Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motomax
Dragon 50
8. sayfa BirinciBirinci ... 67891018 ... SonuncuSonuncu

Ruhsat ve Noter İşlemleri Hakkında Her Şey

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #141
    arinrin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X9 250 Evo
    İste bu yüzden muameleciler para kazanıyor. Eğer paran varsa (30-40 lira daha fazla) verirsin muameleciye yapar.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #142
    okan4037 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    2013 Yamaha WR 125 R
    cıden ya ezıyet ben bısıyı anlamadım bu devır ıslemı 300 - 400 ytl degılmıydı sız 30- 40 yasmızsınz
    Yeni yine yeniden

  3. #143
    arinrin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X9 250 Evo
    30-40 lira daha fazla para alarak. Yani 300se 340 veriyorsun yapıyor işini.

  4. #144
    okan4037 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    2013 Yamaha WR 125 R
    hımm ama cok pahalı
    Yeni yine yeniden

  5. #145
    batuhan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Motosikleti
    Kawasaki ER-5 Motosikleti: Kymco Activ 110
    bende ay sonunda alım-satım yapacagım
    sadece notere alım-satım ıcın 150ytl odeyeceğim...
    rushat devrı de herhalde 100-150 tutar
    walla kara kara ay sonunu düşünüyorum
    çok masraflı işlemler çokkkk....
    ____it's my life_1982____

  6. #146
    aspartame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2006
    Motosikleti
    AKP yuzunden motor alamadim!
    Bu noter ucreti nasil hesaplaniyor?
    Bir standardi var mi?

  7. #147
    okan4037 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    2013 Yamaha WR 125 R
    sacmalık ya arabanın bıle 150 ytl
    Yeni yine yeniden

  8. #148
    Tassadar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2006
    Motosikleti
    ER5
    ben yarın bi 2.el motor alıcam (teslim alıp noter işlemleri yapıcam)

    detayları buraya yazarım

  9. #149
    okan4037 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    2013 Yamaha WR 125 R
    ya arkaadısım tam verdıgın fıyatı
    Yeni yine yeniden

  10. #150
    afterdarq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul
    Bu yönetmelik yürürlüğe girer girmez bilmemne odası yürütmeyi durdurma kararı aldırdı sanırım... Adından da anlaşılacağı üzere muayene istasyonlarının özelleştirmesi ile ilgili bir yönetmelik bu. Şu an bu yönetmelik askıda arkadaşlar herkesin bilgisine... Yani herşey eski yönetmeliğe göre... ilk 3 yaş sonunda ve sonrasında 2 senede bir değil.

  11. #151
    skyline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    O da olur bea:)
    2.el bir motor alabilme durumum var..fakat motor trafikten ihale ile alınmış..Plaka ve ruhsatı yok..Sahibi trafikten şasi nosuna bakıp sahibini bulup vekalet alabilirsin dedi..
    Ama motorun ilk sahibinde de ruhsat olmayabilir,sonuçta bağlanmış moturu..
    Bu durumda tavsiyeniz nedir???
    Ne mutlu TÜRKÜM diyene

  12. #152
    T_uruncu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2005
    :( yani 2000 ytlye 2. el alıyorsak bi de üstüne 300 ytl mi sayıyoruz???

  13. #153

    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Ankara'da muayene istasyonuna telefon ile sordum bugün.
    Mauyene süresi 1 yıl dediler.
    Ayrıca ücreti 50.70 YTL...
    (Tam bir soygun...)

    Motosikletimi noter satışı ile aldım.
    Trafik teslim işlemlerini yapamadan muayenesi doldu.
    Tescil işlemlerinden önce muayeneyi mi yaptırmalıyım?
    Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

    Diğer bir husus:
    Ankara Eskişekir Yolu'ndaki muayene istasyonu Varlık mahallesi, Ankara Valiği yanı, Eski Köy Hizmetleri binasına taşınmış.
    Bilgilerinize...

  14. #154
    SuperDude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS 650A
    İstanbul'da Etiler-Ulus-Levent civarına en yakın muayene istsyonu nerede bilen var mı acaba?
    Havalı tiplerin içi boştur çünkü "hava" boşlukları doldurur. Balonun içinde de hava vardır...

  15. #155
    SuperDude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS 650A
    İstanbul'da Etiler-Ulus-Levent civarına en yakın muayene istsyonu nerede bilen var mı acaba?

    Not: Pardon, kazayla iki kere gitmiş.. ekran dondu sanıp iki kez basmışım, bunu siliniz..
    Havalı tiplerin içi boştur çünkü "hava" boşlukları doldurur. Balonun içinde de hava vardır...

  16. #156
    burgazlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2006
    Motosikleti
    78 java 250 cc

    Kayıp ruhsat konusunda yardım

    Arkadaslar 99 Model Honda Kinetix Aldim Ama Ruhsati Kayip Nasil Ruhsat Cikartirim....

    Yardimlariniz Bekliyorum

    Bir Yardim Yaaa Lutfenn

    *************************************************
    »»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
    Forum kullanıcılarının konuyu daha rahat ve çabuk ulaşabilmeleri için gönderilecek konuların başlıkları lütfen içerikleriyle bağlantılı olmasına özen gösteriniz. Yani daha fazla "Yardım, çok acele yardım, help me..." ile başlayan konu başlıkları seçmemeye özen gösterin. Sonuçta hepimizin soruları önemli ve bir an önce çözüm beklemekte.. Kullanıcılar forum sayfalarına yazmış oldukları mesajlarını düzenleme yetkisine sahiptir. Lütfen yazmış olduğunuz mesajın sağ üst köşesinde göreceğiniz değiştir ikonuna tıklayarak mesajınızı düzenleyin...
    Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
    Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
    Şikâyetler için... info@motosiklet.net
    ************** Site Yöneticisi: olcan138 **************

  17. #157
    gazman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    moskova
    Motosikleti
    HONDA XR600R
    sen yanmissin arkadas..trafikte tabikide..yaa isin zor beee..
    once AKIRA sonrada NECDET abi... yuregimi yaktiniz..bu ekran karanlik kalacak ve yuregimi yansitacak..mekaniniz cennet olsun..

  18. #158
    appleworm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul / çamlıca
    Motosikleti
    asya 125 t (ZEYTİN)
    Alıntı burgazlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar 99 Model Honda Kinetix Aldim Ama Ruhsati Kayip Nasil Ruhsat Cikartirim....

    Yardimlariniz Bekliyorum

    Bir Yardim Yaaa Lutfenn

    *************************************************
    »»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
    Forum kullanıcılarının konuyu daha rahat ve çabuk ulaşabilmeleri için gönderilecek konuların başlıkları lütfen içerikleriyle bağlantılı olmasına özen gösteriniz. Yani daha fazla "Yardım, çok acele yardım, help me..." ile başlayan konu başlıkları seçmemeye özen gösterin. Sonuçta hepimizin soruları önemli ve bir an önce çözüm beklemekte.. Kullanıcılar forum sayfalarına yazmış oldukları mesajlarını düzenleme yetkisine sahiptir. Lütfen yazmış olduğunuz mesajın sağ üst köşesinde göreceğiniz değiştir ikonuna tıklayarak mesajınızı düzenleyin...
    Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
    Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
    Şikâyetler için... info@motosiklet.net
    ************** Site Yöneticisi: olcan138 **************

    geçmis olsunn benimde ruhsat kaybolmustu... Gayrettepe 2. subede kapının önnüdeki çay ocağının önünde hasan isimli bi muameleci var isini 1 gün içinde halleder 20 veya 30 ytl çorba parası istiyo haberin olsun.. Ayrıca sana ruhsat toplam 200 ytl civarını bulacak.. ama ondan önce savcılıktan kayıp olduğuna dair dilekçe yazıp belge alman gerekiyoo...
    ben, ceytin ve ZEYTİN dağ bayır tepe gezer dolaşırız hiç sıkılmadan:D

  19. #159
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Alıntı burgazlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar 99 Model Honda Kinetix Aldim Ama Ruhsati Kayip Nasil Ruhsat Cikartirim....

    Yardimlariniz Bekliyorum

    Bir Yardim Yaaa Lutfenn
    Motoru aldığını söylüyorsun,ruhsatı kayıpsa ,noterden değil elden aldın demektir.
    O motora ancak ruhsat sahibi işlem yapabilir.
    Veeee plakası varsa emniyetten kontrol et.
    http://www.trafik.gov.tr/sorgulamalar/sorgulamalar.asp#

    Dua ette çalıntı olmasın
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  20. #160
    burgazlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2006
    Motosikleti
    78 java 250 cc
    ArkadaŞlar GerÇekten Hepİnİze Mİnnettrim..konuma Yazi Yazip Bana Yadimci OlduĞunuz İÇİn


    BAŞIMA BELA ALMAMAYA KARAR VERDİM EV MOTORU İADE ETTİM ARKDAŞLAR

    HEPİNİZE TEŞEKKÜRLER

    89 MODEL RUHSATLI MZ BULDUM BİRTANE 250 CC IFA OLANLARDAN ALMAN MZ İ

    +1 RİCAM OLUCAK MOTORDA KULLANMAK ÜZERE MONT NERDEN ALMAMI TAVSİYE EDERSİNİZ...
    ŞİRİNEVLER TARAFINDA ...


    BLUE MOTOR
    Leoncino
    Hero Motosiklet
8. sayfa BirinciBirinci ... 67891018 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler