Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Sarf Malzemeleri Fiyatları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    konuya nasıl girecegimi bilmiyorum o yüzden direk giriyorum.
    Piaggio X8-200'üm var. Garantisi bitmek üzere. Garantiden çıkmaması için periyodik bakımlarını mecburen yetkili servise yaptırıyorduk(böyle bir saçmalık yok).
    Motorumun varyatör kayışının değişim zamanı gelmek üzere. Bir hesap yaptım bir dahaki bakımda ne kadar hesap öderim diye;
    30-35 YTL yag filtresi
    30-35 YTL kendi koydukları 1lt yag
    190-200 YTL varyatör kayışı
    10-15 YTL 1 buji
    en az bir 40 YTL de işçilik alsalar ortalama 300 YTL civarlarına geliyor 200cc'lik motorun bakımı.

    daha geçenlerde arabımızı bakıma götürdüm (alman arabası) tepeden tırnaga herşeyini değiştirdim -4 buji, benzin filtresi, yag filtresi, hava filtresi, polen filtresi, 4lt motor yagı ve çatlayan yan iç ayna- 300 YTL'yi bulmadı.

    motorumdan gayet memnunum ama sarf malzemelerinin fiyatlarından şikayetçiyim.
    diger markaların sarf malzemelerinin fiyatları nasıl? bilen yazarsa sevinirim.
    bundan sonra motor alırken bu unsuru da göz önünde bulunduracagım.

    Garantiden dolayı periyodik bakım için mecburen yetkili servise götürmek olmasa kendim yapacagım bakımını.
    buldugum bir adres http://beedspeed.com/drive-belt-dayc...070b5349ef4041

    ingiltere gibi pahalı bir ülkede -buradaki 690€'luk arai kasklar orada 600-700 pound- varyatör kayışının fiyatına bakın.
    bu varyatör kayışı piaggio'nun kullandıgı orjinal varyatör kayışı mı bilmiyorum ama kayışı yapan Pirelli.

    son olarak yine belirteyim diger markaların sarf malzemelerinin fiyatları nasıl? bilen yazarsa sevinirim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    maşşalah kayış 200 ytl güzelmiş.
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]

  3. #3
    eby78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2006
    Şehir
    Balıkesir / Ayvalık
    Motosikleti
    Benelli TNT 25
    senin yazmış oldugun fıyatlardan hiçbir farkı yok aslında dıger markaların fıyatları.hatta ve hatta kısa bır sure once sattıgım motorum(KLR650) için yan depo grenajı ki;30x30 ebatında bıldıgımız hıçbir ozellıgı olmayan plastık bir parca.stıckersız olmak kosulu ıle 146€ gibi fahiş bir rakam verdi z-moto.bunun yanında fıltre ve dıger parcalar da keza senınkıler gıbı ucuk rakamlar..

    onemlı bır konuda servıs işçiliği bence..aracımın sübap ayarları ve tüm bakımı dahıl(yag,yag,fıltresı,hava fıltresı,bujıler) 150 ytl tutarken,klr ıcın senkron subap ayarına 400 ytl istiyorlar...!! parçalar dısında servis işçiliği de kucumsenmeyecek kadar yuksek..

  4. #4
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    300 olan motorlar da var...

    Harley inkini sorma bile....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  5. #5
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Ben merak ettiğim fiyatı ve parçayı tamir etmeye değip değmeyeceğini oğreniyorum.

    http://www.ronayers.com/index.cfm
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  6. #6
    umutkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Piaggio X9 250
    Benim x9 250 ön çamurluk kırıldı fiyatını sordum 165 ytl dediler burgmanı merak ettim sordum oda tam 260 ytl anlamadım 40 cm pilastik niye bukadar pahalı mersedes parçası sanki

  7. #7
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    1 lt yağ 13-15 ytl tutar anca. kazık bir servismiş. her bakımda bu fiyatları ödeyeceğime garantiden çıkartırım motoru. zaten nasıl garanti ki bu herşeyden fazlasıyla para alıyorlar.
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  8. #8
    Kartal23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul/Esenyurt
    Motosikleti
    Motorumu Sattım
    bu fiyatlar ne böyle?? vardır mutlaka yan sanayisi...
    Motorumu Sattım Kendimi Garip ve Yanlız Hissediyorum
    ( A RH + ) Türkçe' ye Sahip Çık, Yok Olmasına İzin Verme...
    Aşkın Bir Sabun İse Köpürt Beni Pakize

  9. #9
    sahinbirinci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2006
    Şehir
    Muğla nın herhangi bir gizli cennetinde.
    Motosikleti
    KTM DUKE 200
    ne yazıkki durum bu arkadaşlar...almazsanız olmuyor.ön çamurluk olmadan yada küçük plastik bir grenaj olmadan ne yazıkki motorun görüntüsü ne yazıkki çok kötü gözüküyor.
    halbuki o plastik mamullerin fabrika çıkış rakamları eminim çok cüz'i rakmalardan ibaret
    Hüzünbaz Acılarımın Canbazıyım Şimdi...

  10. #10
    kontgerilla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    dominar400ug
    en kral 1lit yağ 25 ytl
    yeni kayış değiştirdim 45 ytl
    buji en iyisi (çift tırnak) 20ytl normali 5-10
    ilerde garantiden bişey değişecek olursa diye servisler parca parasını peşin peşin alıyor. motorunuzdan memnunsanız rodaj süresinde problem cıkarmadıysa kendi imkanlarınızla veya güvendiğiniz bir ustaya bakımlarını yaptırırsanız cok daha ucuza mal edebilirsiniz...

  11. #11
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    her bakımda bu fiyatları ödeyeceğime garantiden çıkartırım motoru.
    her bakımda bu fiyatları ödemiyorsun. sadece yag(1lt) ve yag filtresinin değişmesi gereken bakımlar var o bakımlarda da en az 100YTL veriyorsun ki evvelki mesajlarda bir arkadaş "aracımın sübap ayarları ve tüm bakımı dahıl(yag,yag,fıltresı,hava fıltresı,bujıler) 150 ytl tutarken..." diye yazmış.

    zaten garantim bitmek üzere artık bakımları tanıdıgım bir ustaya yaptırcagım.
    Allah'a çok şükür şu anda bindigim motor o kadar basit işlemlere ragmen bir problem çıkarmadı. problem çıkaran bir motor olsaydı marka olamazdı, satılmazdı.
    eger gün gelir "0 km" motor alırsam onun da bakımlarını kendim halledecegim.

    Avrupa Birligi uyum yasaları ayagına yasalarda bir sürü değişiklik oldu. değişiklik olması gereken bir hususta garantiden çıkmaması için yetkili servise götürme mecburiyetidir. Avrupa'da böyle bir şey yok. Bakımlarını zamanında ve düzgün malzeme kullandıktan sonra kime yaptırırsan yaptır aracınız garanti dışı kalmıyor.

    bir şey daha belirtmek istiyorum;
    zamanında ingiltere'den spor ayakkabı almıştım. 40 pound idi yanlış hatırlamıyorsa. 3 sene sonra bir daha ayyakabı almak için magzaya girdim. Almış oldugum modelin yeni versiyonu 40 pound, almış oldugum ayakkabı ise artık sezon sonu veya seri sonu oldugu için veya üretilmedigi için 20 pound idi.
    burada ise paramız YTL olmasına ragmen yani dolara ve euro'ya karşı degeri değişen bir paramız oldugu için YTL olarak fiyatlar hep değişiklik gösterir. ama euro ile satış yapan bazı firmalar sanki YTL ile satış yaparmış gibi euro üstünden fiyatlarını zamlarlar.
    3 sene sonra ayakkabının fiyatı değişmiyor 1 senede parçaların fiyatı 5-6 euro zamlanıyor. belki zam yapmak için başka nedenleri vardır onları biz bilemeyiz.

  12. #12
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Avrupa Birligi uyum yasaları ayagına yasalarda bir sürü değişiklik oldu. değişiklik olması gereken bir hususta garantiden çıkmaması için yetkili servise götürme mecburiyetidir. Avrupa'da böyle bir şey yok. Bakımlarını zamanında ve düzgün malzeme kullandıktan sonra kime yaptırırsan yaptır aracınız garanti dışı kalmıyor.
    ülkemizde böyle bir durum olsa yetkili servislerin halini çok merak ediyorum

    sanırım işçilik ücreti yarı fiyatına inerdi. parça fiyatlarında ise 3/1 oranında indirim olacagını düşünüyorum

  13. #13

    Üyelik
    12 Ocak 2007
    Şehir
    Sinop merkez
    Motosikleti
    şimdi yok
    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konuya nasıl girecegimi bilmiyorum o yüzden direk giriyorum.
    Piaggio X8-200'üm var. Garantisi bitmek üzere. Garantiden çıkmaması için periyodik bakımlarını mecburen yetkili servise yaptırıyorduk(böyle bir saçmalık yok).
    Motorumun varyatör kayışının değişim zamanı gelmek üzere. Bir hesap yaptım bir dahaki bakımda ne kadar hesap öderim diye;
    30-35 YTL yag filtresi
    30-35 YTL kendi koydukları 1lt yag
    190-200 YTL varyatör kayışı
    10-15 YTL 1 buji
    en az bir 40 YTL de işçilik alsalar ortalama 300 YTL civarlarına geliyor 200cc'lik motorun bakımı.

    daha geçenlerde arabımızı bakıma götürdüm (alman arabası) tepeden tırnaga herşeyini değiştirdim -4 buji, benzin filtresi, yag filtresi, hava filtresi, polen filtresi, 4lt motor yagı ve çatlayan yan iç ayna- 300 YTL'yi bulmadı.

    motorumdan gayet memnunum ama sarf malzemelerinin fiyatlarından şikayetçiyim.
    diger markaların sarf malzemelerinin fiyatları nasıl? bilen yazarsa sevinirim.
    bundan sonra motor alırken bu unsuru da göz önünde bulunduracagım.

    Garantiden dolayı periyodik bakım için mecburen yetkili servise götürmek olmasa kendim yapacagım bakımını.
    buldugum bir adres http://beedspeed.com/drive-belt-dayc...070b5349ef4041

    ingiltere gibi pahalı bir ülkede -buradaki 690€'luk arai kasklar orada 600-700 pound- varyatör kayışının fiyatına bakın.
    bu varyatör kayışı piaggio'nun kullandıgı orjinal varyatör kayışı mı bilmiyorum ama kayışı yapan Pirelli.

    son olarak yine belirteyim diger markaların sarf malzemelerinin fiyatları nasıl? bilen yazarsa sevinirim.
    dostum sorunlarının çözümü için bana ulaşabilirsin gereken ilgiyi göreceğini garanti ederim parca-aksesuar-ve bakım sorun olmaz senın için artık ben zeytinburnunda aytan motor da'yım
    ALLAH YÜRÜ YA KULUM DEDİ MOTORUMU SATTIM :salut::queen::flower::sunny:::unsure::::whip::::146::

  14. #14
    eskici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    kktc de sürgünde... 3 yıllık hasretlik yaşayacam belliki
    Motosikleti
    tiger250, nexus 500, virago 1100
    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    son olarak yine belirteyim diger markaların sarf malzemelerinin fiyatları nasıl? bilen yazarsa sevinirim.
    nexus 500 için kompla fren balatası (ön arka takım) 70 euro civarında bi para ödedim...

    kktc de 120 euro dedi yetkili servis... işçilik hariç... üstüne üstlük başka yerde yok... adamlar adada tek servis...
    KAYBOLMUŞ BİR KENTİN ESKİCİSİYİDİ
    MAKİNELEŞMEYE KARŞI, DUYGULARI TOPLUYORDU
    %0.1

  15. #15

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    gönüller bir olsun da..
    valla aslında hiç bişi yapamıyorsan dışardan alıp getireceksin orjinal parçay servise.. tak kardeşim şunu diyeceksin.
    gık mık da edemez.. senin elindeki de orjinal parça.. garantisine de bir şey diyemez.. derse zaten külli suç

  16. #16

    Üyelik
    07 Aralık 2007
    Motosikleti
    Intruder M800
    varyatör kayışı neymiş yaw... neyse sen ehliyeti nasıl aldın diye sorarlar adama o yuzden pas geçtik bu soruyu


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)