Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

Motosiklet Lastiği raf ve kullanım ömrü

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yoo gayet ciddiyim
    k 60 scoout 25k kullanıyorlar ön lastiği 45k da değiştirdik
    tabi bizim motorlar insan gibi kullanıcılar tarafından insan gibi kullanılıyor yakma pitanj/badanaj gibi apache'likler yapmıyoruzz
    Bu derin dişli dual sport bir lastik, kullanım tarzına göre daha uzun gidebilir tabi... Konu sahibinin motosikleti asfalt motosikleti ve asfalt lastikleri kullanıyor - kullanım şartları ve koşulları oldukça farklı. Şahsen daha 15.000'den sonra patatese bağlamayan asfalt lastiği görmedim. (Yani 20.000'e kadar idare ediyor ama 15.000'den sonra artık ben eskidim diyor. 20.000'den sonra normalde hiç devreye girmeyen ABS devreye girmeye başlıyor ufak ufak, lastiklerin artık yolu tutamamaya başladığının göstergesi - o andan itibaren benim için artık çöp hükmündedir...)

    Bu arada hep premium marka ve model lastikler kullanıyorum - onu da ekleyeyim...
    F54 ve espresso bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    bu arkadaşın aldığı pr4 25 30 k kullanan var (kullanım şartları çok önemli ) dediğim gibi batlax ı 41 k kullanan var kendi gözümle gördüm

  3. #43

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arkadaşın aldığı pr4 25 30 k kullanan var (kullanım şartları çok önemli ) dediğim gibi batlax ı 41 k kullanan var kendi gözümle gördüm
    Vardır illa ki, Anlas lastiği 35.000km kullanan da gördük bu forumda Bu arada PR4'ü @tommygun da çok kullanıyor, okursa belki yorum yapar. Son aldığı set 15.000'deydi artık tutuşun kayda değer oranda zayıfladığından dert yanıyordu.

    Herkesin risk algısı farklı neticede. Benimki biraz katı ve taviz vermez bir risk algısı...
    F54, tommygun ve espresso bunu beğendiler.

  4. #44
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vardır illa ki, Anlas lastiği 35.000km kullanan da gördük bu forumda Bu arada PR4'ü @tommygun da çok kullanıyor, okursa belki yorum yapar. Son aldığı set 15.000'deydi artık tutuşun kayda değer oranda zayıfladığından dert yanıyordu.

    Herkesin risk algısı farklı neticede. Benimki biraz katı ve taviz vermez bir risk algısı...
    yanlız pr4 fazla zorlamamak lazım çünkü virajda salma yapıyor limit zorlamayı pek sevmez
    pirelli angel gt daha iyi viraj konusunda
    Cyan ve espresso bunu beğendiler.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  5. #45
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vardır illa ki, Anlas lastiği 35.000km kullanan da gördük bu forumda Bu arada PR4'ü @tommygun da çok kullanıyor, okursa belki yorum yapar. Son aldığı set 15.000'deydi artık tutuşun kayda değer oranda zayıfladığından dert yanıyordu.

    Herkesin risk algısı farklı neticede. Benimki biraz katı ve taviz vermez bir risk algısı...
    Cyan geçenlerde Hacıllı'da lastiğimin kaymasını arkamda yakından gördün.

    Ben Pr4 ile 19000'e geldim, şu an kalkışlarda lastik ufak ufak sarmaya başladı. Virajlarda da "aman aman" dedirttiği anların sayısı da artmaya başladı. Gerçi benim arka lastik de 2 yerden patlak ve içinde Formulax var binlerce km.dir. Yine de siboptan falan da olabilir lastik hava kaçırıyor. İnik lastik de kayma yapabiliyormuş. Şu karenajlarımı teslim alayım da haftaya ben de lastikleri yenileceğim.
    Cyan ve espresso bunu beğendiler.

  6. #46

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cyan geçenlerde Hacıllı'da lastiğimin kaymasını arkamda yakından gördün.

    Ben Pr4 ile 19000'e geldim, şu an kalkışlarda lastik ufak ufak sarmaya başladı. Virajlarda da "aman aman" dedirttiği anların sayısı da artmaya başladı. Gerçi benim arka lastik de 2 yerden patlak ve içinde Formulax var binlerce km.dir. Yine de siboptan falan da olabilir lastik hava kaçırıyor. İnik lastik de kayma yapabiliyormuş. Şu karenajlarımı teslim alayım da haftaya ben de lastikleri yenileceğim.
    Aman aman o neydi öyle? Ama tabi yok koşulundandı o, önde ben olsam yeri öpmüştüm, sen iyi kurtardın orada.

    Normalde sarmayan lastik artık sarmaya başladıysa sizlere ömür... Yeni lastiklerin şimdiden hayırlı olsun.
    tommygun ve espresso bunu beğendiler.

  7. #47
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cyan geçenlerde Hacıllı'da lastiğimin kaymasını arkamda yakından gördün.

    Ben Pr4 ile 19000'e geldim, şu an kalkışlarda lastik ufak ufak sarmaya başladı. Virajlarda da "aman aman" dedirttiği anların sayısı da artmaya başladı. Gerçi benim arka lastik de 2 yerden patlak ve içinde Formulax var binlerce km.dir. Yine de siboptan falan da olabilir lastik hava kaçırıyor. İnik lastik de kayma yapabiliyormuş. Şu karenajlarımı teslim alayım da haftaya ben de lastikleri yenileceğim.
    Yeni lastik taktırırken bendeki L şeklindeki metal siboplardan da taktırmanı tavsiye ederim. Hem hava kaçırma yapmıyor hem de hava basma durumlarında çok kolaylık sağlıyor.
    Angrypower ve tommygun bunu beğendiler.

  8. #48

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni lastik taktırırken bendeki L şeklindeki metal siboplardan da taktırmanı tavsiye ederim. Hem hava kaçırma yapmıyor hem de hava basma durumlarında çok kolaylık sağlıyor.
    Mt-07'lere hava basmak cidden sıkıntılı oluyordu. L sibop taktırdığımdan beridir hayat çok kolaylaştı. PR4'ü viraja girecek kimseye tavsiye etmem. Benim çöp dediğim Bridgettson Battlax B023'lerim (stock lastikler) ısınınca virajda daha iyi performans sergiliyordu. PR4'ler 6000km'den sonra virajlarda saçmalamaya başlıyor.

    Viraj yapılacaksa aynı oranda daha iyi olacak lastik Pilot Power'dır ki o lastik sadece PR4'den iki tık daha iyidir virajda.
    espresso bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)