Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

NS200 birinci vites sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Ncanpolat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2022
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR NS 200 ABS
    Merhaba arkadaşlar,
    Yakın zamanda NS 200 abs 2017 model(59 bin km) bir motorsiklet aldım. Ama motor almakla bitmiyor. Öncesinde tüm ekipmanımı almıştım. İyiki de almışım. Bu motor bana güç olarak çok farklı geldi. Böyle tahmin etmiyordum. Keşke bir ybr 125 alıp sadece yokuşlarda sorun yaşasaydım dediğim çok oldu. Halen debriyaj- gaz dengesini ayarlayamadığımdan öndeki aracın tamponunu bir öpsem mi diyorum. Birinci viteste manetteki boşluk sebebiyle mi bilmiyorum güç birden geliyor. Orta yolunu bulamıyorum. Diğer vitesler tadında. Ama birinci vites benden hıncını almaya çalışıyor gibi. Ne yapmam gerekiyor? Seçeneklerim şöyle sizlere fikirlerinizi soruyorum.

    * Git al bir ybr 125 esd bisiklet gibi sür. Parçası arıza verdi mi git yenisi al tak. Yavaş yavaş kalkarsın ışıklarda.
    * Git servise ver bir sağına soluna baktır. Gerekirse motoru açtır yenilet. Bin ve hamlığını bu motorda at.
    * Boşver 2 seçeneği de. Sat motoru. Git üzerine para koy. Yeni NS200 AL.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    15 Eylül 2019
    Şehir
    Erzurum
    Motosikleti
    Suzuki sv650s-2008 / Honda Cbr 250R 2012
    Daha ilk problemde motoru satmayı düşünmen çok yanlış. Ona sevgi göstermelisin ki aynı şekilde oda sana göstersin. Debriyaj ayarı yaptırabilir, zincir ayarına bastırabilirsin. Anladığım kadarıyla kalkışlarda motor seni sallıyor sert kalkıyor. En yaygın sebepler bozuk debriyaj ayarı, bitik kaplin lastikleri veya bol Zincir
    Ncanpolat bunu beğendi.

  3. #3
    Ncanpolat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2022
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR NS 200 ABS
    Alıntı Cr1Enis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha ilk problemde motoru satmayı düşünmen çok yanlış. Ona sevgi göstermelisin ki aynı şekilde oda sana göstersin. Debriyaj ayarı yaptırabilir, zincir ayarına bastırabilirsin. Anladığım kadarıyla kalkışlarda motor seni sallıyor sert kalkıyor. En yaygın sebepler bozuk debriyaj ayarı, bitik kaplin lastikleri veya bol Zincir
    Teşekkür ederim cevap için. Tarfikte birkaç ufak sorun yaşamam motor sevgimi azaltmadı ama bu motora güvenimi azalttı. Canımızı emanet ettiğimiz birşey. Bir de sorun kaplin lastiğinde ise dediğiniz gibi bayağı mantıklı. Tekerlek kavrayana kadar göbek döner sonrasında kaplin lastiğine denk geldiğinde beni savuruyor da olabilir. Zincir gergisi usta değilim ama bir salınma gözlemleyemedim. Bir de motoru yıkama konusunda bilgi almam lazım. Motora nereden su tutarsam bir arızaya sebep vermem ?

  4. #4
    dundanbiri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2015
    Şehir
    İzmir/Bandırma
    Motosikleti
    Pulsar NS 200
    Scooterden geçtiğim için bende 1. viteste kalkışlarda vb, alışamadım birden fırlıyor, bağırtıyor, stop ettiriyordum, servis de alışırsın 1500/2000 devir civarı mimini mini gaz ve bol yarım debriyaj yap dedi bende öyle yaparak 1 haftada alıştım, bence sen de alışırsın.
    Ncanpolat bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    11 Kasım 2020
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM 390 ADV//CRF RALLY // CBR 500R // Pulsar 200NS
    ekstra bir durum var mı diye güzel bir ustaya sormak faydalı ama çok olduğunu zannetmiyorum, zamanla alışmakta fayda var. her motorun tepkisi farklı olur sakin ol ve ybr alma :D
    Ncanpolat ve dundanbiri bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)