Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Globalmotor Müşteri Memnuniyeti Testi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Bu siteden edindiğim olumlu görüş ve kullanıcı tavsiyeleriyle Hyosung gt 250R almıştım.

    Başlarda herşey iyi gidiyor, tek çekincem olan distribütör firma değişmiş, müşteri memnuniyeti odaklı yeni bir anlayışla test motoru sağlamak, arıza çıkaran motosikletlerin sahiplerine tamir süresince kullanmak üzere motosiklet verilmesi,hatta garanti kapsamına girmeyen hallerde bile motoru garantiden tamir edilmesi (speedrunner isimli üye motoruna aldığı debriyaj telini kendisi değiştirince kavrama balataları yanmış ancak, globalmotor bu balataları hiçbir ücret talep etmeden yenisiyle değiştirmişti. )

    Peki gerçekten durum böyle miydi ? Arkadaşımın satın aldığı eski motorum olan Hyosung 3500 kmde krank kilitlemiş. Arkadaşım 1 ay kadar beklemiş ve kendisine muhattap bulamamıştı. O andan itibaren Aklımda Globalmotorun gerçekten bahsedildiği kadar başarılı olup olmadığı sorusu dolaşmaya başladı. Acaba bir çifte standart mı sözkonusuydu?

    Motosikletim 5700 km de aheste aheste giderken sübap kesti. Her ne kadar moralim bozulsa da durumu foruma yazmak yerine yukarıda bahsettiğim gibi arıza durumunda İstanbul dışındaki kullanıcılara nasıl hizmet verildiğini görmek amacıyla sesimi çıkarmadan beklemeye başladım.

    Ancak zaman geçtikçe basit bir parça değişimi için bile muhattap bulamamam canımı sıktı, geçen hafta siteye motorumun arızalı olduğu ve memnuyiyetsizliğimi bir 2 satırda yazdım. Yazımı okuyan BBRR (Barış abi) özel mesajdan bana ulaşarak durum hakkında bilgi aldı ve Globalmotorun müdürüyle görüşeceğini, muhtemelen bir yanlış anlaşılma durumu olduğunu, başımdan geçenleri yazmamı istedi. Yazdığım yazıyı aynen aşağıya kopyalıyorum

    Not: olayları kaydetmediğim için tarihlerde hata hatam olabilir.

    22 Ağustos Salı günü 5700 km deki Hyosung GT250R motosikletim 3 viteste 60–70 km hızla giderken motordan garip sesler çıkararak sustu.

    23 Ağustos Çarşamba günü, Çarşamba ilçesinden servis getirilerek motor arka silindiri söküldü. Motosikletin sübap kestiği anlaşılınca hasar gören parçalar sökülerek Globalmotora gönderilmek üzere Çarşamba ilçesindeki servise götürüldü. Servis elinde parça katalogu bulunmadığı için ( Garanti talep formuna yazılmak üzere) parça kod numaraları servise tarafımdan fakslandı.

    Servisin söylediğine göre hasarlı parçaların incelenmek üzere tarafınızdan istenmesi üzerine, Perşembe veya Cuma günü kargoya verildi. Yine servis parçaların 28 Ağustos Pazartesi günü elinize ulaştığını söyledi.

    Bu tarihten 1 hafta sonraki Salı günü, servisimin tarafınızdan tatmin edici bir cevap alamaması nedeniyle istemeyerekte olsa duruma müdahale etmek ve gidişatı birinci ağızdan öğrenmek üzere Özcan beyi aradım. Kendisi, usta ile parçaları incelediklerini ve arızanın garantiye girdiğini en geç Perşembe günü parçaları kargoya vereceklerini ifade etti. Perşembe günü aradığımda Özcan Bey meşgul olduğu için Rahmi beyle görüştüm. Kendisine durumu izah ettiğimde Özcan beyin usta ile parçayı incelemeye başladıklarını, durumu bildireceklerini söyledi. 15 dakika kadar sonra 12 gün boyunca parçalanmış piston ve motor kafasını nasıl bir incelemeye aldıklarını sormak için tekrar telefon açtım ve Özcan Beye ulaştım. Kendisi, parçayı çoktan incelediğini ancak parçaların yeni teminat yasasının doğurduğu bürokrasi yüzünden gümrükte takıldığını (bu parçaları elinizde bulundurmamanız ilginç) Cuma en geç Pazartesi günü kargoya vereceğini söyledi. Bu güne kadar gelişen olaylar bundan ibaret.

    Şu an itibariyle sorunum henüz bir şikayete dönüşmese de Barış Beyin moderatörlüğünü yaptığı “motosiklet.net”, sitesinin aktif bir üyesi olmam nedeniyle şahit olduğum. İstanbul’da bulunan müşterilerinize gösterdiğiniz ihtimamın ( test motosikletinin tamir süresince verilmesi gibi çok bilinen markaların bile yapamadığı müşteri memnuniyeti odaklı uygulamalarınızın) yarısını bile görememek, her fırsatta marka memnuniyetimi dile getiren beni üzmüştür.

    İnternet sitesinde dile getirilen sorunların tarafınızdan okunarak derhal müdahale edilerek okunduğunu bildiğim için kendimce, Anadolunun herhangi bir yerinde oturan ve interneti kullanmayan, tek muhatabı servisi olan müşterilerinize karşı tutumunuzu test etmiş ve İstanbul’daki ilgiyi göremediğim için şevkim kırılmıştır. Yine de sponsoru bulunduğunuz motosiklet.net sitesinde bir şikayet başlığı açmamış son damla olan pazartesi gününü beklemeye karar vermişken Barış beyle konuşurken, bu konunun dile gelmesi üzerine kendisi durumun açıklığa kavuşması ve bir yanlış anlama varsa düzeltilmesi için, sizinle temasa geçeceğini ve arıza anından itibaren başımdan geçenleri yazmamı istemiştir.


    Not: Bir makine mühendisi olarak, buradaki servisinizin genelde 2 zamanlı motorlar ve eski tip (zincirsiz eksantrikli) 4 zamanlı motorlarla uğraştığı, Hyosunga yabancı olduğu ve gönderdiğiniz kılavuzların İngilizce olması nedeniyle kendisini geliştiremediği için motorun toplanması safhasında motorun senteye alınması esnasında hata yapabileceğimizi düşünüyorum. (kılavuzlarınızda motorun toplanması ve senteye alınması kısımları eksiktir). Bana eksik olan kısımları veya arka silindire ait detaylı bir (eksantrik zincir dişlisi üzerindeki ok ve numaraların kesin konumları gibi) resim veya anlatım gönderirseniz, aynı durumun tekrar vuku bulmasının önüne geçeceğimizi düşünmekteyim.


    Ertuğrul Öz

    Yanlış anlamanın tatlıya bağlandığını düşünerek bahsedildiği üzere parçaların cuma, en geç pazartesi günü kargoya verileceğini düşünerek hafta sonunu geçirdim.


    Bugün (salı) servisimi aradığımda parçalardan hala haber çıkmadığını öğrenince globalmotordan Özcan beyi aradım. Kendisine güya parçaları Perşembe günü göndereceğini ancak bugünün Salı olduğunu söyleyince, Sanki bana iyilik yapıyormuş ta, ben küstahlık etmişim gibi üste çıkmaya çalışarak, yazdığım yazıyı okuduğunu (yukarıdaki alıntı) bu yazıda kendisini aşağıladığımı söyleyerek, “Kanuni hakkımız 30 gün bu süreden önce parçaları alamazsın gibi bir söz söyledi”. Bu sözü üzerine konuşmayı daha fazla uzatmaya gerek olmadığı için kısa kesip kapattım.



    Evet başımdan geçenleri elimden geldiğince detaylı anlattım. Eminim ki durumu en baştan buraya yazsaydım şu an motosikletim çalışır vaziyette olacaktı. Üstüne üstlük bir de, parçaları ellerinden geldiği kadar geciktirerek beni akılları sıra cezalandırmayacaklardı. Hayatımda ilk defa paramla rezil oldum.

    Bu günden sonra bu sitede bu motora değil belki ama (bu tip arızalar her motosiklette başımıza gelebilir) Globalmotorun çifte standartı yüzünden, soranlara “YARAMAZ” diyen birisi olacak.

    Not: Başlık hangi kategoriye giriyor karar veremediğim için buraya açtım.
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    EgeKnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2005
    Şehir
    izmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    YAMAHA FZR 1000 EXUP
    *************************************************
    »»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan taşınmıştır.»»»»»»
    Foruma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.
    Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
    Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
    Şikâyetler için... info@motosiklet.net
    ************** Site Yöneticisi: EgeKnn **************

  3. #3
    Moderatör (forrap) Tuncer Sezen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2005
    Şehir
    İzmir
    Bikaç kişi daha sorun yaşamıştı,(ceko'ydu sanırım ya da ceku )o da İzmir tatilini yarıda kesmek zorunda kalmıştı motosikletinin çıkardığı arıza yüzünden.Hyosung motosikletler kaliteli motosikletler tamam ama açıkcası özellikle son bi kaç aydır okuduğum problemler(boşa geçerken sorun yaşanması,akira ve ceko nun başına gelenler vs.)beni hyosungtan soğutmaya başladı.Ciddi bir şekilde bir kaç ay sonra hyosung gt250 comet ya da 250r almayı düşünüyordum ama sanırım şimdi tercihimi Honda cbf 250 den yana kullanacağım...Ben senin yazdıklarını anlıyorum,asıl problem motosiklette değil distribütör de.Ama ne olursa olsun benim kanımca bu tür arızaları "kaliteli" dediğimizi bir motosikletin çıkarmaması lazım.Parası da az değil hani...Global motorun müşteri memnuniyeti adına yaptıkları umarım bu olayda gözüken gibi göstermelik değildir...
    Umarım sorunun bir an önce düzelir ve tekrarını yaşamazsın...

  4. #4
    entellektüel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial Zat 150 Yakında Yamaha 1200 cc Chopper
    Arkadaşlar http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=20500
    baktığınızda Sanırım aydınlanırsınız. Bu teknik servisler ve ithalatçılar al birini vur birine
    [B][I][COLOR="Red"]Yanlışlarıyla Mutlu olanları, Doğrularınızla Rahatsız etmeyiniz...[/COLOR][/I][/B]

  5. #5
    Luxor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    2007 Honda CBF150
    açıkçası çok başından beri (türkiyenin koşulları yüzünden) korktuğum ve şüphelendiğim birşeydi bu.yani bir firmanın diğer bütün firmalar aksine müşteri memnuniyetini başlarda çok üst düzeyde tutması ve sonradan doğal olarak gevşemesi.tabii bu müşteri memnuniyeti foruma yazılan başlıklarlamı sınırlı yoksa tüm türkiyedeki nete ulaşamayan ve bu siteden haberi olmayan kullanıcıları da mı kapsıyor diye düşünmedim değil.ancak korka korka bir süre sonra patlak vereceğini düşündüğüm olayın sanırım ilk fısssss ları duyulmaya başladı.
    bende seneye yaza bir hyosung ile girmeyi düşünürken açıkçası bu davranış biçimi sonrası bu olayı askıya almaya karar verdim.
    bu davranış biçimi derken yapılan ilk hatada firmayı yargılamak olmaz tabii ama benim korktuğum yönde olayların geliştiğini görmem beni bu kararı almaya yöneltti.
    şimdi düşündüğüm şey şu
    gerçekten global motor müşteri memnuniyetini göstermelik ve kendi kontrolü altında mı sunuyor piyasaya, yoksa koşullara bakmaksızın her müşterisine mi sunuyor.
    çünkü madalyonun bir de şu tarafı var ki
    "sitelerde firmayı iyice yücelttik ve kilit kişilere gereken memnuniyeti sağlayıp reklamımızı yaptık.bundan sonra iyice bir destek kitlemiz oluştu.artık istediğimiz gibi davranabiliriz" düşüncesinin olması.
    umarım böyle bir düşünce yoktur ve bu olay sadece bir kaç personelin anlık patavatsızlığından kaynaklanmıştır.
    ne diyeyim, zaman herşeyi gösterecek elbette...
    Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...

  6. #6
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Arkadaşlar hemen infial etmemek lazım.

    Bu ithalat işleri öyle göründüğü kadar kolay değildir.

    özellikle bu tür yeni kanunların çıktığı zamanlarda....

    Ben Saab marka araba kullanıyorum. bir kaç defa 2 aydan fazla parça beklediğm oldu.

    Özcan Bey diye bahsedilen arkadaş da etten kemikten bir insan, eminim ki yazın sonuna gelindiği şu günlerde herhalde bu arkadaş iyice bunalmıştır.

    22 Ağustos ile bugün arası inanın çok süper bir zaman.
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  7. #7
    BIYIKLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Birinin sürekli özel reklamını yapmasından ötürü zaten markaya istemeden gıcıklığım oluşmuştu bu kötü örnekten sonra hiç işim olmaz. Zaten taşradayım uzak servislerde telefonla süründürülmek istemem sanırım bizim gibileri en iyi honda paklar. Mondial alsam bile burada iki tane çok beğenilen servisi var. Servis hizmeti, müşteri memnuniyeti çok önemlidir daha az önce weblebi.com dan aldığım ürünlerden birinin iptali için attığım okkalı fırçadan sonra bile satış bölümü defalarca özür diledi şimdi kargoya vermişler diğer ürünlerimi yine özür dilediler stokta gözüküyordu ürün (senheiser kulaklık) hemen kaldırmışlar. Müşteri memnuniyeti budur, Globalmotor olmadı
    Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
    Mustafa Kemal ATATÜRK

  8. #8
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    İşte bu kadar zamandır bozulup bozulmadığına veya garantiye girip girmediğine karar veremedikleri parçalar.





    Mesele parçaların geç gelmesi veya motorun kronik problemlerinin olması değil. Bugün yarın göndereceğiz diye bekletilmek.

    Eski motorum kaza yaptığında Rahmi beyle fiyat almak için yaptığım görüşmede elinde olmayan parçaların 1 hafta içerisinde tedarik edilebileceğini yazmıştı. Peki bu parçalar garanti kapsamına girince mi 1 ayda geliyor ?

    Başlangıçta peşin peşin parasını vererek satınaldığım garanti hakkımı kullanmak için yalvarmam mı gerekli ?

    Sırf masraf çıkartmasın diye 2. el japon almaktan vazgeçtim. Şimdi keşke diyorum...
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  9. #9
    watergun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2005
    Şehir
    Kırıkkale
    Motosikleti
    yamaha ybr 125
    nedir senin bu hyolardan çektiğin

  10. #10
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    öncelikle geçmiş olsun arkadaşım


    5700 km de sübap kesmesi gerçekten çok ilginç. 8250 ytl vercem bunları yaşayacam. interneti herkes okuyor tabi reklam konusu.

    ben konyada hyosung almam demiştim herkes neden diye sormuştu. istanbul için çok farklı tabi. istanbula büyük önem veriyorlar.


    hyosung bence racing motor gibi deviri beygiri 250cc ye göre yüksek. bu da dayanıklılığını azaltıyor bana göre.

    keşke konyayı bilseniz daha iyi anlarsınız beni. her zaman derim istanbulda olsam hyosung alırım fakat konyada almak büyük risk.
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  11. #11

    Üyelik
    28 Haziran 2006
    Şehir
    kozyatağı - istanbul
    Motosikleti
    hyosung karion 125
    Arkadaşın yaşadıkları oldukça acı. hiçkimse yazın ortasında motorsuz kalmak istemez. sanırım bir üzüntüsü de bu forumda okuduğu pozitif olaylar ile yaşadıklarının taban tabana zıt olması.

    Ancak, bence globalmotor kısmını da dinlemek lazım. Özcan bey veya global motordan başka bir yetkili sanırım bu forumu takip ediyor. Göndereceği açıklama sanırım olayın parçalarını tamamlayacaktır.

    Ben global'in sitesindeki forumu da takip ediyorum, istanbul dışındaki sorunlara da hassasiyet gösteriyorlar.

    Ancak, gönül isterki, bu mesajlar yazılmadan her taraftaki bayi ve servisler aynı ilgiyi göstersin, interneti kullanmayan hyosung (ve diğer marka) sahipleri de aynı ilgiyi hakediyorlar.

    Globalin açıklamasını bekleyelim. Ama yaşanan tabii ki marka için koca bir eksi.
    "Kalkın ey ehl-i vatan" dediler. Kalktık... Onlar oturdu. Biz ayakta kaldık.

  12. #12
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Bu noktada söylenebilecek tek bir cümle var İstanbullu olmak yada olmamak eskiden atığımız mailler kısa süre içerisinde yanıtlanıyordu kullanıcı sayısı arttıkça tavırlarmı değişiyor bana bu markayı danışarak alan tam 6 kişi var dahası hala soran onca kişi bu alanlarda benim bildiklerim.Kanunlar varsa herkez için var önemli olan sıkıntıları açıkça dürüstçe paylaşabilmek cesaret ile bu arızalar her markada oluyor o bilinen markalardan milletin neler çektiğini görüyoruz servislerde önemli olan stabil olup tavır değişimi yapmadan eşit yaklaşımla dürüstçe iyi niyetle yardımcı olmak kimsenin beklediği daha fazla bir şey yok...Ertuğrul ben ve daha bir çok arkadaşım bu ortamda Hyosung ile ilgili anlattıkları bir çok insana tercih sebebi oldu bunu herkezden çok daha iyi biliyorlar.Doğrusu buydu çünkü yaşanılanlar ilerdede yaşanılanlarda dürüstçe eğrisi ile doğrusu ile aktarılacaktır kimsenin bundan bir şüphesi olmasın bu arızalar her markada olabiliyor önemli olan çözüme yönelik davranışlar kimsenin makineden bir şüphesi olmasın umarım servislerdende olmaz...

  13. #13
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Evet bu başlığı açıp açmama konusunda Aytskalla Samsun'a yaptığı ziyarette yüz yüze konuşma fırsatı bulduk. İzmirdeki kullanıcılar da ilgisizlikten muzdaripler.(Globalmotorun kendi forumuna bakarsanız görürsünüz)

    İşin ironik yanı yazın problem yartmasın, tadımı kaçırmasın diye sattığım Regal raptor sorunsuz 15000 i tamamlamış. Çocuk daha bujisini görmemiş.

    Tigermbz nin çin malı motoru krank dağıttı 1 haftada toplayıp verdiler. Geçen hafta o da sübap kesti yine garantiden 1 haftada tamir edildi.

    Not: Aytaç kusura bakma kafam biraz dağınıktı, Bizde misafire hesap ödetmek olmaz ama. İnşallah nişanda düğünde telafi ederiz
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  14. #14
    orfoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2006
    Şehir
    mugla
    Motosikleti
    f650 gs
    öncelikle geçmiş olsun,, global motor işi ağırdan alıyorsa hyosung firmasını bir maille konudan haberdar etmek işe yarayabilir. Ünlü bir markada ben de buna benzer bir problem yaşadım, şirketin kendisine yazdığım mailden sonra bütün sorunlar giderildi..

  15. #15
    dogasom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul / Beylerbeyi
    Motosikleti
    Gilera Nexus 500
    Merhaba, Hyosung kullanıcısı değilim sadece bir arkadaşıma önermek için globalmotor getiriyor dedim. Demez olaydım internet sayfasının Hyosung bölümü açılmıyor, böyle birşey nasıl olur. All_htan müşterileri değilim.
    Keyifli sürüşler,

  16. #16

    Üyelik
    25 Kasım 2005
    Abi seni sogutmak gibi olmasi gerci sogumussun da..
    Korelilerin kalitesini eskiden beri biliyoruz.
    Ben sanayide oto yedek parcaciyim.
    Gecengun Hyundai Getz geldi.
    Şanzumanı dağalmış daha 15.000 km de
    ve servis kullanıcı hatasından dolayı garantiye sokmamış.
    Arkadaşımla elli kere hyosung hakkında tartıştık. Ama artık bende hyosung un yanını tutmuyorum.
    Umarım sorunun kısa çözülür

  17. #17
    scorpi0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Hyo' GT650S
    Alıntı dogasom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, Hyosung kullanıcısı değilim sadece bir arkadaşıma önermek için globalmotor getiriyor dedim. Demez olaydım internet sayfasının Hyosung bölümü açılmıyor, böyle birşey nasıl olur. All_htan müşterileri değilim.
    Keyifli sürüşler,
    Daha once de lafi gectigi uzere Internet Explorer ile aciliyor, Global'in sitesi Firefox'u pek sevmiyor. Sana karsi bi durum yok yaani, tamamen Firefox'a karsi ;)
    Sert cisimlere çarpmayın. Sert cisimlerin size çarpmasına izin vermeyin. Düşmeyin. Lastik kısmı aşağıda, parlak kısmı yukarıda tutun.

  18. #18
    BIYIKLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Nedense Honda'nın, Yamaha'nın kaliteli markalı her ürünün sitesi firefox'a karşı değil.
    Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
    Mustafa Kemal ATATÜRK

  19. #19
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    geçmiş olsun arkadaşım. yazın ortasında böyle magdur olmak çok kötü. ama merak etme bu topik böyle kalmaz. eminim hyosung dan birileri buraya bir savunma mesajı yazacaklardır olayı birde onlardan dinleyelim bakalım ne diyecekler....

  20. #20
    Carcharoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer
    Motorumu 4,000 km bakımına hondaya götürdüm. Ve inanırmısınız sanki şirketin sahibiymişim gibi bir muamele gördüm. Motoru servisten aldığımda benzin göstergesi çalışmıyordu depoyu doldurunca farkettim. Kendim söktüm bulamadım neyse dedim götürürüz servise. Bayinin müdürü 3 kere özür diledi ve yapma etme dememe rağmen benim motora bakım yapan çocuğu haşladı (çocuğun gönlünü aldım neyse ki) neyse şimdi bu adam bunu niye anlatıyor diye soruyorsunuzdur içinizden... Motorumu dün satılığa çıkardım. Amacım Hyosung GT250R almak !!! Çok araştırdım özellikle barış abinin bu firmayı övmesi kullanan bir arkadaşımın övmesi beni çok memnun etti Bursada Hyosung bayisi yok. Bu kadar memnuniyet boşa değildir heralde diyerek. Bursada bayisi olmayan bir motor markasını almayı kafama koymuştum... Şimdi başlıkları okuyunca 60 km ye giderken motorun bu hale gelmesi beni epey düşündürdü ve fikrimi askıya almamı sağladı... Uyarılar için teşekkürler.

    Aslında bir müşterilerinin bile bu kadar büyük bir kitleye hitab edemeyeceğini düşünmeleri ve kendilerince dalga geçtiklerini sanmaları beni hayretlere düşürüyor
    Okan ACAR


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler