Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

Honda E-Clutch, istersen debriyaj kullanmadan manuel vites deneyimi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nooo sen cok yanlis bilmek bence :d
    Honda Unicam® i bir turlu anlatamadim sana

    https://www.motorcyclistonline.com/s...ngine-details/

    Bak yeni hornet te de Unicam® kullanilmis, tabi bu linki asil gonderme nedenim alttaki yorum kisimlarinda yazilanlar.


    - "My first thought is they're trying to duplicate the KTM 790 Duke"
    Cevap:
    "But the Honda won’t be pissing oil all over the place…"

    Ahahahaaa. Ya bu ktm motorlari neden yag kaciriyor niki ?
    Yuksek sikistirma orani mi buna neden oluyor ?

    Yavrucuğum bana Unicam i anlatmana gerek yok ;) anlatmaya çalıştığın şeyi ben elime alıp incelemiş tespih niyetine sallamış biriyim , tek egzantrik çağ dışı bir ünitedir Honda'nın öncelikle maliyeti düşürmek birazda az yaktırmak için uydurduğu bir zavazingodur , ha bana dersen ki Vfr de tee 90 larda Vtec uygulamış eyvallah der güzel yerlerinden öperim , ama bana Unicam diye boktan birşey ile gelme Ktm ler neden yağ kaçırıyor ? cevap : kullandıkları conta , keçe , oring Ktm nin sonuna kadar yüksek güç , alabildiğimiz kadar sporting mantığına dayanamadığı içindir , adamların sloganı " benim motorumu al piste çık yada dağ bayır atla zıpla" bunun için hazırız büyük modifikasyona gerek yok demekteler , çok satmak gibi dertleri ikinci planda Honda , Yamaha vs gibi 1. değil..ben amatörüm birader banane yarıştan performanstan virajdan diyorsan eyvallah Honda al 200.000 km mutlu mesut fıtı fıtı kullan , yok ben adrenalin istiyorum diyorsan Ktm gibi sıradışı motorlara yönelmelisin , sen Ferrari yi Lamborghini yi sorunsuz ömürlük arabalar mı sanıyorsun ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    DickName - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2021
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Nc'yi de başarılı bulan biriyim.
    Benim gözümde NC budur. Kensine Naciye demeyi uygun bulurum. Donumor ise eşantiyon.

    killingroad, espresso, mertowski ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #43
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    mukemmel teknolojı dct sıstemındekı ustun basarısı emınım kı bunda da lıder olarak devam edecektır honda ısını ıyı yapıyor

    gercı hıc dct sahıbı olamayan kısım beğenmez vırajda vıtes atıyor kazayapıyor felan derler ama kullanan bılır tabıkı aslını oyle bişi olsa dunyanın en cok satan yuksek cc motoru olmazdı

  4. #44
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yavrucuğum bana Unicam i anlatmana gerek yok ;) anlatmaya çalıştığın şeyi ben elime alıp incelemiş tespih niyetine sallamış biriyim , tek egzantrik çağ dışı bir ünitedir Honda'nın öncelikle maliyeti düşürmek birazda az yaktırmak için uydurduğu bir zavazingodur , ha bana dersen ki Vfr de tee 90 larda Vtec uygulamış eyvallah der güzel yerlerinden öperim , ama bana Unicam diye boktan birşey ile gelme Ktm ler neden yağ kaçırıyor ? cevap : kullandıkları conta , keçe , oring Ktm nin sonuna kadar yüksek güç , alabildiğimiz kadar sporting mantığına dayanamadığı içindir , adamların sloganı " benim motorumu al piste çık yada dağ bayır atla zıpla" bunun için hazırız büyük modifikasyona gerek yok demekteler , çok satmak gibi dertleri ikinci planda Honda , Yamaha vs gibi 1. değil..ben amatörüm birader banane yarıştan performanstan virajdan diyorsan eyvallah Honda al 200.000 km mutlu mesut fıtı fıtı kullan , yok ben adrenalin istiyorum diyorsan Ktm gibi sıradışı motorlara yönelmelisin , sen Ferrari yi Lamborghini yi sorunsuz ömürlük arabalar mı sanıyorsun ?
    Bu yorum benzetmeler kesinlikle yanlis.

    Ktm nin spesiyal motorlari vardir da duke 790 890, adv 890 gibi genel kullanicilara hitap eden motorlarini ferrari lambo veya yarisa özel makina demek dogru degil.

    Dakar da kullanilan makinasini bize replica olarak sunsa tamam derim,o motor yaris icin uretilmis asiri sikistirilmis makina diyerek normallesstirebilirim.

    Ama bunlari,aslaaa

  5. #45
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Otomobil tarafında azınlıkta olduğumuz geçerli ama motosiklette bu böyle mi çok emin değilim. Motosiklet o kadar "mainstream" bir şey değil hala. BMW 1'de arkadan itişi bıraktı, üç beş çapulcu toplanıp Alman Büyükelçiliği önünde bira şişesi bıçakladık konu kapandı. Ama motosiklette kitle halen farklı bence.
    Bir de elbette ürün geliştirme süreci ile ilgili söylediklerin jenerik olarak doğru ama otomotiv ve motosiklet tarihi de çöpe atılmış bir çok yeni fikirle dolu. Bu çöpe gider demiyorum ama firmanın bunu uygulamaya alma kararı almış olması doğru karar olduğuna da kanıt oluşturmaz demek istiyorum.
    Manuel sevenler olarak azınlıktayız artık demek istedim , 3.15 ve 3.20 iki tane BMW m oldu arkadan çekişin güzelliğini iyi bilirim ;) Honda yatırım yaptığı teknolojilerden yada tercihlerinden kolay kolay vazgeçmiyor ama geçmişte oval piston gibi bir saçmalıktan çabuk vazgeçti ,mesela DCT ye yatırım yapmaktan vazgeçmedi her yeni modelde güncelledi hatta GoldWing le 7 ileri viteslisini bile üretti , bazı tercihlerinden ise hemen vazgeçmiyor sanırım yönetimde inatçı moruklar var , şu Africa yı tuttu sadece şamrelli lastikle üretti yıllarca , tubless lastik seçeneği olsa 2016 da alacaktım , tee 2020 mi de mi ne tubless getirdi şimdi ise 2024 lerin hepsi tubless jant olmuş :D
    killingroad ve espresso bunu beğendiler.

  6. #46
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Manuel sevenler olarak azınlıktayız artık demek istedim , 3.15 ve 3.20 iki tane BMW m oldu arkadan çekişin güzelliğini iyi bilirim ;) Honda yatırım yaptığı teknolojilerden yada tercihlerinden kolay kolay vazgeçmiyor ama geçmişte oval piston gibi bir saçmalıktan çabuk vazgeçti ,mesela DCT ye yatırım yapmaktan vazgeçmedi her yeni modelde güncelledi hatta GoldWing le 7 ileri viteslisini bile üretti , bazı tercihlerinden ise hemen vazgeçmiyor sanırım yönetimde inatçı moruklar var , şu Africa yı tuttu sadece şamrelli lastikle üretti yıllarca , tubless lastik seçeneği olsa 2016 da alacaktım , tee 2020 mi de mi ne tubless getirdi şimdi ise 2024 lerin hepsi tubless jant olmuş :D
    İcinde hep africa istegi odugunu biliyodum sdsdada
    espresso bunu beğendi.

  7. #47
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu yorum benzetmeler kesinlikle yanlis.

    Ktm nin spesiyal motorlari vardir da duke 790 890, adv 890 gibi genel kullanicilara hitap eden motorlarini ferrari lambo veya yarisa özel makina demek dogru degil.

    Dakar da kullanilan makinasini bize replica olarak sunsa tamam derim,o motor yaris icin uretilmis asiri sikistirilmis makina diyerek normallesstirebilirim.

    Ama bunlari,aslaaa
    790,890 vs motor güçlerine bak , sıkıştırma oranları , vites aralıkları , amortisör kalitesi , fren kaliperinin kalitesi , şase geometrisi vede hafifliği herşey den önce sportif kullanım için dizayn edilmiştir , uzun ömür , konfor , yakıt tüketimi gibi beklentiler bu gibi üretimler de ikinci plandadır , Ferrari ile üretim mantığı birebir aynıdır yazdım bunun neresi yanlış

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------

    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İcinde hep africa istegi odugunu biliyodum sdsdada
    Africa nın tipini severim daha öncede yazmıştım , birde 1.90 olduğum için üstünde sırıtmamıştım herkes Vstrom dan sa bu sana yakıştı dedi bi gaza geldim evet :D ama test sürüşlerinde keyif alamadım , şamrelli lastik , yumuşak suspansiyon , frende kafanın dalması , alt devirlerdeki cansızlığı , binlik motor gibi akselerasyonu olmaması canımı sıktı , o zamanlar bayada uygundu fiyatı 650 lik Vstromla arasında 20-30bin fark vardı , son darbeyi vuruyorum Hırbo sıkı tutun :D 1200 gs satın alıp kullanmaya başladıktan sonra Africa nın hiç şansı kalmadı bende kusura bakma..
    espresso bunu beğendi.

  8. #48

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Manuel sevenler olarak azınlıktayız artık demek istedim , 3.15 ve 3.20 iki tane BMW m oldu arkadan çekişin güzelliğini iyi bilirim ;) Honda yatırım yaptığı teknolojilerden yada tercihlerinden kolay kolay vazgeçmiyor ama geçmişte oval piston gibi bir saçmalıktan çabuk vazgeçti ,mesela DCT ye yatırım yapmaktan vazgeçmedi her yeni modelde güncelledi hatta GoldWing le 7 ileri viteslisini bile üretti , bazı tercihlerinden ise hemen vazgeçmiyor sanırım yönetimde inatçı moruklar var , şu Africa yı tuttu sadece şamrelli lastikle üretti yıllarca , tubless lastik seçeneği olsa 2016 da alacaktım , tee 2020 mi de mi ne tubless getirdi şimdi ise 2024 lerin hepsi tubless jant olmuş :D
    İşte bence motosiklet tarafında daha azınlığa düşmedik, de neyse konumuzla çok da önemi yok bunun. Tabii ki otomatik vitesli normal motosiklet talep gören bir alan, DCT'deki tercih (çift kavrama) konusunda emin değilim ama inat mantıklı zira burada büyük bir pasta var. Ama belki de en baştan mı e-clutch'a girmelilerdi, orası şu an garibime giden nokta. İki tane aynı amaca hizmet eden teknolojiyi barındırmak da maliyetli olacaktır, ama Honda'nın bütçesini düşündüğümüzde makul bir süre bu ikiliği devam da ettirebilirler ama bir noktada bunu tek sisteme indirmeleri gerecektir diye düşünüyorum.

    Tüm Japonlarda genel bir muhafazakarlık ve inatçılık var, bir de Honda özelinde sen 5-10 yıl diye kabaca çerçevelenecek bir sürede yönetim bayağı bir değişti, haliyle felsefe de değişti. Transalp siparişi vermememin en büyük sebebidir şambiyel. Hangi tedarikçiyle kaç yüz sene anlaşma imzaladılarsa artık =)

    E21/E30 sürmüş biri olarak modern otomobillerden benden daha fazla tiksinmen lazım bence =)

  9. #49
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    790,890 vs motor güçlerine bak , sıkıştırma oranları , vites aralıkları , amortisör kalitesi , fren kaliperinin kalitesi , şase geometrisi vede hafifliği herşey den önce sportif kullanım için dizayn edilmiştir , uzun ömür , konfor , yakıt tüketimi gibi beklentiler bu gibi üretimler de ikinci plandadır , Ferrari ile üretim mantığı birebir aynıdır yazdım bunun neresi yanlış

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------



    Africa nın tipini severim daha öncede yazmıştım , birde 1.90 olduğum için üstünde sırıtmamıştım herkes Vstrom dan sa bu sana yakıştı dedi bi gaza geldim evet :D ama test sürüşlerinde keyif alamadım , şamrelli lastik , yumuşak suspansiyon , frende kafanın dalması , alt devirlerdeki cansızlığı , binlik motor gibi akselerasyonu olmaması canımı sıktı , o zamanlar bayada uygundu fiyatı 650 lik Vstromla arasında 20-30bin fark vardı , son darbeyi vuruyorum Hırbo sıkı tutun :D 1200 gs satın alıp kullanmaya başladıktan sonra Africa nın hiç şansı kalmadı bende kusura bakma..
    Ya niki bana bilgiler geliyor, gs i satip vstrom alma hayalin var
    O yuzden bana gs ovme sdsd

    Sen vstrom seversin ben africa, zevk meselesi..hele şu gs ten kurtul da önce :d

  10. #50
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya niki bana bilgiler geliyor, gs i satip vstrom alma hayalin var
    O yuzden bana gs ovme sdsd

    Sen vstrom seversin ben africa, zevk meselesi..hele şu gs ten kurtul da önce :d
    Döküm jantlı Vstrom 800 SE yi bekliyorum gelsin test sürüşü yapalım tekrar Suzuki'yle aşk yaşayabilirim , yav GS in de başka bi havası var motosiklet festivallerine falan gidince hatunlar bi değişik bakıyorlar ehehe freni virajı falanda hakkatten çok iyi yahu zırt pırt arıza vermese birde :D
    Hırbonen ve espresso bunu beğendiler.

  11. #51
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Honda beyaz eşya işine girse süper satar bence.

  12. #52

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)