Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
8. sayfa BirinciBirinci ... 678

Bajaj Pulsar N250 & F250 geldi!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #141

    Üyelik
    06 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT25 2016
    bence ya ecu haritalandırmalarında ya enjeksiyon sistemlerinde falan bir sorun var. ama yıllardır çözememeleri çok ilginç.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #142
    lordmayros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2022
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Dominar 400 UG 2023
    Ben yarın rodaj bakımına gireceğim
    Bakırköy NİSH oto da bakalım sonrası biraz sıkıştırayım neler yaşanacak

  3. #143
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Aşağıda 2 kullanıcı hızlanmada kesiklik sorununu yaşadığını yazmış.



    Aşağıdaki kullanıcı serviste soruna geçici bir çözüm bulunduğunu yazmış. İşlemi pek anlamadım.




    Aşağıdaki iki kullanıcı aynı sorunu ifade etmiş.




    Aşağıda yine hızlanma sorunu yaşadığını belirten kullanıcılar.



    Buraya kadar alıntıları sadece bir youtuberdan aldım. Başkalarını da okudum. Ve Hızlanmada kesiklik dışında ıslanınca stop etme sorunu okudum. Zaman buldukça ifade edilen diğer sorunlardan da alıntılar yapmaya çalışacağım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------

    Alıntı lordmayros adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben yarın rodaj bakımına gireceğim
    Bakırköy NİSH oto da bakalım sonrası biraz sıkıştırayım neler yaşanacak
    Sizin yerinizde olsam telaşlanıp normal rodajı hiç bozmazdım. Yanlış okumadıysam kesiklik sorununu boğaz kelebeği ve yakıt pompası değişimi ile çözmüşler. Hintli kullanıcılar 1 yıldır kullanmakta oldukları için epey bir bilgi birikimi olmuş. Takip edip sorunlar ve çözümleri konusunda bilgi edinmek faydalı olabilir. Ayrıca Türkiye'ye gönderilen motosikletler yaşanan sorunlardan sonra güncellenmiş olabilir. Umarım öyledir sorunsuz keyifle kullanırsınız.

    Alıntı -Black- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üstelik daha önceki bir modelde karşılaşılan sorunun, yeni modelde devam ediyor olması ilginç. Bize göre dandik de, oranın büyük firmalarından biri, belki de (galiba) en büyüğü.
    Bajaj her şeye rağmen dandik değil bence. Fakat anladığım kadarıyla üretim süreçleri bir TVS veya Hero kadar düzgün değil. Hindistan'da en büyük ve dünyada 5. büyük üretici Hero.

  4. #144
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    RIDE WITH AJAY isimli youtuberi izlemekte fayda var. 2022 başından beri F250 kullanıyor. Sorunlarla ilgili videolar çekiyor. Bir çok kişi aynı sorunları yaşadığını yazmış. Çözülen ve çözülmeyen sorunlar videolarda anlatılmış.

    Bajaj NS200'e göre daha sorunsuz olduğu belirtilen ve çok beğenilen Pulsar 220F'yi geliştirmek adına N250 ve F250'yi çıkarmış. Fakat bu işte bir keşmekeş var gibi.
    O adam çok fanatik. İlk videosunda ns200 n250'yi fena tokatlıyor falan diye saçma bir video çekmişti kendisi o zaman ns200 kullanıyor diye. Şimdi onu satıp bunu mu almış? O biraz subjektif yorumlar yapıyor, çok kaale almayın.

  5. #145
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı Norton772 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O adam çok fanatik. İlk videosunda ns200 n250'yi fena tokatlıyor falan diye saçma bir video çekmişti kendisi o zaman ns200 kullanıyor diye. Şimdi onu satıp bunu mu almış? O biraz subjektif yorumlar yapıyor, çok kaale almayın.
    Bir kişiye fanatik dedik. Aynı sorunları yaşadığını yazan bir çok kişiye ne cevap vereceğiz? Sözünü ettiğiniz videonun linkini verebilirmisiniz?

  6. #146
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Çinlilerden br tık daha iyi üretim yaptıkları ve bütçe olarak Çin üretimi motorlara yakın oldukları için,"çöp" olmaktan kurtuluyor.
    Yoksa diğer üretici ülkeler ile kıyaslayıp, listede üst sıralarda yer vermek mümkün değil.

    Bu söylediğim düşük cc motorlar için geçerli tabii. Orta hacimde zaten yoklar. Ki Çin, en azından bu alanda şansını deniyor.

    "Dandik" derken genel kalite ve problemsizlik olarak bakıyorum, yoksa hala kabul edilebilir f/p ürünler tabii ki var.
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  7. #147
    lordmayros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2022
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Dominar 400 UG 2023
    Sizin yerinizde olsam telaşlanıp normal rodajı hiç bozmazdım. Yanlış okumadıysam kesiklik sorununu boğaz kelebeği ve yakıt pompası değişimi ile çözmüşler. Hintli kullanıcılar 1 yıldır kullanmakta oldukları için epey bir bilgi birikimi olmuş. Takip edip sorunlar ve çözümleri konusunda bilgi edinmek faydalı olabilir. Ayrıca Türkiye'ye gönderilen motosikletler yaşanan sorunlardan sonra güncellenmiş olabilir. Umarım öyledir sorunsuz keyifle kullanırsınız.
    Bakalım kitapçığında çok bilgi yok ama cfmoto dalı gibi ilk 500km 5.000dd yi geçirmeden tüm devirlerde gezinerek sürüş yaptım, 500-1000km arası 7.000dd yi geçirmeden sürüş 1.000km sonrası yavaş yavaş daha üst devirlere çıkarız

  8. #148
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Çıkardıkları arızaları yazdım. Artılarını da yazayım. Performans olarak oldukça iyi bir motor gibi görünüyor. Hint kullanıcıları Honda CB300F ile drag race yapmışlar. Honda başta biraz öne geçse de arayı açamıyor. Yer yer CB 300F'ye yetişecek kadar performans gösterebiliyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=y0DYhG1BzA0

  9. #149

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı -Black- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çinlilerden br tık daha iyi üretim yaptıkları ve bütçe olarak Çin üretimi motorlara yakın oldukları için,"çöp" olmaktan kurtuluyor.
    Yoksa diğer üretici ülkeler ile kıyaslayıp, listede üst sıralarda yer vermek mümkün değil.

    Bu söylediğim düşük cc motorlar için geçerli tabii. Orta hacimde zaten yoklar. Ki Çin, en azından bu alanda şansını deniyor.

    "Dandik" derken genel kalite ve problemsizlik olarak bakıyorum, yoksa hala kabul edilebilir f/p ürünler tabii ki var.
    Yüksek hacime girmiyorlar adamlar Hindistan pazarına göre motor üretiyor hint pazarında yüksek hacimde alım gücü düşük yoksa Hintli yüksek hacim yapamıyor diye bir şey yok harley davidson suzuki falan şu anda Hintliler ortak üretim yapıyor harley 11 modelini Hindistan’da üretiyor ya tvs ya hero ile ortak unuttum şimdi …

  10. #150
    lordmayros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2022
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Dominar 400 UG 2023
    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çıkardıkları arızaları yazdım. Artılarını da yazayım. Performans olarak oldukça iyi bir motor gibi görünüyor. Hint kullanıcıları Honda CB300F ile drag race yapmışlar. Honda başta biraz öne geçse de arayı açamıyor. Yer yer CB 300F'ye yetişecek kadar performans gösterebiliyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=y0DYhG1BzA0
    Bu motora stage 1 yeni harita yüklenip oksijen sensörü downpipe edilip duz boruyla geçse yani demem o ki Euro5 ten kurtulursa performans olarak bayağı is çıkartır ns200 e göre 50cc fazlalık var onu ortaya çıkartmak gerek

  11. #151

    Üyelik
    19 Ocak 2023
    Alıntı lordmayros adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben yarın rodaj bakımına gireceğim
    Bakırköy NİSH oto da bakalım sonrası biraz sıkıştırayım neler yaşanacak
    Öncelikle hayırlı olsun bende f250 için sipariş verdim Şubat ta teslim alacağım. Kaç km oldu önemli sorunları var mı yakıt tüketimi nasıl biraz yazarsanız sevinirim. Birde arka çanta demiri ns200 uyar mı veya bunun için demir var mı telefon tutucusu kullanıyor musunuz kullanıyorsanız marka ne memnun musunuz

  12. #152

    Üyelik
    28 Ocak 2015
    beyler bende bi f250 aldim 3. vitesde 7 bin devrin uzerinde bogurme gibi bi ugultu oluyo yavaslayinca ses azalarak gidiyo vites degistirince tamamen kesiliyo 1000km de suan gidisinde problem yok ama basina gelen varmi

  13. #153

    Üyelik
    18 Mayıs 2023
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    pulsar n250
    Alıntı akviran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler bende bi f250 aldim 3. vitesde 7 bin devrin uzerinde bogurme gibi bi ugultu oluyo yavaslayinca ses azalarak gidiyo vites degistirince tamamen kesiliyo 1000km de suan gidisinde problem yok ama basina gelen varmi
    dostum aynısını yaşadım eğer doğru anladıysam. profilime girip bakabilirsin ne olduğuna, aynıysa öyle konuşuruz.

  14. #154
    zileliorhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2015
    Şehir
    Çanakkale
    Makine hava soğutmalı değil, yağ soğutmalı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:43 ----------

    Alıntı Yunus Özbek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    YouTube da hintliler f250 ile n250 ye kalkış ve topspeed testleri yapmışlar. İlk kalkış anında n250 geçsede sonradan f250 ilerliyor. Bir de her seferinde 5. Viteste kesiciyi görüyor motorlar. Son devrine gelemeden nefesin bitmesi gibi bir durum yok. Orasını beğendim. Düz yolda son hızını görüyor makineler. Benim külüstür rx3 evo gibi sözde son hızı 160 olupta 130 da nefesi bitmiyor. Gps hız testi de yapmışlar 10 km sapma var. Yani gerçek son hız 140. 250cc tek silindir hava soğutmalı bir motor için gayet yeterli. Vaadedilen düşük yakıt tüketimi de acaba şu rx3 ten kurtulup f250 modeline geçsem mi diye bi düşündürdü. Rx3 ün hem sorunları bitmiyor, hem kalıbına göre hızı tatmin etmiyor, hemde 5 litreye yakın yakıyor.
    Makine hava soğutmalı değil, yağ soğutmalı

  15. #155

    Üyelik
    23 Temmuz 2023
    F250 1000km oldu sıfır sıkıntı. Ortalama 3lt'nin üzeri yakmıyor. Sağından solundan ses vs gelmiyor. ABS frenleri ile 1-2 kazadan yırttım (tabi lastikleri değişmiştim). Motorun açık ara en kötü özelliği lastikleri. Torku hızlanması filan gayet iyi. 5 vites olmasının çok handikapı olmamış bence. 5 Vitesli olmasının en büyük handikapı düşük hızda vites aralığı açık olduğu için yarım debriyaj yapmanız gerekiyor. Lastiklerini kadıköyde işin ehli (tek işi motorsiklet lastiği olan) bir yerde değiştirdim. 3 motorla gittik sadece bunun arka tekerini 130 iken 140 yaptı jantı müsait buna dedi. Normalde kesinlikle önermeyiz ama buna oluyor ve kullananlar da memnun dedi. Diğer arkadaşlarınkine teker yumurta olur verimsizleşir diyerek 130 taktı bilginize. Şehir içinde 7 saatte 350km durmadan gezdim, sürekli dur kalk vs. soğutmayla alakalı bir probleminin olduğunu düşünmüyorum. Bu motoru Bajaj'ın diğer motorlarıyla kıyaslarsak N250 ile aynı motor ufak farklılığı var, RS200 göre daha az arıza veriyor ( 26.000km yapan arkadaş var f250 ile eski motoru rs200 )Ben 5 vites olmasının 50kmh hızdan sonra farkını göremedim ancak düşük hızlarda 1 vites çark aralığı çok fazla.
    Soğutma sistemiyle alakalı motoru almadan önce dünyadaki bir çok makaleyi okudum araştırdım. Sıvı soğutmalı motor daha iyi ancak bu 250cc motorda tartışılabilir. BAJAJ ürünlerinin yurtdışı yorumlarına baktığımda karşıma çıkan en büyük sıkıntı sıvı soğutma arızaları. Bence bu işi çok başaramamışlar ve garantide kalmışlar. Nereden araştırırsanız araştırın 250cc için yağ soğutmalı sistem yeterlidir. İçiniz rahat olsun fiyat performans ürünü tavsiye ederim.
    benhasan ve Ozer266 bunu beğendiler.

  16. #156

    Üyelik
    17 Şubat 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Scrambler
    Her zaman soylerim Japon harici fusuknhacimli motosikletlerde hep yasanan sorunlar, Sensör arizalari, elektrik arizalari, yazilim hatalari, Bu tarz arizalar insani motosikletten sogutur. Simdi olmasa bile bir iki yıla patlak verir. Varsin 125 cc olsun Japon olsun. Baska Motosiklet pismanliktir kucuk ve orta hacim ve butcelerde.
    fancydriver bunu beğendi.

  17. #157
    fancydriver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2023
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Ns200 - Honda Cb250R - CfMoto Mt650
    Alıntı BoraKara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her zaman soylerim Japon harici fusuknhacimli motosikletlerde hep yasanan sorunlar, Sensör arizalari, elektrik arizalari, yazilim hatalari, Bu tarz arizalar insani motosikletten sogutur. Simdi olmasa bile bir iki yıla patlak verir. Varsin 125 cc olsun Japon olsun. Baska Motosiklet pismanliktir kucuk ve orta hacim ve butcelerde.
    Suzuki Gsx-r 125 sürdüm, benim diyen Hintli 200-250 cc makinenin eline verir(maneti). Öyle şahane motor yapmış adamlar. Şıkır şıkır şanzıman var, yani kalite farkına oturup ağlar insan.

    He gerçi 400'lük Hintli fiyatına satıyorlar ama...
    BoraKara bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
8. sayfa BirinciBirinci ... 678

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler