Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

600 cc Öneri

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    04 Ocak 2023
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Superlight 200
    Merhabalar

    17 ocak 2023 piyasasına göre;

    cc yükseltmek istiyorum

    Ayda bir iki kere Bursa İzmir arası (300km) gidebileceğim minimum 600cc motor önerisi alabilir miyim?

    Aklımda sıfır Honca NC700 veya ikinci el Suzuki V-Strom DL650 tarzı modeller var.

    Fiyat performans olarak önerilerinizi alabilir miyim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Bütçenizi bilemem ama sıfır alacaksanız Nc 750 de V-Strom da uzun yol için güzel motorlardır. Nc için belki konfor sele gerekebilir ama bu 2 harika motoru da uzun yolda, uzun km.ler boyunca gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

    Gerçi Nc artık pahalı, f/p sayabilir miyiz bilemem ama pahalı alıp pahalıya satıyorsunuz. İlanlara baktım da sıfır Nc 750X 325.000 TL , sıfır Tracer 700 de 280-320.000 TL arasında. Ben muhtemelen şansımı Tracer'dan yana kullanırdım.
    espresso, otopsici ve SonyaDor113 bunu beğendiler.

  3. #3
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bütçenizi bilemem ama sıfır alacaksanız Nc 750 de V-Strom da uzun yol için güzel motorlardır. Nc için belki konfor sele gerekebilir ama bu 2 harika motoru da uzun yolda, uzun km.ler boyunca gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

    Gerçi Nc artık pahalı, f/p sayabilir miyiz bilemem ama pahalı alıp pahalıya satıyorsunuz. İlanlara baktım da sıfır Nc 750X 325.000 TL , sıfır Tracer 700 de 280-320.000 TL arasında. Ben muhtemelen şansımı Tracer'dan yana kullanırdım.
    Senin kullanma tarzına Tracer daha iyi gider. NC sıkıcı gelebilir. Tabi gönül isterdi ki seninle Ahmetbey'e köfte yemek için buluştuğumuzda tracer9 ile gelesin.
    tommygun ve Cyan bunu beğendiler.

  4. #4
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin kullanma tarzına Tracer daha iyi gider. NC sıkıcı gelebilir. Tabi gönül isterdi ki seninle Ahmetbey'e köfte yemek için buluştuğumuzda tracer9 ile gelesin.
    Ağzından bal damlıyor espresso ağa. Şimdilik eski model Er6F devam
    Cyan ve espresso bunu beğendiler.

  5. #5

    Üyelik
    21 Kasım 2022
    Şehir
    Ordu
    Benim favorim cb650r neden bilmiyorum icimde ona karsi ayri bi ilgi var

  6. #6
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    İkisininde avantajlı ve dezavantajlı yönleri var
    Nc az yakar,2. Eli hızlıdır,servis bayi ağı zengindir,dahili bagajı vardır,dct seçeneği

    Vstrom konfor,daha fazla güç,kalite

    İkiside pişman etmez hangisi hoşunuza gidiyorsa onu alın.

  7. #7

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Neden DL650 sıfır değil? NC sıfır liste fiyatına (kimse liste fiyatından satmıyor!!!) sıfır DL650 var.

    İkisini de kullanmış bir sürücü olarak DL650 dururken NC'nin yüzüne bile bakılmaz diyorum. (İkinci eli çok hızlı, o ayrı. Maksat kolay satabilmek ise NC, keyifle kullanmak ise DL650.)
    espresso bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden DL650 sıfır değil, NC sıfır liste fiyatına (kimse liste fiyatından satmıyor!!!) sıfır DL650 var.

    İkisini de kullanmış bir sürücü olarak DL650 dururken NC'nin yüzüne bile bakılmaz diyorum. (İkinci eli çok hızlı, o ayrı. Maksat kolay satabilmek ise NC, keyifle kullanmak ise DL650.)
    Düne kadar benle nc750 yüzünden derin tartışmalara girmiştin )) eski bir kaç senelik konular fakat iyi hatırlıyorum ben nc750 çok abartıyorsunuz sürüşü çok sıkıcı bir makine diye yazarken bayağı benle tartışmalara girmiştiniz sen ve bir kaç arkadaş onun yerine gidin vtorm alın falan diyordum .. neyse geçmiş zaman fikirler değişir ..

    Arkadaşa da i cevabım şahsi fikrim hala aynı hiç değişmedi nc750 çok sıkıcı bir makine ama ikinci eli peynir ekmek .. o açıdan bakıyorsan zaten nc750 den başka seçeceğin yok ..

    Yok ben keyifli gidiyim motor sürdüğümü hissediyim diyorsan vstorm , tracer on numara motorlar .. illa nc750 platformunda bir şey düşünürsen xadv bak onun sürüşü daha keyifli .. bunlar benim şahsi fikrim tabii ..
    SonyaDor113 bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Logaritma o zamanki NC fiyatı ile şimdiki arasında (nisbi olarak) çok fark var ama. Fikirler koşullar değiştiği için değişiyor aslında... Ben NC sıkıcı yazmadım, o senin algın. DL650 ile NC arasında sıkıcılık %10-15 falan ancak oynar, başka bir mesajımda DL650 için "yaşıma da uygun motor" yazdım mesela

    Mesajımın arka planı şu: Aynı fiyata DL650 varken NC alınmaz, 19" tekerlek bizim muhteşem çukurlu tümsekli yollarımızda çok daha rahat, fabrika çıkışı amortisörleri daha iyi (2015 NC'ye göre, yenilerin önler daha iyi olabilir ..), arka amortisörde remote preload adjuster var, çanta demiri standart geliyor, depo daha büyük ve doğru yerde vs vs.
    espresso bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Motoru yükseltmek için bir süredir inceleme namına ne bulursam izliyorum, araştırıyorum. NC750X güzel motor, gözü kapalı alınır ama uzun yol deyince herkesin bir "ama"sı oluyor. İşin içinde artçı da varsa ikna olamadım.

    DL650 ise kusursuz gibi bir şey. Yakıtı da NC'den en fazla 1 litre fazladır. Her yerde sıfırı kum gibi bulunuyor ve fiyatları liste fiyatı oluyor. Sıfır fiyatına tam aksesuarlı 1000 km bakımı yapılmış sıfır ayarında motorlar bile var.

    Bunların yanında artçı olmayacaksa Tracer 700 de düşünülebilir ki safkan motosiklet olarak bunlardan iyidir aslında.

    Ne alırsan al ikinci el alma çünkü ikinci elde sıfırından pahalı fiyat isteme geri zekalılığı bir tek bizde var. Gerekiyorsa 6 ay bekle yine de sıfır al.

    Benim son kararım ise F750GS oldu, o olmasaydı DL650 XT olacaktı ki hâlâ da tam karar verebilmiş değilim, gidip geliyorum. Hepsinin fiyat bandı (GS hariç) aynı. Bu zamanda 20 - 30 bin TL'nin lafı olmaz, al geç.
    Cyan bunu beğendi.

  11. #11
    xtrafrozen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Motosikleti
    CBR 1000RR (2018) & Nmax 155 (2022)
    Alıntı Byusufs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim favorim cb650r neden bilmiyorum icimde ona karsi ayri bi ilgi var
    Eliniz ayagınız uyuşur, Acil'e kaldırırlar

    p.s : 17k kullandım o bloğu ..
    “I never saw a wild thing sorry for itself. A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.”.

  12. #12
    4strings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2010
    Şu DL nin fren sorunu çözülebilmiş olsaydı bir tane alıp onyıllarca binmek isterdim.

  13. #13
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı 4strings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu DL nin fren sorunu çözülebilmiş olsaydı bir tane alıp onyıllarca binmek isterdim.
    240 kg tek disk NC ye laf yok 220 kg çift disk Vstrom tu kaka , hocam sen hiç vstrom kullandın mı

  14. #14
    4strings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2010
    Bilakis, DL 650 çok kullandığım için fikir belirtiyorum; NC yi kısa mesafe haricinde kullanmadığım için yorum yapmadım. DL nin freninde bir kalaslık var; ya kaliperden ya da çelik fren hortumu olmamasından diyeceğim ama bundan da emin değilim. Tek disk olan 250 Duke bile zınk diye durur ama DL nin ne zaman duracağını tahmin edemezsin. Ne var ki çelik fren hortumu olmayan bazı modellerin de çok daha iyi frenajı var (Trident vb). Bu Suzukiyi anlamak mümkün değil. Motosikletleri çok sağlam, kaya gibi; viraj abs li DL 1050 ye çelik hortum koymaz; 150 beygirlik gsx s 1000 gt'ye (miydi neydi) viraj abs si ve çelik hortum koymaz, önüne arkasına nissin tokiko falan ayrı ayrı marka fren koyar...

  15. #15

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Vstorm freni aslında gayet iyidir fren manetenin 1 ile 6 arası ayarı var Balata nın durumu kalitesi önemli belki fren hidroliği azalmıştır belki frenler hava yapmıştır belki sürdüğün motorda yan sanayi manet takılı olabilir oda yapar ama sürdüğün motora ait bir sorun bence ..

  16. #16
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Bu dl 650lerkısa boya uygun mudur?

    İyi bir çelik fren hortumu balatayla bence durması gerekir.

  17. #17
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Nc crossover araç gibidir.Hem şehir içinde rahatça kullanılabilen ve şehir içindede az yakan ve ısınmayan bir bloğa sahiptir.Dct seçeneği ile şehir içinde eşsiz bir kullanım kolaylığı sunar.Bakımı basit ve zahmetsizdir.Ön bagajı çok pratik ve kullanışlı bir detaydır.Şehir dışına uzun yolada sıfır titreşimle heryere uçan halıda gider gibi gidebilirsiniz.240 değil 219 kg'dır.Tur camı ve xpad ile rüzgar almadan konforlu uzun seyahatler yapabilirsiniz.2.eli hızlı servis bayi ağı çok yaygındır.Yan sanayi Aksesuar va parça açısından seçenekleri daha geniştir.
    Vstrom'un daha çok şehir dışına yönelik bir yapısı var genelde artçılı ve şehir dışı kullanıyorsanız daha iyi daha konforlu bir seçenek olacaktır.

    Herhangi birini kötüleyen yorumları dikkate almadan kendi kullanış biçiminiz ve beklentilerinize göre seçim yapın.

    İkiside güzel ve kaliteli motorlar.
    SonyaDor113 bunu beğendi.

  18. #18
    recaip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2020
    sürüş keyfi olarak kesinlikle TRACER
    ekonomik ve ikinci el satışı için NC
    çok amaçlı olsun, çanta, kamp, toprak yol dersen V-STROM

    Sürdüklerim arasinda, TRACER verdiği keyif bir başkaydı, inan diğer motorların sürüslerini hatırlamıyorum bile ama TRACER keyfi hala dün gibi aklimda.

    bunlar içinde hangi kriter senin için öne çıkıyorsa onu almalısın bence.
    Benim fikrim ise sanırım NC ve V-STROM arasında olurdu ülke sartlarini düşününce mecburen.
    NC hemen satılıyor ve ekonomik, sağlam makina
    V-STROM çok amacli, çantaları falan takınca kamp yaparsın, yoldan çıkayım biraz toprak falan dersen tel jantlı olanıyla güzel gidersin
    ama sadece şehirde süreceğim ve uzun yol yapacağım, dağ taş olmaz dersen tabii ki NC.
    SonyaDor113 bunu beğendi.

  19. #19
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Nc 750 Kerb Weight 224 kg + 14 lt benzin + yağ bal su etti 240 kg..
    nc 'nin frende yeterli kötülemedim ama sıcak coğrafyalarda uzun rampalardan inerken tek disk yeterince ısı transferi yapamıyor , manet yumuşamaya başlıyor...vstrom unda daha doğrusu Suzuki frenlerini progresif tekniğine uygun dizayn ediyor hani şu limon sıkar gibi dedikleri olay , beğenmezseniz fren merkezindeki ayardan bence pekde emniyetli olmasada zınk diye duracak şekilde ayar yapılabilir , birde vstrom zinciri fazla yağlanmışsa arka diske sıçrıyor , müdahale edilmezse yaklaşık 5000 km sonra ancak gerçek dozajlama yapılabilir hale gelir..

  20. #20

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı 4strings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilakis, DL 650 çok kullandığım için fikir belirtiyorum; NC yi kısa mesafe haricinde kullanmadığım için yorum yapmadım. DL nin freninde bir kalaslık var; ya kaliperden ya da çelik fren hortumu olmamasından diyeceğim ama bundan da emin değilim. Tek disk olan 250 Duke bile zınk diye durur ama DL nin ne zaman duracağını tahmin edemezsin. Ne var ki çelik fren hortumu olmayan bazı modellerin de çok daha iyi frenajı var (Trident vb). Bu Suzukiyi anlamak mümkün değil. Motosikletleri çok sağlam, kaya gibi; viraj abs li DL 1050 ye çelik hortum koymaz; 150 beygirlik gsx s 1000 gt'ye (miydi neydi) viraj abs si ve çelik hortum koymaz, önüne arkasına nissin tokiko falan ayrı ayrı marka fren koyar...
    Kullanılan lastik çok önemli; üzerinde gelen Bridgestone lastikler pek iyi değil. Michelin Road 6, Scorpion MT90 A/T vb. yumuşak hamurlu lastiklerle bambaşka bir performans alınabilir...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------

    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    N
    ...
    Vstrom'un daha çok şehir dışına yönelik bir yapısı var genelde artçılı ve şehir dışı kullanıyorsanız daha iyi daha konforlu bir seçenek olacaktır.
    ...
    Kullanana kadar öyle zannediyordum, CB500F'ten geçtim, eskisi gibi rahat kullanıyor ve trafikte atraksiyon yapabiliyorum.
    espresso bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler