Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
16. sayfa BirinciBirinci ... 61415161718 ... SonuncuSonuncu

Çin malı motorlara her fırsatta laf atanlara duyurulur

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #301
    AYGÜL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2008
    Alıntı emekkoray adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bazı insanlar sahip olduğun arabaya, giyinişine , parfümünün markasına göre karakter analizi yaparlarya.. hiç anlamam.. herkesin ekonomisine göre değişir seçimleri.. herkes cebine göre yaşıyor sadece motosiklet tercihleri değil sofrasındaki yemeğe kadar.. bide bizde şöyle bir güven var ; eğer birgün yolda kalırsam ben biliyorum ki dragstarlı biri, yada honda sahibi bi arkadaşım durup bana yardım eder.. yoksa benim motorum koreli diye durmazmısınız?
    aynen katılıyorum size
    çin malı yada degil
    hem çin malları sayesınde motor sevdalısı arttı ki buda büyük bi gerçek


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #302
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Çin motorlarının faydası japon ve avrupa malı motorların fiyatlarını düşürmeye yaradı. Çinliler olmasa ortalıkta bart bart kulak tırmalayan pejolardan, bioniklerden ve hayatımın en berbat motoru MZ lerden geçilmezdi. Düşük fiyatları sayesinde japon ve avrupa motorlarının fiyatlarını da düşürdüler ve ben dahil herkes uygun fiyatlara sahip olma fırsatını yakaladı. Ama olan çin malı kullanıcılarına oldu, gerçi ne kadar ekmek o kadar köfte mantığı, ama Türk üretimi olsalardı ( montaj bile demiyorum ) daha yararlı olurdu. Bunu da engelleyen kalitesiz üretimi ile kanuni oldu, kanuni üretimi MZ kullandım 2 sene resmen işkence idi hala diyorum, Harley davidson getirip montajlasalar kanuni adı ile piyasaya sürseler, çok kaliteli bile olsa gidip kanuni almam...

    Bir de Almanya'da da var çin malı motorlar ama nedense Türkiye dekiler dökülüyor, Almanlarda ki sapasağlam, üreticisi de aynı; Almanlar bizden iyi motor kullanıcısı olmadığına göre, çinliler Almanyaya özel Türkiyeye özel mi üretim yapıyor

  3. #303
    emekkoray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2008
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    bmwR1150gs & honda crf250l
    (teşekkür ederim aygül hanım).. şunu inkar eden yok.. yamaha honda ve bunlar gibi sağlam firmaların kalitesini eleştirmiyorum.. tabiki daha uzun ömürlüler ve daha sağlamlar.. bu motorlara sahip arkadaşların endişesi ; bizim bu motorları alıp, çok eziyet çekip motordan soğumamız.. ama öyle bir tutkuki bi şekilde yaşamak istiyor insan yaşanabilecek problemleri bile bile.. dragy haklısın bu sadece motosiklette değil her alanda böyle.. arabalar.. müzik aletleri.. diğer ülkelere giden ürünler daha kaliteli malesef..
    bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..

  4. #304
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    ford otosan üretimde bir arkadasım var avrupayada TR connectler oradan çıkıyor biliyorsunuz
    tabi % 60 farkla bir gün gidin araçlar gemiye binmeden bakın avr. gidenler süper lüx işçilik + malzeme ,TR dekileri zaten biliyorsunuz
    demekki bizleri adam yerine koymuyorlar
    demekki almayacaksınız akılları başlarına gelecek
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet

  5. #305

    Üyelik
    28 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    en dandik motor motorsuzlukdan daha eyidir :))
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çin motorlarının faydası japon ve avrupa malı motorların fiyatlarını düşürmeye yaradı. Çinliler olmasa ortalıkta bart bart kulak tırmalayan pejolardan, bioniklerden ve hayatımın en berbat motoru MZ lerden geçilmezdi. Düşük fiyatları sayesinde japon ve avrupa motorlarının fiyatlarını da düşürdüler ve ben dahil herkes uygun fiyatlara sahip olma fırsatını yakaladı. Ama olan çin malı kullanıcılarına oldu, gerçi ne kadar ekmek o kadar köfte mantığı, ama Türk üretimi olsalardı ( montaj bile demiyorum ) daha yararlı olurdu. Bunu da engelleyen kalitesiz üretimi ile kanuni oldu, kanuni üretimi MZ kullandım 2 sene resmen işkence idi hala diyorum, Harley davidson getirip montajlasalar kanuni adı ile piyasaya sürseler, çok kaliteli bile olsa gidip kanuni almam...

    Bir de Almanya'da da var çin malı motorlar ama nedense Türkiye dekiler dökülüyor, Almanlarda ki sapasağlam, üreticisi de aynı; Almanlar bizden iyi motor kullanıcısı olmadığına göre, çinliler Almanyaya özel Türkiyeye özel mi üretim yapıyor
    bu ayrımcılığın nedeni türkiyedeki motor firmaları çine gidip ucuz maliyetli tasarla dediğinde bu şekilde hal alıyo fakat tüm dünyadaki elektronik parçalar çinde sony phılıps bi örnekleri çoğaltabiliriz ben bilgisayar firmasında teknisyenim benim firmam çinde kasa yaptırdı dediklerine göre çinde her bühçeye uygun kasa var kasa varsa motorda vardır türkiyedeki firmaların isteği doğrultusunda bu motorlar ülkemize broşürleri süslüyor
    [B]Bu sene benim olsun :wiinkk::wiinkk: [/B]

  6. #306

    Üyelik
    25 Ocak 2009
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    kangda 250 cc
    arkadaşlar ben son 6 aydır çin malı motor kullanıyorum 67 model jawa bile çinden sağlam fakat çin malı motorlarda olmasaydı çoğu kişi yağlı benzin arayacaktı yani eski motorlara binecekti sonra el toplaması 100 lükler piyasada vızır vızır gezecekti.
    bir çok kişi bu tip motorları ancak rüyalarında göreceklerdi
    ben çinden fazla menmun değilim aslında motorun kendisinden değil servisinden menmun değilim servistekiler ya motordan anlamıyor yada bile bile baştan savıyorlar............
    benim aldığım ilk pazar sinyal kırıldı yaptırdım 1 hafta sonra sinyal komple gitti ama söylendiği gibi ucuz etin suyu kara olur

  7. #307
    kentacdis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2005
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    coming soon
    Alıntı Zakokkk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çinlileri beğenmeyen insanın aklından şüphe ederim. Adamlar şuan dünyaya teknoloji üretiyorlar. Hepizin kullandığı bilgisayar bileşenleri, Notebook' lar hatta cep telefonlarımız çinde imal edilmiyormu ? adamlar aya gitti daha ne olsun biz hala bariyerlerdeki tellere kafalarımızı kaptırıp ölelim. Bırakın arkadaşlar kedi ve ciğer mevzuları yapmayalım. 18000 km. bir çinli maxi scooterım ve 8 km. bi çinli crusierım var bu arad çokta memnunum.
    cin mali disinda elektronik alet vs bulmak imkansiza yakin gunumuzde

    ulke politikasi diyecekki madem bunu geitriyorsun satissonrasi destek servis agi bilmemne saglayacan.. ama yapmiyor kalite kontrol yok buyuzden memnunolmayan cok insan var.

  8. #308
    Süvarİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    TvS_ApAChE
    agalar benimki 16000 i geçti halada taş gibi yine param olsa yine kanuni alırım ybr değil freedom alırımhiç de bahsedilen gibi değil güzel kullanırsan junlin bile süper markadır inanıyorum ama hayvana bmw napsın sonuçta o da bi makine
    ..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..

    ..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..

  9. #309
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepimiz biliyoruzki çinli motorlar fiyatından dolayı tercih ediliyor.
    Ben ise ikinci el 50bin km de de olsa Honda, yamaha, suzuki vb tevsiye ediyorum.
    Çin motorları piyasanın gazını almasaydı, ikinci el japonlara bile binmek de pek çoğumuz için hayal olurdu.
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  10. #310

    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mobylette Super51&Kanuni Tigrina 100 & Masai Grand Eagle
    Haklısın Gültekin abi,
    Motosiklet demek dar bütçeli için sıfır mobilet yada ikinci el jawa olurdu son noktada.Japonun almanın ikinci eli hayal olurdu.Motorculuk bir zengin hevesi olurdu.
    Benim on yıl bindiğim mobiletle max menzilim 50-100 km idi.Ondada her 45 dk da 10 dk dinlendirirdik yaz sıcağında şişer gitmezdi.
    Kötü çinli denen Tigrina ileHaziran sıcağında 550 km yol gittim 9 saatte yeri geldi 150 km de bir sadece benzin için durdum.Üstünde 90 kilo adam 20 kilo yük banamısın demedi.
    Kötüsü böyle ise varsın kötü olsun çinliler.

  11. #311

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    Alıntı Gültekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çin motorları piyasanın gazını almasaydı, ikinci el japonlara bile binmek de pek çoğumuz için hayal olurdu.
    çok doğru gültekin abi. çin motosikletleri çıkmasaydı biim motorları kimse alamazdı biz de satamazdık ama zaman içersinde japon motosikletlerini keşfetmeye başladık

  12. #312

    Üyelik
    21 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Beverly 500
    Arkadaşlar, benimde ilk motorum Çin malı bir motosikletti. Çin malının tabiki kalitesi ortada ama şuda bir gerçek ki eğer Çin malı motosikletler bizim piyasamıza girmemiş olsaydı şuan belki benim ve bir sürü arkadaşımızın hayalleri gerçekleşmemiş olacaktı. Tabiki bir yerden başlamak gerekir bizimde başlangıç noktamız Asya motor oldu. Arada sırada çalıştırmada problem yaşadıysamsa da asla beni yolda bırakmadı. Şuanki motosikletimle kıyaslamam bile ama iyiki ÇİN MALI motosikletler piyasamıza girdi.
    Ayağa kalkmadan boyunu ölçemezsin.

  13. #313
    Akileos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2009
    çin malı motorlar dediğimiz motorlar turkiyeye gelmeseydi bu kadar motor sevdalısıda olmaz dı sanki motor mu vardı onceden.mesela bende 250 hyo gtr var.ninja 250 dahayeni geldi yani ben şimdi bi race motora nasıl binecektim bir scootere binip aondan son ra 600 cc bi makineye mi gececektim.sonra sonumuz ne olurdu asvalta dans ben ce iyiki gelmiş çinliler

  14. #314
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    eğer kanuni seyhanı 150c çin malı sayarsanız 2004 aldığım motorumla 51.000 km yi (elli bir bin ) bugün itibariyle tamamlamış bulunmaktayım.kalite konfor tartışılır,yalkıt ve bakım ekonomisi ni tartışmaya bile gerek yok 2008 yılı için ortalama hergün 30 km yol +bakım masrafları toplam bana maliyeti günlük 5 tl ye mal oldu ..... bir daha ki motorum da büyük ihtimalle s&t kanuni gv 250 olacak inşaaallah..

  15. #315
    ahmetk. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    CFMOTO CLX 250
    bende asya 150 t kullanıyorum 2bucuk sene oldu bu kadar kotulemenın bı alemı yok ne kadar ekmek okadar kofte hesabı... bu kadar suredır ıkı arızası cıktı ön amartisörler yag kacırıyodu garantıden deıstı dığerıde kıck start arızlandı garantıden deıstı sadece bunlar.cok memnunum motorumdan sonucta kullanımdad baglı.ınsanllarıon nasıl motor kullandıınıda bılıyoruz eşege bıner gnı motoru kullananlar var...

  16. #316

    Üyelik
    02 Aralık 2008
    Şehir
    Bolu / Merkez
    Motosikleti
    ASYA 150 T 19A
    O motoru o batak sulu çamurlu yere sokmak büyük risk valla ;) Hava filtresine pislik gitse yolda bile kalabilrsin yani.Atesleme sistemine su gitse calısmaz valla büyük risk almıssın tebrikler
    [B]İyi Gêlişmiş Rêflêkslêr Şanstan Dãhã Hızlıdır..[/B]:cat::cat:

  17. #317

    Üyelik
    05 Şubat 2009

    çin motoru

    doğru çin malı güzeldir baktıktan sonra çünkü bende bir çin motoru kullanıyorum kanuni tigrina 100 çamur toprak çok eziyorum hiç birşey yok ufak tefek arızalarından başka neyse çin motorları güzel ama titremesi ne olacak çin malının tek bu özellği kötüdür

    vallah kutlarım cihan bende eziyorum da senin kadar deil

  18. #318
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbuL
    Motosikleti
    Pttsiklet :D
    Kötü Dienlere Tek bi isim Öneriyim Sorun Bakalım Neler Yapmış Çin malı Motorla... Ümmet Perikan abimize SAygılar

  19. #319

    Üyelik
    27 Ocak 2009
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Yamaha XT 660 R
    Alıntı nurguldemirbay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu sözüm her fırsatta çin malı motorları karalayanlara ve çin malı motoru kullanıcılarınadır:
    2 yıldır motor kullanıyorum ilk motorum çinli asya 150 t1 motorumu hala kullanıyorum 12000 km yol yaptım.10 kez istanbul-sapanca arasında uzun yol yaptım.motorum bir kez beni yolda bırakmadı ufak tefek sorunlar dışında sorunlar çıkarmadı hatta iddia ediyorum 2 yıllık bir çinli motordan beklenmeyecek kadar iyi durumda şimdi motorumu yükseltmek ve tarzımı değiştirmek için 250lik bir chooper almak istiyorum ama çinli motorumu satmak hiç istemiyorum çinli motorum olmasaydı belki şu anda motorlar benim için sadece uzaktan izlediğim iki tekerlekli bir araç olacaktı.şimdi ise hayatımın önemli bir kısmını motor oluşturuyor.
    bence çin motorlarını bu kadar karalamayalım.motora gerekli özen gösterilirse çinliler de uzun yıllar kullanılabilir.3-4 milyara japon maksiscooter vardı da biz mi almadık
    "Çin malı motorlara her fırsatta laf atanlara duyurulur" diye başlık atmışsınız ama çinli motorlara kendiniz laf atmışsınız
    Biraz ikilem gibi sanki "çinli bir motordan beklenmeyecek kadar iyi" demek
    [B][COLOR="Red"]1 Şubat 2009'da "ONUR"umuzu geri kazanabiliriz ve belki bakarsınız o gün bizim "UĞUR"umuz olur...[/COLOR][/B]

  20. #320

    Üyelik
    22 Ocak 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    IZH PLANET 5 DELUX
    Laf atmıcak gibi degil ki

    Bizim arkadaşta var bi tane Bendede 94 planet5 delux var.Arka arkaya bagladık motorları :D benimki çekti :D 2 tanesini bagladık onlarıda çekti.Gidip çin malına vercegin parayla git bi planet al biraz fazla yakar ama arkasına bagla traktör pullugunu tarla sür ;)


    REKLAM ALANI
16. sayfa BirinciBirinci ... 61415161718 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)