Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Cinden Gelen Motorlar Turkiyeye Faydali Diyen Varmi ......

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    rsm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mart 2006
    Turkiye cinden gelen motorlara verdigi para icin bence milli servetini cope atmistir ve atmaya devam eetmektedir, nedeni ise bir malin fiyati ile kalitesi arasindaki oranin dogru oldugunu zamana karsi elde ettigi degerle kiyaslarlar bu motorlarin 5 yil sonra hangi parcalari nin kullanilir durumda oldugu cok onemlidir, yani ullan at..
    Oysa gercek bir pazarda mallarin eskidikce model ve ozellik degerleri ile uretildikleri adete bagli olarak ayri bir degerleri ortaya cikar bu olayda cin motorlari icin gecerli degildir..


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Cinden Gelen Motorlar Turkiyeye Faydali Diyen Varmi ......

    bunun aksini iddaa eden bu işte ya yenidir yada işten anlamıyodur ...2004 yılında başladı bu çin malı olayı ...benim bildiğim ilk marka haojin ...daha sonra onlarca marka ile fyrya başladı ...bu soruya cevap verebilmek için biraz eskilere gidelim çok değil birazcık ...
    pazar 3-5 markanın elinde fiyatlar uçuk bir scoter yaklaşık yarı yerli araba parası ..garanti vs..hak getire ..motorları ya cepte parası olanlar zevk için yada iş için kullanalar alıyo ...piyasada sayısı çok olan bazı motorlar hariç parça bulmak imkansız ...firmalar muhatap dahi olmuyolar sizle ...ariyosun şu parça varmı...cevap ...yok ...ne zaman gelir...sipariş ettik gelecek ...6 ay sora hala parça yok ...ha çin malları çok mu iyi ...hayır...ama motor bilinci türkiye"de bu motorların piyasaya çıkmasıyla gelişti ..eğer biz bu gün buı sayıda internette bu konuyu konuşabili,yosak bunu çin malı motorlara borçluyuz...
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  3. #3
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    ybr125
    5 yil sonra hangi parcalari nin kullanilir durumda oldugu cok onemlidir, yani ullan at..
    yukarıdaki çok kıymetli analizi yapmak için, an azından 5 yıl beklemelisiniz.
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  4. #4
    musti81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2005
    Şehir
    ÇAYIROVA/KOCAELİ
    Motosikleti
    Seyhan 125
    bu site olmazdı belki yada başkaları

  5. #5
    skyline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    O da olur bea:)
    Çin malları,motosiklet tutkunları için iyi olmuştur fakat bana göre uzun vadede ülke ekonomisini çok kötü etkileyecektir..
    Ne mutlu TÜRKÜM diyene

  6. #6
    BIYIKLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Orası belli olmaz ihtiyaçlara, taleplere göre kaliteleri düzelebilir. Çin artık tüm Dünya'nın fason merkezi olmuştur ben ileride kaliteye oynacaklarını düşünüyorum. Ayrıca bu forum Çinliler sayesinde bu kadar popüler ölümüne kötülemek bence bir çeşit vefasızlıktır.
    Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
    Mustafa Kemal ATATÜRK

  7. #7
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    ybr125
    fakat bana göre uzun vadede ülke ekonomisini çok kötü etkileyecektir..
    bunun için önlemler alınıyor.
    büyük ithalatçılar, ülkede üretim yapmak için kolları sıvıyor.
    yeni fabrikalar kuruluyor, tesisler açılıyor. (hazırlık aşamasında henüz ama, 2 yıl öncesine kadar esamesi dahi okunmuyordu)
    kısacası, uzun vadede, kötümser değilim ben...
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  8. #8
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    konuya nerden baktığımıza bağlı. motosiklet sektörünün gelişmesi için faydalı. kullan at dersen şu anda yazdığımız bilgisayarlar ne??? onlar da kullan at?

    2 sene içinde aldığımız bilgisayarlar çok eski oluyor ve değiştiriyoruz? bunlar da milli servet.

    şu anda sitede kaç kişi online? çinli motorlar çıkmadan kaç kişi online dı?

    kimine göre faydalı kimine göre değil? Türkiye ekonomisi için durum ne bilemem tam olarak.

    motora verdiğim paraya acımıyorum ben. 1300 ytl ye almıştım 700 ytl benzin harcamışım, 120ytl bandrol + diğer vergiler. bi şekilde ülke ekonomisi kazanmış yine. nerdeyse harcadığım benzin motorun parasını geçicek? ilerde dökülürse atarım hurdalığa olur biter
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  9. #9
    richy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2006
    ben kendi adıma motosikletle tanışmamı çinlilere borçluyum. uygun fiyata motosikelt sahibi olup bu zevki tatma şansını yakaladım. büyük üreticilere kalsaydı k bir çoğumuz motor sahibi olmayı düşünmezdik bile.
    ==============================
    ==============================

  10. #10
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    ybr125
    1300 ytl ye almıştım 700 ytl benzin harcamışım,
    100 km'de yaklaşık 9-10 lt benzin tüketen bir otomobille aynı km'yi yaptığını düşün, harcayacağın benzin masrafını hesaplarsan, sen motoru çoktan amorti etmişsin.
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  11. #11
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Kisa ve oz..
    Var
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  12. #12
    musti81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2005
    Şehir
    ÇAYIROVA/KOCAELİ
    Motosikleti
    Seyhan 125
    ya arlkadaşlar bunu kaç kere yazdım çin isteğe göre ürün üretir..
    bilkgisayar ürünlerinin çoğu çinde üretilir %90 gibi ve gerçekten kaliteli ürünler vardır..
    mesela çin seddi senelerdir yerinde durur

  13. #13
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    bence çinin malı motosikletlerin Türkiye 'ye girmesi iyi oldu ben baska bir açıdan yaklaşıcam hep trafikte sıkıştırılmaktan sikayet etmezmi

    motorcular arabalar tarafından fark edilmemekten ama şimdi trafikteki motosiklet sayısı o kadar arttı ki otomobil sürücüleri trafikte etrafında

    her an motosiklet olabileceğini bilir ve eskiye nazaran daha dikkatli olur diye düşünüyorum işin bir de bu tarafı var aramızda tecrübeli olanlar

    eskiyi ve şimdiyi bilir ben yorum yapamam ama mantıksal olarak böyle olmalı

  14. #14

    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    çin malı motorların kalite konusunda geride oldukları bir gerçektir. Bu nedenle parçaların kalitelilere göre daha çabuk bozulacağı ihtimali de tabii ki vardır. Ama mesele milli servete gelince 10 yıl boyunca alınan ve alınacak olan bütün çin malı motorlara harcanacak olan parayı toplasan bir tek banka hortumcusunun bizden çaldığı paraya yetişemez. Türkiyenin çin malı motorların ülke ekonomisini ne kadar etkileyeceğinden daha ciddi sorunları var bence.

  15. #15
    DKLG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    otommobilde lada, skoda, dacia neyse
    motosiklette de çin malı motorlar odur.
    kimse zaten 10 katı fiyatı olan japonlarla ya da avrupalılarla kıyaslamıyor onları
    ama otomobilde nasıl hepimiz Mercedes'e binemiyorsak motorda da herkes japon ya da avrupa kullanacak diye bişey yok.

    Bence ekonomik fiyatlarıyla başlangıç kullanıcıları için süper fırsatlar sunuyor bu araçlar.
    ayrıca çin malı motorlar fiyatlarına göre bakıldığı zaman cidden süper motorlar, BBBR de bahsetmiş, araba parasına scooterlara binildiği zamanlar düşünülürse eğer değerleri daha da anlaşılacaktır.

    Ayrıca bu aletlerin hemen döküleceği savına da katılmıyorum, motorun durumu direk sahibini tanımlar, eğer iyi bakılırsa 10'larca yıl çalışabilir pek hala bu motorlar da..
    malzemesinin "nispeten" zayıff olması, o motorların çürüyeceğini göstermez zira piyasada haala sıfır gibi Anadol'lar Serçeler 131'ler dolaşmıyor mu....
    sadece kazanmaya oynayanlar kazanır...

  16. #16
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Japon ve Avrupa motorlarda deli indirimlerin tek sebebi Çin malı motorlar.Kötü motora binmek istemeyen iyisinede parası yetmeyen herkes için bu kampanyalar biçilmiş kaftandır.Ve sende bunun faydasını göreceksin.Bide Japon aldığında uzun vadede ülke ekonomisine ne gibi bir faydası olabilirki?Çin mallarının işçiliği ve kalitesi kötü olduğu için extra istihdam yaratıyor.Sadece Çin'e para ödenmiyorki!
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz

  17. #17
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Benelli TnT 250, Hyosung GT250-R
    şöyle bir faydası oldu:
    bir kez daha anladık ki ucuz etin yahnisi yavan oluyor.

  18. #18
    cgl125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2005
    Şehir
    istanbul
    bundan yaklaşık 5 sene önce falan ybr nin 5 milyar olduğunu göz önüne alırsak faydası oldu
    her şey mümkün değil
    hiç bir şey de imkansız

  19. #19
    Gabe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Grand Eagle 250
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı
    eğer biz bu gün buı sayıda internette bu konuyu konuşabili,yosak bunu çin malı motorlara borçluyuz...
    aynen katılıyorum. memlekette motosikletin yaygınlaşmasını çin mallarına borçluyuz.

  20. #20
    aydınlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2006
    Şehir
    Nazilli
    Motosikleti
    Super 51
    rekabet yönünden faydalı olsa da çoğu yönden ZARAR
    Acı çekmeyenler,başkalarının acı çekebileceğini akıllarına bile getiremezler


    ANES MOTOR
    Leoncino
    Hero Motosiklet
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler