BELDEYAMA'dan jest... Bravo
-
15 Haziran 2007, 10:02
#1
28 Mayıs 2007 Pazartesi tarihinde aldigim YBR 250'min, 1000 Km.si gecen hafta doldu ve benim 1000 km. bakımını yaptırmam gerekiyordu. 1000 km. bakımında Motor yagi ve Yag filtresi degisiyordu. Ancak, gümrük mevzuatları , TSE gibi sebeplerden dolayı YBR 250 - Yedek parcalari 1 hafta sonra dagitilabilecekmis. Nasil yani, 1 hafta ben motora binemeyecek miyim dedim? Beldeyama merkezine durumumu belirten bir mail attim, 1 saat sonra donen cevap aynen soyleydi : "Elimizde olmayan sebeplerden dolayı yasamis oldugunuz magduriyet icin ozur dileriz. Arzu ettiginiz takdirde, elimizde bulunan calismamis bir motorun yag filtresini motorunuza takarak, bakimini yapabilir veya yedek parcanin gelmesini bekleyebilirsiniz."... Tabi ben hemen solugu Istinye - Beldeyama'da aldım, sagolsunlar oldukca fazla ilgilendiler, motorumun yagini, yag filtresini degistirdiler, 1000 km. bakımını yaptılar ve anahtarımı verip, buyrun motorunuz dediler. Ne kadar borcum dedigimde ise, "herhangi bir borcunuz yok, bu sefer ki bizden" dediler. Tesekkur ettim ve cıktım...
Satis sonrasi verdigi destek ve hizmet icin BELDEYAMA'ya cok tesekkur ederim, diger markalarinda en az ayni destegi gostermesini temenni ediyorum. Tuketici haklarinin acimasizca cignendigi bir ortamda, BELDEYAMA'nin bu jesti, etkiledi beni.
Reklamlar
-
15 Haziran 2007, 10:10
#2
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
evet gercekten cok iyi bir davramış sergilemişler.aslında kazanan yine kendileri oluyo işte.buralarda böyle iyi şekilde isimleri geçiyo firmaların.tebrikler benden de...
34 AF 4401 [COLOR="Red"] H İ K O[/COLOR]
-
15 Haziran 2007, 10:29
#3
mondial servisi bana böyle davransa düşer bayılırdım herhalde.
-
15 Haziran 2007, 10:32
#4
dostum aynı jesti ER6N kullanan bi arkadaşımada ellerinde stokta ürün olmadığı halde sıfır motordan söküp takarak(hatta daha önemli parçaları) kawasaki'de yaptı...yani çokda önemli ve büyütülecek bi konu değil bu o kadar kötülediğimiz distiribitör bile yapıyo bunu...
servisi bedava yapmalarına gelince...adamların reklama ihtiyacı var tabiki...10.000 ytl'ye senden başka kimseye satamadılarsa senin üzerinden 50-60 ytl'yi almayıp seninde böyle bi topik açıp motorun reklamını sağlamış olucaklardı yani...çok güzel bi pazarlama taktiği...kendilerini tebrik ediyorum....
bu olayda tek sevinebileceğimiz nokta senin cebinden 50-60 ytl çıkmaması...
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
-
15 Haziran 2007, 10:40
#5
Öncelikle yeni motorun hayırlı olsun beyazs, kazasız belasız iyi günlerde kullan.
Beldeyama'yı müşteri odaklı bu davranışından dolayı tebrik etmek ve alkışlamak gerekir. Sana gösterdikleri ilgi aslında olması gereken bir şey ama biz alışık olmadığımız için şaşırıyoruz.
Hem motorundan hem de Beldeyama'dan umarım hep keyif alırsın.
Herkesin yolu açık olsun.
-
15 Haziran 2007, 10:44
#6
CBR 600F im var bakım için tam 260 ytl ödedim keşke banada bu seferlik bizden deselerdi :)
-
15 Haziran 2007, 10:48
#7
reklam
Syriana adlı üyeden alıntı
dostum aynı jesti ER6N kullanan bi arkadaşımada ellerinde stokta ürün olmadığı halde sıfır motordan söküp takarak(hatta daha önemli parçaları) kawasaki'de yaptı...yani çokda önemli ve büyütülecek bi konu değil bu o kadar kötülediğimiz distiribitör bile yapıyo bunu...
servisi bedava yapmalarına gelince...adamların reklama ihtiyacı var tabiki...10.000 ytl'ye senden başka kimseye satamadılarsa senin üzerinden 50-60 ytl'yi almayıp seninde böyle bi topik açıp motorun reklamını sağlamış olucaklardı yani...çok güzel bi pazarlama taktiği...kendilerini tebrik ediyorum....
bu olayda tek sevinebileceğimiz nokta senin cebinden 50-60 ytl çıkmaması...
böyle bir olayın reklamı yapılır arkadaşlar.
keşke tüm servisler aynı kalitede destek verseler
güzel bakan , güzel görür.
-
15 Haziran 2007, 10:59
#8
BELDEYAMA'ya tebrikler. İşte müşteri böyle kazanılır. Modlar şikayetleri firmalara ilettikleri gibi bu teşekkürleri de iletmeliler
-
15 Haziran 2007, 11:31
#9
-
15 Haziran 2007, 11:34
#10
Bence güzel bir jest yapmışlar.Tek örnek olarak kalmayıp devamı gelirse müşteri kazanacakları kesin
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
-
15 Haziran 2007, 11:37
#11
Olması gereken de bu zaten, ciklet almıyoruz motor alıyoruz Bu bir jest değil arkadaşlar..
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
15 Haziran 2007, 11:38
#12
çok güzel ya keşke geri kalan bazı firmalar da böyle bir müşteri hizmeti anlayışı geliştirebilseler..
-
15 Haziran 2007, 11:45
#13
bravo beldeyama kanunide ilk bakımda işçi parası almıyo.sadece yağ parası almışlardı
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
15 Haziran 2007, 11:49
#14
guzel bi jest evet ama isin su yonunu de atlamayalim:
ben de satsam o ucuk fiyata ben de yaparim boyle jestleri prb. degil
[COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]
-
15 Haziran 2007, 12:08
#15
helal olsun beldeyama ya super bı jest yapmıslr
[i][u][b]''''GERCEKCI OL İMKANSIZ OLANI İSTE'''' 34 AZ 3637 TEK ASKIMM MOTORUM HERSEYIMMM.
AMA MALESEF SATIYORUM.....[/b][/u][/i]
[b]Denize ve Özgürlüğe[/b]
-
15 Haziran 2007, 23:06
#16
olaya başka açıdan yaklaşım.
çin malları satan markalar depodaki motordan parça söktüklerinde firma batıyor imajı oluyor ve herkes o markadan uzak duruyor.
peki aynı durum 4 büyüklerden birisinde olunca neden müşteri memnuniyeti oluyor?
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
15 Haziran 2007, 23:42
#17
Ne jesti bea?Adamlar o kadar paraya 250 Cc motor satmış bi yağ filtresini mi esirgeyeceklerdi?
Nasıl olsa diğerleri satılmayıp kokuşmakta.Birisinden yağ filtresini çıkarıp diğerine aktarmışlar hepsi bu...
-
15 Haziran 2007, 23:54
#18
Beldeyama, ilk bakım parasını peşin almış zaten bunuda isterse ayıp olurdu
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
-
15 Haziran 2007, 23:56
#19
bende bunun bir jest olduğunu düşünmüyorum..aşamalar ne olursa olsun 1000 bakımın geldi ve sonuçta yapıldı...
bence bunda abartılacak bişey yok..sadece sen şanslıymışın ama şöyle düşün 10.000 bakımına senden önce biri giderse ve aynı şeyleri ona yaparlarsa sen yine 1 hafta beklemiş olacaksın..
ya da senden sonra birinin 1000 bakımına gittiğini farzedelim.
en son senin bakımını yaptıkları için ve motordan parça söktükleri için 2. gelen kişiye bakım yapılamayacaktı.
sonuç olarak ellerinde yedek parça olmadığı için 1 hafta bekletecekti müşteriyi..
bu arkadaşta akşam gelip bu siteye ''beldeyamanın rezilliği'' diye bir topic açabilirdi değil mi!!
ellerinde yedek parça bulundurmamaları kötü olmuş..
-
16 Haziran 2007, 00:11
#20
Bıde su acıdan dusunelım daha onemlı parcalar ornegın olurya yenı aldın ama kaza yaptın ne yanı calısmayan motordan granajdamı sokucekler ondan sonra o motoru alan kısıde orjınal motor aldıgını sansın yada aynı sey mmotordan bı parca sokmekleede aynı arkadasın magdur kalması acısından ıyı olmus ancak bence dogru bı uygulama degıl ben sahsen aldıgım motorun degısmıs parcaları olsun ıstemem.
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)