Bilen gören var mı kullanan yağsız olması hayramı alamet yoksa yağ fabrikaları mı engel oldu
Bilen gören var mı kullanan yağsız olması hayramı alamet yoksa yağ fabrikaları mı engel oldu
Bmw nin sukuterlerinde zincir yağ dolu bir haznenin içinde çalışıyor , dış ortamla hiçbir teması yok , sorduğun böyle birşey olabilir mi ?
Bahsettiği sinterlenmiş burçları olan zincir olabilir.bakım ve yağlama gerektirmiyor.Yeni bir teknoloji de değil.motosikletlerde kullanılmıyor galiba?
BMW'nin saçmaladığı bir şey diye hatırlıyorum.
O-ring'li zincir hiç fena değil bence. Tahminim bazılarımız fazlaca abartıyoruz. Zannedildiği kadar sık yağlanması gereken bir şey değil. Yağlanmanın kritik olduğu kısım zaten her zaman yağlı.
İlginç. Böyle bir şey olduğunu bilmiyordum. Teknoloji güzelmiş ama ıslak, tozlu ve 80 derece üzeri ortamlarda çalışmıyormuş...
Self-lubricating limitations: Do not use in wet environments. Dusty environments will absorb lubrication from bushings. Do not use in temperatures over 175ºF. Once lubrication from sintered bushing is depleted, rapid chain wear will occur. Self-lube sintered bushings are not suited for high shock load applications.
Hiç yağlanma gerekmiyormuş bmw nin üst modellerinde kullanılıyormuş zincir için ayrı bir yağ deposu olması güzel diğer markalarda olsa iyi olur oringli zincirlerde dişlinin iç kısmına yağ girmiyormuş
Şu anda S1000XR bizde de bu zincirle satılıyor, M Endurance Zinciri, yağlama gerektirmiyor.
M Endurance zinciri önce bakımsız demişlerdi fakat incelemelerde bunun doğru olmadığı anlaşılmıştı. Daha sonrasında "az bakım isteyen zincir" olarak değiştirdiler.
Benim 100 cc cup motosiklet 25.000 km oldu zinciri şimdiye kadar hiç yağlamadım.
Yaşlı çekişinde bir düşüş 100 km de fazla yakmaya başladı mı
E doğru hatırlıyormuşum yahu
https://www.revzilla.com/common-trea...ut-to-the-test
Nereden edindiniz bu bilgiyi? Hava-civa gibi sanki.
Hasmet bir ara internette okumuştum yağsız zincir diye çok saçma geldi
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)