Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

dominar 250 vs n250

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Düşünemedi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dominar’a binince ayağım yere değdirmekte güçlük çektim, koktum ilk çukurda yere düşerim ben bunla dedim
    Yeni motorunuz hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin ama ilk fırsat bulduğunuzda iyi bir kurumdan kapalı alan hakimiyet eğitimi almanızı öneririm. Böylelikle korkularınızın aslında ne kadar komik olduğunu görüp kendinize güleceksiniz. Ayrıca bu eğitim ve akabinde pratiklerden sonra motorunuzu daha iyi sürdüğünüzü hissedeceksiniz.
    espresso bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Hayırlı olsun, ben de N250 ile D250 arasında kalacak olsam N250 seçerdim. D250 250cc için çok ağır.
    Düşünemedi bunu beğendi.

  3. #23

    Üyelik
    23 Temmuz 2023
    ns200 tork 18,74 Nm - 8000 d/d -
    f250 tork 21.5 Nm - 6500 d/d
    5 vites diye eleştirdiğiniz için paylaşmak istedim. 5 vites ama 6500 devirde 21,5 torku yakalıyor - diğeri 8000 devirde yakalıyor. Daha az devirde yakalamasına karşın %15 daha fazla tork üretiyor. Yani 5 vitesin dezavantajı kalkmış. Yağ soğutmaya gelince 250'lik motorda gayet yeterli bajaj motorların en büyük arızası su sogutmada bu motorlar kolayına bozulmaz. Bu arada eski ns200 kullanıcısıyım arkadaşımda f250 var. F250'nin avantajları olarak aerodinamisi motorun çok daha iyi. Freni en az 2 kat daha iyi. Çift kanallı 300'lük grimeca disk var. Yani abs var abs var. F250 ve N250 daha konforlu güvenli, maksimum hızlarda farkları yok ancak şehiriçi anlık tork'da bariz farkı var n ve f in. Yani ben alacak olsam her türkü f250 yada n250 alırım ns ve rs'e göre. Dominar hertürlü daha iyi ama bir tık hantal. Gücünüz yeterde dominar 400 alabilirseniz yazdıklarımın hepsini unutun onu alın.
    Düşünemedi bunu beğendi.

  4. #24

    Üyelik
    08 Eylül 2023
    Şehir
    egenin incisi .
    Motosikleti
    vardı bir şeyler
    Alıntı Düşünemedi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dominar’a binince ayağım yere değdirmekte güçlük çektim, koktum ilk çukurda yere düşerim ben bunla dedim
    düşme korkunu yenmen lazım ilk önce , sonra iyi ve tatmin edici bir eğitim süreci .
    hayırlı olsun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun, ben de N250 ile D250 arasında kalacak olsam N250 seçerdim. D250 250cc için çok ağır.
    suzuki inazuma 188 kğ .
    motor teknik değerleri hemen hemen aynı .
    Düşünemedi bunu beğendi.

  5. #25

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı yayan1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    suzuki inazuma 188 kğ .
    motor teknik değerleri hemen hemen aynı .
    Suzuki Inazuma hafif mi yazdım acaba? 25HP 20Nm civarlarındaki motorlar için 180-190kg dolu ağırlık oldukça fazla açıkçası. CB250R'a göre kıyaslasak mesela? (27HP 23Nm 145kg dolu ağırlık...) 250cc'de kıyas standardımız Inazuma mıdır?

    D250 ile N250 arasında HP başına ağırlıkta N250 %3 civarı daha iyi. Buna da 20kg daha hafif olmasını da eklersek bence ağırlığa önem veren biri için gayet tercih edilir olabilir. Seçim alıcı ne istiyor nelere daha fazla önem veriyor ne kadar bütçesi var vs. gibi unsurlara bağlı. D250'nin bir çok güzel özelliği var ama N250 de basit olmasıyla çok çekici geliyor bana mesela; bu tarz motosikletler alıp kullanacağım bir yerde yaşıyor olsaydım basit olmasını tercih ederdim.
    espresso ve Düşünemedi bunu beğendiler.

  6. #26

    Üyelik
    08 Eylül 2023
    Şehir
    egenin incisi .
    Motosikleti
    vardı bir şeyler
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Suzuki Inazuma hafif mi yazdım acaba? 25HP 20Nm civarlarındaki motorlar için 180-190kg dolu ağırlık oldukça fazla açıkçası. CB250R'a göre kıyaslasak mesela? (27HP 23Nm 145kg dolu ağırlık...) 250cc'de kıyas standardımız Inazuma mıdır?

    D250 ile N250 arasında HP başına ağırlıkta N250 %3 civarı daha iyi. Buna da 20kg daha hafif olmasını da eklersek bence ağırlığa önem veren biri için gayet tercih edilir olabilir. Seçim alıcı ne istiyor nelere daha fazla önem veriyor ne kadar bütçesi var vs. gibi unsurlara bağlı. D250'nin bir çok güzel özelliği var ama N250 de basit olmasıyla çok çekici geliyor bana mesela; bu tarz motosikletler alıp kullanacağım bir yerde yaşıyor olsaydım basit olmasını tercih ederdim.
    CB R 250 gibi yarışçı genleri olan bir makine ile d 250 karşılaştırmak ...
    ben susuyorum , buyrun konuşun.

  7. #27

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı yayan1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CB R 250 gibi yarışçı genleri olan bir makine ile d 250 karşılaştırmak ...
    ben susuyorum , buyrun konuşun.
    Bence sizin motosiklet bilginiz çok zayıf. CBR250R ile CB250R'ın farklı modeller olduğunun farkında değilsiniz. Bu mu "yarışçı"?
    https://www.honda.com.tr/motosiklet/...d/honda-cb250r (daha sayfayı bile açmadan adreste "naked" yazdığı görünüyor...)

    Ayrıca piyasada düşük cc tek silindir yarışçı sadece bir tane motosiklet var o da KTM RC 390, diğer motorlar sadece karenajlı poz motorları, yarışçı falan değiller.
    espresso ve Düşünemedi bunu beğendiler.

  8. #28

    Üyelik
    08 Eylül 2023
    Şehir
    egenin incisi .
    Motosikleti
    vardı bir şeyler
    [QUOTE=Cyan;4760721]Bence sizin motosiklet bilginiz çok zayıf. CBR250R ile CB250R'ın farklı modeller olduğunun farkında değilsiniz. Bu mu "yarışçı"?
    https://www.honda.com.tr/motosiklet/...d/honda-cb250r (daha sayfayı bile açmadan adreste "naked" yazdığı görünüyor...)

    Ayrıca piyasada düşük cc tek silindir yarışçı sadece bir tane motosiklet var o da KTM RC 390, diğer motorlar sadece karenajlı poz motorları, yarışçı falan değiller.[/QUOTE


    R kullanıldığı yere göre değişir

    R Race anlamı taşır genelde ama bazen RR: Race Replica - pist için üretilen

    Ama genelde R dediğim gibi race anlamı taşır fazla detay aramamak gerek sonuçta hyosung 250r da var zx6r da var değil mi

    Bunlar da Race anlamına geliyor. İncik cıncık işlerle uğraşırsan yok road yok bilmem ne işin içinden çıkamazsın. Doğrudur ama R racedir yani

    ""Evet CB 250 R yarışçı genleri taşıyan bir naked veya bir city bıke cadde motosikleti " dir ...""


    Honda CB250R, spor motosikletlerden esintiler taşıyan ve retro tasarım ögelerine sahip olan naked bir motosiklettir. Ancak klasik naked tasarımlarının aksine önden daha az rüzgar alır. Kısacası Honda mühendislerinin tüm hünerlerini sergiledikleri oldukça özel bir tasarıma sahiptir.


    "spor motosikletlerden esintiler taşıması "cümlesindeki kasıt "halter ,futbol,uzun atlama " ise tabi siz haklısınız .Ben "r" harfiyle kullanılan tanımlamanın "race" olduğunu düşünmekteyim .

    bu sizinle konu hakkındaki sohbet te ki son mesajımdır .
    selametle.

  9. #29

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı yayan1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    bu sizinle konu hakkındaki sohbet te ki son mesajımdır .
    selametle.
    Allah razı olsun Yani "*naked* bir motorun model adının sonunda R var diye bunun o motorun yarışçı genleri taşıdığı anlamına gelip gelmeyeceği" veya "firmaların ürün tanıtım yazılarındaki iddialarının o ürünleri çok net ve tartışmaya kapalı olarak tanımladığı" veya "Honda'nın model isimlendirme standartları ve bunların istisnaları" gibi gereksiz konularda tartışmak hiç istemem açıkçası. (Benim adımın sonuna da Kağan ekleyelim, bu da benim Moğol İmparatoru olduğum veya genlerini taşıdığım anlamına gelsin mesela; ne kadar saçma değil mi?)
    espresso ve Metehan07-70 bunu beğendiler.

  10. #30

    Üyelik
    08 Eylül 2023
    Şehir
    egenin incisi .
    Motosikleti
    vardı bir şeyler
    sizden de " Allah razı olsun " bu sohbet bitti ise zamanımı daha iyi kullanabilirim .

  11. #31
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    Alıntı Yobaaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    n250 nin tasarımı çok kötü bence ayrıca sıvı soğutma olmaması ve 5 vites olması da pek mutlu etmiyor eğer para yetiyorsa d250 daha iyi
    Su soğutma olmaması +1
    5 vites +1
    Tasarım işi değişir ama D250 çok daha yakışıklı bence de.

    F250 için de n250 için aynı düşünüyorum.

  12. #32
    tecrube0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2021
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ns 160, Dominar 400 Tur Versiyon
    Dominar 250 ile uzun yol yapanlar genelde pişman oluyorlar n250 daha mantıklı.
    Düşünemedi bunu beğendi.

  13. #33
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Sürekli, İstanbul gibi bir şehrin, en kalabalık semtlerinde sürmüyorsanız eğer, ''yağ'' veya ''hava'' soğutmalı motorun hangi dezavantajı varmış, çok iyi bilen arkadaşlar bir anlatsın hele?
    Ayrıca mühim olan vites sayısı mı, vites aralıkları mı? Hayır yani ben çok hızlı araçlar biliyorum 3 vites falan.

  14. #34
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sürekli, İstanbul gibi bir şehrin, en kalabalık semtlerinde sürmüyorsanız eğer, ''yağ'' veya ''hava'' soğutmalı motorun hangi dezavantajı varmış, çok iyi bilen arkadaşlar bir anlatsın hele?
    Ayrıca mühim olan vites sayısı mı, vites aralıkları mı? Hayır yani ben çok hızlı araçlar biliyorum 3 vites falan.

    düşük cc oldugunda hava sogutması bayır tepe problem yaşatıyor. en azından benim mondial vulture öyleydi. manisadan izmire gelirken durup sogumasını beklemem gerekıyordu yazın.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  15. #35
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    düşük cc oldugunda hava sogutması bayır tepe problem yaşatıyor. en azından benim mondial vulture öyleydi. manisadan izmire gelirken durup sogumasını beklemem gerekıyordu yazın.
    Modele özel sıkıntılar olabilir. Zamanında hava soğutmalı bir çok motorla, kaç kez Akdeniz'den, Torosları aşıp, İç Anadolu'ya geçmişliğim var. Asfalttan falan da bahsetmiyorum ha, bilen bilir, Gazipaşa'dan yayla yolundan, Yunt Yaylasından, Alanya'dan, Kuşyuvası-Çayarası Yaylasından, Anamur'dan Abanoz yaylasından. Sonuç olarak bu aletler buna göre tasarlanıyor. Bakın Nepal'e, Hindistan'a, adamlar patikalarda hava soğutmalı motorlarla cirit atıyor.
    iptaluyelik02 bunu beğendi.

  16. #36

    Üyelik
    23 Temmuz 2023
    motosikletler için işin aslı 250cc motor için hava soğutma biraz az su soğutma biraz fazla yağ soğutma tam kendisi bana göre.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)