Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Kışlık Eldiven

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    GoGi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2022
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Merhabalar,
    Havalar birden soğumaya başlayınca ellerim üşümeye başladı. Kışlık bir eldivene ihtiyacım var. Bütçe max 1.500 TL. Önceliğim güvenlik tabi ki ama bilekli, uzun eldivenler beni çok darlar diye düşünüyorum.
    8 tane model buldum. Bu modelleri kullanan varsa tecrübelerini paylaşabilir mi? Ya da farklı bir önerisi olan varsa çok sevinirim.

    1) 4Riders Igor --> Forumda kötü yorumlar gördüm. Ama fiyatı güzel.

    2) Prosev M110

    3) Scyco MC82

    4) Scyco MC57 --> Favorim bu ama kışlık mı yazlık mı anlayamadım.

    5) Scyco MC17 --> Bu da favoriler arasında

    6) Vexo Pusher

    7) Shima Inverno --> Motomax ta gördüm ilk defa

    8) Clover MS-05 --> Bütçemi zorlayacak ama aradaki farka değerse düşünebilirim.
    levend84 bunu beğendi.


    Motosiklet Online
    Oktay Motor CF Moto Polaris Benelli RKS Kuba Segway Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Motosikleti
    Yamaha x max 250 ABS
    4riders'ın bileklikli uzun modelini almıştım ama kışın ellerim üşüdü, zaten elimdeki kaba hissini de hiç sevmedim. bu yüzden dayanabildiğim yere kadar yazlık eldivenleri kullanıyorum. Ama kaza yaptığımda korudu, ellerim sağlam kaldı bu yüzden güvenli diyebilirim.

    5 derece havada yağış falan yokken ellerim yarım saatten sonra üşümeye başlıyor. çare olarak bu kış elcik koruma düşünüyorum. gp kompozit'in xmax için elcik korumaları hoş duruyor, tek rüzgar alan yer ellerim zaten, rüzgarı biraz kesse eldivenle idare ederim gibi geliyor. zaten en uzun yolum 1 saat falan olacak.
    levend84 ve GoGi bunu beğendiler.

  3. #3
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Durt un eldivenleride guzel.

    https://www.durt.com.tr/urun/kislik-...eni-durt-viper

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------

    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4riders'ın bileklikli uzun modelini almıştım ama kışın ellerim üşüdü, zaten elimdeki kaba hissini de hiç sevmedim. bu yüzden dayanabildiğim yere kadar yazlık eldivenleri kullanıyorum. Ama kaza yaptığımda korudu, ellerim sağlam kaldı bu yüzden güvenli diyebilirim.

    5 derece havada yağış falan yokken ellerim yarım saatten sonra üşümeye başlıyor. çare olarak bu kış elcik koruma düşünüyorum. gp kompozit'in xmax için elcik korumaları hoş duruyor, tek rüzgar alan yer ellerim zaten, rüzgarı biraz kesse eldivenle idare ederim gibi geliyor. zaten en uzun yolum 1 saat falan olacak.
    Abi bundan tavsiye ederim.

    https://www.hepsiburada.com/moto-for...=aw.ds#reviews
    GoGi ve espresso bunu beğendiler.

  4. #4
    OnixsyS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2020
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Honda Cbr 500R
    2021 de prosev 4040 almıştım tüm kış yağmur çamur geçirmedi ama çok soğuk havalarda tabikide uzun sürüşlerde yetmiyor
    ya elcik koruma filan gerekiyor rüzgarı kesmek için tabikide benim racinge elcik koruma fazlada yakıştıramadığım için escik ısıtma taktım gayette iş görüyordu
    GoGi bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Motosikleti
    Yamaha x max 250 ABS
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Durt un eldivenleride guzel.

    https://www.durt.com.tr/urun/kislik-...eni-durt-viper

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------



    Abi bundan tavsiye ederim.

    https://www.hepsiburada.com/moto-for...=aw.ds#reviews
    Bu elcik koruma da hoşmuş ama gp kompozit'in füme renklisi füme renkli ön camla daha uyumlu güzel duruyor.
    Daha Kasım ayına kadar alamam zaten bütçem kalmadı örtülü ödenekte. Hele şu okulların açılması zamanlarını atlatayım da.
    levend84 ve GoGi bunu beğendiler.

  6. #6
    tecrube0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2021
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ns 160
    bir an önce karar ver bence 600 liraya aldığım eldiven 1300 lira olmuş gerçekten yazık.
    GoGi ve espresso bunu beğendiler.

  7. #7

    Üyelik
    28 Eylül 2007
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    CRF250 Rally - Wave 110i - Cryton S ...
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4riders'ın bileklikli uzun modelini almıştım ama kışın ellerim üşüdü, zaten elimdeki kaba hissini de hiç sevmedim. bu yüzden dayanabildiğim yere kadar yazlık eldivenleri kullanıyorum. Ama kaza yaptığımda korudu, ellerim sağlam kaldı bu yüzden güvenli diyebilirim.

    5 derece havada yağış falan yokken ellerim yarım saatten sonra üşümeye başlıyor. çare olarak bu kış elcik koruma düşünüyorum. gp kompozit'in xmax için elcik korumaları hoş duruyor, tek rüzgar alan yer ellerim zaten, rüzgarı biraz kesse eldivenle idare ederim gibi geliyor. zaten en uzun yolum 1 saat falan olacak.
    Merhaba,


    Benim Rally'de elcik koruma olmasına rağmen önceki motorlarımdan tecrübe ettiğim üzere soğukta yarım saatten sonraki yolculuklarda elcik koruma da işe yaramadığından ayrıca elcik ısıtma da taktırdım 1000 bakımında.

    Hatta aynı bakımda fabrikasyon plastik elcik korumalar yerine daha kaliteli ve de daha korumalı (ve de led ışıklı ) Acerbis elcik koruma taktırdım.

    Şu ürünün aynısından:

    https://www.enduroist.com/showthread...132&viewfull=1

    Yeri geldi sıfırın altı derecelerde uzun yol yapmak durumunda kaldım.


    Yıllardır çok memnun olarak kullandığım Difi kışlık eldivenlerim ve elcik korumalarım bile soğukta bir süre sonra havlu atıyor ama elcik ısıtma sayesinde avuç içlerinden başlayan bir sıcaklık dalgası, elin soğuğa maruz kalan dış kısmına kadar tesirli olabiliyor.


    Böyle bir ürün düşünenlere ya da henüz düşünmemiş olup da bu yazdıklarımdan sonra düşünecek olanlara şiddetle tavsiye ederim.


    Yeri gelmişken, aldığım ya da alacağım motorda mevcut değilse eğer ilk işim şu aksesuarları taktırmak olur:

    1. Elcik koruma.
    2. Elcik ısıtma.
    3. Zincir yağlama.
    4. Konfor sele.
    5. Tur camı ve üstüne deflektör
    6. Çift USB'li hızlı şarj girişi.
    7. Hız sabitleme aparatı.
    8. Formula-X lastik patlama önleyici jel.
    9. Topcase ya da çanta bağlamak için tabla.
    10.Sis farı.

    Motorumu artık neredeyse sadece uzun yolda kullanıyorum ve bunlar (uzun yolda) ciddi surette hayat kurtarıyor.


    Selamlar.
    espresso ve GoGi bunu beğendiler.

  8. #8
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    GoGi bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    GoGi bunu beğendi.

  10. #10
    GoGi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2022
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Çok teşekkür ederim. Sanırım kararım Durt ya da Shima dan yana kullanacağım.

  11. #11
    GoGi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2022
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Kararımı Shima Inverno' dan yana kullandım ve şu ana kadar bu eldivenle 15 - 18 derecede 300 km ye yakın yol yaptım.

    Elleri sıcak tutabiliyor ve nispeten avuç içi hissiyatı güzel, kayak eldiveni gibi kaba durmuyor. Aynı hava koşullarında revit sand 4 eldiven ile ellerim resmen donmuştu. Parmak ucu dokunmatiği de gayet iyi. Dikişleri, kumaşı, kalıbı gayet kaliteli duruyor. Waterprof olması ayrıca güzel.

    Kısaca böyle. Kışlık eldiven almak isteyen varsa alternatif olarak düşünülebilir.

  12. #12
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    hangi eldiveni denersem deneyim bir noktadan sonra üşümeye başlıyor elim.

    elcik koruma taktırdım, umuyorum bu kış rahat ederım
    killingroad ve GoGi bunu beğendiler.

  13. #13

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Aprilia RS 660
    En iyi eldiven gerçekten elcik koruma.
    Richa'nın kışlık eldivenini almıştım, modelini hatırlamıyorum şu an. Elcik ısıtma da olduğu halde ciddi bir soğuk varsa maks 40dk kadar elin sıcaklığını muhafaza edebiliyor, sonra soğuğa ve hıza göre el üşümeye başlıyor.
    Ayrıca eldiven o kadar kalın ki, arka arkaya kullanıp biraz alışıldığı zaman idare ediyor ama ilk takmada bir süre ara verip tekrar takmada falan beni çok ciddi rahatsız etmişti. Sürülemiyor değil, tehlikeli bir duruma da düşmedim, ama hissiyat çok zayıflıyor.

    --

    Baktım şimdi de Richa Arctic imiş.
    https://www.richa.eu/en-us/collection/weather-type=winter/arctic-glove-5ar
    GoGi ve espresso bunu beğendiler.

  14. #14
    xtrafrozen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT-09 + Nmax 155
    Scoyco MC17 yi 3 senedir kullanıyorum. Oldukca memnunum..
    GoGi bunu beğendi.
    “I never saw a wild thing sorry for itself. A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.”.

  15. #15
    OnixsyS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2020
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Honda Cbr 500R
    en iyi kış için şey budur net ne kadar çirkin olsada bundan daha güzel birşeyin soğuğu kesemiyeceği gerçeği var
    https://www.kalyoncumotor.com/urun/m...tesli-fosforlu

    bunu trıumph'a takan bi abimizde burda görüyosa bi foto atsın
    espresso bunu beğendi.

  16. #16

    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Motosikleti
    Yamaha x max 250 ABS
    Alıntı OnixsyS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en iyi kış için şey budur net ne kadar çirkin olsada bundan daha güzel birşeyin soğuğu kesemiyeceği gerçeği var
    https://www.kalyoncumotor.com/urun/m...tesli-fosforlu

    bunu trıumph'a takan bi abimizde burda görüyosa bi foto atsın
    Soğuğa şekil olmaz, varsın şekil eksik olsun yeter ki sıcak tutsun, eğer iş görüyorsa gözüme de güzel görünür bu. xmax için olanlarına bakacağım eğer kışın sürecek olursam.
    haluk23 ve GoGi bunu beğendiler.

  17. #17
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ağustos 2022
    Şehir
    Mars
    Motosikleti
    Yamasaki Ybf 1000
    mevcut eldivenlerin koruması iyiyse en güzel çözüm elcik kılıfı.
    en baba eldiven bile kasım/aralık aylarında marmara soğuğunda, özellikle uzun yolda iş göremez hale gelebiliyor.
    öğrencilik yıllarımda başka şehirdeki okula gidip gelirken otobanda üşüyen ellerimi motorun bloğuna tutup ısıtmaya çalışırdım.
    konuya faydası yok ama bu da böyle bir fukaralık anım.
    espresso ve tommygun bunu beğendiler.

  18. #18
    Alman_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2010
    Şehir
    Beykoz / İstanbul
    Motosikleti
    Sym Joymax 250İ
    Kışlık Eldivenlerin hiç birini hissiyat kaybından dolayı kullanamıyorum. Aldığım hepsini sattım. Decathlonda gezerken normal günlük kullanım için ince eldiven aldım. Yazlık eldiven altına giyince çift kat eldiven ile daha rahat ettiğim için öyle kullaıyorum. İnce eldiven bi nevi eldiven içliği gibi bir durum oluştu. Motorda elcik koruma ve elcik ısıtmada olduğu için idare ediyor beni. Ne zaman kışlık eldiven heves edip alsam alışamıyorum kullanmıyorum.
    ufoz bunu beğendi.

  19. #19

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Aprilia RS 660
    Alıntı hsk31 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öğrencilik yıllarımda başka şehirdeki okula gidip gelirken otobanda üşüyen ellerimi motorun bloğuna tutup ısıtmaya çalışırdım.
    Güzel iş görüyor ama
    Kartal TEM'de emniyetten usul usul gidiyorum, 15 Aralık falandı ama saçma sapan bir soğuk vardı, üstelik elimdeki eldiven kışlık da değildi. :D
    O bloğa sarılışım, gözümden yaş geliyor üşümekten...

  20. #20
    tecrube0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2021
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ns 160
    Alıntı hsk31 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mevcut eldivenlerin koruması iyiyse en güzel çözüm elcik kılıfı.
    en baba eldiven bile kasım/aralık aylarında marmara soğuğunda, özellikle uzun yolda iş göremez hale gelebiliyor.
    öğrencilik yıllarımda başka şehirdeki okula gidip gelirken otobanda üşüyen ellerimi motorun bloğuna tutup ısıtmaya çalışırdım.
    konuya faydası yok ama bu da böyle bir fukaralık anım.
    Elcik kilifi cok guvenli olmamakla birlikte soguk havalarda kesinlikle muhtesem bir cozum hemde torpido gozu gibi ek alan oluyor surekli kullaniyorsaniz motosikleti soguk icin ve yagmurlu havalar da iyi bir cozum kollarinizdan soguk veya su girmez elleriniz usumez ama guvenlik riskini de goze almaniz gerekiyor.


    Bloktan elleri isitma konusunda yalniz degilsiniz ilk de degilsinizdir muhtemelen


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)