Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Bajajın Kullanıcılarına Yaşattığı Rezalet

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    şu virajda stop etme işi pulsar 200'de de vardı. şükür ben yaşamadım.
    millete şu dandik markaların deney faresi olmayın diyoruz da anlatamıyoruz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şu virajda stop etme işi pulsar 200'de de vardı. şükür ben yaşamadım.
    millete şu dandik markaların deney faresi olmayın diyoruz da anlatamıyoruz.
    Kalitesiz bir hayatı pahalıya yaşıyoruz hocam. Herkes imkanları dahilinde bir şeyler yaşamaya çalışıyor ne yaparsın..

  3. #23
    Psyduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2022
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Ayın 1'inde Dominar 400 satın aldım. 3 gün kullandım stop etme sorunu başladı. 30kmde falandı. Her koşulda stop ediyordu. 1-2 büyük kaza tehlikesi atlattım bu stop etmeler yüzünden. Yolda giderken vitesteyken birden güç kesip stop ettiğini bile gördüm. Sadece rölantide değil giderken de başıma geldi. Hem kaza yapma tehlikesinden, hem de rodajı mahvettiği için servise bıraktım motoru. 15 gündür falan serviste yatıyor. kuralkana mail attım 14-20 kasım tarihleri arasında parça servise ulaşacak, durumu bıraktığınız servisten takip edebilirsiniz diyor. 2 günde bir arıyorum, çok ilgili bir servis olmadığı için parça gelmedi diyor kapatıyor. Sıfır aldığım motordan soğudum. Sıfır olsun kafam rahat olsun diye aldım, 2. elden daha çok başım ağrıdı bu süreçte. Bir daha bajaj marka bir motor ne alırım, ne de çevreme tavsiye ederim.
    espresso bunu beğendi.

  4. #24
    lordmayros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2022
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Dominar 400 UG 2023
    Bu geri çağırma işi markadan markaya fark esiyor motosiklette yeniyim ama arabada yaşadım bende BMW 2001 model E46 aracım için geri çağırma yapıp Borusan’da aracın airbaglarini değiştirdiler büyük marka böyle olunuyor

  5. #25
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Bu şekilde uzun zamandır süregelen kronik arızalar için yasal süre bitse bile iyi niyet garantisi işletiliyor , bunu hem motosiklette hem otomobilde yaşadım , 2013 Suzuki Vstrom un sargısı 2019 da garantiden değişti , 2011 model Vw CC min şanzumanı ise 2017 de garantiden değişti..Bmw 1200 gs serisi motosikletlerinin şaftlarını 15 sene sonra bile garantiden değiştirdiğini biliyorum..

  6. #26
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Gerçekten üzücü. Benim de başıma gelen stop problemi sadece bi kaç kere ışıklarda falan denk geldiği için takmamış, rodaj bakımından sonra başıma gelmediği için rahatlamıştım. Virajda vs gelmediği için şanslıydım belkide.

    Kuralkan'ın stratejilerini beğenmiyorum. Dominar Riders isimli bir çatı altında kullanıcıları topluyor, geziler, etkinlikler düzenliyor. Güzel de topluluk oluştuğunu düşünüyorum instagramdan vs. Ama keşke bu tür problemi hızlı şekilde çözüme kavuştursa.

    -ZERO- Hocam deney faresi olmayın demiş, ama bütçe meselesi bu maalesefki. Ben Dominar'ın güzel F/P ürünü olduğunu düşünüyorum problemsiz olduğu sürece. Diğer markalara göre daha avantajlı bence.

    Bir de bu tür problemler servisten dolayı da kaynaklanıyor olabilir. Bajajın bir çok servisi kalitesiz. Ispartadaki kullanıcılar bir gün toplu randevu oluşturarak Antalyadaki servise geliyorlar bakım için. Defalarca kayıt ve şikayet oluşturuldu Isparta servisi için. Sonuç? Tabii ki herhangi bir gelişme ya da aksiyon yok. Kuralkan bu tür problemlere acilen çözüm getirmeli.

    Ayrıca bu problemler, stop etme, serviste uzun süre parça bekleme gibi, DominarRiders'ın instagram sayfasında yorumlara da düşmekte. Artık demekki ciddi sayıda problem yaşayan kullanıcı var. Üzücü..

    Problemleriniz inşallah bir an evvel çözülür.

  7. #27

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu şekilde uzun zamandır süregelen kronik arızalar için yasal süre bitse bile iyi niyet garantisi işletiliyor , bunu hem motosiklette hem otomobilde yaşadım , 2013 Suzuki Vstrom un sargısı 2019 da garantiden değişti , 2011 model Vw CC min şanzumanı ise 2017 de garantiden değişti..Bmw 1200 gs serisi motosikletlerinin şaftlarını 15 sene sonra bile garantiden değiştirdiğini biliyorum..
    Ama hocam adi ustunde "iyi" niyet garantisi. Firmanin sorumlulugu bitmis olmasina ragmen, firma musteri sadakatini odullendiriyor. Yani musteri memnuniyeti icin yapiyor bunu.

    Tr de belli basli markalar haric, iyi niyet garantisi zor is Gecmiste bajajin iyi niyet garantisine sahit oldum ama dusuk masrafli bir problemdi.

  8. #28

    Üyelik
    23 Aralık 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dominar 250D
    21 Kasım GÜNCELLEME.
    Bugün motosikletimi servise bıraktım TPS sensörü garantiden değişecek sensör gelmiş yarın test yapacaklar ve motorumu alacağım. Ancak servis rölanti sensörü ve tps sensörü istediklerini garantiden ama firmanın bu sorun TPS den kaynaklanıyor diyip sadece TPS gönderdiklerini belirtti. Firma yetkilisinin bana attığı mesajda da sizin motorunuzda sadece tps değil krank sensörüde sorunlu dedi. (Çok tutarsız bir süreç işliyor bakalım neler olacak)

    2. Ekleme
    Bu video ve gönderiden sonra bir çok mesaj ve yorum aldım gelenlerden bir kaçınıda buraya ekleyeyim.



    Bir arkadaşın sele altındaki grenajı tutan demir kaynağı paslanmış ve kopmuş. (Motor 8000 KM)




    Başka bir arkadaşın motoru alt taraftan yağ kaçırıyor. )(Motor 2800 KM)




    Alt sakalı tutan demir civata olması gereken yerde civata ya hiç takılmadı yada düştü, servis titreşim sesi bu normal diyor ben tespit ettim sesin buradan olduğunu.
    espresso, iptaluyelik02 ve aLoneman bunu beğendiler.

  9. #29
    Psyduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2022
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Dün aradılar, parça geldi, motor hazır dediler. Gittim aldım ve akşam boş boş gezdim. Hiç bir sıkıntı gözükmüyor şimdilik. Sabah da soğuğa rağmen ilk marşta çalıştı. Rölantide herhangi bir dalgalanma, gaz açarken herhangi bir pürüz hissettirmedi. Şimdilik iyi gözüküyor ama hep aklımın bir köşesinde ya yine olursa diye soru işareti olacak.
    espresso bunu beğendi.

  10. #30

    Üyelik
    23 Aralık 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dominar 250D
    Alıntı Psyduck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün aradılar, parça geldi, motor hazır dediler. Gittim aldım ve akşam boş boş gezdim. Hiç bir sıkıntı gözükmüyor şimdilik. Sabah da soğuğa rağmen ilk marşta çalıştı. Rölantide herhangi bir dalgalanma, gaz açarken herhangi bir pürüz hissettirmedi. Şimdilik iyi gözüküyor ama hep aklımın bir köşesinde ya yine olursa diye soru işareti olacak.
    Benimki de değişti bugün umarım daha sorun olmaz. Bakalım yarın tek marşta çalışacakmı.

  11. #31
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Aslında problem sadece bajaj değil cogunlukla kuralkan.

    bu kadar ilgisiz ve satış sonrası umursamaz bir firma görmedim.
    espresso bunu beğendi.

  12. #32

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Bu birazda sanırım nicelik problemi kabaca 100 motorda 1 görünen bir şikayet 5 senede o modelden 1000 tane satsa 10 tane motorda görülür göze batmaz önemsenmez istisnai bir durum denir..
    Ama aynı motordan 5 senede 100 bin tane satılsa bu sorun 1000 motorda görülür Buda sorunu kronik hale getirir ..

  13. #33
    tecrube0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2021
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ns 160, Dominar 400 Tur Versiyon
    Alıntı hokahey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kalitesiz bir hayatı pahalıya yaşıyoruz hocam. Herkes imkanları dahilinde bir şeyler yaşamaya çalışıyor ne yaparsın..
    Cümlenin başında "şükür ben yaşamadım" diyor .Kendisi de deney faresi imiş bir ara ben bunu anlıyorum bu yazıdan.

  14. #34
    Psyduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2022
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Alıntı adalramazan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benimki de değişti bugün umarım daha sorun olmaz. Bakalım yarın tek marşta çalışacakmı.
    Nasıl hocam bir sorun var mı? Ben çok memnunum şu anda saat gibi çalışıyor. 2 gündür mesai çıkışı fıldır fıldır geziyorum.

  15. #35
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    Alıntı tecrube0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cümlenin başında "şükür ben yaşamadım" diyor .Kendisi de deney faresi imiş bir ara ben bunu anlıyorum bu yazıdan.
    aynen siz de yaşamayın diye anlatıyoruz da...
    neyse boşver üst kapağı eline alınca sen de açarsın bir başlık...

  16. #36
    tecrube0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2021
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ns 160, Dominar 400 Tur Versiyon
    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen siz de yaşamayın diye anlatıyoruz da...
    neyse boşver üst kapağı eline alınca sen de açarsın bir başlık...
    Sana da demişlerdir muhtemelen jantları kırılıyor, sanzimanda sorun oluyor vs diye ona ragmen almissindir.İnsanlar ilk motorlari sifir olsun istiyor , cebine gore olsun istiyor.O riski de göze alıyor.Kulbutor conta ve civatalari degisti gecen hafta cok uzun sure sorun yasamam diye umuyorum.

  17. #37
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    Alıntı tecrube0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sana da demişlerdir muhtemelen jantları kırılıyor, sanzimanda sorun oluyor vs diye ona raen almissindir.İnsanlar ilk motorlari sifir olsun istiyor , cebine gore olsun istiyor.O riski de göze alıyor.Kulbutor conta ve civatalari degisti gecen hafta cok uzun sure sorun yasamam diye umuyorum.
    gösterge resetleme ve stop etme harici hiçbir sorundan haberim yoktu. hele ki dayanıksız üst kapak muhabbetinden ya da çantadan dolayı yırtılan arka şasiden bir alahın kulu bahsetmedi -ki hayatımda ilk defa arka çantadan dolayı şasesi yırtılan bir motosiklet gördüm.-

    işte bana bahsedilmeyen başımı yakan bu sorunları başkası yaşamasın diye yazıyorum. yok halimde borca girip 2 defa üst kapak 3 defa da silindir piston yaptırdım ve tüm bunlar 29 bin km içinde oldu.

    bu muhtemel sorunlardan biri bahsetse ikinci el cbr125 alır geçerdim ki zaten pulsarı da ikinci el almıştım. kaç yıldır piyasada olan marka bir üst modelinde bile stop etme sorununu çözememiş sen nasıl güveneceksin bu markaya şimdi.
    espresso bunu beğendi.
    2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25

  18. #38

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Bu konuda japonlar 1 numara. Örneğin benim MT-25 in arka fosforlu yansıtıcı geri çağırma kapsamında değişti. Kedigözü denen kırmızı fosforlu parça. Değişse ne olur değişmese ne olur. Adam güven veriyor.

    Ha MT-25 50 bindi de biz mi almadık denilecek. Evet malesef durum bu. Yukarıda da bahsedilmiş. Sorun olabilir. Önemli olan evet bir sorun var, biz bunu halledelim imajı vermek. Ama yok.

    Forumda Ethem abi mi birisi vardı. Bajaj yetkilisi. Forumdan gitti mi ne oldu? Eskiler bilir, bire bir buradan sorunları okuyup çözüm getirmişliği vardır.

    Rahmetli Barkın da jant kırmayı gündeme getirmiş, Bajaj tarafından inkarlara, uyarılara, özür diletme çabalarına hatta davalara maruz kalmıştı. Sonra canlı yayınlarında Bajaj sözcüğünü ağzına almamaya yemin etmişti. Markanın da kötü niyetli olduğunu düşünmüyorum. Sadece biraz müşteri memnuniyetlerini geliştirmeleri gerekir.
    “Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana

  19. #39
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    Alıntı Öz_Musti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu konuda japonlar 1 numara. Örneğin benim MT-25 in arka fosforlu yansıtıcı geri çağırma kapsamında değişti. Kedigözü denen kırmızı fosforlu parça. Değişse ne olur değişmese ne olur. Adam güven veriyor.

    Ha MT-25 50 bindi de biz mi almadık denilecek. Evet malesef durum bu. Yukarıda da bahsedilmiş. Sorun olabilir. Önemli olan evet bir sorun var, biz bunu halledelim imajı vermek. Ama yok.

    Forumda Ethem abi mi birisi vardı. Bajaj yetkilisi. Forumdan gitti mi ne oldu? Eskiler bilir, bire bir buradan sorunları okuyup çözüm getirmişliği vardır.

    Rahmetli Barkın da jant kırmayı gündeme getirmiş, Bajaj tarafından inkarlara, uyarılara, özür diletme çabalarına hatta davalara maruz kalmıştı. Sonra canlı yayınlarında Bajaj sözcüğünü ağzına almamaya yemin etmişti. Markanın da kötü niyetli olduğunu düşünmüyorum. Sadece biraz müşteri memnuniyetlerini geliştirmeleri gerekir.
    o arkadaki reflektörü ben de değiştirdim r25'de. yamaha böylesine küçük bir problemden geri çağırma yapmasa da dünya üzerinde bundan şikayet edecek tek insan yoktur eminim ama totale vurduğunda yamaha o reflektör geri çağırması sebebiyle belki de milyon dolar masrafın altına girdi.
    ama işte dönüp bakıp "ulen adamlar bu kadar küçük şeyde bile malının arkasında duruyor" dediğin an markaya sadakatin artıyor, fazla vereyim gerekirse borca gireyim ama başım ağrımasın deyip aynı markadan mal almaya devam ediyorsun.

    bajaj bunun yarısı kadar malının arkasında dursa eminim pazar payı çok hızlı şekilde büyüyecek de türkiyedeki vizyonsuzluk ve paragözlük bunun önüne geçiyor.
    espresso bunu beğendi.
    2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25

  20. #40
    Dxsec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Motosikleti
    Pulsar RS 200
    Alıntı adalramazan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kasım ayının başında sıfır motosiklet alan bir çok dominar 250 ve 400 kullanıcısının teslim edilen motosikletleri STOP ediyordu. 20 kmde 22 km de 50 km de bu sorunu yaşayan bir çok kişi var.

    Bende yaklaşık 4 aydır aynı sorunla uğraşıyorum servisleri aşırı ilgisiz gittiğimizde sorun yok gazı açık tutarak çalıştır deniyor. Video gösteriyorum sürekli stop ettiğine dair bir sorun yok diyip gönderiyorlar. Tüm bu süreci bir video ilede anlatmaya çalıştım. Dominar almayı düşünen varsa mutlaka izlesin.

    Şuan bir geri çağrılma yapıldı ama oda yarım yamalak sorunlu olan motorların bir çoğu yine geri çağrılma listesinde yok servise gidiyor serviste bir sorun yok diyip gönderiyor :D motoru yürümeyenler hareket halinde bile stop edenler var.

    https://www.youtube.com/watch?v=uqn3aI5R4tA
    Hocam dominarriders

    TPS sensörü bekleyen DOMİNAR kullanıcılarımızın tamamının sevkiyatı bugün yapılıyor.

    Ortalama kargo süresi lokasyona göre 1-3 gün arasıdır. Başvuru yaptığınız yetkili servislerden süreci takip edebilirsiniz, demiş.



    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)