Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yeni motosiklet aldım, 890 Duke R

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Hayırlı olsun hocam, iyi günlerde kullanın. Naked severler için mermi gibi alet hakkaten.

    Karşıdan bakınca tasarımı dikkat çekiçi, gerçekten agresif, baya baya beğendim.

    Bu mt 07-09 tayfasında başlayan abidik gubidik tek mercekli dandik far tasarımlarından sonra şuna bakınca "ohhh bee, işte tasarım budur" dedirtiyor
    freasy bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Hayırlı olsun kazasız belasız inş.

  3. #23
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    Güzel motor hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin.Bende Geçen ay sıfır GSX S 1000 aldım.Memnunum.Yamahadansa Ktm890 duke R daha mantıklı bir seçim olmuş.

  4. #24
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Hayırlı olsun, güle güle kazasız belasız kullan.

  5. #25
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Teşekkürler teşekkürler.

  6. #26

    Üyelik
    18 Aralık 2012
    Motor gibi motor. Bu rengi de çok güzel. Güle güle kullanın.

  7. #27
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Hayırlı olsun. Güzel motor.

  8. #28
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    hayırlı olsun güzel seçim
    ktm in frenleri gerçekten güzeldir 1290 testinde ilk baktığım şey ivmelenme 2. ise frenler di frenler hızlanmasından daha çok hoşuma gitti

  9. #29
    Nasate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2017
    Motosikleti
    Artık Yok. Kim bilir nezaman...
    Hayırlı olsun kazasız belasız sürün inş.
    "Çok Bilen Çok Yanılır"

    Yürüdüğü yolda iz bırakmayan o yoldan geçmiş sayılmaz ...

  10. #30

    Üyelik
    20 Temmuz 2020
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    250r
    Güzel makine. Tekeriniz düz bassın.

  11. #31
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Herkese teşekkürler.

  12. #32
    rider_oz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2023
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    21' Honda NC750X DCT
    hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın. naked tarzım olmasa da, ktm'in şu makinalarındaki renk kombinlerini ve duruşlarını çok beğeniyorum. sadece o egzoz duruşunu sevmedim.

  13. #33
    BOO_74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2006
    Motosikleti
    Dominar 400UG tour ‘22, Xmax 250 '19
    Maşallah roket !

  14. #34
    feremkal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Şehir
    Kadıköy/İSTANBUL
    Motosikleti
    890 Duke R
    Hayırlı olsun bende aynı rengini mart 2023de almıştım, 15bin kmden bildireyim;

    Fabrika lastikleri pist odaklı ve %80 slick olduğu için yağmurda çok kötü, kuruda inanılmazlardı ama benim gibi 55 kilo adama bile anca 7000 km dayandılar, 7500 kmde iken Metzeller M9RR ile değiştirdim ve hiç memnun değilim. Motor çok hafif olduğu için lastiklerin ısınması zor oluyor, benim yaptığım hatayı yapmayın pirelli diablodan şaşmayın.

    15bin kmde 3 kere bakıma girdim 900km de rodaj bakımı, 7bin civarı keyfi bakım 15binde de rutin bakımlarını yaptırdım. Bakım maliyetleri şaşırtıcı şekilde japon servislerinde daha ucuz.

    Aksesur olarak Aliexpress hayat kurtarıyor, bende;
    koruma takouzu, radyatör koruma, tur camı, gidon aynası, ön-arka aks koruma, kısa kuyruk, far koruma, tırtıklı depo pedi, alternatör ve debriyaj kapağı koruma aldım.

    Motorda kronik olarak üst kapak contasında terleme var, Spormotoya götürdüğümde garantiden yarım saatte halletiler. Mekanik olarak başka hiç bir sorun yaşamadım.

    Sürüş olarak 200+ hızlarda track ve sport modda iken gazı agresif açarsam kafa sallama sorunu oluyordu. Fabrika çıkışı gidon amörtisörü olduğundan Tank slapper boyuntunda değildi ama yinede rengimi yeşilden mora çevircek kadar korkutuyordu. Aks koruma ve daha ağır gidon topuzları ile bu sorunu çözdüm şuan ip gibi gidiyor alet.

    İvmelenme ve hız olarak daha önce tecrübe ettiğim hiç bir motosiklete benzemiyor. 0-200de çok iddialı hatta kendi sınıfında en iyi olduğunu söyleyebilirim (hatta arttırıyorum 0-200de 1000cc sslere kafa tutar). 200 üstünde 4 silindir 600cclerden daha iyi ivmeleniyor ama supersport 1000likler kadar değil. ben max 237 km gördüm ve yol müsait olmadığı için gazı kapattım ama motor daha bir gram zorlanmamıştı, 5. vites 6500-7000 devirdeydi (9500de kesiciye giriyor). Benim gibi hafif bir sürücü ile uygun yol ve hava şartlarında 250lere çıkabileceğini tahmin ediyorum.

    Rüzgar olarak Japon nakedlar gibi rüzgardan kulakların uğuldamıyor ama 170-180 km'nin üstündeki hızlarda iyi kapanmazsan omuzlarına ve göğsüne baskı yapan rüzgarı hissediyorsun.

    3 kere ve hepte durduğu yerde henüz koruma takozları yokken sola düşürdüm. Granajda kırık, çizik kesinlikle olmadı, buda ktmnin enduro motorlarında kullanıdığı ve acerbise ürettirdiği esnek granaj teknolojisi sayesinde diye tahmin ediyorum. İlk düşürdüğümde ön fren manetinin ucundaki topuz kırıldı, ve yolcu ayaklığının demiri çizildi. Bi çift manet koruma takmış olsaydım hiç birşey olmayacaktı belkide.

    Gelelim adının Neşter olmasına sebep olan viraj kabiliyetine. Tanıtım fotoğraflarında sürücü dirsek sliderlarını sürterek dönüyor ya hani, tamamen şov arkadaşlar çünkü diğer motorlarda 100-120 km hızlar dizlerim yerde döndüğüm virajları bu motorla 140-150 km hızlarda kıçımı bile oynatmadan dönebiliyorum. Hafifliğinde yüksek açılara ihtiyaç duymuyor alet.
    Motor o kadar iyi viraj dönüyor ki sizin hiç birşey yapmanıza gerek kalmıyor, sadece viraj çıkışına bakın ve gazı açın. Açıyı maçı salın abi, alet virajı gerçekten neşter gibi yarıp geçiyor.


    Meraklısına için yazıyorum, 2,3. viteslerde istemsiz, 4. vites istersen gazla tekere geliyor, 5de debriyajla yine tekere geliyor.

    Daha anlatabileğim çok şey var ama daha uzatıp okuyanı sıkmak istemem, herkese hayırlı sürüşler.



    Mt09la kıyaslamaya kalkan olursa pis bozarım bu konuda çok kavga ettim bilginize.



    https://photos.google.com/photo/AF1QipOjvJ2jKzHLVBZoYacu5pMcpcFp0tNeMIag6ZjL
    https://share.icloud.com/photos/04fH95tozzuNAd0E22y7XAxgw
    okican, Khaira, tommygun ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    Ready To Race

  15. #35

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    M7RR çok hızlı ısınıyordu ve M9'da da bunu iyileştirdiler.
    Lastik basıncı veya amortisör ayarı ile ilgili bir durum olmasın? M9'un geç ısınmasından şikayet eden birini ilk kez görüyorum.

  16. #36
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Üstüne az daha koyup sıfır MT09 alaydınız keşke...

    Şaka yahu. Vurmayın hemen. Süper tercih olmuş. Güle güle kullanın. Hayırlı olsun. KTM tam kullanmalık motosiklet yapıyor.

  17. #37

    Üyelik
    01 Haziran 2023
    Motosikleti
    duke 390 150 beygir
    m9rr ın kötü oldugunu sanmam.m7 serisi tt islandda kullanılıyordu.içinize sinmediyse s22 yada rosso 4 alın.bende duke 390 var.dedigin gibi hiç bir efora gerekmeden motor kendisi viraja girip çıkıyor.frenleme tehlikeli.şöyleki sen durursun ama arkadan gelen motor yada araba duramaz o derece
    bakım tamirat cidden ucuz.biri salmış ortaya ktmde yedek parça yok.bakım masraflı.bunlar kasti yapılan şeyler.belli markalar satmasın diye.
    aynı yalan bilgiler telefonda yada aklınıza gelen baska urunde de yapılıyor.
    şimdi ben çıkıp desem 150 liraya logitech klavye var al 10 sene kullan,birine dokunur derki bilmemne modeli var 1000 tane fonksiyonlu 1000 lira onu al

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------

    mcn 2020 en iyi naked motor seçildi 890.

  18. #38
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4 ve İmola 125
    Duke serisi bana oldu bitti çok çılgın gelirdi. Hep çok sevdim. Güle güle , kazasız belasız güzel günlerde kullan ins.

  19. #39
    feremkal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Şehir
    Kadıköy/İSTANBUL
    Motosikleti
    890 Duke R
    Derdim şikayet etmek değildi, bu sorunu yaşayan tek kişi olmam da garip geldi ve ilgimi çekti. Lastik basınclarını motosikletin manuelinde ki değerlerde tutuyorum ama zayıf olmamdan sebep belki de kendime özel bir basınç kombinasyonu bulmalıyım.
    Amörtsör ayarı ile ilgisi olduğunu sanmıyorum çünkü ayda 2-3 kez amörtsör ayarlarıyla oynayan biriyim. Default olarak ktm 4 farklı amörtsör kombinasyonu veriyor, sport-standart-comfort-loaded. Hepsini deneyimleyip hangisinin kendi sürüşüme daha uygun olduğunu anlamak için bol bol test yaptım yani.

    Dipnot: Darlık virajlarında dahi comfort'ta en iyi verimi alıyorum.
    Altta birkaç fotoğraf ekliyorum maksat başlık şenlensin





  20. #40
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    eksik olmayın, konuyu canlandırmışsınız..

    Lakin gel gör ki 18 Aralık günü kaza yaptım, öküzün biri U çekecem bi döndü önümde, yapıştırdım haliyle. Sağ kolum ön kol kemikleri ikisi de kırık, ikisine de platin takıldı. Motor serviste, sağ olsun gevşek davranan polisimiz sayesinde hala kaza tespit tutanağım yok. 2 ay rapor verdiler, evde tek kol aktif yaşıyorum.
    espresso bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)