[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
halen Motor almamış biri olarak , motor gibi motor almak istiyorsan
GT250R yi al kullan ben denedim hiç SS tecrübem yok ama motor istediğin yere gidiyor kontrolü abartı değil ağırlığı çok değil , öyle kırmızı ışıkta altından fırlayacak kadar kuvvetli değil ama emin ol zevk alarak binersin . Benim listemde 2 numarada olan motor GT250R ama sıfır fiyatı cok abartı gibi .
Al al , forumdan gordugum kadarı ile 250R gayet başlangıç motoru . YBR falan yalan , niyetinden anlaşıldığı kadarı ilehafta sonu kampa gidecek motor aramıyorsun .
AL kardeşim sıkılma .
Görkem doğru söylemiş.
Zaten Honda ve Yamaha fiyatları ucuk onları savunmuyorumda
ER-6 ların 1 yasında ıkıncı elleri bu motorun sıfırı kadar nerdeyse
Bir kaç defa üzerine çıkma fırsatı bulmuş biri olarak, gt 250R 'nin oturuş pozisyonunu çok agresif bulduğumu söylemeliyim.Bazı 600cc Japon SS'lerden bile daha agresif, bence o motorun oturuş pozisyonu/ergonomisi hatalı.Benim boyum uzun değil,fakat diz bükülme açısı inanılmaz dar.Ne zaman üstüne otursam hep bi garip geldi o motor bana, benim bulaşmayacağım kesin, başlangıç motoru olarak hiç bulaşmam.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
Öncelikle yorumlarınız için çok saolun
Maddi durumumdan değil sadece hem vergi hem de racingler gibi gözterişli olmasından dolayı birde benim sorunum grenajın vs çizilmesi kırılması değil daha çok bana bir zarar gelmemesi malum hyo ağırve geniş bir motor. cbr birazdaha musait gibi hemde kalitesi bilinen ve çoğu kişinin kullandığı bir motor gibi gözüküyor.
Arkadaşlar yorumlarınıza bakarak öncelikle vitesi öğrenmem gerektiğini ve bunu hangi motorda yapabileceğime yinede tam karar vermiş değilim çünkü hala cbr mi yoksa hyosung mu karar veremedişm heralde cbr olucak çünkü en azından yerinde tutması kolay bir motor gibi. ama tabiki cbr den sonra hemende hyo almam zor olacak cbr alırsam. çünkü fiyat olarak hyo daha akul geliyor bana.
sana katılıyorum çünkü cüsse olarak biraz büyük motor. ondan korkuyorum denge ve ağırlık bakımından.
o zaman gtr cüssesine rağmen kolayca kullanılabilecek bir motor diyorsunuz dimi.
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
Arızalı olanlar belki.
Benim motor asla öyle bir tekleme yapmadı.
GT250R yi şiddetle tavsiye ederim. 10,000 KM deyim ve hala çok memnunum.
Son derece sorunsuz, çevik ve zevkli. Onunla eşimle 200-300KM lik yolculuklara çıkıyoruz, ayrıca ben çogu zaman işe onunla geliyorum.. -t
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
paran varsa direk o motoru alabilirsin.gt 250 r ı yani
Ok. çok saolun arkadaşlar kullananlara bir sorum daha var hyosung un kalitesi hakkında ne diyebilirsiniz malüm japon değil honda gibi tamam üreticileri japon olabilir ama bir açıklarsanız paramızı boşa vermeyelim.
----
birde hondanın eğitim kursu nasıldır ? hyosungla gitsem öğrenmeye alılarmı ) ?
hyosung sağlam motor, ama eğer çok kuvvetli bir fiziğin yoksa acemi motoru değil haberin olsun.
git motor eğitimi veren ciddi kuruluşlardan eğitim al eğitimin esnasında 600 cc ye kadar motor kullanacaksın zaten anlarsın neyle başlaman gerektiğini.. hiç bir ss başlangıç motoru olamaz ..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
hyo GT 250 ile GT 250 R aynı şasi şanzıman ve motoru kullanmıyorumu?
sürüş karakterlerinin aynı olduğunu aramotor olarak alan zorunlu SS kullanan endurocu modumuz söylemişti yoksa sürüş karakteri aynı değil mi?
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
İkisi arasındaki en önemli nokta, gidon yapılarındaki fark.Sürüş karakterlerinin tam olarak aynı olması beklenemez.
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
Ya bir titan yada ybr ile başlaman en mantıklısı bence.....Vitesli çinli bile olabilir....En az 1 sene tecrübe kazanman lazım ama.....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Gt 250 ile gt250 r arasında gidon tutuş farkı vardır gt250r ın gidonu daha aşağıdadır yani kullanımı gt250 ye göre daha zordur ..aynı sporlar gibi motorun üstüne yatarak kullanılır.. oysa gt250 naked sınıfında oturma pozisyonu enduro ile sport arasındadır.. aynı motoru kullanıyo olmaları hatta aynı şaseyi kullanıyo olmaları bişeyi değiştirmez
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Hyosung Avustralya ve Amerikada çok tutulan bir motosiklet... Amerikada caddelerde sık sık Hyosung görebilirsin... Kalite olarak iyi bir motosiklet diyebiliriz... Hiç sahip olmadığımdan kesin bir yorum yapamam , fakat çok kötü olduğunu düşünmüyorum...
Honda eğitimine gelince , honda eğitimi gerçekten senin için çok ama çok yararlı olacaktır... Honda eğitimine kendi motorunla katılmıyorsun onlar motor veriyorlar sana... Gt250R kullanman bakımından eğitimin oldukça yararını göreceksin , fakat eğitim seansları çok dolu... Eğer ciddi ciddi düşünüyorsan , şimdiden kayıt yaptırmayı düşünmelisin...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)