Sağolun arkadaşlar eksik olmayın.
Sağolun arkadaşlar eksik olmayın.
Özgür Kardeşim geçmiş olsun......
Ama maalesef trafikte büyük çoğunluğun yaptığı yanlışı sen de yapmışsın!!!
DİKKAT, trafikte selektör (yani uzunları yakmak) DUR anlamına gelmez, tam tersine GEÇEBİLİRSİN, ben duruyorum anlamına gelir. (Her ne kadar eminim ki karşı sürücü senin uzunlarına inanarak yola çikmamıştır ama yinede bunu bilmek te büyük fayda var). Kazasız sürüşler.
LEVENT
Özgür geçmiş olsun. Umarım tekrarı olmaz.
Ya aslında lafın gelişi selektör dedim: ben gündüz uzunlarımı yakarak giderim yani selektör yapmam pek mümkün değil. Dediğin doğru normalde selektör geç demektir ama bizim trafik argosunda çok daha fazla anlamı var: "hop nereye" "baba eyvallah" "tamam lan geç şurdan"
Geçmiş olsun,
O kalın kafalı yalancı seni düşürdükten sonra söyleyecek yalan bulamamış bence :( Çok geçmiş olsun son kazan olur inşallah.
Onceklikle gecmis olsun. Kolay kolay cıkmayan ya da donmeyen bir dizlik mekanizması var mı acaba? Cok sakat bir sey o diz kapagi olayi...
Ya ben henüz motor bile almamis bir sürücü adayi olarak şunu farkettim ki koruma ekipmanına verilen paraya kıymamak lazim. Cok gecmis olsun çok.
İzmir'e selam...
Geçmiş olsun allah korumuşta daha kötü bir sonuç çıkmamış ortaya.Bende bu sabah sonuçları çok kötü olabilecek bir kaza atlattım valla , yaklaşık 80-90 km. hızla gidiyorum ee yeni uyandım uyku sersemliğide var tabii neyse önümde bir minibüs yolcu indiriyormuş hiç dikkat etmedim son anda gödüm firene basmamla görmem bir oldu zaten neyseki durabildim ve daha dikkatli olarak yoluma devam ettim ve aklımdan o anda "arabada olsaydım kaportada birkaç çizik ve çökükle atlatabilirdim ama motorda bu kazayı yapsaydım hayatıma mal olabilirdi" dedim.Gerçeten arkadaşlar tehlikeli ve bir hayli dikkat gerektiren hobilerimiz var onun için her zaman tetikte olalım.Kazasız ve sağlıklı günlere...
Eşini Seviyorsan, Onun (2 teker) Hayallerini de Seveceksin.
Özgür kardeş geçmiş olsun. Tüm motorcu arkadaşlarada kazasız, keyifli sürüşler diliyorum. Motora biniyorsak paranoyak olmak gerekiyor galiba. "Yok canım bunu yapmaz artık" demeden otomabil kullanıcıarından her şeyi bekleyerek (yayaları hatta diğer motorcuları bile katabiliriz.) kullanmak gerekiyor motorumuzu. Benim anladığım budur bu olaydan.
Geçmiş olsun kardeş
Gecmis olsun. Bende hergun ise gidis donus 86 km yol yapiyorum. Cogu e5 ve tem uzerinden. Hergun olasi bir ölumlu kazayi kil payi atlatiyorum. O yuzden yasadigin o korkuyu ve heyecani okurken bende yasadim.
Umarim iyisindir. Tekerin duz bassin. Selamlar
çok geçmiş olsun kardesim umarım son kazan olur işallah umarım kimseye allah kaza yaşatmasın
11 yıl geçmiş belki sen bu kazayı unuttun ama biz unutmayacağız unutturmayacağız, geçmiş olsun
Geçmiş olsun 2005 den beridir.. keske hala forumda olsaydınız.. bu forum böyle cani gönülden iste... dususunuzun her yıldönümünde sizleri aniyoruz ...Gecmis olsun. Gecmis olsun....
Kaza ihtimalinde nasıl davranılması gerekir, akıldan neler geçmelidir, baktınız olmuyor son anda ne yapılmalıdır üzerine önemli bir yazı 11 sene önceki yazısı, nicki şu an misafir diye gözüken, alttaki yorumlardan adının Özgür olduğunu öğrendiğimiz motorcu arkadaşımızın.
Yazdıklarına gelecek olursak:
Yola önüne çıkan arabayı uyarmış (doğru).
Baktı 90 derece önüne kıracak gibi, frenlere asılsa, motor yatsa, arabanın altına kayma "tehlikesi var".
Yandaki boşluktan kaçmaya çalışmış. (doğru) !
Teker suya çamura falan gelip kaymış. (talihsizlik artık orası belki de. bir tık beriden geçse teker, kaymayacak...)
Dar alanda tekeri istediğiniz yerden geçirebilme çalışmak lazım!
Sonra, asıl beni etkileyen yere geliyoruz. Bunu daha önce hiç düşünmediydim, burda okuyuncaya kadar:
Baktı kayıyor; "motosikletten kurtulmak için", kendini peglerden, ayaklıklardan geriye atıyor, ayaklıkları tekmeleyerek!
Wow!
Ders çıkarılacak çok konu var. 11 sene sonra da olsa, anlatımı için teşekkürler arkadaşa.
Ayrıca, geçmiş olsun
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)