Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Çözemediğim Bir Durum Var / Peugeot Django

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Mayıs 2019
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Peugeot / Django
    Merhaba,

    2017 Model Enjeksiyonlu Peugeot Django 125i model bir scooter'a sahibim. Motosikletimin yağ bakımlarından tutun, varyatör temizliğine kadar kendim yaparım. Şöyle bir sorunum var;

    Motosikletim ilk kalkış anından 0-30Km/h bandında sorunsuz kalkıyor ve ilerliyor. Fakat 30-50Km/h arasında ise motor sanki böyle bir devirden düşüyor gibi.( Özellikle hafif yukarı eğimli yollarda hissediliyor.) Sanki 60 km hızda 6. viteste giden bir otomobil gibi. Fakat 50Km/h üzerine çıktığında ise 90-100 bandına kadar sorunsuz gidiyor ve gücü altımda hissedebiliyorum. Düz yolda 30-50 arasından kolaylıkla çıkabiliyorum ama eğer 50 nin aşağısında hafif yukarı eğimli bir yolda yakalanırsam o tırmanış beni zorlayabiliyor. Ama Aynı yokuşa 60 hm hızla girdiğimde yokuş boyunca 90 Km/H seviyelerine kadar yine rahatlıkla çıkıyor.

    Bujilerim iyi durumda,
    Varyatör Misketleri ( Dr. Pulley)
    Kayış iyi durumda,
    Genel bakımları yapılı,


    Tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler,

    Italian, espresso ve iptaluyelik02 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Skuterlerde yapılacak iş belli.

    - Bagalar, baga tutucular, varyatör, kayış, debriyaj balatası, debriyaj tası, debriyaj bloğundaki yayların durumu kontrol edilecek.

    Motor kaç km.de yazmamışsınız. Benim aklıma varyatör yüzeyinin belirli bir kısmında aşınma geldi. Varyatörün kayışı kavradığı yüzeyinin belirli bir kısmında dairesel bir aşıntı olabiliyor.

  3. #3

    Üyelik
    27 Mayıs 2019
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Peugeot / Django
    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Skuterlerde yapılacak iş belli.

    - Bagalar, baga tutucular, varyatör, kayış, debriyaj balatası, debriyaj tası, debriyaj bloğundaki yayların durumu kontrol edilecek.

    Motor kaç km.de yazmamışsınız. Benim aklıma varyatör yüzeyinin belirli bir kısmında aşınma geldi. Varyatörün kayışı kavradığı yüzeyinin belirli bir kısmında dairesel bir aşıntı olabiliyor.
    Motor Henüz 14.000KM de. Arka varyatörde ki yayları hiç kontrol etmedim açıkcası orası banada mantıklı geliyor şuan.

  4. #4
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Debriyaj balatalarının tasın içinde bastığı yüzey bozulmuş mu ona da bakın. Bozulmuşsa tornada düzeltiliyor.

  5. #5
    Şükrü Çelik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2020
    Şehir
    İstanbul/Avrupa
    Motosikleti
    Benelli TNT 250/ Honda Dio 110
    Alıntı nmax58 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    2017 Model Enjeksiyonlu Peugeot Django 125i model bir scooter'a sahibim. Motosikletimin yağ bakımlarından tutun, varyatör temizliğine kadar kendim yaparım. Şöyle bir sorunum var;

    Motosikletim ilk kalkış anından 0-30Km/h bandında sorunsuz kalkıyor ve ilerliyor. Fakat 30-50Km/h arasında ise motor sanki böyle bir devirden düşüyor gibi.( Özellikle hafif yukarı eğimli yollarda hissediliyor.) Sanki 60 km hızda 6. viteste giden bir otomobil gibi. Fakat 50Km/h üzerine çıktığında ise 90-100 bandına kadar sorunsuz gidiyor ve gücü altımda hissedebiliyorum. Düz yolda 30-50 arasından kolaylıkla çıkabiliyorum ama eğer 50 nin aşağısında hafif yukarı eğimli bir yolda yakalanırsam o tırmanış beni zorlayabiliyor. Ama Aynı yokuşa 60 hm hızla girdiğimde yokuş boyunca 90 Km/H seviyelerine kadar yine rahatlıkla çıkıyor.

    Bujilerim iyi durumda,
    Varyatör Misketleri ( Dr. Pulley)
    Kayış iyi durumda,
    Genel bakımları yapılı,


    Tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler,

    https://i.hizliresim.com/h3koiye.jpg
    Fotoğraf çok güzelmiş. Tam duvar kağıdı yapmalık.

  6. #6
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Tps ye de bakmak lazım , sorun yaşadığın devir bandında doğru voltaj üretemiyorsa ecu ortalama değerlerde bir yakıt hazırlar , buda genellikle akselerasyonda hissedilir.. varyatörde ki sorunlar daha çok top speed düşüşü , kalkışta aşırı titreme ve tokatlama sesi gibi belirtiler verir..
    birbilent bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler