Salı Günü mondial Mct 250 alıyorum :D
-
29 Temmuz 2005, 16:39
#21
walla onemlı olan guzel selerı paylaşmak ama sen başka bı başlıktada bu mondıallerı kotulemıssın ...mılletın zevkı ve parası senı ılgılendırmez...sonsuza dek o motoru kullanacak dedıl zaten...elbette kendını ılerletınce ıyı bıseler alıcaktır...ama sımdı kendıne uygun olarak bu motoru tercıh etmısse sana bu lafları solemek dusmez....ayrıca bencede kucuk yaz....ve artık bu arkadasımızı tebrık edıp baska konulara takıl...
Reklamlar
-
29 Temmuz 2005, 16:40
#22
-
02 Ağustos 2005, 20:20
#23
beyler motoru aldım ama su vites isini bir turlu anlamadım 1 vites 30 la geldim
bana yardım eder misini???mondial ciler vites bosa aldıgın da motor niee duruyo ve depreyazdan ellimi cekince nie duruyo bana sunu tam anlatabilecek biri var mı??
-
03 Ağustos 2005, 09:57
#24
selamlar.
ben de neredeyse 1 haftalık bir mondial 250 mct kullanıcısıyım, ilk motorum olmasına rağmen hiç sorun çıkarmadı desem yeridir; sadece fethiye'nin güneşi ve egzos'a yapıştırdığım acemi bacaklarım nedeniyle oluşan yanıklar hariç.
hala acemi olduğum için motosiklet hakkında çok fazla teknik yorumlar yapamıycam, ama şunu rahatlıkla söyleyebilirim, verdiğim paranın kuruşuna kadar değdiğine inanıyorum. kabir arkadaşımın da hayrını görmesini dilerim, umarım kazasız belasız, uzun zaman boyunca keyif alarak kullanırsın motoru.
eğer vites boştaysa motorun durmaması gerekir, benimkinde bazen boşa geçmediği halde boş vitesi işaret eden o yeşil ışığın yandığı oldu, belki sende de durum öyledir.
bir de bu forumda mı okudum bilmiyorum, bir arkadaş mondial'inin arka jant tellerinin kırıldığından bahsetmişti. fethiye'deki mondial servisi ben motoru aldığım ilk gün beni bu konuda uyardı, 1 hafta kadar kullandıktan sonra getirip jant ayarını yaptırtmam gerektiğini, mondial'lerdeki en yaygın sıkıntının kırılan jant telleri olduğunu söyledi. hani aklınızda bulunsun.
-
03 Ağustos 2005, 10:43
#25
EYVALLAH LOSTDWARF SAGOL DOSTUM DUN MOTORDAN BAYA KORKTUM DAHA SONRA YAVAS YAVAS ACILDIM DURDUGUM ZAMAN GENELDE MOTOR ISTOP EDIYO BİDE VİTES DUSURME ISLEMI COK DENGESIZ OLUYO HERHALDE COK SARSIYO AMA ÇOK II KACIYO
-
03 Ağustos 2005, 11:16
#26
cenkmenderes dostum mesajını yeni farkettim.haklısın hoş olmadı.herşeyin en iyisine layık olduğumuzu düşünüyorum sadece.
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
03 Ağustos 2005, 12:36
#27
motor kac ta servise gidecek mondialci arkadaslar 500 de mi 1000 demi??
-
03 Ağustos 2005, 18:12
#28
kitapçıkta yazan 1600, servisin benden getirmemi istediği kilometre ise 1000.
daha tecrübeli motorcuların tavsiyesi ise yaklaşık 400 km civarı götürüp yağını değiştirmem şeklinde, hani rodaj esnasında yağa karışan partiküllerden kurtulmaksa maksat, bana mantıklı geldi, ama teknik açıdan 0 olduğum için çok üstünde düşünmeyip yağını değiştirteceğim sanırım, sonrasında da 1000 km servisini bekliyeceğim.
-
mondial 250 mct hakkında
eger motor konusunda bir usta ve motor sevdalısı biriyseniz bu motorlar sizi idare edicektir
soyleki:
asfalttan cıkıp engebeli bir araziye girdiginizde traktor gibi kullanırsanız civataları gevseyecek telleri kopucaktır
acemice kalkıslar yaprsanız zincirinizden sesler gelmeye baslayacaktır
yazın calısmasında bir sorun yok ama kış geldimi
jikleyi acıp 10 sn ye bekleyin ve calıtırın 5 dk boyle bekleyecek eger motorunuz jikleyi kapattıgınızda gucu kesiliyorsa jikleyi yeniden acın yarım saat boyle kullanın ve sonnuda motorunuz yine teklemeye baslıyorsa bilinki jikleyi acık unutmusunuz dmektir kapatın duzelicektir onemli olan jikleyi nezman kapatacagınızı hissetmeniz buda sizin motor deneyiminizden zmanla öğreniceksiniz
ayrıca vites gecişlerinde ilk yarım saat icinde zorluk cekersiniz vites birturlu gecmez ama yarım saat sonra hiç bir sorun kalmaz eger bu durum yazında devam ediyorsa bir sorun var demektir
buji sorunu: kaliteli bir buji takıyorsunuz ama yine yanıyor sebebi:
eger motorunuzu viteste calsıtıroyrsanız caslıtırrken ikide bir motorunuz stop ettiriyoranız jikleyi acık unutoyrsanız zmansız jikle kapatıyor ve motorunuzu zorluyorsanız bujileri 2 haftada bir degiştiririsiniz
hangi motor olursa olsun moturuna bir kız gibi davrranın tumseklere cukurlara dikkat edin moturunuz mondial 250 mct gibi gezi motoruysa onu hız motoru gibi kullanmayın
motor seciminde onemli olan sizin karakterinizdir hızlı biriyseniz atik bir motor alın
sakin yavaş biriyseniz copper tarzı motorlar tam size gore
motorun ucuz veya pahalı olması illa ucuz olan cabuk bozulcaktır diye bişey yoktur önemli olan sizin onu bir annenin cocugunun hasta oldugunu hissetmesi gibi sorunlarını hissetmenizdir
mesela yağını illa zamanında degistireyim diye beklemeyin 500 de degşicekse siz 400 değişin
iyi sürüşler
bu anlattıkalrım tamamen deneyimdir
-
bi hortlayan topic dahavay bu arkadaş motoru satmıştır artık kırıp dökmüştür boşuna uğraşmayın
-
keşke şimdi topıgın sahibi burda olsada motorun durumunu söylese bizehoorttt
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler