Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

KTM 250 Adventure vs Honda CRF 250 Rally

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    nTolga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Merhaba arkadaşlar,

    Bu iki motor arasında çok kararsız kaldım. Deneme fırsatı ve bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    17 Ocak 2024
    Şehir
    TEKİRDAĞ ÇORLU
    Motosikleti
    TVS RAİDER 125İ
    Alıntı nTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,

    Bu iki motor arasında çok kararsız kaldım. Deneme fırsatı ve bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim
    En çok nasıl bölgelerde süreceksin?

  3. #3
    nTolga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Alıntı ugrcnd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En çok nasıl bölgelerde süreceksin?
    Ufak tefek off road, genel olarak şehir içi olacak.

  4. #4

    Üyelik
    17 Ocak 2024
    Şehir
    TEKİRDAĞ ÇORLU
    Motosikleti
    TVS RAİDER 125İ
    Alıntı nTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ufak tefek off road, genel olarak şehir içi olacak.
    O zaman ktm 250adv.Bunun tartımını sen yapacaksın. Crf ile sele dar olduğu için uzun yolculuklarda biraz kasıkları ağrıtabiliyor. Arkadaşım bir heves almıştı hep totosunu bir sağ bir sola yaslıyor rahat olamıyordu. Şimdi 390adv aldı birde minder. Ama bu iş gönül işi içinde hangisi varsa o olsun. Beğenmediğin bir şeye binmek kötü.(İlk 0 motorum driftmh125 ti. Serseri motoru gibi görüyordum 14bin sürdüm onu istemeyerek)alırsan resimlerini bekliyoruz
    killingroad bunu beğendi.

  5. #5
    nTolga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Alıntı ugrcnd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman ktm 250adv.Bunun tartımını sen yapacaksın. Crf ile sele dar olduğu için uzun yolculuklarda biraz kasıkları ağrıtabiliyor. Arkadaşım bir heves almıştı hep totosunu bir sağ bir sola yaslıyor rahat olamıyordu. Şimdi 390adv aldı birde minder. Ama bu iş gönül işi içinde hangisi varsa o olsun. Beğenmediğin bir şeye binmek kötü.(İlk 0 motorum driftmh125 ti. Serseri motoru gibi görüyordum 14bin sürdüm onu istemeyerek)alırsan resimlerini bekliyoruz
    Sele muhabbetini bende çok düşündüm. Boy 180, kilo 95 ben oturduktan sonra arkada yer kalmayacak. Tel jant olayı biraz beni çekiyor ama diğer tarafta da oturuşu daha rahat, daha yüksek beygirli KTM var.

  6. #6

    Üyelik
    17 Ocak 2024
    Şehir
    TEKİRDAĞ ÇORLU
    Motosikleti
    TVS RAİDER 125İ
    Alıntı nTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sele muhabbetini bende çok düşündüm. Boy 180, kilo 95 ben oturduktan sonra arkada yer kalmayacak. Tel jant olayı biraz beni çekiyor ama diğer tarafta da oturuşu daha rahat, daha yüksek beygirli KTM var.
    Deneme şansı bulursan sür iki motoru. Ben İki motoru da denemiştim(evlilik falan derken alamamıştım). Ktm çok kıvrak ,her şeye cevap veren bir motor. Benimde boy 182 boyum yetiyor iki motorada. Birde neden bilmiyorum crf çok plastik gözüktü. Bilmiyorum ktm daha premium duruyor. Crf de uzun gösterişli falan. Arkaya birini alırsan çöüyor. Ktm daha yol odaklı ama piknik falan her yere de giriyor. Ben olsam ktm derdim. Karaborsada yok

  7. #7

    Üyelik
    13 Haziran 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    falcon flash 100
    Honda tam enduro, KTM baba tarafından sport gibi duruyor.

    Genel olarak şehir içi, tadımlık off road ise bence KTM ama siz içinizde ki sesi dinleyin.

  8. #8

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    CRF'yle yıllardır şehir içinde gezen arkadaşım da var, kallavi bir arkadaş da kendisi aynı zamanda. İşte test edip kendin yorumlamalısın.
    CRF250 veya ADV250 diyecek kadar nasıl bir şey istediğini daraltabilmişsin, bir taraftan ADV250 sorup öbür yandan Duke390 mı alsam diyen insanlar da var =) Sen buraya kadar daraltmışken artık denemekten başka sana bilgi sağlayacak çok bir şey kalmıyor.

  9. #9

    Üyelik
    17 Şubat 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Scrambler
    Uzun soluklu ve sorunsuz ve motosiklet diyorsan elbette Honda.
    Birisini Japon malı digerini Hint malı olarak dusunebilirsin.

  10. #10
    fancydriver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2023
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Ns200 - Honda Cb250R - CfMoto Mt650
    Binmeden almayın derim.

    Benim KTM ile sorun yaşayan arkadaşlarım oldu, herkese olacak değil ama Honda bloğu kendisini kanıtlamış, uzun ömürlülük ve sorunsuzluk açısından çok daha iyi bunu bilerek alın.

    Ama... İkisi aynı motor değil işte, ben uzun yol yapan da gördüm CRF ile ama Enduro yerini tutmuyor. Firmalar artık getirmiyor 250'lik enduro, eskiden V-Strom falan vardı, artık 650'lik getiriyorlar en küçük. Lightweight Adventure türünde(biz enduro diyoruz da bu ecnebiler adventure diyorlar bunlara) çok büyük açık var bence.

  11. #11
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    crf nin deposu şöyle 15 16 lt olsa her türlü işinizi görür uzun yolda da benzinci aramak zorunda kalmazsınız bu segmentte crf kral

  12. #12
    maximusti, - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2015
    Şehir
    Elbistan
    Motosikleti
    KTM DUKE 250
    ktm nin selesi de o kadar rahat değil, ama hem şehir içi hem hafif off road için 250 ve 390 adv gerçekten biçilmiş kaftan.


    şöyle de iki tane karşılaştırma videosu bırakayım.

    https://www.youtube.com/watch?v=Vqn0...b25kYSBjcmY%3D

    https://www.youtube.com/watch?v=y-H7...b25kYSBjcmY%3D

  13. #13
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Yolcuda alacaksan kesinlikle Ktm , CRF yüksek olduğu için heybetli görünüyor ama konfor sıfır , iki kişi binip birazda çantaları yükleyince rampalarda Ktm nin yanında bildiğin at arabası , otoyolda da 5 vites olduğu için bağırıyor , zaten lastikleride asfaltta har har gürültü üretiyor , o motor Toros dağlarında , yaylalarda , daha çok toprakda sürmek için üretilmiş , 650 lik yol motorlarına bütçesi yetişmeyenlerin tercih edip genelde mutsuz olduğu bir motor ( sürekli asfaltta sürdükleri için mutsuzlar) , yakıt ve sorunsuzluk açısından mutlu eder ama toprakta , dağda bayırda ,
    daha ucuza 400 cc kaymak gibi akan birşey istersen Dominar 400 e bak , şimdi uzun rotalar için tur versiyonunu üretmiş Hintli abiler , aşırı bozuk yollarda zorlanabilir ama genelde asfaltta sürüyorsan her türlü daha mutlu eder , cc hacim candır gerisi az yakacam diye ameleliktir ;)

  14. #14
    CRF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2022
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CRF 250 L
    ikisininde sele sert tarafta hem rally hem L kullandım. haftaiçi ev iş haftasonu ise off road yapıyorum. iki işe de geliyor menmunum . arazide 8-9 defa yatırdım meh banamısın demedi. yani ktm de güzel bence süpermoto da test motoru olabilir bir arayıp sor.

    ben olsam crf L alır devam ederdim.
    ugrcnd bunu beğendi.

  15. #15
    haluk23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2007
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    CRF250 Rally - Wave 110i - Crypton S - CB125F ...
    Merhaba. CRF 250 Rally için 5 vites yazmışsınız. Doğrusu 6 vites.

    Ama otoyolda bağırıyor kısmı doğru.

    Gerçi bu hacimde otoyolda bağırmayan motor yoktur herhalde.
    Paran varsa Japon, yoksa alman.
    A wise man once told his wife . . . nothing because he was a wise man.
    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)