Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Triumph Markası Hakkında Soru İşaretleri?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    mucoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2022
    Selamlar, Tiger 800XR kullanıcısıyım, daha önceki motorum NC750S’idi. Tiger’ı sürmek çok daha keyifli. Frenleri daha iyi, gücü çok daha iyi, konforu çok çok daha iyi.

    NC’de özlediğim tek şey yakıt sarfiyatı. Mükemmeldi gerçekten.

    Servis konusunda da manifolt boğaz contalarında zamanla hafif çatlaklar oluşmuş, yetkisi servis bunları değiştirsek iyi olur demişti, verdikleri fiyat İngiltere’deki Triumph satış fiyatından biraz daha yüksekti saçma geldi bana.

    Eğer birkaç parça toplu sipariş veriyor olsam kesin worldoftriumph.com’dan sipariş verirdim çünkü standart 40€ bir DHL kargo ücreti var.

    Nedense ben de Korlas’a bir Honda yetkili servisi kadar güvenemiyorum. Servise bir işim düşmedi gerçi, kendi bakımlarımı kendim yapıyorum.

    Sadece servis ışığı söndürmek için MotoPeak’e gittim, bakımı biz yapmazsak ışığı söndüremeyiz dediler.

    Ben de bakım fiyatı sordum, 2600TL civarıydı. Sadece yağ ve yağ filtresi değişimi. Buji değiştirsek ne olur dedim, 3600 oldu, hava filtresi değiştirsek ne olur dedim hazır depo çıkmışken, rakam 5000’e dayandı. Hangi marka ürünler kullandıklarını da bilmiyorum tabi.

    Ben bu bakımları Motul7100, NGK Bujiler, Orijinal Hava filtresi ve KN yağ filtresi (üst kalite) ile 2100TL’ye hallettim. Parçalardan ziyade işçilikleri pahalı geldi bana. Servis ışığı söndürmek için kullanılan OBD’2 aleti de 400TL henüz almadım minicik bir ingiliz anahtarı işareti çıkıyor ama onu bile alsam yarı yarıya halletmiş olurdum

    Fakat halledilemeyecek bir servis sorunu olacağını sanmıyorum, Korlas dışında MotoPeak ve MotoTriple da yetkili servis alternatifleri. Başka servisler de var. Anadolu için durum nasıldır bilmiyorum ama çok çok ağır sorunlar olmadıkça motosiklet tamiri noktasında ehil pek çok usta yeterli olur diye düşünüyorum.

    Parça konusu ise worldoftriumph.com pek çok parçayı 2 gün içinde kargoluyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Bazi bakimlari kendiniz yapmaniz guzel ama soyliyim usta kulagi ve usta gozu var.bir bakista yada dinleyiste eksik calisan parcayi bulabiliyor.o yuzden 6 ayda bir yada yillik olarak motoru ustaya inceletmek gerek.

  3. #23
    mucoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2022
    Alıntı Atincozkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bazi bakimlari kendiniz yapmaniz guzel ama soyliyim usta kulagi ve usta gozu var.bir bakista yada dinleyiste eksik calisan parcayi bulabiliyor.o yuzden 6 ayda bir yada yillik olarak motoru ustaya inceletmek gerek.
    Mutlaka, zaten manifold contalarını Korlas’dan aldım, değişimi için gideceğim. Bu arada genel bir göz gezdirmelerini de rica edeceğim.

  4. #24

    Üyelik
    02 Mart 2023
    Alıntı mucoti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar, Tiger 800XR kullanıcısıyım, daha önceki motorum NC750S’idi. Tiger’ı sürmek çok daha keyifli. Frenleri daha iyi, gücü çok daha iyi, konforu çok çok daha iyi.

    NC’de özlediğim tek şey yakıt sarfiyatı. Mükemmeldi gerçekten.

    Servis konusunda da manifolt boğaz contalarında zamanla hafif çatlaklar oluşmuş, yetkisi servis bunları değiştirsek iyi olur demişti, verdikleri fiyat İngiltere’deki Triumph satış fiyatından biraz daha yüksekti saçma geldi bana.

    Eğer birkaç parça toplu sipariş veriyor olsam kesin worldoftriumph.com’dan sipariş verirdim çünkü standart 40€ bir DHL kargo ücreti var.

    Nedense ben de Korlas’a bir Honda yetkili servisi kadar güvenemiyorum. Servise bir işim düşmedi gerçi, kendi bakımlarımı kendim yapıyorum.

    Sadece servis ışığı söndürmek için MotoPeak’e gittim, bakımı biz yapmazsak ışığı söndüremeyiz dediler.

    Ben de bakım fiyatı sordum, 2600TL civarıydı. Sadece yağ ve yağ filtresi değişimi. Buji değiştirsek ne olur dedim, 3600 oldu, hava filtresi değiştirsek ne olur dedim hazır depo çıkmışken, rakam 5000’e dayandı. Hangi marka ürünler kullandıklarını da bilmiyorum tabi.

    Ben bu bakımları Motul7100, NGK Bujiler, Orijinal Hava filtresi ve KN yağ filtresi (üst kalite) ile 2100TL’ye hallettim. Parçalardan ziyade işçilikleri pahalı geldi bana. Servis ışığı söndürmek için kullanılan OBD’2 aleti de 400TL henüz almadım minicik bir ingiliz anahtarı işareti çıkıyor ama onu bile alsam yarı yarıya halletmiş olurdum

    Fakat halledilemeyecek bir servis sorunu olacağını sanmıyorum, Korlas dışında MotoPeak ve MotoTriple da yetkili servis alternatifleri. Başka servisler de var. Anadolu için durum nasıldır bilmiyorum ama çok çok ağır sorunlar olmadıkça motosiklet tamiri noktasında ehil pek çok usta yeterli olur diye düşünüyorum.

    Parça konusu ise worldoftriumph.com pek çok parçayı 2 gün içinde kargoluyor.
    Tecrübelerin için teşekkür ederim. Bu yurtdışından gelen kargolama için 150 euro gümrük limiti var, bu durumda parçalar için gümrük müşaviri tutmak falan bir dünya daha pahalıya geliyor. Bu konuda bilginiz var mı?

  5. #25
    MotoTavsiye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2023
    Şehir
    İzmir
    Tiger 800 XC, Street Triple 675, Street Triple 1050, Thunderbird, 660 Sport ya sürdüğüm ya da çok samimi olduğum kişilerden bire bir bildiğim motosikletler. Hepsini yazdım zaten, web sitemde bulabilirsiniz.
    Ve diyorum ki: "Triumph ciddi iyi bir motosiklet firmasıdır." lakin Türkiye'deki her marka gibi servisi sorunludur, kabul ederim.

    Ha şunu da söyleyeyim, 800 XC'nin şasisinde leke gördük, fotoğraf çekip İngiltere'ye: "Bu normal mi?" diye sorduk (e-posta ile), "Yok, normal değil." diye cevap verdiler, garanti bitmiş olmasına rağmen İyi Niyet Garantisi çerçevesinde şasi yollayıp değişim ve kargo dahil ücretsiz hallettiler.

    Ha yetkili servis bizden yine para istedi, Türkiye yetkili distribütörü: " Yav atın bir şeyler siz de onlar çok iyi çocuklar zaten servisi yeni açtılar çok borçları var." gibi abuk bir söylemle onlara destek oldu falan ama bunlar klasik Türk motosiklet camiası sorunları

    Sonuç: ben Triumph öneriyorum, öneririm zira lezzetli ve sürüşü keyifli motosikletler üretiyorlar.
    motorhikayesi.com | motorhikayesi@gmail.com
    Bilgi temelli, yorum içermeyen yazılar yazıyor, genelde web sitemden yazı bağlantılarıyla cevap veriyorum.

  6. #26
    mucoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2022
    Alıntı rotalar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tecrübelerin için teşekkür ederim. Bu yurtdışından gelen kargolama için 150 euro gümrük limiti var, bu durumda parçalar için gümrük müşaviri tutmak falan bir dünya daha pahalıya geliyor. Bu konuda bilginiz var mı?
    Rica ederim. Gümrük konusu vs. yok bu alışverişlerde. İngiltere ile Türkiye arasında vergi anlaşması var ve Triumph bu kapsamda vergileri hesaplanmış şekilde satıyor ürünleri. Herhangi bir gümrük sorunu bulunmuyor.
    Cyan bunu beğendi.

  7. #27
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha x max 250 ABS
    Alıntı MotoTavsiye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tiger 800 XC, Street Triple 675, Street Triple 1050, Thunderbird, 660 Sport ya sürdüğüm ya da çok samimi olduğum kişilerden bire bir bildiğim motosikletler. Hepsini yazdım zaten, web sitemde bulabilirsiniz.
    Ve diyorum ki: "Triumph ciddi iyi bir motosiklet firmasıdır." lakin Türkiye'deki her marka gibi servisi sorunludur, kabul ederim.

    Ha şunu da söyleyeyim, 800 XC'nin şasisinde leke gördük, fotoğraf çekip İngiltere'ye: "Bu normal mi?" diye sorduk (e-posta ile), "Yok, normal değil." diye cevap verdiler, garanti bitmiş olmasına rağmen İyi Niyet Garantisi çerçevesinde şasi yollayıp değişim ve kargo dahil ücretsiz hallettiler.

    Ha yetkili servis bizden yine para istedi, Türkiye yetkili distribütörü: " Yav atın bir şeyler siz de onlar çok iyi çocuklar zaten servisi yeni açtılar çok borçları var." gibi abuk bir söylemle onlara destek oldu falan ama bunlar klasik Türk motosiklet camiası sorunları

    Sonuç: ben Triumph öneriyorum, öneririm zira lezzetli ve sürüşü keyifli motosikletler üretiyorlar.
    Trumph güzel bir marka ama bakın sizin de dediğiniz gibi Türkiye ithalatçısı Korlas'a güven olmuyor, Türk usulu işler yapmaya kalkıyorlar. Bu durumda nasıl güvenip de alalım? İnsanlar boşuna Honda ve Yamaha için sıraya dizilmiyor, boşuna ille de japon olsun demiyoruz. Triumph alacağım, Triumph firması hatasını kabul edip parçayı bedava gönderecek ama buradaki servis atın bir şeyler diyecek, buna paramla rezil olmak derim. Böyle durumlara düşmek istemem, muhattap olmak da istemem.

    Bu ülkede Avrupa standartlarında tüketici hakları kavramı yerleşmiş olsa Triumph, Ducati gibi güzel markaların şark kurnazı ithalatçıları iki günde batardı, çinli markaların dandik ürünlerini getiren veya burada dandik işçilikle montajını yapan şark kurnazı anadolu kaplanları (kağıttan kaplan hepsi) zaten batardı.
    F54 bunu beğendi.

  8. #28

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Orijinal parçalar ve K&N filtre ile 2100'e mal edilen bakımı Peak kaça yapmalı ki?
    K&N filtre ucuz bu arada orijinal yağ filtresinden, bambaşka da bir konuya gidecek ama benim de hayatta kullanacağım bir şey değil. Kapattık, orijinal filtre alsanız 2250 çıktı diyelim.

    O parçalar serviste bir kere daha pahalı olacak, buji değişimi de içeren bir işin işçiliği ne kadar olmalı? Aranızda 500TL'ye yaparım diyen varsa gitsin hemen servis açsın ducati veya triumph kullansam ben de Korlas'a güvenmem tabii ama Peak de zaten insanların güvenebildiği yegane yer. Pek de pahalı gelmedi bana açıkçası fiyatlar. Bir bujili yağ bakımına 5000TL çok geliyor insana ama, Tiger GT'nin boş baz modeli de 380bin TL. O da çok. yani 5000TL çok para değil, sorun bu =)
    Merdo bunu beğendi.

  9. #29

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orijinal parçalar ve K&N filtre ile 2100'e mal edilen bakımı Peak kaça yapmalı ki?
    K&N filtre ucuz bu arada orijinal yağ filtresinden, bambaşka da bir konuya gidecek ama benim de hayatta kullanacağım bir şey değil. Kapattık, orijinal filtre alsanız 2250 çıktı diyelim.

    O parçalar serviste bir kere daha pahalı olacak, buji değişimi de içeren bir işin işçiliği ne kadar olmalı? Aranızda 500TL'ye yaparım diyen varsa gitsin hemen servis açsın ducati veya triumph kullansam ben de Korlas'a güvenmem tabii ama Peak de zaten insanların güvenebildiği yegane yer. Pek de pahalı gelmedi bana açıkçası fiyatlar. Bir bujili yağ bakımına 5000TL çok geliyor insana ama, Tiger GT'nin boş baz modeli de 380bin TL. O da çok. yani 5000TL çok para değil, sorun bu =)
    Benim DL 650'nin rodaj bakımına (yağ filtresi + 3l yağ) 1.600₺ verdim. Yağı piyasadan alsam maliyeti 540₺ (yeni zam gelmiş, bakımı yaptırdığımda 480₺ idi...), yağ filtresine 260 yazmışlar (aynen bırakayım...), toplamda 800₺ yapıyor. Tabi ki servis kazansın ancak bu temel işin işçiliği 800₺ etmez. Asgari ücret işveren maliyeti 12.000₺, biz 15.000₺ kabul edelim. 15.000 / 4 hafta / haftalık 40 saat ~= 100₺. Bunu da 3 ile çarpalım 300₺ / saat. İşlem yarım saat. 300 / 2 = 150₺. 800₺ de malzeme buna da %30 koyalım (540 + %30 = 700) + 260 = 960₺. (Filtrede zaten kar vardı...) Toplamda 960₺ malzeme + 150₺ işçilik ~= 1.100-1.150₺ çıkar. Yani bazısına bu bile pahalı gelir ama ben bu fiyata kadar bir şey demem. Üstüne biraz homurdanıyorum açıkçası. Şimdilik motoru çok fazla kullanmadığım için batmıyor ama ayda 1.500-2.000km kullanıyor olsam ciddi sorun ederdim.
    espresso bunu beğendi.

  10. #30

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    İşçiliği sadece işçiye ödenen bir paranın maliyeti olarak görmen ve işverenin işçinin çalışmasından para kazanmamasını beklemen gözlerimi yaşarttı. :D
    Bir de sen yağa 540TL diyorsun ama onlara gelişi bundan oldukça düşük, sana satışları da bundan yüksektir. Kendim yapsam vs servise götürsem karşılaştırmasında ok ama öbür türlü işçilik kaç para olmalı dediğin noktada bu hesaplar çok mantıklı olmuyor. Buradan yola çıkarak "kaç para veririm" sorgusu da makul yine tabii ki.


    3 litre yağa 540TL demene mi ağlayayım.. Filtreye 260 demene mi bilmiyorum..
    Yağın litresini dışarıdan 374TL'ye aldım, filtre de 680TL. =)


    -
    Mesajındaki en acıklı şey rodaj bakımının yarım saat olması. :(

  11. #31

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşçiliği sadece işçiye ödenen bir paranın maliyeti olarak görmen ve işverenin işçinin çalışmasından para kazanmamasını beklemen gözlerimi yaşarttı. :D
    Bir de sen yağa 540TL diyorsun ama onlara gelişi bundan oldukça düşük, sana satışları da bundan yüksektir. Kendim yapsam vs servise götürsem karşılaştırmasında ok ama öbür türlü işçilik kaç para olmalı dediğin noktada bu hesaplar çok mantıklı olmuyor. Buradan yola çıkarak "kaç para veririm" sorgusu da makul yine tabii ki.


    3 litre yağa 540TL demene mi ağlayayım.. Filtreye 260 demene mi bilmiyorum..
    Yağın litresini dışarıdan 374TL'ye aldım, filtre de 680TL. =)


    -
    Mesajındaki en acıklı şey rodaj bakımının yarım saat olması. :(
    Yağ şöyle: https://www.liquimolyturkey.com/liqu...i-1-litre-1521 (Benim faturada tabi ki 920₺...) (Tabi ki onlara gelişi düşük de ben en kötü senaryoyu işlettim.)

    Filtreyi bilmem, servisin faturasından söyledim.

    İşçilik konusu çok su kaldırır ama 3 ile çarptım yani. Benim sektörde yaklaşık çarpan bu kadar, gayet de geçinebiliyorlar patronlar. (Asgari ücret değil tabi, asgari ücrete çarpanı belki 5 yapmak lazım...)

    Neticede 6 ayda bir 2.000₺ vermek beni öldürmez evet ama bu verdiğim para tamamen garanti kartına damga için verdiğim bir para; bu tip bakımları kendim de pekala yapabilirim. Sadece yağ ve yağ filtresi değişimi için servise gitmek bir açıdan çok saçma.
    tommygun, espresso ve Merdo bunu beğendiler.

  12. #32
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağ şöyle: https://www.liquimolyturkey.com/liqu...i-1-litre-1521 (Benim faturada tabi ki 920₺...) (Tabi ki onlara gelişi düşük de ben en kötü senaryoyu işlettim.)

    Filtreyi bilmem, servisin faturasından söyledim.

    İşçilik konusu çok su kaldırır ama 3 ile çarptım yani. Benim sektörde yaklaşık çarpan bu kadar, gayet de geçinebiliyorlar patronlar.
    GKN Motors'un Hepsiburada'da yer alan sanal mağazasından bugün Litresi 171 TL'ye 2 adet sipariş verdim.
    Cyan, espresso ve Beto87 bunu beğendiler.

  13. #33

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağ şöyle: https://www.liquimolyturkey.com/liqu...i-1-litre-1521 (Benim faturada tabi ki 920₺...) (Tabi ki onlara gelişi düşük de ben en kötü senaryoyu işlettim.)

    Filtreyi bilmem, servisin faturasından söyledim.

    İşçilik konusu çok su kaldırır ama 3 ile çarptım yani. Benim sektörde yaklaşık çarpan bu kadar, gayet de geçinebiliyorlar patronlar. (Asgari ücret değil tabi, asgari ücrete çarpanı belki 5 yapmak lazım...)

    Neticede 6 ayda bir 2.000₺ vermek beni öldürmez evet ama bu verdiğim para tamamen garanti kartına damga için verdiğim bir para; bu tip bakımları kendim de pekala yapabilirim. Sadece yağ ve yağ filtresi değişimi için servise gitmek bir açıdan çok saçma.
    Ama üç ile çarpıyorsun işte bir kabul var, ama dayanağı ne. Danışman olduğunu tahmin ediyorum, belki de okudum hatırlayamadım. Danışmanların en çok anlaması gerekir ki böyle bir hesap yapılmaz, genelde danışmana para ödeyenler yapmaya kalkar hatta. =) O yüzden prensip olarak ona girmeyelim demek istedim.

    Yok öldürür öldürmezinde değilim öyle de anlamadım yazdığını zaten. Ki aslında kanunen de kendin de yapabilirsin bakımları, hiç bir şey de iddia edemezler; ama Doğan ile mahkemelik olmaya değer mi ayrı bir konu =)
    senin fikrinin ne önemi var vasat herif

  14. #34
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Yazik o kadar hesap yapmis )
    herseyin bir bedeli var.sen yetkili servise guven icinde gidiyorsun.bu guvenin bedeli ucrete yansiyor.yetkili servisin itibari var.bu itibar ucrete yansiyor.yetkili servis en son teknolojiyi kullaniyor en iyi alet takimini kullaniyor bu ucrete yansiyor.yetkili servis cok buyuk alan kiralayor bu ucrete yansiyor.
    Sen herseyi asgari ucretle yaptiramassin.birine git yarim saat araba yika de 100 lira vercem de.300 istiyorum derse vermeye mecbursun.o adamda vaktine deger biciyor yada kendi itibarina falan filan.
    Sen ayrica kendinde bakim yaparsin ama kendin bakim yaparken internetten filtrw bulcan zaman kaybi.dukkandan alsan yol parasi.servisin 30 dakkada yapicagi bakimi sen 3 saatte bitirebilcen.sen bu kendin yapacagin 3 saatlik islem icin onlara para veriyorsun.
    Sen belki yag degistitirken bir somunu kircan.servis kirsa aninda degistir.
    Yukarda arkadasin dedigi gibi maliyeti bu kadar isciligi boyle olmali denen dusunce en son sanayi devrinde vardi insanlar makineydi

  15. #35
    mucoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2022
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orijinal parçalar ve K&N filtre ile 2100'e mal edilen bakımı Peak kaça yapmalı ki?
    K&N filtre ucuz bu arada orijinal yağ filtresinden, bambaşka da bir konuya gidecek ama benim de hayatta kullanacağım bir şey değil. Kapattık, orijinal filtre alsanız 2250 çıktı diyelim.

    O parçalar serviste bir kere daha pahalı olacak, buji değişimi de içeren bir işin işçiliği ne kadar olmalı? Aranızda 500TL'ye yaparım diyen varsa gitsin hemen servis açsın ducati veya triumph kullansam ben de Korlas'a güvenmem tabii ama Peak de zaten insanların güvenebildiği yegane yer. Pek de pahalı gelmedi bana açıkçası fiyatlar. Bir bujili yağ bakımına 5000TL çok geliyor insana ama, Tiger GT'nin boş baz modeli de 380bin TL. O da çok. yani 5000TL çok para değil, sorun bu =)
    Çok pahalı değil ama pahalı bence, malzeme fiyatından fazla bir işçilik ki, buji değişimi falan çok extreme işler değil (ben yapabildim en azından

    Ben yüksek teknoloji üreten bir yazılım firmasında çalışıyorum ve sektörde ortalama yazılım geliştirme saat ücretleri 600-650TL iken bir servis yaklaşık 2500TL kazanmış oluyor bu hesapta.

    Tabi bu arada ben bu işleri sevdiğimden yapıyorum, servislere ve ustalarına saygım sonsuz, onların yaptığını biz yapamayız, anladıklarını da anlayamayız. Ben aslında bu bakımları MotoPeak’de yaptıracaktım başta ama yoğunlar sanırım WP’da bir türlü sağlıklı bir iletişim kuramadık, 1-2 sorum cevapsız kaldı vs derken kendim yaptım.

    Bu günlerde ne ucuz ve uygun ki servisler de öyle olsun, rakamlara takılmıyorum analizimi paylaştım, yakın zamanda manifold contalarını değiştirmek için MotoPeak ya da Korlas’a gideceğim

    Bu arada TigerGT kullansam dediğiniz gibi bir matematik olurdu ama 2017 model Tiger XR kullanıyorum, çok daha düşük fiyatlı

  16. #36

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Tamam da motor eskidikçe fiyatı düşüyor diye filtresinin de mi fiyatı düşecek? işçilikl ücreti de mi azalacak? Bunların hiç bir önemi yok servis fiyatına bakarken, bir yazılımcı bunları göz önünde bulundurur bence kıyas yaparken :p

    Takılma takılma, gerçekten sorun fiyat verenlerde değil, fiyatı tanımladığımız birimde.
    senin fikrinin ne önemi var vasat herif

  17. #37

    Üyelik
    07 Eylül 2009
    Şehir
    беларусь\Минск - Sivas
    Motosikleti
    Aprilia Caponord 1200 add & Benelli Tnt 249 S
    konu çok başka yerlere dağılmış. ancak türkiye gibi gelişmemiş ve gelişmemekte ısrarcı ülkelerde insanlar özgürce kendi kararlarını alamazlar. sürekli bir onaylanma ve onaylatma ihtiyacı hissederler. genel eğilimi, doğru ve vazgeçilmez kabul etmek gibi bir hastalığa müpteladır bu insanlar. kendi keyifleri, tercihleri ve kişisel isteklerini henüz keşfetmemişlerdir. ev, araba, motosiklet, karavan gibi kişiye göre değişen ve tercihler ile şekillenen ürünleri bir standarta bağlayıp başkalarının genel eğilimlerini doğru kabul ederek alışveriş yaparlar.
    örneğin sürekli orta devirlerde sakin seyahat eden bir birey gidip sırf o marka tutuluyor diye üst devirlerde torku veren kendi yaşamına ve gezi profiline uymayan motoru satın alabilir. ve ülke genelinde bu çok normal bir tercih görülür. hatta o markanın fanları en iyi tercihi yaptığına dair o arkadaşı alkışlayabilirler.
    evet servis ve parça fiyatları dünyanın heryerinde belirleyici bir etkendir, ancak insanların bireysel ihtiyaç ve kullanım şekillleri daha önemlidir. arıza dışında bir motosiklet servisine bağımlı olmak ise affedilir bir kusur değildir. dünyanın heryerinde tüm forumlar motosiklerinizi temelde nasıl idame ettireceğinize dair bilgiler ile doludur. eğer ki conta yakmak veya krank kırmak gibi sorunlar yaşamadıysanız servis denen olgu sizi pek ilgilendirmemeli.
    triumph, aprilia, ducati, mv agusta, moto guzzi, gibi markaları herhangi bir japon vb.marka ile kıyaslayamazınız.
    eğer kıyaslarım diyoranız muhtemelen rafine zevkleri, tercihleri olmayan sadece ulaşım aracı arayan birisiniz demektir.

    konuyu daha çok dağıttım. özetle triumph gerçekten üst seviye bir motordur. türkiye ve ingiltere arasında ki gümrük anlaşması nimetini kullanarak bu markaya sahip olmak ayrıca bir avantajdır.
    tommygun, espresso, rotalar ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    Helal Haram ver ALLAHIM,
    Menzilciler yer ALLAHIM...

  18. #38
    Beto87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2018
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Honda CB 650F
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GKN Motors'un Hepsiburada'da yer alan sanal mağazasından bugün Litresi 171 TL'ye 2 adet sipariş verdim.
    Reklam yapmak gibi olmasın ama ben en son yağı oradan aldım bundan sonra da kolay kolay değişmem. Şişeden çıkan çubuk huni büyük kolaylık benim motor için. Keşke tam sentetik yağının da 10w30 u olsa liqui moly nin.
    Cyan bunu beğendi.

  19. #39
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Beto87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Reklam yapmak gibi olmasın ama ben en son yağı oradan aldım bundan sonra da kolay kolay değişmem. Şişeden çıkan çubuk huni büyük kolaylık benim motor için. Keşke tam sentetik yağının da 10w30 u olsa liqui moly nin.
    Ben yıllardır bu arkadaşlardan alışveriş ediyorum, henüz bir sıkıntı yaşamadım. Evet, yağ kutusunun kendi çubuğu olması büyük kolaylık.
    Cyan bunu beğendi.

  20. #40

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı mucoti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rica ederim. Gümrük konusu vs. yok bu alışverişlerde. İngiltere ile Türkiye arasında vergi anlaşması var ve Triumph bu kapsamda vergileri hesaplanmış şekilde satıyor ürünleri. Herhangi bir gümrük sorunu bulunmuyor.
    Ben şimdi gördüm burada bir detay var.
    €150 üstü siparişler ticari kategoride ele alınıyor Gümrük tarafıdan, Triumph'ın vergisini önden alıp yapacağı bir sistem olması zor. Kendileri önden tahsil edecek de senin bir gümrükçü vasıtasıyla gidip ticari beyanname açtırman lazım, bunu onlar yapamaz ki.
    DHL ile anlaşmaları varsa, DHL müşteriden onay alıp falan ticari beyannamede de hizmet veriyor mu bilmiyorum ama.. Bak ne zamandır da aklımda, iyi oldu, ben DHL'e sorayım bunu.
    Cyan bunu beğendi.
    senin fikrinin ne önemi var vasat herif


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler