Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

10 Aylık CBR125R serüveninden sonra R1’e geçmek

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    04 Haziran 2022
    Motora driftle başladım sonra 1.500km z800 sürme şansım oldu ondan sonra bir kaç durumdan sonra CBR125R almak zorunda kaldım 11.500km kullandım
    140-185 arası bütçem var 2004-2006 arası r1 almayı düşünüyorum,sizlerden fikir almak istedim
    600-1000cc arası 3 veya 4 silindirli racing makine önerdiğiniz varmıdır kalıplı duracak nakedlarada okeyin tnt600 gibi

    Ölürsün edersin kaza yaparsın allah rahmet eylesin diyenlere teşekkür ederim fikrinizi kendinize saklayın lütfen
    Hayat tavsiyesi değil motorsiklet tavsiyesi almaya geldim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    30 Aralık 2019
    Allah korusun ölme ama sanayide ömrün çürüyebilir, ne alırsan şimdiden hayırlı olsun

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Daha guncel alsan iyi olur
    R1 hem eski hemde 180 beyfirmi ne gereksiz fazla.pist icin kendisi
    190 butcen farzediyorum.sifir duke 390 rc 390,street triple 2. El,tnt 600,husqvarna 401 aklima gelenler bunlar

    Bu efsanedir bir bak

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...86083223/detay
    Cyan bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    04 Haziran 2022
    Alıntı Atincozkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha guncel alsan iyi olur
    R1 hem eski hemde 180 beyfirmi ne gereksiz fazla.pist icin kendisi
    190 butcen farzediyorum.sifir duke 390 rc 390,street triple 2. El,tnt 600,husqvarna 401 aklima gelenler bunlar

    Bu efsanedir bir bak

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...86083223/detay
    Reis söylediklerinin bazıları hoşuma gidiyor mesela tnt 600 fakat oda hiç gitmiyor gibi ben z800 den indikten sonra bana tüm motorlar yavas gelmeye başladı köküne kadar hız sevdalısıyım o yüzden konuda yazdığım gibi 3 silindir 600cc aşşağısı düşünmüyorum

  5. #5

    Üyelik
    12 Kasım 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CRF 250
    Ben dayanamadım, güvenli sürüş eğitimin varsa bile çok erken 300-400 cc bakman daha uygun olur.

  6. #6
    f0cus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2019
    Motosikleti
    CF Moto 250 CL-X
    Ölürsün kısımlarını es geçiyorum

    O yaşta racing ve yüksek cc makine kumar olur
    Sanayideki adamlarla kanka olursun
    Sanayide kaçak çay içmekten dilin damağın kaliteli çayı içemez olur

    Naked desen mt07 mt03 iyidir güzeldir en azından parçası ustası bellidir

  7. #7
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    2006 model racıng mı alınır artık saka mı yapıyorsun çöptür o sakın bulaşma racıng işi para işidir paran yoksa bulasma sakın en az 250 bını cıkar aklından 2016 ve ustu bişi bak sana tavsıyem ölüp ölmemen inan kimsenin umrunda olmaz orasını sen düşün bizi ilgilendirmez
    freasy bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    09 Nisan 2022
    2006 R1’i binmeye değil sanayide yatırmaya alıyormuş gibi düşün. Motorsiklet değil enkaz almış olursun

  9. #9

    Üyelik
    09 Mart 2023
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Z 250
    Güzel kardeşim hepsini bi kenara bırak 2005 model bi motora o para verilmez bu kadar arkadaş boşa söylemiyor sanayiden çıkamadıktan sonra bi işe yaramaz 2005 model bi motor bu gün 18 yaşında yazık o parana

  10. #10

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Sıfır 2023 390 RC tavsiyesini beğendim, çok mantıklı. 2023'te ciddi güncellemeler de gördü. Gayet de mutlu eder.

    Bu tip motosikletlerle düz gidip hız yapmak değil virajları hızlı dönmek keyif verir.

    Çok daha yeni model Triumph Daytona'lar da keyifli olabilir, eğer bütçeye uyuyorsa.
    espresso ve killingroad bunu beğendiler.

  11. #11

    Üyelik
    18 Ekim 2022
    Şehir
    Tunceli
    Motosikleti
    Yamaha YZFR25
    Ktm rc 390 ya da mt07 tercih ederdim senin yerinde olsam.

  12. #12

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu tip motosikletlerle düz gidip hız yapmak değil virajları hızlı dönmek keyif verir.
    Bizim milletin supersport alma tercihleri çok acayip. Gidip 200kg 1000'lik SS alıp Sapanca'ya köfteye gidiyorlar. Allahtan Kuzey Marmara Otoyolu yapıldı da, Riva'dan dönüyorlar artık =)
    espresso, Cyan ve tommygun bunu beğendiler.
    senin fikrinin ne önemi var vasat herif

  13. #13
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Pendik-Bolu arası ne abi ne kardeşlerimiz var göbekli ve tulumlu. Düzde muhteşemler, motorun son hız 300 mü adam 400 basar ama ilk virajda 40 km'e düşer.

    Eskiden ben çok yadırgardım bu işleri ama artık anladım ki herkesin bu işten aldığı keyif farklı. Kimisi tekerci, kimisi düz yol gazcısı, kimisi eğitim manyağı fosforlu yelekli, kimisinin tek derdi yakıt tüketimi, kimisi hede kimisi ise hodo..
    Cyan, espresso ve Motoseverrr bunu beğendiler.

  14. #14

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pendik-Bolu arası ne abi ne kardeşlerimiz var göbekli ve tulumlu. Düzde muhteşemler, motorun son hız 300 mü adam 400 basar ama ilk virajda 40 km'e düşer.

    Eskiden ben çok yadırgardım bu işleri ama artık anladım ki herkesin bu işten aldığı keyif farklı. Kimisi tekerci, kimisi düz yol gazcısı, kimisi eğitim manyağı fosforlu yelekli, kimisinin tek derdi yakıt tüketimi, kimisi hede kimisi ise hodo..
    O yüzden bu kadar çok fazla motor tarzı var gazlayana ss tekerciye naked ss düz yolcuya touring sport touring maceracıya adv enduro eğitimciye naked yada adv grup gezisi sevenlere cruiser şehir içi Uzunyol cruiser scooter ..

  15. #15
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    Yürütme maliyetlerini kaldırabilecek misin en iyi ihtimal bir egzantrik zinciri ne kadar mesela veyahut hararet yaparsa ne kadara toplanır bunları da hesaplamak lazım

  16. #16
    Beto87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2018
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Honda CB 650F
    Street triple ı filan boşver ingiliz o. Sen japondan şaşma. Al istediğin motoru ama japon olsun. Bir de trafikte gazlayıp bizim canımızı tehlikeye atma, boş yolda gazla ölürsen de tek sen öl. Triumph a bulaşma iş bilen adamın motoru o.
    espresso bunu beğendi.

  17. #17
    aargh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul, Kozyatağı İsim: Tamer
    Motosikleti
    Aprilia Tuono 660 Factory Dark
    İşin tehlikesi ile ilgili tavsiyelere kapalı bir konu başlığı olduğuna göre, geriye kalan yegane konu eski model ve tahminen canı çıkarılmış bir motorun yürütme maliyetleri. Sanayideki ustalarla akraba olma temalı yaratıcı espriler okudum bu sayede ki, hepsinin epeyce gerçeklik payı var.
    = = = Be Aprilia racer! = = =

  18. #18
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar Ns200 15"
    Kendiniz bu motosikletin motorunu indirebilcek ve sorunlarını yapabilecek bilgiye sahipseniz alabilirsiniz, tabi ne kadar kendiniz yapsanızda ciddi bir masraf çıkacaktır. Kısacası bu işlerden anlamıyorsanız motosiklet süs motoru olarak garajınızda kalır.

  19. #19
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Motosikleti
    Benelli TRK 502
    Helvacı tayfa daha gelmemiş.Bizim sitenin otoparkında eskiden çok motor yoktu 3 5 kişiydik şimdi baya bir motor oldu.Açıkçası çoğu scoter bir iki tane çinli iki tansede R25 vardı.R25 in birini görmüyordun on gündür.Dün ufaklık dedi baba şu motor ne diye. Çıkarken uzaktan beyaz R25 gibi gördüm dikkatte etmedim.Dönüşte baktımki Hayabusa
    Dedim kim bu yürek yemiş arkadaş.Yani böyle anormal yükseltmeler hiç mantıklı şey değil.
    Bırakın sanayii falan.Şurda bir arkadaşın konusu var bacağım 3 yerden kırıldı diye.Buradan yeniden kendisine geçmiş olsun diliyorum.Bir okuyun o konuyu.
    espresso ve DickName bunu beğendiler.

  20. #20
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Millet kafayi yemis.ben duke 390 alirken 1 sene dusundum binebilirmiyim diye.
    1 kere xj6 surdum.kenara xektim arkadasa verdim bu cok guclu ben duserim diye.
    Bwdava verseler suremem guclu motoru herkssin harci degil.egitimle falan olcak islerde degil.o gucleri kontrol etmek zor.hele r1 cok cok zor.ss oturus pozisyonunda 180 beyfiri kontrol etmek efitim alsanda zor.
    Arkadasa bol sans cbr125 den sonra
    espresso bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler