Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

İşte Suzuki GSX-8R'ın Türkiye Fiyatı.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    hachiko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500
    Japon mobilite devi Suzuki, GSX ürün ailesini genişletmeye devam ediyor.

    Türkiye’de Doğan Trend Otomotiv tarafından temsil edilen markanın en yeni modeli olan yeni GSX-8R, 539.000 TL’lik fiyatıyla satışa sunuldu.

    Suzuki GSX-8R, özellikleriyle neler sunuyor❓




    GSX-8R, heyecan verici ama bir o kadar da sürücüsüne tolerans sağlayan performansıyla birlikte işlevsel bir güzelliğe sahip tamamen modern bir tasarım sergiliyor. Gelişmiş tasarımdaki keskin hatlar, heyecan verici yeni nesil Suzuki spor motosikletleri için öncü bir nitelik taşıyor. Ayrık alüminyum gidonlar, benzersiz şekilli alüminyum salınım kolu, SHOWA tarafından üretilen ön süspansiyon, dört pistonlu çift ön disk frenler, radyal monteli kaliperler, LED ışıklar ve 5 inç büyüklüğündeki renkli TFT gösterge paneli gibi özellikleri GSX-8R’a benzersiz bir karakter katıyor.
    Tüm bu özelliklerle birlikte Suzuki Sürüş Modu Seçimi Özelliği, Suzuki Çekiş Kontrol Sistemi, çift yönlü hızlı vites değiştirici ve ride-by-wire elektronik gaz kelebeği kontrolü bulunan gelişmiş bir elektronik kontrol sistemi ile Suzuki’nin yeni spor motosikleti GSX-8R, heyecan verici yeni bir çağı başlatmaya aday. GSX-8R, Metalik Triton Mavi, Metalik Mat Kılıç Gümüş ve Metalik Mat Siyah olmak üzere üç farklı renk seçeneği ile satışa sunulacak.

    Suzuki’nin paralel ikiz motorlardaki haklı itibarı, GSX-8R’da devam ediyor. Kompakt bir yapıya sahip olan 776 cc hacmindeki bu motorun 270 derecelik konumlandırması, V silindir yapısına benzer bir güç çıkışına sahip olmasını sağlıyor. 8500 d/d’da maksimum 83 PS güç üreten motor, 6800 d/dak’da 78 Nm maksimum tork üreterek etkileyici bir performans sunuyor. Suzuki Cross Balancer teknolojisiyle donatılmış bu motor baştan çıkarıcı bir gücü son derece yumuşak ve dengeli bir gaz tepkisiyle sunuyor.



    Motorun uzun pasolu iridyum bujileri, yanma verimliliğini artırmaya yardımcı oluyor. Performanslı kullanımın en büyük gereksinimi olan soğutma sistemi giriş kontrolü, tutarlı motor sıcaklığının muhafaza edilmesine yardımcı oluyor ve soğuk havalarda motoru ısıtırken rölanti dengesizliğini ortadan kaldırıyor. Elektronik gaz kelebeği gövdeleri, gaz kelebeği işlevinde tutarlı tepki ve doğrusal bir hissiyat elde edilmesine yardımcı oluyor.

    ‘İkisi bir arada’ egzoz sistemi, kolektörün içinde, Euro 5 emisyon standartlarını karşılamaya yardımcı olan çift aşamalı bir katalitik konvertöre ve göz alıcı, kısa bir görünüme sahip. Yeni GSX-8R’da yer alan altı vitesli şanzıman, yumuşak vites değiştirme kabiliyeti ve gelişmiş kontrol edilebilirlik sağlıyor. Suzuki Debriyaj Destek Sistemi (SCAS), uzun sürüşlerde yorgunluğun azaltılmasına yardımcı olurken daha yumuşak bir vites değiştirme kabiliyetine de katkıda bulunuyor. Böylelikle kullanıcıların konfor ve performans beklentisi aynı anda karşılanıyor.

    Sürüşü kolaylaştıran Suzuki Akıllı Sürüş Sistemi (SIRS) ile donatıldı



    Suzuki Sürüş Modu Seçimi Özelliği (SDMS), sürücünün sürüş koşullarına veya kişisel sürüş tarzına en uygun motor haritasını seçmesine olanak tanıyor. Üç modlu Suzuki Çekiş Kontrol Sistemi (STCS) ve ayrıca kapatma özelliği mevcut. Ride-by-wire elektronik gaz kelebeği kontrol sistemi, gaz kelebeği gövdeleri, rölanti devir kontrolü ve güç çıkışı özellikleri arasında optimum denge sağlanmasına yardımcı oluyor.

    Suzuki'nin açma ve kapama ayarlarına sahip aşağı ve yukarı yönde çalışan kolay vites değiştirme sistemi (Quickshifter), debriyaj kolunu çalıştırmadan ve vites yükseltirken gazı kapatmadan, vites küçültürken ise gazı kesmeden daha hızlı, daha yumuşak ve daha güvenli şekilde vites değiştirme olanağı sağlıyor. Suzuki Kolay Çalıştırma Sistemi, marş düğmesine bir kez basılarak motorun çalışmasını sağlıyor. Düşük Devir Yardımı işlevi, motorun daha sorunsuz ve daha kolay çalıştırılması için motor rölanti devrinin korunmasına yardımcı oluyor.

    Sportif şasi yapısı

    Sportif bir sürüşü odak noktasına alarak tasarlanan şasi, yeni GSX-8R’ın karakterini belirleyen en önemli özelliklerinden biri olarak dikkat çekiyor. Çelik şase, düz hat stabilitesine ve çevik yol tutuşuna katkıda bulunuyor. Ayrı, dövme alüminyum gidonlar ise pozitif kontrol kabiliyetine ve sportif bir sürüş pozisyonuna katkı sağlıyor.



    Sportif tasarıma sahip ön cam, hava akışına yardımcı olarak, GSX-8R'ın havayı daha fazla verimlilik ve stabilite ile kaydırmasına yardımcı oluyor. Bu tasarım aynı zamanda uzun yolculuklarda sürücülerin yorgunluğu azaltıyor. Çift, dört pistonlu, radyal olarak monte edilmiş ön fren kaliperleri, kesin durdurma gücü ve kontrol edilebilirlik sağlamak üzere tasarlanmış 310 mm'lik diskler üzerinde hareket ediyor.
    Benzersiz bir tasarıma sahip olan alüminyum döküm jantlar, yeni GSX-8R’ın yol tutuşuna ve sportif görünümüne katkıda bulunuyor. Motosikletin Dunlop SPORTMAX Roadsport2 lastikleri, öngörülebilir bir yol tutuşa ve sportif performansa yardımcı oluyor. SHOWA SFF-CA ters teleskopik ön çatallar ve BFRC-lite bağlantı tipi arka darbe emici sistemi bir araya gelerek yumuşak, konforlu ve kontrollü bir sürüş deneyimi sunuyor.

    SHOWA bağlantılı tip arka süspansiyon ise çevikliğe ve dengeye katkıda bulunuyor. - Çevik yol tutuşuna ve düz hat stabilitesine katkıda bulunan, gelişmiş burulma rijitliğine sahip, benzersiz şekilli, hafif alüminyum salınım kolu da yeni GSX-8R’ın öne çıkan özellikleri arasında yer alıyor. Motosikletin 14 litrelik yakıt deposu, ince bir görünüme sahip.

    Kaput ve şaseye monte LED far grubu ise çevikliğe ve doğal direksiyon tutuşu hissiyatına katkıda bulunuyor. Sürücü koltuğu konforlu bir tasarıma sahip olup, sağlam destek ve hareket özgürlüğü sağlayacak şekilde geliştirildi. Yeni, kaportaya monte aynalar ise aerodinamik performansı ve rüzgâr korumasını artırıyor.

    Kaynak : Donanımhaber
    100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar Ns200 15"
    Motosikleti görünce direkt tommygun abimin ER6F'i geldi, yandan bakıldığı zaman baya bir andırdı. Sanırsam artık sport touring sınıfında Kawasaki'den hariç pek bir model yok belki birde Daytona 660 rakip olabilir. Dikkatimi çeken konu Korlas Ducati Super Sport modelini getirmiyor hemen hemen aynı sınıfta oldukları için şöyle bir bakayım dedim bulamadım.
    tommygun ve espresso bunu beğendiler.

  3. #3
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Beygiri eksik koymuş Suzuki , tamam kalitelisin ama daha uyguna çok daha güçlü makinalar var , 90-95 hp olaymış dört silindire erişemeyenleride biraz tatmin edebilirdi..

  4. #4
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosikleti görünce direkt tommygun abimin ER6F'i geldi, yandan bakıldığı zaman baya bir andırdı. Sanırsam artık sport touring sınıfında Kawasaki'den hariç pek bir model yok belki birde Daytona 660 rakip olabilir. Dikkatimi çeken konu Korlas Ducati Super Sport modelini getirmiyor hemen hemen aynı sınıfta oldukları için şöyle bir bakayım dedim bulamadım.
    Ben çok seviyorum yavru sport touring diye adlandırdığımız bu sınıfı. Motor çok tatlı duruyor ama fiyat biraz damarlı.
    espresso ve Motoseverrr bunu beğendiler.

  5. #5
    xtrafrozen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Motosikleti
    CBR 1000RR (2018) & Nmax 155 (2022)
    Far tasarımına nasıl alısacak bu insanlar bilemiyorum. Ama Allah var hic bir mavi bu kadar yakısmıyor baska markaya, nasıl bir boyaysa..
    yarım akıllı bunu beğendi.
    “I never saw a wild thing sorry for itself. A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.”.

  6. #6
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    4 silindirli yapsaydınız bari. hondan cbr650r almak daha mantıklı bu motorun fiyatına göre bence.

  7. #7
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beygiri eksik koymuş Suzuki , tamam kalitelisin ama daha uyguna çok daha güçlü makinalar var , 90-95 hp olaymış dört silindire erişemeyenleride biraz tatmin edebilirdi..
    Behsettiğiniz rakipleri bilmiyorum hocam, ama max. beygir ve torku verdiği devirlere bakarsak, kendisinden azıcık daha beygirli bir çok makinaya kafa tutabilir gibime geliyor.

  8. #8
    Punctum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2023
    Şehir
    Giritli
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
    GSX-8S'in SS versiyonu tam olarak. Gördüğüm tek değişiklik far grubu led olmuş. Eh artık yani...

    Suzuki tasarımlarını seviyorum ben. Çok akıcı çizgileri var. Mesela GSX-R250. Far grubu hariç, kafa tasarımları çok benzer. Ama işte konu fiyata gelinve Doğan Trend'in ne yapacağı belli olmuyor. Bir bakmışsınız 50 bin zam yemiş, bir bakmışsınız 30 bin indirim gelmiş, vs.

    2 Silindir 750 CC SS kategorisinde iş yapabilir.

  9. #9

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Lööps diye karenaj takıp salmak yerine amortisörlerde değişiklik yapılması güzel detay.
    Ben tasarımını fotoğraflardan çok beğeniyordum, canlı görünce daha da çok beğenedim.
    Ama oturunca büyük hayal kırıklığı oldu. Baya düz 8S oturuşu var, depo sıkılamıyor yine bacakla.

  10. #10
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Ben çok beğendim

  11. #11

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    bende beğenenlerdenim genel olarak.gsx8 naked olanada gittim oturdum inceledim içime sinen motorlardan biri oldu bazı saçma eksiklikleri var sevmediğim şeyler halojen sinyal gibi stop ışığının plakalıkta durması en başta da fiyatı.gsx8 şu an satan bir model değil bunun gelmesiyle birliktede mezarını iyice kazdılar bence.şahsen onu almaya gitseydim 8r alır çıkardım özelliklede beyaz rengini.bence tutacaktır naked modeline göre bariz satar arada az fark var.bu motorda sevmediğim motor bloğunun açıkta olması abi niye kapatmıyorsun hem R diyorsun hem naked model gibi açık çıkartıyorsun motoru.tabi şuda var

    480 bine 3 silindirli 95 hp daha bir ss motor tarzı böyle bir şeyde alınabilir hatta bunu tercih ederdim açıkcası


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)