Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Ruhsat Hatası

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    shakulin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    honda cbr 125
    Alıntı gazman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar..vergiler senin istedigin veya benim istedigim sekilde olmaz..muhakak seni memnun etse beni memnun etmiyecek..sonuc olarak eger bi vergi konulmussa bunu saygi ile karsilayip ustumuze duseni yapmaliyiz..
    katiliyorum..
    bunun elestirisini yapabilirsiniz ama sonucta "verilmesi gerekmiyor bence, bu cok fazla" deyip vermemek olmaz bence..

    tabiii ki vicdan meselesi ayni zamanda..

    ama bu sekilde yapan birinin de sonra da cikip "devlet niye yollari yapmiyor kardesim, ne bu " gibi seyler de soyleme hakki olmadigi kanaatindeyim..



    Shakulin


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #22
    phenemenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2006
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    yoq...
    yaptığı yollar yolmu peki kafamız patlıyo be uğultudan mıcırdan bozma asfaltlarda?

    kabaran yerleri yontarlar,cukurları yamarlar ( allahtan onu yapıyolar) sen kaptırmışın 100-120 kamyon sollıcan tam hadi bakalım başlar motor asena gibi dans etmeye.


    o vergiler yüzünden yabancı yatırım gelmiyo ülkemize benden senden 3-5 kuruş dileneceğine kaldırsın yada indirsin adamlar milyar dolarlık yatırımlar yapsın.

    banada gercekten cok saçma geliyo sabahlara kadar calış çabala arabların yakıtını ödeyeme borcun olsun sağa sola üstüne devletin bi adamı o eziyeti benle cekti ya calışırken onada yövmiye verelim başka!!!.

    hadi cüzzimiktarlar olsa can kurban haraçtan başka bişey değil bu derecesi.

  3. #23
    maitan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2006
    Şehir
    BANDIRMA
    Motosikleti
    125 KT
    vereceğin birkaç milyon fazla para, belki de bir hastaya ilaç olarak gidecek. vicdanın rahat edecekse verme.ama şuda bir gerçek ki biz nasıl olursak yöneticilerimiz de öyle olur.biz yetim hakkı yersek onlar da yer, biz çalarsak onlar da çalar.onlar başka ülkeden gelmedi içimizdeydiler.biz düzelirsek onlar da düzelecektir.

  4. #24
    gazman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    moskova
    Motosikleti
    HONDA XR600R
    Alıntı maitan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vereceğin birkaç milyon fazla para, belki de bir hastaya ilaç olarak gidecek. vicdanın rahat edecekse verme.ama şuda bir gerçek ki biz nasıl olursak yöneticilerimiz de öyle olur.biz yetim hakkı yersek onlar da yer, biz çalarsak onlar da çalar.onlar başka ülkeden gelmedi içimizdeydiler.biz düzelirsek onlar da düzelecektir.
    sonuna kadar haklisin dostum..bu is en alttan yani bizden baslar..cocuklarimizi bizler nasil yetistirirsek unutmayalimki onlarda o sekilde yonetecek gelecekte bu ulkeyi..
    once AKIRA sonrada NECDET abi... yuregimi yaktiniz..bu ekran karanlik kalacak ve yuregimi yansitacak..mekaniniz cennet olsun..

  5. #25
    GV 650 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HYOSUNG GV 650
    Arkadaşlar,burada önemli olan verginin az yada çok ödenmesi değil isteyen hiç ödemez,isteyen vatanını seven ve kanunlardan korkan (benim gibiler) kuzu kuzu gider seve seve görevini yerine getirir.
    Dunpa kardeş en kısa zamanda ruhsatını düzelttir ileride başına çiddi sorunlar gelebilir burada onu hatalı yazan memurun hiç bir kabahati yok tüm sorumluluk sende satış anında yada ciddi bir kontrolde aracı bağlarlar haberin olsun verği konusua gelince devlet için fark etmez yakaladığı zaman hiç yatmamış gibi tahsilatı yaparlar.Tarafımdan test edilmiş ve onaylanmıştır. Vergi Memuru babamın 2000 model aracından 1600 cc diye vergi tahsil etmiş babamda kontrol etmemiş iki sene sonra cezalı olarak ve usulsüzlük olarak paşa paşa ciddi bir ceza ödedim.Ayrıca son aldığım motorun 647 cc olan hacmini 674cc yazmışlar ruhsatı düzelttirmek tam üç günümü aldı (İSTANBULDA) çektiğim rezillik yanıma kaldı.
    Son olarak şunu söyleyeyim NUFUS CÜZDANINIZDAKİ HATA NE İSE RUHSATTAKİ HATA DA AYNIDIR SORUMLULUK KİŞİLERE AİTTİR. Bence hemen düzelttir daha büyük sorunlardan kurtulursun.
    Tüm motorcu arkadaşlarımızın bilgilerine.

  6. #26
    dunpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2005
    Şehir
    SAMSUN / İZMİT-KOCAELİ
    Motosikleti
    Regal Raptor DD250E-9B & IZHPLANET5 350cc-2zamanlı
    Evet tabiki düzelttireceğim ama yazdan önce memlekete gidip düzelttirme şansım yok ne yazık ki...Ama memurlarımızda artık işlerini yaparlarken biraz daha ciddi olsalar fena olmaz galiba...( işini yapan memurlara hiçbir lafım yok;temennim sayılarının her geçen gün artması...)
    ...dunpa55...Geology Engineer & Profession of Engineering Management
    ...55VATAN41MEKAN...

  7. #27
    zagortenay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2006
    Şehir
    CEYHAN
    Motosikleti
    ZX-6
    Kayıtlarda 350 cc geçer.İlerde aradaki farkı senden faizi ile geri alırlar merak etme.

  8. #28
    alplion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2005
    Şehir
    kütahya/merkez
    Motosikleti
    buell 1125R
    zaten güçlüye bişey olan yok hortumcu hortumlar ucu bize girer afedersiniz ama biz eşşek oldukça semer vuran çok olur.

  9. #29
    zagortenay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2006
    Şehir
    CEYHAN
    Motosikleti
    ZX-6
    Benim ruhsatta da ZX-6R yazacağına ZX-GR yazıyor.

  10. #30
    Tıtanium C³R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    ┐İzmir└
    Motosikleti
    Honda C³F 250»» Olacak İnş :))
    Arkadaşlar vergiler adaletli olsa. Vergi ödemek hiç gücüme gitmez ama adaletli değil. Bir çalışan aldığı maaştan fazla vergi ödüyor. Bu mu adaletli. Kabaca hesaplıyalım mı:

    Asgari ücret Brüt 562,50 YTL Net 403 YTL

    Fark 160,00 YTL
    Netin KDV si 67,00 YTL
    Çevre Tem. Ver. 1,50 YTL*
    Tlf. +ADSL 14,00 YTL ÖİV 70 YTL den hesaplandı.
    Akaryakıt vergileri 67,00 YTL**
    +................... Sanırım yeterli
    309,50 YTL

    * Su üzerinden m³ başına 10 YKR Bizim aylık Tük.13 m³
    **Her 100 YTL nin 67 YTL si ki aldığın ekmeğin nakliyesinde bile Akaryakıt var. Bence hiçbir aracı olmayan insanın bile aylık akaryakıt tük. 100 ytl yi buluyordur.


    *** Hesapta daha evimize Lüx eşya olarak aldığınmız Buzdolabımız, Çamaşır Makinemizin üzerinden alınan vergiler gibi nice vergi yok. Hakikaten bu ülkede insanlar nasıl yaşıyor şaşırmamak elde değil. Hani adidasın sloganı var ya "Not Impossible" Biz hergün yapıyoruz onu.

    Cem YILMAZ'ın son filmindeki "Sistem sana belden aşağı vuruyorsa, Sen de ona belden aşağı vuracaksın" sözü çok hoşuma gitti. Tabii bunu devlet gibi çaktırmadan yapmak gerekiyor.

    Ayrıca millet olarak Başbakanımıza şunu sormamız lâzım. NEREDEN BULDUN YASASINI NEDEN KALDIRDIN.
    Yedeği olmayan tek şey "Can" dır.


    BLUE MOTOR
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler