan bakakalsınlar
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bende o işi gazla yapıyorumda
helal olsun sana çok duyarlıymışsın
benim mahallemde tek bi köpekle sorunum olsa onu kaçırcak bişey deil, ortadan kaldırcak bi çözüm ararım:)))
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
73
Hepsiburada.com'da var kullanıcı yorumlarını okuyun,benim kafam karıştı.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
bence ıyı bı alet hele de gunumuzde sokaklarda haddı hesabı bellı olmayan sokak kopeklerı varken:cat:...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst