R25im bir türlü çalışmıyor
-
Arkadaşlar merhaba 9 ay önce r25imle bi kaza yaptım ve motor sol taraftan darbe yedi.Statör ve volant mahvolmuştu ve kapak da çatlamıştı.Ustam krank da yamulmuş dedi bütün parçaları aldım taktık.Fakat ne yaptıysak motor çalışmadı en son yeni kasanın volantını aldığımızı farkettik değiştirdik fakat yinede bana mısın demedi.10-15 saniye çalışıyor stop ediyor öğrenciyim ben yoksa gider direk kelle motor alırdım gözüme uyku girmiyor artık hayatım çok dertli bir hal almaya başladı bu motor yüzünden 9 aydır bu lanet şeyle uğraşıyorum bir türlü yapamadık (motoru bilgisayara bağladığımızda hata kodu yok)
Reklamlar
-
Ustanızı değişmeyi denediniz mi,
-
Krank nasıl yamulur? Ustanızın adını verir misiniz?
-
Hiç bir motosiklet sola yatmayla krank yamultmaz
Başka ustalara danış.
-
yeni model avrupa/japon motosikletiniz varsa herhangi bir onarımda yetkili servisten asla şaşmayın.
emin olun ucuz diye gittiğiniz usta cebinizden daha fazla çıkartır.
-
-ZERO- adlı üyeden alıntı
yeni model avrupa/japon motosikletiniz varsa herhangi bir onarımda yetkili servisten asla şaşmayın.
emin olun ucuz diye gittiğiniz usta cebinizden daha fazla çıkartır.
Ucuz diye ustaya gitmeyi savunduğumdan değil, ama yetkili servislerin hali ortadayken ben bu öneriyi yapamam açıkçası.
İşini düzgün yapan bir tane yetkili servis görmedim daha, bir.
-
Bi statör 1000-2000 tl çıkmadan 500e alabiliyorum servisin dezavantajı parça maalesef :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------
Yatmak da sayılmaz tekerde 2.vites gidiyordum sente kaçırınca motor yerden kesildi ve sert bir şekilde sol tarafa kapaklandı.
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Ucuz diye ustaya gitmeyi savunduğumdan değil, ama yetkili servislerin hali ortadayken ben bu öneriyi yapamam açıkçası.
İşini düzgün yapan bir tane yetkili servis görmedim daha, bir.
+1
Fren kablosunu sokete takmayı unutup elektrik sistemi arızalı komple değişecek diyen yetkili honda servisi var bu ülkede. Parçaları yetkili servisten alıp güvenilir ve tanıdık olan ustaya gitmekten başka seçenek yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:03 ----------
Erkin_grs adlı üyeden alıntı
Bi statör 1000-2000 tl çıkmadan 500e alabiliyorum servisin dezavantajı parça maalesef :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------
Yatmak da sayılmaz tekerde 2.vites gidiyordum sente kaçırınca motor yerden kesildi ve sert bir şekilde sol tarafa kapaklandı.
Krank mili düşmede yamulacak birşey değil. Yağsız kalan motoru çok zorlarsan krank yamulur/kırılır. Motor uçurumdan uçmadıysa krank sağlamdır ustanı değiştir. Üsküdar a ulaşımın varsa usta tavsiyesinde bulunabilirim.
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Ucuz diye ustaya gitmeyi savunduğumdan değil, ama yetkili servislerin hali ortadayken ben bu öneriyi yapamam açıkçası.
İşini düzgün yapan bir tane yetkili servis görmedim daha, bir.
orası tartışılır fakat şikayet edilecek merci var o sebeple daha güvenlidir diye düşünüyorum.
-
-ZERO- adlı üyeden alıntı
orası tartışılır fakat şikayet edilecek merci var o sebeple daha güvenlidir diye düşünüyorum.
ya tabii en nihayetinde daha resmi bir muhattap olacağından daha güvenli geliyor ona bir itirazım yok.
ama yetkili servislerin yaptıkları, sonra garanti sürecindeki davranışlarını falan düşününce, aman yani diyesi geliyor insanın.
-
Resmî servis taktığı her parçaya o parçanın garanti süresi kapsamında bir yıl yada iki yıl garantisini verir o parça garanti süresi zarfında bozulursa tekrar işçilik ve parça parası almaksızın değiştirilir yapmayan servis şikayet edilir .. üstüne resmî serviste yapılan iş katıda geçer .. motoru sattığında alıcak insan en azından motoru servise soktuğunda geçmişte motora neler yapılmış sistemden görebilir ..
Özel yerlerde yada kendi ustanda bu tip şeyler fazla olmaz..
Birde burda önüne gelene geçene eski 600 lük 1000 lik makine tavsiye edenler arkadaş daha 250cc lik makineyi doğrultmamış şu mevzu 600 lük 1000 lik makinede olsa zaten krankını falan alamazdı ama arkadaş motoru artık depoya kapattır unuturdu herhalde …
-
killingroad adlı üyeden alıntı
ya tabii en nihayetinde daha resmi bir muhattap olacağından daha güvenli geliyor ona bir itirazım yok.
ama yetkili servislerin yaptıkları, sonra garanti sürecindeki davranışlarını falan düşününce, aman yani diyesi geliyor insanın.
Ben sadece yağ, yağ filtresi ve hava filtresi değişimi yaptırıyorum serviste. Diğer tüm her şey (uzmanılığına göre) farklı farklı ustalarda. Amortisör başka, fren işleri başka, diğer genel işler başka. Benim motorun süpap aralığı kontrolünü yaptırayım diyorum artık 48.000'de (en ufak bir sorun yok, performans veya yakıt tüketimi stabil, hata tüketim çok az da olsa azaldı ilk aldığım haline göre, 43.000'de daha yeni açıldı motor bence...), onu da zinhar Honda yetkili serviste yaptırmam.
-
Erkin_grs adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba 9 ay önce r25imle bi kaza yaptım ve motor sol taraftan darbe yedi.Statör ve volant mahvolmuştu ve kapak da çatlamıştı.Ustam krank da yamulmuş dedi bütün parçaları aldım taktık.Fakat ne yaptıysak motor çalışmadı en son yeni kasanın volantını aldığımızı farkettik değiştirdik fakat yinede bana mısın demedi.10-15 saniye çalışıyor stop ediyor öğrenciyim ben yoksa gider direk kelle motor alırdım gözüme uyku girmiyor artık hayatım çok dertli bir hal almaya başladı bu motor yüzünden 9 aydır bu lanet şeyle uğraşıyorum bir türlü yapamadık (motoru bilgisayara bağladığımızda hata kodu yok)
Sanada tavsiyem motorunu başka ustaya görür
-
herhangi bir aletin tamiri veya bakimi icin izledigim rota:
1-guvendigim ve isininin ehli bir usta
2-Bir numara mumkun degilse yetkili servis
diger secenekler buyuk kumar.
-
9 Aydır problemi çözemeyen usta usta değildir neden bunca zamandır o kişide kaldı motor onu da anlamış değilim. Ustanı kıramıyorsan satıcam vs bir yalan uydur motoru kurtar oradan. O ustanın 9 ayda çözemediğini belki dakikalar içinde çözerler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)