beyler mesela honda cbf150 de rezerv 2.6 bırlıkte dıyor bunun anlamı nedemek acıklayabılcek olan varmı
beyler mesela honda cbf150 de rezerv 2.6 bırlıkte dıyor bunun anlamı nedemek acıklayabılcek olan varmı
yedek benzin için kullanılmış orda...
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
rezerv depoya bağımsız olarak bağlı olan bir depo dur ufak bir depo yani yedek depo görevinide görür , italyan makinaların cogundada vardır italyan makinalarındaki çalışma sistemi söyledir , 3 çıkış var benzin pompasından rezerv depoya girer rezerv den de bi tana normal benzin deposuna diğer rezerv den cıkış ise karburatör'e girer italyan scooterlarındaki rezervler böyledir bana görede cok mantıklı bi sistem rezerv hep dolu ve pompa benzin deposundan rezerv deposuna hep gönderim yapıyor depo ufak oldugu için basınç ve benzin gidişi rahat oluyor böylece yani depo boş oldugunda problem olmuyor cünkü rezerv deposu ufacık ztn bnm bildiğim bu ama sizdeki sistem başka ise anamam :D
Benzin yedeğe düştüğü zaman 2,6 litre benzinin kalıyor demektir...Rezerv ,,stok ,,yedek anlamındadır
cevaplarınız ıcın tesekurler. pekı mesela 13 lıte depo 3 lıtre rezerv dahıl,, benzın dolduuruken 13 lıtremı alıyor yoksa 10 litremi alıyor kendındemı rezerve verıyor yanı
Motorun deposu tamamen boş olduğun da 13 litre yakıt alır.
Yolda giderken benzin musluğu ana depo konumunda olmalıdır.
Ana depo da benzin bittiği zaman 10.4 lt yakıtınız bitmiş demektir.
Sonra benzin musluğunu rezerv-yedek konumuna alırsınız ve ana deponun içindeki yedek hazne de ki benzini kullanmaya başlarsınız.
İlk benzin istasyonundan benzin alırsanız,hem ana deponuz dolar,hem de yedekten kullandığınız miktar dolar .
YALNIZ birinci kural,benzin alır almaz unutmamanız için benzin musluğunu ana depo konumuna almak.
Aksi taktirde benzin bittiğinde hem ana depoyu hemde yedeği bitirmiş olursunuz.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
anlatımın ıcın cok tesekkeruler
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)