Bu dönemde alınabilecek motorsiklet önerisi.
-
18 Ağustos 2023, 15:52
#1
Merhaba, A2 Ehliyet sınırları içerisinde işe git/gel de kullanabileceğim bir motorsiklet arıyorum.
Şuanki motorum Dominar 400, (60.000 km şuan, 30.000 km devirdik).
Sarı sitede birkaç gündür ilgimi Voge 500DS çekiyor, genellikle uzun yol yapan da birisiyim, al/sat amacım yok alırsam en kötü 2 sene bineceğim bir motor arıyorum.
Şimdiden önerilerinize açığım (Ortalama limit 250.000TL), çok teşekkür ederim.
Reklamlar
-
18 Ağustos 2023, 15:58
#2
Dominar'dan memnunsanız satıp sıfır 400 Ug tur paketli olandan da alabilirsiniz.
-
18 Ağustos 2023, 15:59
#3
Oda seçeneklerim arasında hocam, fakat voge biraz ilgimi çekti, voge 500ds ile dominar 400 arasında kaldım diyebilirim. :(
-
18 Ağustos 2023, 16:03
#4
Voge kağıt üzerinde güzel duruyor ama henüz rüştünü ispat etmemiş bu yeni dönem Çin menşeili motorların ustası, servisi, yedek parçası bol bulamaç var mı iyi bir araştırmak gerek. Allah korusun öyle bir yerden sensör arızası verir ki ne sorunun kaynağını hemencecik bulabiliriz ne de sensörü satın alabiliriz.
Bu bir risktir, alınabilir mi? Bakarsınız hiç sıkıntı yaşamazsanız, o da olabilir. Kader kısmet biraz da bu işler.
-
18 Ağustos 2023, 16:08
#5
Benelli TRK-502'lere de bir göz at derim. Bizim iş yerinde bir eleman aldı, fıtı fıtı gidip geliyor ve memnun olduğunu söylüyor. En azından bir test sürüşü falan bulursan bayilerden dene istersen. İkinci el Honda CB500F'te bakabilirsin.
-
18 Ağustos 2023, 16:23
#6
Favorilerime ekledim hocam, test sürüşü için bayi bakayım ilgimi çekti
-
18 Ağustos 2023, 21:55
#7
Şu piyasada japon alamıyorsanız bajajdan şaşmayın bence. Dominar 400 gücü kuvveti yerinde, çinliye göre epey dayanıklı güzel motor. Eski kasaya sahipseniz satıp tur aksesuarlı modeli alınır, yıllarca tepe tepe binilir. Bi arızası olursa yedek parçası bulunur değiştirilir devam edilir. En mantıklı motorlar arasında ilk sıralarda bir model. Ha ben macera arıyorum farklı şeyler denemek istiyorum diyorsanız o sizin alacağınız bi risk.
-
18 Ağustos 2023, 23:34
#8
canturan adlı üyeden alıntı
Merhaba, A2 Ehliyet sınırları içerisinde işe git/gel de kullanabileceğim bir motorsiklet arıyorum.
Şuanki motorum Dominar 400, (60.000 km şuan, 30.000 km devirdik).
Sarı sitede birkaç gündür ilgimi Voge 500DS çekiyor, genellikle uzun yol yapan da birisiyim, al/sat amacım yok alırsam en kötü 2 sene bineceğim bir motor arıyorum.
Şimdiden önerilerinize açığım (Ortalama limit 250.000TL), çok teşekkür ederim.
Ben de dominar 400’ü satma niyetindeyim. Şu anda baktığım motorların listesini vereyim. Belki lazım olur.
1. Vstrom 250
2. Versys 300x
3. Versys 650
4. Vstrom dl650
5. 660 tenere
6. Nc750s
7. 300-320 civarına nc750x
Özellikle vstrom 250 200bin civarına bulunabiliyor. Güç olarak belki d400’ü aratır ama konfor olarak daha iyi olacağına adım gibi eminim. En kararsız kaldığım model 660 tenere. Hiç deneme fırsatım olmadı. Dominardan titreşim yüzünden rahatsızım ve satmayı düşünüyorum. Tenere de tek silindir ve silindir hacmi de daha büyük. Acaba daha kötü mü olur yoksa daha iyi midir? Ah bir deneme fırsatım olsa.
-
18 Ağustos 2023, 23:43
#9
Tek silindirli motor satılıp tek silindir alınmaz hiç bir anlamı hissi değişmez o yüzden tekleri ele derim.şunu al diyemiyorum ama voge bence kendini kanıtladı.servis 2.el olarak bişi diyemicem ama motorlar iyi gibi duruyor artık.bide bu cfmoto nun 650lik tur modeli var belki bütçe onada yetiyordur
-
19 Ağustos 2023, 01:07
#10
Bence dominar 400 kullanıyorken satıp tekrar dominar 400 ug almak pekte kesmez sizi. Sonuçta yeni bir motor hissiyatını pek yaşatırmı bilemedim ama yinede tercih sizin.
-
19 Ağustos 2023, 01:48
#11
Motorda isteğiniz ne bunu bilmeden yorum yapmak imkansız. Buradan Voge, özellikle belirttiğiniz modeli kullanan insan bulmak azıcık zor olur diye düşünüyorum çünkü Çinli motorlara göre fiyatı biraz fazla kalıyor(du en azından, güncelini bilmiyorum).
Ortalama fiyatın üstüne azıcık daha çıkarsanız 390 KTM Adventure modelleri var, 2021 modellerini güzel bir pazarlıkla alabilirsiniz diye düşünüyorum. Dominar'dan sonra güzel bir güzel yükseltme olur. Hem istediğiniz tarza en uygun, hem de kalite bir marka.
Ekleme: Eski motorlara bakmayın derim, çok düşük km bile bulsanız bakmayın. Çünkü;
1- Eski motorlar her zaman kumardır, metal yorgunluğu vardır, her an saatli bomba, elinizde patlayabilir.
2- İşletme maliyetleri, yeni motorlara göre yüksektir. Parçası bol olan bir modele denk gelmezseniz, yeni modellere göre uzun süre motoru yatırmak durumunda kalabilirsiniz. Ciddi maliyeti karşılayacak bütçe yoksa, bulaşmamak daha evladır.
3- Çok ama çok iyi bir ustan olmalı, sen de motorunun ustası olmalısın. Ciddi emek ve maddi güç gerektiriyor.
Tabii bu demek değil ki yeni motorda sorun yaşanmaz ama yaşanması daha az olasıdır.
-
19 Ağustos 2023, 01:56
#12
Psyduck adlı üyeden alıntı
Ben de dominar 400’ü satma niyetindeyim. Şu anda baktığım motorların listesini vereyim. Belki lazım olur.
1. Vstrom 250
2. Versys 300x
3. Versys 650
4. Vstrom dl650
5. 660 tenere
6. Nc750s
7. 300-320 civarına nc750x
Özellikle vstrom 250 200bin civarına bulunabiliyor. Güç olarak belki d400’ü aratır ama konfor olarak daha iyi olacağına adım gibi eminim. En kararsız kaldığım model 660 tenere. Hiç deneme fırsatım olmadı. Dominardan titreşim yüzünden rahatsızım ve satmayı düşünüyorum. Tenere de tek silindir ve silindir hacmi de daha büyük. Acaba daha kötü mü olur yoksa daha iyi midir? Ah bir deneme fırsatım olsa.
Titreşim yüzünden motor değiştiriyorsan tek silindirlilerin hepsini elemeni tavsiye ederim. En kötü iki silindir bile daha iyi bir seçenek olur.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
-
20 Ağustos 2023, 00:30
#13
ben o bütçe ile japon tercih ederdim misal v stor 650 en yüksek modelini almaya çalışırdım
evet çinlilere bir şans verelim diyouz japonları karaborsa oyununu yıkalım diyoruz ama ülkenin ekonomik şartları bizim alım gücümüz ortalama 25 asgari ücret ile oyun oynanmaz japon alırsın her zaman alıcısı çıkar her yerde tamir edilir her daim yolda bırakmaz değer kaybı da olmaz
ben böyle düşünüyorum 2 .el motorda elbet masraflar çıkabilir bu gayet normal bu gün 6 8 yaşında bi tane v storm a 20 k masraf yapsan sana 30000 km yağ değişimi hariç masraf açmaz yolda bırakmaz
-
20 Ağustos 2023, 00:42
#14
Neden satıyorsunuz Dominar'ı?
İşe git gel içinde 125-250likler daha mantıklı, yakıt tüketimi ve hafif-kıvrak olmasından dolayı.
Ama uzun yol diyorsunuz onda da dominar öne çıkıyor
Yatırım tavsiyesi değildir, ehliyetim bile yok!
Eylül Ekim gibi olacak.
-
21 Ağustos 2023, 12:10
#15
herkesin değerli yorumları için çok teşekkür ederim, işletme maliyeti olarak evet bajaj daha avantajlı, büyük ihtimal bajaj ile yoluma devam edeceğim d400 tur aksesuarlı modeli (sıfır).
-
22 Ağustos 2023, 16:59
#16
Dominar 400 2023 kullanıcısı olarak bende Voge ye çok baktım ama kimseden olabilir yorumu alamadım ben suan SV650A yada X kovalıyorum benellidede var 500cc motor ama A2 ye uyacak diye 35KW da bırakmışlar dominari 7 beygir için değiştirmem ama sv650 suan bana çok yakın V twin ömürlük motor deniyor
-
22 Ağustos 2023, 21:38
#17
selamlar, ben b sınıfı ehliyetle hangi motoru alsam daha güzel olur. çevremdekilerin çoğu japon motor dışında alma diyor. bütçem 80 bine kadar ama. ben elektrikli motorla acemiliğimi attım biraz. yardım eder misiniz?
-
22 Ağustos 2023, 21:59
#18
2020 D400 ug alıp fazla kullanmadığım ve xmax im de olduğu için satmıştım. Geçen sene sonu tur paket D400 aldım, 3500km dir kullanıyorum iki yurtdışı turu yaptım, sorun yaşamadım.
Gelelim soruna, f/p lideri halen D400 Tur. 250cc ler “artık” biraz cansız kalacaktır. Sorun değilse Vstorm 250-inazuma.
Az daha girsin diyorsan servis-yedek parçası tam muamma olan Voge 500ds/x- kaydırmalı debriyajı yok, yakıtı bir tık fazla, deposu daha büyük.
Daha da gitsin f/p olsun diyorsan cf moto mt650- kaydırmalı debriyaj yok
Para sorun değil aylarca sıra bekler açığa da para veririm diyorsan adresler belli ;)
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)