Çin malı motorlara her fırsatta laf atanlara duyurulur
-
07 Ağustos 2007, 15:49
#121
benim arkadaşta ramzey cross var motoru istanbuldan aldı izmire getirdi birkaç kezde izmir bursa ararı gitti geldi en son da beraber 600 km yol yaptık http://www.motosiklet.net/forum/gezi...ez-turu-2.html inanmayan olursa baksın gerçekten 130 la bile baya yol aldık banamısın demiyor motoru maşallah diyelim
Reklamlar
-
07 Ağustos 2007, 16:03
#122
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
ben cin malı karşıtı degilim hata iyi oldu yoksa cok insan motosikletin ne oldugunu bilmiyor olcaktı veya imkansızlıktan binmeyeceklerdi boyle olunca ama oyle ama boyle motosiklet sahibi oldular ve bu arada bu sitede ve digerlerinde de acaba cin malı kulanmayan kac kişi var bakmak lazım cogunluk onlarda ve motosikleti turkiyede bu seviyeye cin maları cıkardı şimdi imkan buldugu an insanlar degiştirip iyi markalara gidiyor ama yide cin malı su anda turkiyede motor satışını artırmıstır ve ben seviniyorum buna
Ben dostlarımı ne kalbimle nede aklımla severim
Olurya kalp durur..Akıl unutur...Ben dostlarımı ruhumla severim O ne durur ne de unutur....(MEVLANA)
-
07 Ağustos 2007, 16:07
#123
melocann adlı üyeden alıntı
kardes en neen bahsediyorsun bırak japonmus mete_han abiye bi msj at sana hondanın çindeki fabrikasını gostersin hem japon dedigin cgl125 amcamda var üzerinde kacaman MADE IN CHINA diye yazıyor
CGL125 e japon nerde demişim gösterir misin?
Ayrıca konuşmana dikkat edersen sevinirim. Bu samimiyeti nerden buldun anlamış değilim.
CBF150, CGL125 çin malı zaten. Ayrıca çin malı dediğiniz cgl125 10 tane çinli eder. Ben de zamanında kullandım çin malı. Kullanıcıya göre değişir tabi fakat aynı kişi çinliyi kullansın sonra japonu. Bİrisi 10 bin km dayanır japon 100 bin dayanır.
Honda yazsın uzayda üretilse sorun değil. microsoft, sony gibi firmalar bile çinde üretim yapıyor. Fakat kendi FABRİKALARINDA.
Yani ben çin de kullandım japon da. İkisinin arasındaki farkı başkasından öğrenmeme gerek yok. Çin malı motorumda da önemli bir arıza çıkmadı fakat hondaya binince sanki 4 silindir konforu vardı. Herşey yolda kalmakla ilgili değil.
Konfor ve diğer teknik özellikleri çok daha iyi. Ona kalırsa mobilet en sağlam motor. Fakat özelliği az olduğundan bozulacak yeri yok.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
-
07 Ağustos 2007, 16:10
#124
silah1 adlı üyeden alıntı
ben cin malı karşıtı degilim hata iyi oldu yoksa cok insan motosikletin ne oldugunu bilmiyor olcaktı veya imkansızlıktan binmeyeceklerdi boyle olunca ama oyle ama boyle motosiklet sahibi oldular ve bu arada bu sitede ve digerlerinde de acaba cin malı kulanmayan kac kişi var bakmak lazım cogunluk onlarda ve motosikleti turkiyede bu seviyeye cin maları cıkardı şimdi imkan buldugu an insanlar degiştirip iyi markalara gidiyor ama yide cin malı su anda turkiyede motor satışını artırmıstır ve ben seviniyorum buna
evet çok haklısın. bu şekilde kullanıcı sayısı artacak. insanlar belki sonra bütçeleri uygun olursa daha marka motorlara dönecekler. ama dönmeselerde her şekilde ülkedeki motor kültürünü geliştrecek bir etken bu çin malları. kötülemeyi bırakır yapıcı şekilde yönlendirirsek biz kazanıcaz.
-
07 Ağustos 2007, 16:31
#125
-
07 Ağustos 2007, 16:43
#126
aabi bendede çin malı bitane var mondial 150 zat asla satmayı düşünmüyorum iki yıldır birlikteyiz onunla artık çocuğum gibi ilk zamanlar çok sorun yaşadımama sık yağ değişimiyle sorunların çoğu çözüldü bence iyi bir yağ ve ayda bir değişim 2500 km yi beklememek gerekiyo daha ii randıman alıyorum motorunuz ne olursa olsun ona iyi bakarsanız sizi yolda bırakmaz iyi yolculuklar....
-
07 Ağustos 2007, 18:03
#127
murty adlı üyeden alıntı
motorunuz ne olursa olsun ona iyi bakarsanız sizi yolda bırakmaz iyi yolculuklar....
bunlar fantazi ve hayalden ibaret.alet sorunluysa istersen bin takla at.
-
07 Ağustos 2007, 18:14
#128
Bi çin malıdır gidiyo arkadaşlar çin'de her çeşit her kalite mal üretiliyor, aynı Türkiye gibi.
"Motosiklet Özgürlüktür."
-
07 Ağustos 2007, 18:16
#129
ilk sayfadan beri tüm yazılanları okuyorum...her 4 mesajda bir aynı konu dönüp dolaşıyor...
ben konuya şöyle yaklaşıyorum...
sanmıyorumki bugün japon menşei bir motor sürücüsünün hayallerin çin mali bir motor süslesin (at inip eşeğe inme misali)
şu da bir gerçektirki hemen hemen tüm çin malı motor kullanaların isteği daha kaliteli, marka olmuş bir motosiklete binmektir...ama bu da biraz maddiyata bakıyor...
(kalite olayına girmiyorum...çin malı motorlarda biraz tesadüflere bakıyor ...sanayide iş yeri sahibi birsi olarak motosiklet tamircilerini dolduran henüz 2.000 - 3.000 km görmüş görmemeiş motorları görünce giden paralara acımamak elde değil)
işte aradaki fark kabaca bundan ibaret (bence tabi)
-
07 Ağustos 2007, 18:25
#130
abi kötünün iyisi zongshen ve kanuni kanımca yürüyen aksamda fazla büyük sorun lar çıkmıyo ama giderken dağılıyo be motor ömürü kısa motorların
çinde her kalitede mal üretiliyo diyosun abicim benim dediklerim türkiyedeki çin ürünlerinin en kalitelileri bi kıyaslama yap bakalım
geçenlerde bi ilan okudum 98model transalp 58.000kmde 7milyar mı ne kanunin o klasmanda en baba motorunun sıfırı üçbuçuk milyarmı ne hadi kıyasla bakalım nası kıyaslicannası iyi diyeceksin ben sadece fiyata bakmıyorum transalpi denedin kanunidede tiger ve cheeta 125 kullandım tiger en iyi modellerinden biri ama rezil bi japon yada avrupa motoruyla kıyaslayınca
transalp karşılaştırması biraz ağır olsun cbr 125in ömrüyle kanuni race 200 ün ömrünü kıyasla !!! abi nediyim çin i savunmayın abi
bi abide çin malı piyasaya girince motor kullanan arttı yaygınlaştı dimi öyle diyo evet bilinçsiz scooter kullanıcısı arttı adamlar sokaklarda cirit atıyolar kendilerine ve çevrelerindekilere zarar veriyolar kask yok bişi yok ikide birde arıca çıkartıyo motorlar masrafları falan böyle yaygınlaşcaksa yaygınlaşmasın
-
07 Ağustos 2007, 18:29
#131
ya arkadaşlar sizi anlayamıyorum çinde olsa japonda olsa bizi trafikte araç yerine KOYMUYORLAR. kamyonların 80 km ile gittiği yerde biz 70 le gitmeye mahkum ediliyoruz. bir arabadan daha az yer kapladığımız halde aynı ücretlendirmeye tabi tutuluyoruz. hiçbir maganda tutup da japonu es geçip çinliyi sıkıştırmıyor. artık bırakalım da motorun kalitesinden üstündeki motorcunun kalitesinden bahsedelim, trafik sorununu adam yerine konmama sorununu tartışalım. bu iş kısır döngü ve şunu da hatırlatayım çin firmaları piyadasa çokda eski sayılmaz tutupda 60-70 yıllık firmalarla aynı olmaları beklenilmez. ben çin sanayisinin ileride çokdaha iyi şeyler yapacağına inanıyorum. Ama birinci problemimiz çinde gelen motor değil. trafikte görülmemek sıkıştırılmak bu vergiler ücretler bunların yanında çin-japon tartışması biraz lükse kaçıyor.
sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
07 Ağustos 2007, 18:36
#132
ya abicim belki kızacaksın banada ozaman öyle bi başlık aç şu an burda yapılan tartışma hayatımızı üzerine koyduğumuz motorların kalite kıyaslaması yani anlatabildim üstüne bindiğin sürat yaptığın o mekanik aksamın ne kadar dayanıklı olduğu en az bahsettiklerin kadar değerli bi başlık bence
ama senin söylediklerinde çok önemli şeyler o konulardada insanları uyarmak görüşlerini almak istiyorsan istersen bi başlık aç konu en baştan en sonuna kadar takip edenler arasında bende olucam emin ol !
-
07 Ağustos 2007, 22:57
#133
arkadaşlar sorun çinlinin kalitesiz ve çok ucuza malettiği motoru sanki çok üssınıfmış gibi yağlayıp ballayıp piyasaya sürmesi
bi örnek vericem nedemek istediğimi belki anlaya bilirsiniz kymco125 in arkadaki helezon yay ve ona konfor ve yoltutuşta büyük ölçüde yardım eden bi motorda olmassa olmaz ve yayın içinde bulunan ,basınçlı ve yağlı amortisör şimdi buolay 15000ytl lik motorundada var 2400ytl lik motorundada bu firmanın kullanıcısına duyduğu saygıyı gösteriyo virajı da çukuruda 15000lik motorla aynı hissediyosun ğüvenide tabi
çinlide ise bildiğiniz yay ve yayı sabit tutmaya yarıyan ortasındaki 2parça demir plaka e noolmuş derseniz yolda hareket kabiliyeti kısıtlı lastiklerle beraber konforsuz ve güvenliği sınırlı sürüş, bu sadece bir örnekti.
9 senedir motorum var azda olsa bi bilgim var ha bu arada japon mapon hiç bi firmaylada alakam yok ama şunu söyliyim ,çinli 80le giderken freni boşalmayan veya çukura girince traktör gibi kullanıcıyı hoplatmayan motorlar yapsın .fiyatları yaklaştırcağına kaliteyi yaklaştırsın gerçi maliyeti malum bu 300,500 dolar maliyetle ancak bukadar olur ancak maliyeti 1200dolar olupta bize bu motor hakkı olan şu anki fiyatlarla yani 2200ytl den başlayan fiyatlarla satılırsa ozaman belki japon kadar kaliteli olur ya ben kullanıcıları düşünüyorum arkadaş kimsenin malını kötülemiyorum
yani sadece dış görünüşüyle deyil kalitesiylede bizlere iyisini üretsin
-
07 Ağustos 2007, 23:19
#134
ben başlık açınca mı önem kazanacak hala atışmaya devam ediyorsunuz ben altımdaki motorun kalitesini çok iyi biliyorum ne vereceğini neyi veremeyeceğini biliyorum fazlasını bekleyenler düşünsün. evet varımı yoğumu koydum ortaya bunu almak için hala taksit ödüyorum. çöpe atmak gibi de bir niyetim yok. bu yüzden dolduruşa gelip zorlamıyorum motorumu. Sizin demenizle de hurda teneke yığını olacak değil. alın 7300 km oldu birşey de olmadı. kaç km daha beklemem gerekiyor dediklerinizn olması için. artık bu konuda yorum yapmak istemiyorum iş çinliler japonlar ve diğerlerine kaymaya başladı.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
07 Ağustos 2007, 23:38
#135
yahu arbetus ters cevap vermek istemiyorumda fazla asabisin be abicim burda şunun motoru kötü demiyoruz olacak abicim çin malı sen şahit olacaksın olacak adamlar abinin dediği gibi 300-500 dolara malediyo o altındaki gibi bi dünya aracı bariz kalite farkını sen göremiyomusun niye tartışmamızı bu konuyu konuşmamızı istemiyosun anlamadım
sen altındaki motorun neye dayanıp neye dayanamayacağını biliyosun ama bilmeyen o kadar adma varki !!! ucuza motor alıyo adam elbet aklının bi yerinde vardır yav bu motor ucuz bi sakatlık çıkmasın diye ama o sakatlığın hangi şartlarda çıkacağını bilmiyoki adam
bendede kanuni cross cheeta var 8000 kmde yeni geldim edremitten başıma ne geldi biliyomusun???? önce vibrasyondan dolayı ön farım iptal oldu... daha sonra ön fren komple boşaldı kitleyecekte takla atıcam diye kokkrtm durdum balatayı boşa çıkardım... ya kitlese ne olacak... arka fren gevşedi... motorun bakımları tam ön fren balatası yeni değiştiriildi istanbuldan çıkmadan önce yağı değişti fren kontrolleri yapıldı motorun... aynı yolu cbf 150 ve cbr 125 geldi twister 250 de geldi foresight da geldi hatta dahafazlasını yaptı bu dediğim motorlar onlarda neden en ufak bi ağrıza yok .... da ben motorun gazabı yüzünden bi gece bursa çıkışında bi benzincide çadır kurup güneşdoğana kadar orada konaklamak zorunda kalıyorum.....
şimdi anlatabildim derdimi sana ve diğerlerine
sen hala bu konu üzerinde tartışmak gereksiz diyosan haklısın okey ben sustum...
-
07 Ağustos 2007, 23:51
#136
ylmzzz adlı üyeden alıntı
CGL125 e japon nerde demişim gösterir misin?
Ayrıca konuşmana dikkat edersen sevinirim. Bu samimiyeti nerden buldun anlamış değilim.
CBF150, CGL125 çin malı zaten. Ayrıca çin malı dediğiniz cgl125 10 tane çinli eder. Ben de zamanında kullandım çin malı. Kullanıcıya göre değişir tabi fakat aynı kişi çinliyi kullansın sonra japonu. Bİrisi 10 bin km dayanır japon 100 bin dayanır.
Honda yazsın uzayda üretilse sorun değil. microsoft, sony gibi firmalar bile çinde üretim yapıyor. Fakat kendi FABRİKALARINDA.
Yani ben çin de kullandım japon da. İkisinin arasındaki farkı başkasından öğrenmeme gerek yok. Çin malı motorumda da önemli bir arıza çıkmadı fakat hondaya binince sanki 4 silindir konforu vardı. Herşey yolda kalmakla ilgili değil.
Konfor ve diğer teknik özellikleri çok daha iyi. Ona kalırsa mobilet en sağlam motor. Fakat özelliği az olduğundan bozulacak yeri yok.
arkadaş(melocan) motorun çin malı olaması farklı çinde üretilmesi farklı sey sen hiç hondanın motor blogu çatlak veya arızalı bi motor gördün mü vallahi ben iki defa çin mal motor gordum bloğu çatlak ve adamlar kullanıcı hatası diyor buna böyle bi ihtimal varmı 100 km olmus bi r motorda yani sadece sağlamlık degil üretim kalıtesi onemli olan...
Honda Falcon NX4
Honda Today
-
07 Ağustos 2007, 23:59
#137
eve tartışmaya gerk yok çin malının diğer motorlara oranla düşük kalitede olduğunu hepimiz biliyor muyuz biliyoruz. kullanırken temkinli olmamız gerekli mi gerekli. 1 yılı aşkın zamandır bu siteye üyeyim bu konu hakkında açılan kimbilir kaçıncı konu sayısını hatırlamıyorum. bence motoru 500 doalra mal eden çinliyi değil de bana 500 dolara motor yap diyen Türk işadamını suçlamak lazım. fuarlarda ağzı kulaklarında Türk malı Mükemmelliğin markası diyen adama kızmalı çinli gelip size tanesi 500 dolardan motor vereyim demedi herhalde bence bu konu hala gereksiz çünkü çinlilerin kalitesi belli ayrıca ters konuşma olayını tam anlamadım açıklar mısın? yazmı okursan zaten aradaki kalite farkının olduğunu kabul ettiğimi anlayacaksın alt tarafı bir motor dostum uzatmaya gerek yok ki. aldım alalı 11 ay oldu artık geri dönüşüm yok be bu çinli veletle yaşamayı öğrendim 7300 kmdir de bu böyle.
sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
08 Ağustos 2007, 00:05
#138
ARBETUS adlı üyeden alıntı
eve tartışmaya gerk yok çin malının diğer motorlara oranla düşük kalitede olduğunu hepimiz biliyor muyuz biliyoruz. kullanırken temkinli olmamız gerekli mi gerekli. 1 yılı aşkın zamandır bu siteye üyeyim bu konu hakkında açılan kimbilir kaçıncı konu sayısını hatırlamıyorum. bence motoru 500 doalra mal eden çinliyi değil de bana 500 dolara motor yap diyen Türk işadamını suçlamak lazım. fuarlarda ağzı kulaklarında Türk malı Mükemmelliğin markası diyen adama kızmalı çinli gelip size tanesi 500 dolardan motor vereyim demedi herhalde bence bu konu hala gereksiz çünkü çinlilerin kalitesi belli ayrıca ters konuşma olayını tam anlamadım açıklar mısın? yazmı okursan zaten aradaki kalite farkının olduğunu kabul ettiğimi anlayacaksın
alt tarafı bir motor dostum uzatmaya gerek yok ki. aldım alalı 11 ay oldu artık geri dönüşüm yok be bu çinli veletle yaşamayı öğrendim 7300 kmdir de bu böyle.
sağlıcakla.
gerçekten çook haklısın kardes iş bizimkilerin ucuza maal etmek için yaptıklarından kaynaklanıyo....sadece bu
Honda Falcon NX4
Honda Today
-
08 Ağustos 2007, 00:26
#139
ARBETUS adlı üyeden alıntı
ben başlık açınca mı önem kazanacak hala atışmaya devam ediyorsunuz ben altımdaki motorun kalitesini çok iyi biliyorum ne vereceğini neyi veremeyeceğini biliyorum fazlasını bekleyenler düşünsün. evet varımı yoğumu koydum ortaya bunu almak için hala taksit ödüyorum. çöpe atmak gibi de bir niyetim yok. bu yüzden dolduruşa gelip zorlamıyorum motorumu. Sizin demenizle de hurda teneke yığını olacak değil. alın 7300 km oldu birşey de olmadı. kaç km daha beklemem gerekiyor dediklerinizn olması için. artık bu konuda yorum yapmak istemiyorum iş çinliler japonlar ve diğerlerine kaymaya başladı.
arkadaşım yorumu ben yaptım ben açıklayım kafayı yicem anlatama dığım malın iyi kötü olmasından ziyade scoter lar için söylüyorum fiyatlarının yakın olmasına ramen kalitesinin yanından bile geçmemesi .
yav adam 300,400 dolarlık malı 2200ytl ye satıyo anladınmı sevgili kardeşim
şapır tarzında pek alternatif yok japonlarda fiyatlar malum senin motorun ayrı burda asıl anlatmak istediğim scooter
bence kivey de ayrı katagori regal raptorde. aynı mal kimsede yok çünki marka ön pilanda yani kalite belli oluyo zaten
ARBETUS adlı üyeden alıntı
eve tartışmaya gerk yok çin malının diğer motorlara oranla düşük kalitede olduğunu hepimiz biliyor muyuz biliyoruz. kullanırken temkinli olmamız gerekli mi gerekli. 1 yılı aşkın zamandır bu siteye üyeyim bu konu hakkında açılan kimbilir kaçıncı konu sayısını hatırlamıyorum. bence motoru 500 doalra mal eden çinliyi değil de bana 500 dolara motor yap diyen Türk işadamını suçlamak lazım. fuarlarda ağzı kulaklarında Türk malı Mükemmelliğin markası diyen adama kızmalı çinli gelip size tanesi 500 dolardan motor vereyim demedi herhalde bence bu konu hala gereksiz çünkü çinlilerin kalitesi belli ayrıca ters konuşma olayını tam anlamadım açıklar mısın? yazmı okursan zaten aradaki kalite farkının olduğunu kabul ettiğimi anlayacaksın
alt tarafı bir motor dostum uzatmaya gerek yok ki. aldım alalı 11 ay oldu artık geri dönüşüm yok be bu çinli veletle yaşamayı öğrendim 7300 kmdir de bu böyle.
sağlıcakla.
bunu söylemen neden bukadar geç oldu
bizler malı sorgulamayıpta gidiyo işte dersek satıcı daha ucuza yaptırıp daha pahalıya satar
çinlinin tek suçu ucuz yapmak için motosikletin olmassa olmazlarından vazgeçmesi
-
08 Ağustos 2007, 00:50
#140
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)