Çin malı motorlara her fırsatta laf atanlara duyurulur
-
19 Haziran 2007, 13:39
#1
Bu sözüm her fırsatta çin malı motorları karalayanlara ve çin malı motoru kullanıcılarınadır:
2 yıldır motor kullanıyorum ilk motorum çinli asya 150 t1 motorumu hala kullanıyorum 12000 km yol yaptım.10 kez istanbul-sapanca arasında uzun yol yaptım.motorum bir kez beni yolda bırakmadı ufak tefek sorunlar dışında sorunlar çıkarmadı hatta iddia ediyorum 2 yıllık bir çinli motordan beklenmeyecek kadar iyi durumda şimdi motorumu yükseltmek ve tarzımı değiştirmek için 250lik bir chooper almak istiyorum ama çinli motorumu satmak hiç istemiyorum çinli motorum olmasaydı belki şu anda motorlar benim için sadece uzaktan izlediğim iki tekerlekli bir araç olacaktı.şimdi ise hayatımın önemli bir kısmını motor oluşturuyor.
bence çin motorlarını bu kadar karalamayalım.motora gerekli özen gösterilirse çinliler de uzun yıllar kullanılabilir.3-4 milyara japon maksiscooter vardı da biz mi almadık
KARTAL GOL GOL GOL
54 SD 534 B RH+
Reklamlar
-
19 Haziran 2007, 13:42
#2
kullanım sekline baglı birasda temiz kullandıysan sorun olmaz pek...allah kaza bela vermesin
-
19 Haziran 2007, 13:45
#3
Arkadasa katılıyorum benım 10 ayda 10.000 km oldu bısı yok.Ama bu konular cok tartısıldı ve kımsenın fıkrı degısmeyecek haklılarda bu bırazda sans ısı.
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
19 Haziran 2007, 13:45
#4
nurguldemirbay adlı üyeden alıntı
Bu sözüm her fırsatta çin malı motorları karalayanlara ve çin malı motoru kullanıcılarınadır:
2 yıldır motor kullanıyorum ilk motorum çinli
asya 150 t1 motorumu hala kullanıyorum 12000 km yol yaptım.10 kez istanbul-sapanca arasında uzun yol yaptım.motorum bir kez beni yolda bırakmadı ufak tefek sorunlar dışında sorunlar çıkarmadı hatta iddia ediyorum 2 yıllık bir çinli motordan beklenmeyecek kadar iyi durumda şimdi motorumu yükseltmek ve tarzımı değiştirmek için 250lik bir chooper almak istiyorum ama çinli motorumu satmak hiç istemiyorum çinli motorum olmasaydı belki şu anda motorlar benim için sadece uzaktan izlediğim iki tekerlekli bir araç olacaktı.şimdi ise hayatımın önemli bir kısmını motor oluşturuyor.
bence çin motorlarını bu kadar karalamayalım.motora gerekli özen gösterilirse çinliler de uzun yıllar kullanılabilir.3-4 milyara japon maksiscooter vardı da biz mi almadık
şans işte herkeste aynı şans yokki
ne sağcıyım ne solcu motorcuyum motorcu kalayım:cat:
-
19 Haziran 2007, 13:46
#5
Bu söz üzerine fazla diyecek bişey yok aslında, iyi özetlemişsin durumu.Ağzına sağlık...
ÇELİK KANATLARIN ÖZGÜR ÇOCUKLARI
-
19 Haziran 2007, 14:14
#6
doğru düzgün kullandığın zaman motorlarda problem çıkmaz.
çinlilerde bu motorları kullanılsın diye yapıyorlar zaten bozulsun diye değil
-
19 Haziran 2007, 14:27
#7
nurguldemirbay a katılıyorum japon motoru olupta çinlileri kucumseyenler dıkkatlı okusun
http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=1184706190
kocaeli başiskele :bounce:
-
19 Haziran 2007, 14:33
#8
ben ce bu iş kaliteyi neyle ölçtüğünüze göre değişir bence sen şanslı azınlıktansın
-
19 Haziran 2007, 14:38
#9
[QUOTE=xnode;713839]doğru düzgün kullandığın zaman motorlarda problem çıkmaz.
eşyanın tabiatına aykırı bir durum. sorun ya da arıza sadece kullanıcı hatasından kaynaklanmaz. bunu vakti zamanında çinli motorundan çok çekmiş biri olarak söylüyorum.
-
19 Haziran 2007, 14:42
#10
aha bi fırsat daha buldum yazayım...çinçon almayın...almaya teşvik etmeyin...paranızı kaptırmayın bu makinalara...istisnalarda kaideyi bozmaz...benim cbf 150 de çin yapımı...ama Honda...4250 deyim tık yok...ama Honda için övünülecek bir durum değil...50.000de tık yok demek mesele...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
19 Haziran 2007, 14:45
#11
Nurgül hocam yoruldum artık bu muhabbetten nitrious hocama katılıyorum.
Tamam bizim makinalarımız kötü tamam onları alıcamıza ikinci el japon almak daha iyi hatta çinli alıcana japonu olanları uzaktan izle daha iyi hee hee tamamı.
Birileri iyi makinesi var konuşur. Birileri kötü makinesi var gezer. Varmı Safranboluya gelen bu hafta?
-
19 Haziran 2007, 15:27
#12
Super Moderator
nurgüle sonuna kadar katılıyorum 9.500 km deyim ve hala yolda kalmadım
bu motor olmasaydı bende uzaktan izlerdim motorları
motosiklet kullanmak şeytanla kumar oynamaya benzer ,hep sen kazanırsın ama o kazandığında oyun biter
-
19 Haziran 2007, 15:51
#13
wooww 12.000 km hala tık yok ( ne olması gerekiyoduki? ) anlamısda değilim hala bu ve buna benzer konusma yapanları heralde bisey olmaması lazım, kötü motor yoktur kötü kullanıcı vardır.
Oduncu : Sen Adapazarı'nın neresindensin ben kamışlı köyündeyim
-
19 Haziran 2007, 15:52
#14
Arkadaşlar ikisininde farklı avantajları var mesela japonların parcaları pahalı ama çinlilerin ucuz o yuzden kımse laf atmasın japonun tamırı ıcın 1 ay beklerken cınlıde 2 gunde cıkar motor bunlarda avantajlarıdır ayrıca japon motorlarıda artık çinde toplanıyo ornegın honda cb125 yamaha ybr serısı bunları neden çinli katagorısıne koymuyosunuz? cunku markası var yemısım markasına laf atıcaksanız onlara da atın sonucta onalrda çinden cıkma.. ne demişler çin işi japon işi.. bunu yapan iki kişi.. ha çin ha japon ikiside aynı kardeşim
-
19 Haziran 2007, 15:54
#15
düzğün kullandıktan sonra artı bide iyi bi usta bulduktan sonra çinlilerde parasına göre çok müthiş
ole millet gibi çin malı kullanmadan farasi konuşmuyorum bizzat çin malı kullanıyorum ve her hafta sonu da 400 km yolu hiç gaz kesmeden yapıyorum
esen kalın efem..........
bu arada motorum 10.000 km de
-
19 Haziran 2007, 16:07
#16
nurguldemirbay adlı üyeden alıntı
Bu sözüm her fırsatta çin malı motorları karalayanlara ve çin malı motoru kullanıcılarınadır:
2 yıldır motor kullanıyorum ilk motorum çinli
asya 150 t1 motorumu hala kullanıyorum 12000 km yol yaptım.10 kez istanbul-sapanca arasında uzun yol yaptım.motorum bir kez beni yolda bırakmadı ufak tefek sorunlar dışında sorunlar çıkarmadı hatta iddia ediyorum 2 yıllık bir çinli motordan beklenmeyecek kadar iyi durumda şimdi motorumu yükseltmek ve tarzımı değiştirmek için 250lik bir chooper almak istiyorum ama çinli motorumu satmak hiç istemiyorum çinli motorum olmasaydı belki şu anda motorlar benim için sadece uzaktan izlediğim iki tekerlekli bir araç olacaktı.şimdi ise hayatımın önemli bir kısmını motor oluşturuyor.
bence çin motorlarını bu kadar karalamayalım.motora gerekli özen gösterilirse çinliler de uzun yıllar kullanılabilir.3-4 milyara japon maksiscooter vardı da biz mi almadık
aynen katılıyorum..çin malı aldım pişman değilim.. çin malı olmasaydı motor bizim için hayal olurdu.. şuana kadar pek sorun yaşamadım 5000 km deyim önümüzdeki günler uzun yolda yapıcam...
evet artık büyük firmalarda çinde üretim yapıyor..örneğin honda.. neden; işçilik ucuz çünkü..
-
19 Haziran 2007, 16:24
#17
14 ay mondial 151 rs kullandım,16500 km yol yaptım,hem asfaltta hem çamurda hem tozda,afedersiniz eşşege yükü vurusun hani zorla gitmesi gerkir ya,işte bu sözün aynısı benim motor için geçerlidir,yemedim içirdim,işimi gücümü bıraktım onu tamir ettirdim,sıradan ustalara verip motorun bir yerini dahi çizilmesini istemedim babama yaptırdım,kırılan yerlerini kendim söktüm kendim taktım.
lastiklerini dahi kendim aldım kendim taktım,bi işi yapacagına inanıyorsan mutlaka o işi yapmalısın,sonra başkasına yaptırıpda aa ben bunu yapardım demiycen.
onu ellerimle yıkadım kimseye vermedim,sagını solunu çizer diye,fırça dahi kullanmadım ellerimle sünger ile sabunlayıp,kuruladım.
sonra onu daga çıkardım,dah çok daha çok diyerek onu melhe gibi çamura soktum banamısın demedi,çamurun girmedigi yer kalmamıştı,resimdekiler gibi.
çıktım yola onu adapazarına getirdim oda beni getirdi hiç sorun olmadı o gün 520 km yol yapmıştım otobanda tam gaz ilerliyorduk.
sonra edirneye götürüdm onu 640 km yol sonucu motorun hala dimdik ayaktaydı.
bursaya uludaga bilem çıkmıştı.
kros motoru peşine takmış ona yol açaraktan ilerliyordu ey gidi günler eyyy
sonra motor tarzımı degiştirmeye karar verdim,ama inanaınki çin malı motorları olmasaydı türkiye'deki motor sürücülerinin %70 motor sahibi olamazdı sanıyorum.mesala benim gibi,olur du ama çok geç olurdu.
biraz uzun oldu ama içimdekileri söyledim ve motor üzerinde yaptıklarımı,biliyorum bana bizimburda biraz deli diyorlar içimdeki motor ruhu bu olsa gerek.
hep kelimelerim onu,çıkmıştı,yapmıştı gidiyordu gibi kelimeler kullandım,ne de olsa o artık bir sucunun ellerinde görmek bilem istemiyorum,satarken hayrını gör dedim arkama bakmadan ordan uzaklaştım,sattıktan sonra kalbimin köşesindeki kelimeleri çignemeden yuttum.
-
19 Haziran 2007, 16:30
#18
cıhan 4. fotona hasta oldum sen nasıl ındın ordan ayagında cızmemı vardı helal olsun işte ÇİNLİ
http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=1184706190
kocaeli başiskele :bounce:
-
19 Haziran 2007, 16:32
#19
Zaten kimse doğru dürüst motor kullananlara bişey demiyor ki.. Alıyorlar 500/600 e bir scooter, amaaaan parçalansa ne olacak deyip, abuk subuk kullanıyolar.. Sonra motorcular tü , kaka .. Savunacaksanız eğer, motorculuğun hakkını verenleri savunun.. RR , SL gibi motorları kullanan bir çok aklı başında motorcu arkadaşım var.. Bizim sözümüz, motorcuların adını kötüye çıkaran, motorun M sinden anlamayıp, motorcu kimliği taşıyanlara... Anladın mı Nurgül abla
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
19 Haziran 2007, 16:34
#20
@CİHAN
söylenecek söz bırakmamışsın.
benim ilk motorum çinliydi. Allah çinlilerden razı olsun.
==============================
==============================
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)